امداد خودرو گنجنامه همدان

امداد خودرو گنجنامه همدان


شماره تماس امداد خودرو همدان

 

امداد خودرو گنجنامه همدان

امداد خودرو گنجنامه همدان یکی از ضروری‌ترین خدمات جاده‌ای است که به دلیل افزایش روزافزون استفاده از خودرو‌ها نیاز به آن در هر ساعتی از شبانه‌روز احساس می‌شود. ماندن در جاده و خرابی خودرو یکی از تلخ‌ترین اتفاقاتی است که ممکن است برای یک بار هم که شده برای هر راننده‌ای اتفاق بیفتد.

 در این شرایط بهترین کار تماس با مراکز امداد خودرو همدان و کمک گرفتن از متخصصان مجرب این حوزه است. امداد خودرو پایتخت از معتبرترین و حرفه‌ای‌ترین مراکز امداد خودرو شبانه‌روزی گنجنامه همدان است که می‌تواند در کمتر از ۲۰ دقیقه نیرو‌های خود را به محل اعزام کند و تنها کافی است در زمان خرابی خودرو با شماره ۱۶۹۳ بدون کد تماس حاصل کنید.

امداد خودرو گنجنامه همدان چه خدماتی را ارائه می‌کند؟

ممکن است این سؤال برایتان پیش آمده باشد که امداد خودرو گنجنامه همدان دقیقاً چه خدماتی را در اختیار رانندگان قرار می‌دهد؟ در این باره باید بگوییم خدمات امداد خودرو همدان گنجنامه همدان شامل طیف گسترده‌ای از نقص‌های فنی و مشکلات انواع خودرو‌های ایرانی و خارجی است.

در واقع شما هرگاه در جاده به هر دلیلی دچار مشکل شدید، می‌توانید با شماره تماس امداد خودرو گنجنامه همدان تماس گرفته و درخواست خدمات کنید.

خدمات امداد خودرو سیار گنجنامه همدان شامل موارد زیر هستند:

  • امداد باطری گنجنامه همدان
  • حمل خودرو گنجنامه همدان با کفی و یدک کش
  • پنچرگیری سیار
  • مکانیک سیار
  • تعویض روغن خودرو
  • سوخت‌رسانی سیار با سوخت‌های خالص و استاندارد
  • خدمات قفل و سوئیچ انواع خودرو
  • عیب‌یابی دقیق کلیه مشکلات فنی خودرو
  • تأمین کلیه لوازم یدکی موردنیاز خودرو

لازم به ذکر است شرکت امداد خودرو پایتخت از ۹ دستگاه خودرو امداد جاده‌ای دومنظوره به‌ جهت ارائه خدمات تعمیر در محل و استقرار در پایگاه‌های جاده‌ای استان همدان برخوردار است و می‌تواند در سریع‌ترین زمان ممکن کلیه خدمات گفته شده را با بالاترین کیفیت در اختیار شما قرار دهد.

مزایای استفاده از خدمات امداد خودرو گنجنامه همدان چیست؟

برخی از رانندگان با این پرسش مواجه هستند که در زمان خرابی خودرو در جاده چرا خودمان نسبت به رفع نقص اتومبیل اقدام نکنیم و با شماره تلفن خودروبر گنجنامه همدان و امداد خودرو گنجنامه همدان تماس حاصل کنیم؟

در این باره باید بدانید استفاده از خدمات امداد خودرو گنجنامه همدان از مزایای بسیار مهم و قابل‌توجهی برخوردار است و از بروز بسیاری اتفاقات ناگوار و سوانح رانندگی جلوگیری می‌کند. مزایای این خدمات سبب شده‌اند امروزه تقاضا برای استفاده از خدمات امداد خودرو همدان روزبه‌روز افزایش پیدا کند.

مزایای خدمات امداد خودرو گنجنامه همدان شامل موارد زیر هستند:

  • ارائه خدمات در سریع‌ترین زمان ممکن
  • جلوگیری از اتفاقات و رویداد‌های ناگوار
  • ارائه خدمات به صورت ۲۴ ساعته و حتی در ایام تعطیل
  • ضمانت رسمی‌ خدمات
  • تنوع در خدمات
  • کیفیت بالای خدمات تعمیر و حمل خودرو
  • صرفه‌جویی در وقت
  • پوشش‌دهی کلیه محور‌های استان
  • ایجاد احساس امنیت و آرامش برای رانندگان و سرنشینان
  • هزینه مناسب
  • حمل خودرو به شکل ایمن
  • بهره‌گیری از نوین‌ترین روش‌های تعمیر انواع خودرو

علاوه بر موارد گفته شده امداد خودرو پایتخت که از معتبرترین مجموعه‌های امداد خودرو گنجنامه همدان به شمار می‌آید، از فروشگاه عرضه کننده لوازم یدکی انواع خودرو‌های سایپا و ایران خودرو برخوردار است و می‌تواند قطعات مصرفی کلیه اتومبیل‌های کره‌ای و چینی را با بالاترین کیفیت موجود در بازار به رانندگان عزیز ارائه کند.

مزایای استفاده از خدمات امداد خودرو گنجنامه همدان چیست؟
امداد خودرو گنجنامه همدان

 

 

رایج‌ترین مشکلات فنی خودرو

خرابی خودرو و حرکت نکردن آن در جاده اصلاً اتفاق عجیبی نیست و شما به عنوان یک راننده حرفه‌ای باید اصلی‌ترین و شایع‌ترین ایراداتی که ممکن است به هنگام رانندگی با آن‌ها روبرو شوید را به خوبی بشناسید. شناخت این مشکلات سبب می‌شود در برخی موارد بتوانید خودتان اتومبیل را تعمیر کرده یا علت مشکل را تشخیص دهید.

روشن نشدن خودرو

روشن نشدن خودرو از متداول‌ترین مشکلات انواع خودرو‌های ایرانی و خارجی است که دست کم برای یک بار هم که شده آن را تجربه کرده‌اید. اصلی‌ترین علت این مشکل ضعیف بودن باتری است؛ زیرا عمر باتری‌های خودرو حدود ۵ الی ۶ سال یا ۱۰۰ هزار کیلومتر است و اگر این ضعف به حدی باشد که تقویت نشود، باید باتری خودرو تعویض شود.

ایراد در سیستم سوخت‌رسانی و احتراق خودرو و عدم وجود بنزین نیز از دیگر علل ایجاد این مشکل هستند. بهترین کار در این شرایط این است که در اسرع وقت با شماره یدک کش گنجنامه همدان تماس حاصل کرده و از متخصصان کاربلد امداد خودرو پایتخت برای رفع این مشکل کمک بگیرید.

شما می‌توانید در این شرایط از خدمات امداد خودرو گنجنامه همدان همچون باتری به باتری یا تعویض باتری با بالاترین کیفیت بهره‌مند شوید.

شماره تماس امداد خودرو همدان

ایرادات ترمز خودرو

ممکن است به هنگام رانندگی در جاده‌های همدان ناگهان متوجه شوید که ترمز خودرو به خوبی کار نمی‌کند یا احساس برخورد آهن با آهن و نرمی‌ پدال گاز را تجربه ‌کنید. از آنجایی که ترمز‌ها از اجزای حیاتی و بسیار مهم خودرو محسوب می‌شوند، لازم است این موضوع را جدی گرفته و سعی کنید خودرو را متوقف کرده و علت را بررسی کنید.

از اصلی‌ترین نشانه‌های خرابی ترمز می‌توان به صدای خرد شدن، ساییده شدن، روشن شدن چراغ IBS، کشیده شدن خودرو به چپ و راست، لرزش غیرعادی در پدال ترمز، سفت نبودن پدال و غیره اشاره کرد. ایرادات ترمز خودرو می‌توانند به سوانح جبران‌ناپذیری منجر شوند؛ بنابراین اصلاً نباید نسبت به این علائم بی‌تفاوت باشید.

در این شرایط بهترین کار کنترل خودرو، حفظ خونسردی و تماس با مراکز امداد خودرو و یدک کش جاده همدان گنجنامه همدان است. اگر مشکل خودرو شما از طریق خدمات مکانیک سیار برطرف نشود و خودرو قابلیت حرکت نداشته باشد، می‌توانید به کمک خودرو‌های حمل ماشین در گنجنامه همدان، اتومبیل خود را صحیح و سالم به تعمیرگاه منتقل کنید تا تعمیر شود.

ایرادات ترمز خودرو
امداد خودرو گنجنامه همدان

 

 

لرزش فرمان خودرو

ممکن است به هنگام رانندگی در جاده متوجه شوید که فرمان می‌لرزد و کنترل کردن خودرو برایتان سخت شده است. این مشکل از جدی‌ترین ایرادات خودرو‌ها است که می‌تواند جان سرنشینان را در معرض خطر قرار داده و اتفاقات جبران‌ناپذیری به دنبال داشته باشد.

اگر این مشکل بلافاصله بعد از حرکت خودرو رخ داد، احتمالاً یاتاقان چرخ‌ها یا بخش‌هایی از سیستم تعلیق خودرو دچار آسیب شده‌اند؛ اما اگر به هنگام رانندگی با سرعت بالا متوجه لرزش فرمان شدید، معمولاً مشکلی در تعادل لاستیک‌های خودرو وجود دارد. لازم است این مشکل را کاملاً جدی گرفته و بعد از بروز آن خودرو را سریعاً متوقف کنید.

در قدم بعدی با شماره امداد خودرو و یدک کش گنجنامه همدان تماس بگیرید تا متخصصان سریعاً به محل اعزام شده و خودرو شما را بررسی و تعمیر کنند.

شماره تماس امداد خودرو همدان

خاموش شدن سریع راهنمای خودرو

از دیگر مشکلات رایج خودرو که سبب می‌شود شما به خدمات امداد خودرو گنجنامه همدان نیاز پیدا کنید می‌توان به سریع خاموش شدن چراغ راهنما اشاره کرد. اگر با این مشکل مواجه شدید که راهنمای اتومبیل بیشتر از زمان معمولی خاموش می‌شود و سرعت خاموشی آن افزایش یافته است، باید بدانید احتمالاً یکی از چراغ‌های خودرو سوخته است.

این موضوع از آن دسته از مشکلاتی است که باید سریعاً برای رفع آن اقدام کنید؛ زیرا چراغ راهنما از اصلی‌ترین اجزای خودرو است که برای حرکت ایمن و مطمئن در جاده به راننده کمک می‌کند. برای رفع این مشکل تنها کافی است با بهترین امداد خودرو گنجنامه همدان همچون امداد خودرو پایتخت تماس بگیرید تا به بهترین شکل این مشکل برطرف شود.

استارت نخوردن خودرو

حتماً تابه‌حال برایتان پیش آمده است که بخواهید خودرو را روشن کرده و شروع به حرکت کنید؛ اما متوجه شوید که خودروتان اصلاً استارت نمی‌خورد. این مشکل در بین تمامی‌ خودرو‌ها مشترک است و ممکن است هر راننده‌ای بار‌ها با آن مواجه شود.

از اصلی‌ترین علل این مشکل می‌توان به بروز ایراد در قطعات و بخش‌های مختلف خودرو، سیستم استارت، باتری و خرابی سیستم احتراق اشاره کرد. اگر نتوانستید علت را پیدا کرده و رفع کنید، لازم نیست نگران باشید؛ زیرا امداد خودرو پایتخت در هر ساعتی از شبانه‌روز در کنار شما است تا به سلامت به مقصد برسید.

تنها کافی است در اولین فرصت با شماره امداد خودرو گنجنامه همدان و جرثقیل ماشین بر در گنجنامه همدان تماس بگیرید.

جوش آوردن خودرو

جوش آوردن خودرو از دیگر مشکلات بسیار مهم و جدی در سیستم خودرو‌ها است که مهم‌ترین دلیل ایجاد آن ایرادات مربوط به رادیاتور خودرو است. زمانی که آب رادیاتور کم باشد، خودرو جوش می‌آورد و این مشکل می‌تواند به دلیل سوراخ بودن رادیاتور یا رسوب گرفتن این قطعه باشد.

از دیگر دلایل ایجاد این مشکل می‌توان به خرابی تسمه، فن خنک کننده، واشر سرسیلندر و ترموستات خودرو اشاره کرد. به هنگام جوش آوردن خودرو لازم است خونسردی خود را حفظ کرده و موتور اتومبیل را بلافاصله خاموش نکنید. اصلاً درب رادیاتور را باز نکنید که ممکن است آب و بخار داغ باعث سوختگی شما شوند.

توجه داشته باشید که اصلاً روی موتور آب نریزید و تنها کافی است مقداری آب سرد را روی رادیاتور خودرو بریزید تا دمای خودرو کاهش پیدا کند. در قدم بعدی باید با شماره امداد خودرو گنجنامه همدان تماس بگیرید، تا تعمیرکاران حرفه‌ای امداد خودرو پایتخت با تجهیزات لازم و خودرو‌های یدک کش گنجنامه همدان به محل اعزام شوند.

لازم به ذکر است هدف اصلی امداد خودرو پایتخت امداد و کمک رسانی به رانندگان و تکریم آن‌ها است؛ از این رو مدیر عامل و نیرو‌های متخصص شرکت در کلیه طرح‌های نوروزی، زمستانی و اربعین حسینی با همکاری با پلیس راه و راهداری همدان در کلیه محور‌های مواصلاتی استان در کنار مسافران و رانندگان عزیز هستند تا سفری لذت بخش و امن را برای آن‌ها رقم بزنند.

جوش آوردن خودرو
امداد خودرو گنجنامه همدان

 

 

سریع‌ترین خدمات جاده‌ای را از امداد خودرو پایتخت بخواهید

اگر می‌خواهید از بهترین خدمات مکانیک سیار گنجنامه همدان، جرثقیل خودرو در همدان و یدک کش همدان بهره‌مند شوید و مشکل خودرو شما در کمترین زمان توسط تکنسین‌های مجرب برطرف شود، امداد خودرو پایتخت همان مرکزی است که می‌توانید به آن اعتماد کرده و در زمان خرابی خودروتان با آن تماس حاصل کنید.

امداد خودرو پایتخت با استقرار در ۹ پایگاه ثابت جاده‌ای در محور‌های همدان – کرمانشاه، همدان – سنندج، همدان – ساوه، همدان – رزن و همدان – ملایر می‌تواند در کمتر از ۲۰ دقیقه خود را به محل رسانده و کلیه خدمات شبانه‌روزی مکانیکی، جلوبندی، باطری‌سازی، صافکاری، نقاشی و غیره را برای انواع خودرو‌های ایرانی و خارجی در اختیار شما قرار دهد.

از دیگر امکانات بی‌نظیر این مجموعه می‌توان به ۳۵ دستگاه نیسان یدک کش، ۱۲ دستگاه خودروبر کفی، ۴ دستگاه جرثقیل سنگین و ۵ دستگاه جرثقیل دکل دار نیمه سنگین برای ارائه خدمات حمل خودرو همدان اشاره کرد.

امداد خودرو پایتخت با برخورداری از سال‌ها سابقه در حوزه امداد خودرو گنجنامه همدان می‌تواند برای داشتن سفری امن و ایمن در کنار شما باشد.

شماره پاسخگویی ۲۴ ساعته بدون کد در سراسر استان همدان ۱۶۹۳
تلفن بازرسی و شکایات امداد خودرو پایتخت ۰۸۱۳۴۲۲۲۲۲۴
آدرس دفتر شرکت امداد خودرو پایتخت استان همدان، واقع در میدان فردوسی، داخل کوچه روشن، پلاک ۳۱
آدرس تعمیرگاه مرکزی استان همدان، واقع در میدان عاشورا، ابتدای بلوار رفسنجانی، جنب باسکول مهدیه، مجتمع تعمیرگاهی پایتخت

سخن پایانی

اگر به هنگام سفر در جاده‌های همدان متوجه شدید که خودرو شما دچار نقص فنی شده است و دیگر قابلیت حرکت ندارد، تنها کافی است خودرو را متوقف کرده و با شماره تلفن امداد خودرو گنجنامه همدان تماس حاصل کنید تا متخصصان امداد جاده‌ای در اسرع وقت در محل حاضر شده و مشکلات فنی خودرو شما را برطرف سازند.

در این زمینه مرکز امداد خودرو پایتخت با برخورداری از سال‌ها سابقه و داشتن تعمیرکاران و خودرو‌های امداد حرفه‌ای می‌تواند بهترین انتخاب بوده و به شما کمک کند بدون دغدغه و نگرانی به سفر خود ادامه داده و لذت ببرید. ما در این مطلب سعی کردیم هرآنچه درمورد امداد خودرو گنجنامه همدان حائز اهمیت است را برای شما توضیح دهیم.

سؤالات متداول

۱. چقدر طول می‌کشد امداد خودرو به محل برسد؟

معمولاً مراکز امداد خودرو گنجنامه همدان در کمتر از ۲۰ دقیقه خود را به محل می‌رسانند.

۲. هزینه یدک کردن خودرو چقدر است؟

این هزینه بر اساس نوع خودرو یدک کش و مسافت طی شده از ۳۸۰۰۰۰ الی ۷۵۰۰۰۰ تومان است.

۳. چرا نباید به امداد خودرو‌های متفرقه اعتماد کنیم؟

زیرا این مراکز از مجوز‌های معتبر برخوردار نیستند و هیچ تضمینی برای کیفیت خدمات آن‌ها وجود ندارد.

 

سایر مقالات:

امداد خودرو صالح آباد-امداد رسانی در 20 دقیقه
امداد خودرو علیصدر- شماره تماس اظطراری-کمک رسانی در15 دقیقه
امداد خودرو فامنین-شماره تماس نزدیکترین امداد خودرو به شما-خدمات 24 ساعته
شماره تماس امداد خودرو جاده ساوه- 8 خدمت شبانه روزی
شماره تماس امداد باطری همدان- امداد رسانی در 15 دقیقه
تماس با مکانیک سیار همدان- حضور در محل در کمتراز 20 دقیقه
شماره جرثقیل خودرو در همدان- جابجایی ماشین در کمترین زمان-24ساعته
شماره تماس امداد خودرو جاده همدان سنندج + تعرفه خدمات
تعمیرگاه شبانه روزی همدان-انجام کلیه خدمات امداد رسانی و تعمیرگاهی در 24 ساعت شبانه روز
شماره جرثقیل خودرو در جاده همدان کرمانشاه-مشاوره رایگان 

شماره تماس امداد خودرو همدان

 

تعرفه خدمات امداد خودرو پایتخت:

شرح اجرت خدمات موقعیت جغرافیایی نیسان زنجیری نیسان چرخگیر هزینه حمل بیش از ۱۰ کیلومتر
ا اجرت بکسل خودرو های تیپ ۸ تا ۱۰ کیلومتر جاده ٢,٧٠٠,٠٠٠ ۳,۴۵۰,۰۰۰ در جاده به ازای هر کیلومتر مازاد مبلغ

80،000ریالبه هزینه پایه اضافه می شود

در شهر به ازای هر کیلومتر مازاد مبلغ

95،000ریال  به هزینه پایه اضافه می شود

شهر ۲,۳۴۰,۰۰۰ ٣,٧٠٠,٠٠٠
2 اجرت بکسل خودرو های تیپB در جاده تا ۱۰ کیلومتر جاده ۲,۳۴۰,۰۰۰ ۳,۴۵۰,۰۰۰
شهر ۲,۳۴۰,۰۰۰ ۲,۷۶۰,۰۰۰
3 اجرت بکسل خودرو های تیپB  در جاده تا ۱۰ کیلومتر جاده ۲,۳۴۰,۰۰۰ ۲,۷۶۰,۰۰۰
شهر ۲,۳۴۰,۰۰۰ ۲,۳۴۰,۰۰۰
اجرت بکسل کلیه خودروها با خودرو سوار تا ۱۰ کیلومتر

شهر و جاده

۵,۲۴۰,۰۰۰ در جاده به ازای هر کیلومتر مازاد، مبلغ ۹۵,۰۰۰ ریال هزینه پایه اضافه می شود.

در شهر به ازای هر کیلومتر مازاد مبلغ ۱۱۰,۰۰۰ ریال به هزینه پایه اضافه می شود

 

7 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *