شماره امداد خودرو همدان

شماره امداد خودرو همدان


شماره تماس امداد خودرو همدان

شماره امداد خودرو همدان

شماره امداد خودرو همدان چقدر است؟ داشتن شماره تماس امداد خودرو همدان یکی از مهم‌ترین نکات در مواجه با شرایط اضطراری است. 1693 پاسخگوی بدون کد در استان همدان است و امداد خودرو پایتخت در هر ساعتی از شبانه‌روز آماده پاسخگویی و امدادرسانی به همشهریان و هم استانی‌های گرامی است.

ویژگی‌های یک امداد خودرو جعلی و نامعتبر

باتوجه‌به حجم بالای تقاضا برای تعمیر و سرویس خودرو از جانب مردم، در کنار امداد خودروهای معتبر امداد خودرو های نامعتبر زیادی نیز باهدف کلاهبرداری و سوءاستفاده به وجود آمده‌اند که در ازای خدمات بسیار ضعیفی که به متقاضی ارائه می‌دهند؛ مبالغ بسیار زیادی پول طلب می‌کنند.

بنابراین، به‌منظور پیشگیری از به دام افتادن توسط این اشخاص کلاه بردار ضمن داشتن شماره امداد خودرو همدان، لازم است با ویژگی‌های یک امداد خودرو نامعتبر آشنا شوید.

شماره تماس امداد خودرو همدان

خودروهای فاقد برچسب و مشخصات

امداد خودروهای جعلی و نامعتبر معمولاً روی خودروهای خود برچسب مشخصات ندارند و این یکی از نکاتی است که می‌تواند مشت کلاهبرداران را برای شما باز کند! بنابراین هنگامی که خودرو امدادی می‌رسد؛ حتماً به برچسب مشخصات آن دقت کرده و آن را با اطلاعات امدادی که با آن تماس حاصل کرده‌اید تطابق دهید.

روی این برچسب‌ها اطلاعات مربوط به نام شرکت، لوگوی شرکت و شماره امداد خودرو همدان قرار دارد که با چک‌کردن آن‌ها می‌توانید از درستی و اعتبار امداد خودرو مطمئن شوید. همچنین بلافاصله سررسیدن یک خودرو امدادی شک‌برانگیز است چرا که رسیدن خودرو امدادی به محل، مدتی زمان می‌برد.

اگر در استان همدان هستید؛ در چنین شرایطی بهتر است با نزدیک‌ترین امداد خودرو در همدان تماس بگیرید. در واقع بهتر است شماره نزدیک‌ترین امداد خودرو در همدان را از قبل در موبایل خود خیره کرده باشید.

خودروهای فاقد برچسب و مشخصات
شماره امداد خودرو همدان

 

 

نداشتن لباس فرم

پرسنل یک امداد خودرو معتبر معمولاً لباس فرم مخصوص و یکدست به تن دارند که منقش به آرم مخصوص آن شرکت است و این نکته‌ای است که توجه به آن می‌تواند در تشخیص امداد خودرو معتبر از نامعتبر به شما کمک کند.

امداد خودروهای جعلی که در حقیقت متشکل از افرادی سودجو و کلاهبردار هستند؛ معمولاً در اطراف جاده‌های بین‌شهری کمین کرده و درصورتی‌که خودرویی دچار خرابی، تصادف یا نقص فنی شود بدون آنکه از آن‌ها درخواست شود به کمک فرد می‌شتابند! اگر به پوشش این افراد دقت کنید اثری از لباس فرم یک‌دست نخواهید دید.  

نداشتن لباس فرم
شماره امداد خودرو همدان

درخواست دستمزدهای بسیار بالا و غیرمعقول

ویژگی مشترک تمام امداد خودروهای نامعتبر، درخواست دستمزدهای بسیار بالا و غیرمنطقی است و این در حالی است که هیچ کار خاص یا خدمات ویژه‌‍‌ای برای تعمیر خودرو شما انجام نداده‌اند. این شرکت‌ها استرس و فشاری را که در آن شرایط متحمل می‌شوید؛ دست‌مایه سوءاستفاده مالی از شما قرار می‌دهند.

هرگاه با درخواست دستمزدهای بالا و غیرمنطقی از سوی یک شرکت امدادی مواجه شدید حتماً در اعتبار آن شرکت تردید کنید.

ارائه خدمات محدود، ناکافی و نامناسب

شرکت‌های امدادی نامعتبر، به دلیل نداشتن مجوز رسمی و معتبر نمی‌توانند چند شهر را پوشش بدهند و حتی توانایی ارائه خدمات مناسب به یک شهر را نیز ندارند. این شرکت‌ها معمولاً نام و نشان و تبلیغات درخوری نیز ندارند و نام آن‌ها چندان به گوش شما نرسیده است.

لذا با کمی تحقیق می‌توانید امداد خودروهای رسمی و معتبر هر شهر را بشناسید تا مورد سوءاستفاده افراد کلاه بردار قرار نگیرید.

پرسنل و تکنسین‌های غیرمتخصص و غیرحرفه‌ای

کادر و پرسنل امداد خودروهای معتبر کاملاً متخصص و حرفه‌ای هستند. این مسئله‌ای است که درمورد پرسنل امداد خودروهای نامعتبر صدق نمی‌کند. افرادی که در شرکت‌های امدادی نامعتبر کار می‌کنند آموزش حرفه‌ای ندیده‌اند و تجربه کافی ندارند.

 در نتیجه نمی‌توانند به‌صورت درست و اصولی قطعات خودرو شما را تعمیر کنند و تنها باعث واردآمدن آسیب و خسارات بیشتر به خودرو شما می‌شوند. همچنین در نتیجه تعمیر ناقص و سرهم‌بندی قطعات خودرو، ماشین شما دومرتبه دچار اشکال شده و علاوه بر تحمیل هزینه بالا، ممکن است در معرض خطر تصادف قرار بگیرید.

شماره تماس امداد خودرو همدان

به‌کاربردن قطعات بی‌کیفیت

کارکنان یک امداد خودرو نامعتبر هنگام تعمیر خودرو شما از قطعات سالم و مرغوبی استفاده نمی‌کنند و علاوه بر هزینه‌های گزافی که در ازای این قطعات نامرغوب از شما می‌گیرند، به دلیل خرابی مجدد خودرو، خسارات مالی بیشتری نیز به شما تحمیل می‌کنند و حتی ممکن است کار آن‌ها منجر به تصادف خودرو شما و خسارات جانی شود.

به‌کاربردن قطعات بی‌کیفیت
شماره امداد خودرو همدان

 

 

عدم صدور فاکتور و بیمه‌نامه

امداد خودرو های معتبر در پایان پروسه تعمیر خودرو، حتماً به شما یک فاکتور می‌دهند تا از جزئیات کار و ریز هزینه‌ها آگاه شوید. همچنین امداد خودرو وظیفه دارد که در صورت تعویض یک قطعه ضمانت‌نامه آن قطعه را به شما تحویل دهد. بدین ترتیب شما از اورجینال بودن قطعه جدید مطمئن می‌شوید.

همچنین امداد خودروهای معتبر هنگام حمل خودرو بیمه‌نامه‌ای جهت سلامت به راننده ارائه می‌دهند. یک امداد خودرو نامعتبر هیچ‌یک از خدمات نام‌برده‌شده را به مشتری عرضه نمی‌کنند.

ویژگی‌های یک امداد خودرو معتبر

یک امداد خودرو معتبر مانند امداد خودرو همدان، در درجه اول دارای کادر حرفه‌ای و مجرب است که در کنار تخصص بالا، برخورد بسیار خوبی نیز با مشتری دارند. همچنین دارای تجهیزات کامل و استاندارد بوده و تعمیرکارهای حرفه‌ای، متخصص و باتجربه‌ای برای ارائه خدمات به مشتری هستند.

یک امداد خودرو معتبر در دسترس بوده و در مواقع اضطراری امدادرسانی، از سرعت عمل بالایی برخوردار است. رعایت نکات ایمنی به هنگام کار، استفاده از لباس فرم، درخواست دستمزد مناسب، ارائه فاکتور و بیمه‌نامه و… از دیگر ویژگی‌های یک امداد خودرو معتبر است که باید به آن توجه داشت.

ویژگی‌های یک امداد خودرو معتبر
شماره امداد خودرو همدان

 

 

امداد خودرو پایتخت؛ نامی معتبر در امدادرسانی

امداد خودرو پایتخت دارای بیش از 13 سال سابقه درخشان در زمینه امدادرسانی به سراسر استان همدان بوده و یک امداد خودرو همدان محسوب می‌شود.

امداد خودرو پایتخت با داشتن تجهیزات کامل و استاندارد، تعمیرگاه شبانه‌روزی و کارشناسان و متخصصان مکانیکی بسیار مجرب، تمام شهرهای استان همدان را پوشش داده و در هر ساعتی از شبانه‌روز آماده امداد‌رسانی به مردم شریف استان همدان است.

از جمله خدمات امداد خودرو پایتخت می‌توان به ارسال یدک‌کش همدان و جرثقیل خودرو در همدان به‌منظور حمل خودرو همدان اشاره کرد.

اگر هزینه امداد خودرو در همدان برایتان مهم است و به دنبال امداد خودرو ارزان در همدان هستید؛ امداد خودرو پایتخت بهترین گزینه و بدون اغراق بهترین امداد خودرو در همدان است.

از دیگر خدمات امداد خودرو پایتخت می‌توان به خدمات مکانیکی، باطری‌سازی، جلوبندی، صافکاری و نقاشی اشاره کرد. همچنین امداد خودرو پایتخت دارای یک فروشگاه است که قطعات یدکی ماشین‌های ایران‌خودرو، سایپا و خودروهای کره‌ای و چینی را عرضه می‌کند.

مدیرعامل شرکت پایتخت و پرسنل شرکت به‌صورت شبانه‌روزی در تمام طرح‌ها شامل نوروز، اربعین، طرح‌های زمستانی و…  با نیرو‌های پلیس و راهداری همکاری کرده و در تمام محورهای مواصلاتی استان حضور دارند.

 همچنین درصورتی‌که قصد داشته باشید از یک مکانیک حرفه‌ای در رابطه ‌با وضعیت خودروتان مشاوره بگیرید؛ می‌توانید با تماس با شماره امداد خودرو در همدان، از خدمات مشاوره امداد خودرو در همدان بهره‌مند شوید.

شماره امداد خودرو همدان پایتخت

(پاسخگوی 24 ساعته بدون کد)

1693
تلفن بازرسی و ثبت شکایات 081-34222224

سخن پایانی

در این مقاله شما را با ویژگی‌های یک امداد خودرو معتبر و راه‌های تشخیص امداد خودرو های جعلی پرداختیم. اگر ساکن استان همدان هستید یا زیاد به آن رفت‌وآمد می‌کنید شماره امداد خودرو همدان را برای مواقع ضروری در گوشی موبایل خود ذخیره کنید.

سؤالات متداول

  1. شماره امداد خودرو همدان چند است؟

شماره امداد خودرو همدان 1693 است که یک پاسخگوی شبانه‌روزی بدون کد است.

  1. چرا و در چه شرایطی داشتن شماره امداد خودرو همدان ضروری است؟

اگر ساکن استان همدان هستید یا به آن رفت‌وآمد می‌کنید شماره امداد خودرو همدان را برای مواقع اضطراری داشته باشید.

  1. یک امداد خودرو معتبر چه خصوصیاتی دارد؟

دردسترس‌بودن، سرعت عمل بالا، رعایت نکات ایمنی به هنگام کار، استفاده از لباس فرم، درخواست دستمزد مناسب و…

  1. شماره امداد خودرو همدان پایتخت چه کدی دارد؟

شماره امداد خودرو همدان پایتخت 1693 و بدون کد است.

سایر مقالات:

امداد خودرو سایپا همدان- امداد رسانی در 50 جایگاه امداد رسانی
امداد خودرو عوارضی همدان- شماره تماس و امداد سریع با امداد خودرو پایتخت
شماره امداد خودرو سیار همدان + لیست قیمت اجاره جرثقیل در سال 1403
جرثقیل خودرو در همدان- امدادرسانی در 7روز هفته و 24 ساعته
شماره جرثقیل خودرو در جاده همدان سنندج-امداد 24 ساعته!
شماره یدک کش جاده همدان سنندج-دسترسی 24 ساعته به یدک کش های پایتخت
شماره یدک کش همدان- 09182184050 دسترسی شبانه روزی به یدک کش
مکانیک سیار جاده همدان سنندج-09182184050-پرسنل مجرب و پای کار
مکانیک سیار جاده همدان ساوه-خدمات 24 ساعته به شما و دیگر رانندگان
تعمیرگاه شبانه روزی جاده همدان کرمانشاه-09182184050- آمادگی شبانه روزی جهت امداد رسانی

شماره تماس امداد خودرو همدان

 

تعرفه خدمات امداد خودرو پایتخت:

شرح اجرت خدمات موقعیت جغرافیایی نیسان زنجیری نیسان چرخگیر هزینه حمل بیش از ۱۰ کیلومتر
ا اجرت بکسل خودرو های تیپ ۸ تا ۱۰ کیلومتر جاده ٢,٧٠٠,٠٠٠ ۳,۴۵۰,۰۰۰ در جاده به ازای هر کیلومتر مازاد مبلغ

80،000ریالبه هزینه پایه اضافه می شود

در شهر به ازای هر کیلومتر مازاد مبلغ

95،000ریال  به هزینه پایه اضافه می شود

شهر ۲,۳۴۰,۰۰۰ ٣,٧٠٠,٠٠٠
2 اجرت بکسل خودرو های تیپB در جاده تا ۱۰ کیلومتر جاده ۲,۳۴۰,۰۰۰ ۳,۴۵۰,۰۰۰
شهر ۲,۳۴۰,۰۰۰ ۲,۷۶۰,۰۰۰
3 اجرت بکسل خودرو های تیپB  در جاده تا ۱۰ کیلومتر جاده ۲,۳۴۰,۰۰۰ ۲,۷۶۰,۰۰۰
شهر ۲,۳۴۰,۰۰۰ ۲,۳۴۰,۰۰۰
اجرت بکسل کلیه خودروها با خودرو سوار تا ۱۰ کیلومتر

شهر و جاده

۵,۲۴۰,۰۰۰ در جاده به ازای هر کیلومتر مازاد، مبلغ ۹۵,۰۰۰ ریال هزینه پایه اضافه می شود.

در شهر به ازای هر کیلومتر مازاد مبلغ ۱۱۰,۰۰۰ ریال به هزینه پایه اضافه می شود

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *