امداد خودرو جاده همدان سنندج

امداد خودرو جاده همدان سنندج


شماره تماس امداد خودرو همدان

آشنایی با خدمات امداد خودرو جاده همدان سنندج

خدمات امداد خودرو جاده همدان سنندج که توسط نیروهای امدادخودرو پایتخت ارائه می‌شوند، کمتر از ۲۰ دقیقه در اختیار شما قرار می‌گیرند! برای استفاده از خدمات این مرکز کافی است با شماره ۱۶۹۳ بدون کد تماس بگیرید.

چنانچه به دنبال شماره تماس امداد خودرو جاده همدان سنندج و بهترین خدمات جرثقیل خودرو در همدان و همچنین مکانیک سیار جاده همدان سنندج هستید؛ امداد خودرو پایتخت بهترین انتخاب برای شما است.

کاربردهای امداد خودرو جاده همدان سنندج

زمانی که با مشکلات خودرو روبرو می‌شوید و به کمک فنی و مکانیکی نیاز دارید، امدادخودرو گزینه ایده‌آلی برای شما است. شما می‌توانید با امدادخودرو پایتخت تماس بگیرید و از خدمات امدادی درخواست کمک کنید تا در کم‌ترین زمان و بدون تأخیر به محل موردنظر اعزام شده و مشکلتان را بررسی کنند.

به‌علاوه امدادخودرو پایتخت با تعداد 9 پایگاه ثابت در محورهای (آزادراه همدان ساوه) (محور همدان کرمانشاه) (همدان سنندج) (همدان ملایر) (همدان رزن) آماده خدمت‌رسانی به شما عزیزان است.

رفع مشکلات فنی و مکانیکی خودرو

اگر در مسیر رانندگی در شهر همدان، خودرویتان با مشکلی مواجه شد، بهتر است شماره امدادخودرو پایتخت را همیشه در تلفن خود داشته باشید تا مجموعه امدادگران ما بتوانند مشکلات فنی و مکانیکی خودرویتان را رفع کرده و آن را به یک مکان امن جابه‌جا کنند.

همچنین شرکت امدادخودرو پایتخت دارای فروشگاه قطعات یدکی خودروهای ایران‌خودرو، سایپا و قطعات مصرفی خودروهای چینی کره‌ای بوده و در هر زمان می‌توانید به آن مراجعه کنید.

رفع مشکلات فنی و مکانیکی خودرو
امداد خودرو جاده همدان سنندج

 

 

ارائه خدمات رفاهی خودرو

برخی از مجموعه‌های امداد خودرو جاده همدان سنندج خدمات رفاهی مانند سوخت، تعویض باطری، باز کردن درب خودرو یا پرکردن تایر فرسوده را نیز انجام می‌دهند. شما می‌توانید با تماس‌گرفتن به امدادخودرو پایتخت در سریع‌ترین زمان ممکن خدمات رفاهی خودروتان را برطرف کنید.

حمایت در مواقع اضطراری

مواقعی که راننده در مسیر رانندگی با مشکلاتی مانند سرعت زیاد، رانندگی در شرایط آب‌وهوای نامساعد و… دست‌وپنجه نرم می‌کند، امدادخودرو به راننده کمک کرده تا سلامت و امنیت راننده و خودرو به‌خوبی حفظ شود.

شماره تماس امداد خودرو همدان

انواع خدمات امداد خودرو جاده همدان سنندج

آیا برای جابه‌جایی و حمل خودرو خود می‌خواهید از بهترین خدمات یدک کش جاده همدان سنندج بهره‌مند شوید؟ در پاسخ باید گفت هر جا که به مشکل برخوردید، می‌توانید سریع با شماره امدادخودرو پایتخت تماس بگیرید.

از خرابی باتری، فیلتر روغن و هواگرفته تا جوش‌آوردن ماشین آن را سریعاً به ما اطلاع دهید تا در کوتاه‌ترین زمان بدون اتلاف وقت و صرف هزینه‌های اضافی در همان مکانی که هستید، حاضر شویم.

پنچرگیری لاستیک همدان

برای پنچرگیری لاستیک‌های خودروی خود به طور دقیق و اصولی به امداد خودرو همدان اعتماد کنید. ما برای رفع پنچری و تعویض لاستیک خودروی شما در زمانی کوتاه کنارتان حاضر می‌شویم و آن‌ها را با کیفیتی عالی و ضمانت شده از بهترین برندها برایتان به انجام می‌رسانیم.

همچنین می‌توانید برای رفع مشکل پنچری خودروی خود به‌صورت حضوری به آدرس دفتر شرکت امداد خودرو جاده همدان سنندج و نقاط دیگر استان واقع در میدان فردوسی کوچه روشن پلاک 31 مراجعه کنید.

پنچرگیری لاستیک همدان
امداد خودرو جاده همدان سنندج

 

 

امداد قفل و سوئیچ همدان

فرقی نمی‌کند که در چه ساعتی و چه مکانی با مشکل قفل‌شدن درب و جاماندن سوئیچ در داخل خودرو مواجه شده باشید. درهرصورت می‌توانید با امدادرسانان پایتخت تماس بگیرید و مطمئن باشید با درخواست کمک از ما به‌سرعت می‌توانید از خودروتان دوباره استفاده کنید.

امداد باطری جاده همدان سنندج

خوابیدن و خرابی باتری و تمام‌شدن آن از مشکلات مهمی بوده که می‌تواند رانندگان را با مسائل جدی روبه‌رو کنند. چنانچه شما هم با این نشانه‌ها مواجه شدید، می‌توانید همین حالا با ما تماس بگیرید تا سیستم برق خودرو و نحوه عملکرد باتری را با قیمتی منصفانه برایتان انجام دهیم.

یدک‌ کش جاده همدان سنندج

از دیگر خدمات شرکت امداد خودرو جاده همدان سنندج می‌توان به حمل ماشین توسط یدک‌کش همدان اشاره نمود. جرثقیل ماشین بر در جاده همدان سنندج برای جابه‌جایی ماشین‌های صفرکیلومتر، خودروهای تصادفی، خودروهایی که مشکل فنی داشته خدمات یدک‌کشی ویژه‌ای را به رانندگان ارائه می‎‌دهد.

برای این منظور احتیاج به شماره یدک کش جاده همدان سنندج برای حمل و جابه‌جایی خودروی خود خواهید داشت؛ پس ما برای سهولت کار مشتریان شماره تماس امدادخودرو را بدون کد در اختیارتان قرار داده‌ایم.

یدک‌ کش جاده همدان سنندج
امداد خودرو جاده همدان سنندج

 

 

تعویض روغن همدان

بهترین راهکار برای جلوگیری از خرابی و استهلاک سریع خودروها، تعویض روغن و مایعات خودرو به طور منظم است. استفاده از روغن نامناسب تا حد زیادی به قطعات خودرو آسیب می‌رساند؛ پس چنانچه به دنبال بهترین نوع، مارک و برند روغن‌موتور هستید، بهتر است با امدادخودرو پایتخت تماس بگیرید.

بررسی، تعویض مایعات و روغن‌های خودرو یکی از مهم‌ترین خدمات امداد خودرو جاده همدان سنندج است. امدادرسانان ما باتوجه‌به نوع خودروی شما، به‌صورت دقیق، متناسب و تضمین شده تعویض روغن را برایتان انجام می‌دهند.

شماره تماس امداد خودرو همدان

امداد خودرو جاده همدان سنندج چگونه به ما کمک می‌کند؟

امدادخودروی همدان سنندج در تمام هفته به‌صورت شبانه‌روزی آماده حضور در محل خودرو شما بوده تا در سریع‌ترین زمان خودرویتان را عیب‌یابی و راه‌اندازی کنند. خدمات امداد خودرو سیار جاده همدان سنندج می‌تواند به شما در بسیاری از موارد دیگر کمک کند که به شرح زیر هستند.

رفع عیب خودرو در محل

درصورتی‌که خودرو شما در مسیر منجر به ایرادی شود، تیم امداد خودرو همدان به‌سرعت به مکان موردنظر شما رفته و خودرو را در محل فوق تعمیر می‌کنند.

حمل و نقل خودرو

اگر بنا به هر دلایلی خودرو حرکت نکند، خدمات امداد حمل خودرو جاده همدان سنندج به شما کمک ‌می‌کند تا آن را به مقصد موردنظر حمل کنید.

همچنین می‌توانید برای انتقال خودروی خود به آدرس تعمیرگاه مرکزی شرکت امدادخودرو پایتخت در مرکز استان، میدان عاشورا ابتدای بلوار رفسنجانی، جنب باسکول مهدیه، مجتمع تعمیرگاهی پایتخت حضوری مراجعه کرده و مشکل خودرو را برطرف کنید.

خدمات رفاهی خودرو

برخی از مجموعه‌های امداد خودرو جاده همدان سنندج خدماتی مانند سوخت، باطری و باز کردن درب خودرو را انجام می‌دهند.

از امکانات مهم دیگر امدادخودرو پایتخت می‌توان به ۳۵ دستگاه نیسان یدک‌کش، ۱۲ دستگاه خودروبر کفی، ۴ دستگاه جرثقیل سنگین و ۵ دستگاه جرثقیل دکل دار نیمه‌سنگین برای ارائه خدمات حمل ماشین در جاده همدان سنندج اشاره کرد.

خدمات رفاهی خودرو
امداد خودرو جاده همدان سنندج

 

 

مشاوره فنی خودرو

اپراتوران امداد خودرو جاده همدان سنندج می‌توانند به شما در تعمیرات موردنیاز خودرو و همچنین تعمیرات و نگهداری از خودروی شما کمک کنند.

خدمات امدادخودرو به شما کمک می‌کند در صورت بروز مشکلی در خودرو، آن را در کمترین زمان ممکن برطرف و از تأخیر و ایجاد دردسر بیشتر جلوگیری می‌کند.

چرا باید از خدمات امداد خودرو جاده همدان سنندج استفاده کنیم؟

امداد خودرو سیار جاده همدان سنندج یکی از نیروهای امدادی بسیار مهم است. کمک‌های کنار جاده‌ای خدماتی است که به شما کمک می‌کند در صورت خرابی وسیله نقلیه خود دوباره به حرکت درآیید.

در صورت دریافت خدمات از نیرو‌های این شرکت می‌توانید نظرات خود را با شماره‌تلفن قسمت بازرسی و شکایات 34222224 ـ 081 در میان بگذارید. استفاده از خدمات امدادخودرو بسیار مهم بوده که شامل موارد زیر است.

امنیت خودرو

در صورت بروز مشکل در مسیر با استفاده از خدمات امداد خودرو جاده همدان سنندج از خطرات احتمالی ایمن می‌شوید و مشکل شما در اندک‌زمان ممکن عیب‌یابی و تعمیر می‌شود.

صرفه‌جویی در وقت و هزینه

اگر خودرو در مسیری با مشکلی مواجه شد، باید وقت و هزینه‌های زیادی را برای حل آن صرف کنید. درحالی‌که با استفاده از خدمات امدادخودرو همدان می‌توانید در محدودترین زمان و با هزینه‌های کمتر مشکل خود را حل کنید.

تخصص و تجهیزات لازم

اپراتوران خدمات حمل خودرو همدان با تخصص و تجهیزات لازم برای رفع مشکلات خودرو به کمک شما می‌آیند تا آن را به‌درستی بررسی کنند. شما همچنین امکان حضور در آدرس همدان، میدان فردوسی، کوچه روشن، پلاک ۳۱ را به‌عنوان دفتر شرکت امدادخودرو پایتخت را خواهید داشت.

سفر آرامش‌بخش

درصورتی‌که خودرو شما در مسیر مشکل داشته باشد، ممکن است تا حدودی نگران شده و دچار استرس شوید، اما با استفاده از خدمات امدادخودرو همدان، می‌توانید به‌راحتی و با آرامش خاطر برطرف‌کردن مشکل خود را به ما بسپارید.

هزینه امداد خودرو جاده همدان سنندج

هزینه امدادخودرو جاده‌ای همیشه ثابت نیست و می­تواند برای هر خودرویی متفاوت باشد. این هزینه به عوامل مختلفی بستگی دارد که به شرح موارد زیر هستند.

مدل خودرو

هزینه امداد خودرو جاده همدان سنندج باتوجه‌به مدل انواع خودروها تغییر می­کند. خودروهای خارجی دارای سیستم پیچیده‌تری هستند در نتیجه هزینه خدمات امدادخودروی آن‌ها نیز گران‌تر است.

اندازه خودرو

هر چه اندازه خودرو بزرگ­تر باشد، هزینه امدادخودروی آن نیز بیشتر می­شود؛ بنابراین خودروهای سنگین و شاسی‌بلند باید هزینه بیشتری برای خدمات امدادخودرو بپردازند.

تعمیرات موردنیاز

باتوجه‌به اینکه میزان خرابی و مشکلات خودرو چقدر بوده و نیاز به چه تعمیراتی دارد در هزینه تعمیرات بسیار مؤثر است. برخی مواقع مشکل شما با یک باتری به باتری ساده رفع می‌شود، اما گاهی اوقات حتماً باید ماشین را برای تعمیرات به تعمیرگاه مطمئنی برد.

تعمیرات موردنیاز
امداد خودرو جاده همدان سنندج

 

 

ساعت درخواست خدمات

نرخ هزینه امدادخودرو جاده‌ای معمولاً در ساعت‌های دیروقت شب، روزهای تعطیل یا هنگام برف و شرایط جوی نامساعد بیشتر از سایر مواقع است. در این بخش لیست تعرفه خدمات امدادخودرو را در جدول زیر ارائه داده‌ایم.

نوع خدمات خودرو همدان تعرفه قیمت با احتساب مالیات
عیب‌یابی و ایاب‌وذهاب خودرو داخلی 120 هزار تومان
عیب‌یابی و ایاب‌وذهاب خودرو خارجی 179 هزار تومان
باطری به باطری خودروهای داخلی (ایران‌خودرو و سایپا) 165 هزار تومان
باطری به باطری و تست دینام خودروهای خارجی (ورودی حمل ماشین ایرانی با یدک‌کش) 358 هزار تومان
انواع وانت با یدک‌کش (چرخ گیر و دکل) 430 هزار تومان
ورودیه حمل کفی (خودرو سوار) داخل همدان 640 هزار تومان
ورودیه حمل کفی (خودرو سوار) داخل همدان به خارج از شهر همدان 780 هزار تومان

سفری لذت‌بخش را با امداد خودرو پایتخت تجربه کنید!

امدادخودرو پایتخت با به‌کارگیری استادکارها و مکانیک‌های حرفه‌ای و مجرب جهت خدمت‌رسانی به شهروندان همدانی، باسابقه‌ای درخشان نام و اعتبار خوبی از خود برجای گذاشته است.

شما می‌توانید با خیالی آسوده کلیه خدمات خودروی خود را به ما بسپارید؛ پس با انتخاب امدادخودرو پایتخت و پیروی از بهترین شیوه‌ها در مواقع اضطراری، می‌توانید با اطمینان خاطر به دل جاده‌ها بروید.

چکیده

خوشبختانه امروزه امداد خودرو جاده همدان سنندج در هر زمان و مکانی آماده خدمت‌رسانی به دارندگان خودرو و رفع مشکلات مربوط به خودرو آن‌هاست. کافی است با گرفتن شماره امدادخودرو جاده‌ای پایتخت، با پرسنل آن تماس گرفته و مشکل خود را مطرح کنید تا در سریع‌ترین زمان از امکانات آن بهره‌مند شوید.

سؤالات متداول

  1. بهترین راهکار برای جلوگیری از خرابی و استهلاک سریع خودرو چیست؟

تعویض روغن و مایعات خودرو به طور منظم است.

  1. آیا هزینه‌ امدادخودرو جاده‌ای همدان ثابت است؟

خیر همیشه ثابت نیست و می­تواند برای هر مدل خودرویی متفاوت باشد.

  1. نرخ هزینه‌های امدادخودرو جاده‌ای همدان در چه مواقعی بسیار بالا است؟

نرخ هزینه‌های امدادخودرو همدان معمولاً در ساعت‌های دیروقت شب، روزهای تعطیل، هنگام برف و شرایط جوی نامساعد بیشتر از سایر مواقع است.

سایر خدمات:

شماره تماس امداد باطری همدان- امداد رسانی در 15 دقیقه
تماس با مکانیک سیار همدان- حضور در محل در کمتراز 20 دقیقه
شماره جرثقیل خودرو در همدان- جابجایی ماشین در کمترین زمان-24ساعته
تعمیرگاه شبانه روزی همدان-انجام کلیه خدمات امداد رسانی و تعمیرگاهی در 24 ساعت شبانه روز
شماره جرثقیل خودرو در جاده همدان کرمانشاه-مشاوره رایگان 
شماره یدک کش جاده همدان کرمانشاه-کمتراز 20دقیقه پیش شما هستیم!
امداد خودرو ایران خودرو همدان-امداد پرسنل باتجربه در کمتراز15 دقیقه
امداد خودرو سایپا همدان- امداد رسانی در 50 جایگاه امداد رسانی
امداد خودرو عوارضی همدان- شماره تماس و امداد سریع با امداد خودرو پایتخت
شماره امداد خودرو سیار همدان + لیست قیمت اجاره جرثقیل 

شماره تماس امداد خودرو همدان

 

تعرفه خدمات امداد خودرو پایتخت:

شرح اجرت خدمات موقعیت جغرافیایی نیسان زنجیری نیسان چرخگیر هزینه حمل بیش از ۱۰ کیلومتر
ا اجرت بکسل خودرو های تیپ ۸ تا ۱۰ کیلومتر جاده ٢,٧٠٠,٠٠٠ ۳,۴۵۰,۰۰۰ در جاده به ازای هر کیلومتر مازاد مبلغ

80،000ریالبه هزینه پایه اضافه می شود

در شهر به ازای هر کیلومتر مازاد مبلغ

95،000ریال  به هزینه پایه اضافه می شود

شهر ۲,۳۴۰,۰۰۰ ٣,٧٠٠,٠٠٠
2 اجرت بکسل خودرو های تیپB در جاده تا ۱۰ کیلومتر جاده ۲,۳۴۰,۰۰۰ ۳,۴۵۰,۰۰۰
شهر ۲,۳۴۰,۰۰۰ ۲,۷۶۰,۰۰۰
3 اجرت بکسل خودرو های تیپB  در جاده تا ۱۰ کیلومتر جاده ۲,۳۴۰,۰۰۰ ۲,۷۶۰,۰۰۰
شهر ۲,۳۴۰,۰۰۰ ۲,۳۴۰,۰۰۰
اجرت بکسل کلیه خودروها با خودرو سوار تا ۱۰ کیلومتر

شهر و جاده

۵,۲۴۰,۰۰۰ در جاده به ازای هر کیلومتر مازاد، مبلغ ۹۵,۰۰۰ ریال هزینه پایه اضافه می شود.

در شهر به ازای هر کیلومتر مازاد مبلغ ۱۱۰,۰۰۰ ریال به هزینه پایه اضافه می شود

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *