امداد خودرو نهاوند

شماره تماس امداد خودرو همدان

 

امداد خودرو نهاوند؛ همراه مطمئن شما در مواقع ضروری

 امداد خودرو نهاوند با داشتن سابقه درخشان در سال‌های فعالیت خود، به‌عنوان یک نام قابل‌اعتماد و قابل‌رقابت در بازار خدمات خودرو شناخته می‌شود. زمان رسیدن امداد خودرو پایتخت در نهاوند کمتر از ۲۰ دقیقه است که شما می‌توانید با شماره ۱۶۹۳ تماس بگیرید و از تجهیزات پیشرفته و تیم فنی ماهر در هر حادثه‌ ناگوار استفاده کنید.

 با ما همراه باشید تا در مقاله زیر اطلاعات مفیدی را در مورد امداد خودرو نهاوند پایتخت در اختیار شما قرار دهیم.

 

 

ویدیو : امداد خودرو نهاوند 

 

پادکست: امداد خودرو نهاوند

 

شماره تماس امداد خودرو همدان

 

 امداد خودرو نهاوند از چه دستگاه‌هایی استفاده می‌کند؟

امدادخودرو نهاوند یک گروه باسابقه در زمینه خودروسازی است که به‌صورت شبانه‌روزی آماده ارائه خدمات امدادرسانی به شهروندان نهاوند است. این تیم با داشتن تجهیزات و لوازم‌یدکی موردنیاز در سراسر نهاوند فعالیت می‌کنند.

این گروه شامل خودروبر کف، یدک‌کش، کفی خودرو، خودرو سوار، خودروبر مکانیزه، خودرو بر چرخ گیر، خودروبر کفی کش، خودرو سوار امداد، امدادرسانی جاده‌ای، مکانیک سیار، جرثقیل خودروبر، حمل خودرو و خودروبر است و تجهیزات موجود و خدمات در این گروه شامل سوخت‌رسانی به تمام خودروها، تعویض لاستیک، باطری به باطری، تعویض تسمه، تنظیم‌موتور، تعویض لنت و تعویض تسمه تایم است.

چه زمانی باید با امداد خودرو نهاوند تماس بگیریم؟

بهتر است بدانید زمانی که وسیله نقلیه شما آسیب‌دیده و قابلیت حرکت ندارد یا لاستیک‌های شما پنچر یا نیاز به تعویض داشته باشد می‌توانید با امدادخودرو نهاوند تماس بگیرید. همچنین در وقوع مشکلاتی مانند تعویض قطعات خراب و تعمیر بخش‌های مختلف خودرو، مشکلات باتری، گم‌شدن کلیدهای وسیله نقلیه، کمبود سوخت شدید و… می‌توانید از گروه امدادخودرو پایتخت و نهاوند کمک بگیرید.

۶ دلیل رایج مربوط به خرابی خودرو که باعث می‌شوند با امداد خودرو نهاوند تماس بگیرید شامل موارد زیر هستند.

استارت نخوردن ماشین

خرابی باتری خودرو، خرابی تسمه تایم، تمام‌شدن سوخت و کثیف‌شدن فیلتر هوا می‌تواند باعث استارت نخوردن ماشین شوند. علاوه بر این، خرابی شمع‌ها، قطع‌شدن فیوزها و قفل‌شدن فرمان هم عوامل دیگری هستند که ممکن است استارت خودرو را مختل کنند.

برای حل این مشکلات می‌توانید با شماره‌تلفن امداد خودرو نهاوند تماس بگیرید و از خدمات و اطلاعات مفید آنها بهره ببرید.

استارت نخوردن ماشین
امداد خودرو نهاوند

 

 

جوش‌آوردن خودرو

در صورت جوش‌آوردن خودروی خود می‌توانید از امدادخودرو پایتخت و نهاوند کمک بگیرید. این مشکل می‌تواند ناشی از کم‌بودن مایع خنک‌کننده در رادیاتور، خرابی ترموستات، خرابی واتریمپ، خرابی واشر سرسیلندر و… باشد.

شکستن دنده ماشین

مشکلاتی نظیر خراب بودن سنسور الکترونیکی، اختلال در عملکرد دنده، کاهش واسکازین گیربکس، استهلاک دنده‌های برنجی از عوامل شایع در شکستن دنده ماشین‌ها است. شما می‌توانید در مواجه با این مشکل با شماره امدادخودرو پایتخت و نهاوند تماس بگیرید و از کمک این گروه‌ها بهره‌مند شوید

گاز نخوردن ماشین

بهتر است بدانید که گاز نخوردن ماشین ناشی از عواملی مانند ضعف پمپ‌بنزین، تمام‌شدن روغن‌موتور، عملکرد نامناسب استپر موتور و… است که شما می‌توانید هنگامی که با این مشکلات روبه‌رو شدید، با تماس‌گرفتن امداد خودرو نهاوند به‌راحتی این مشکلات را حل کنید.

خرابی گیریس خودرو

عواملی مانند کاهش کیفیت ویسکوزیته، دمای بیش از حد گیریس، استفاده زیاد از روانکار و… باعث ایجاد خرابی گیریس خودرو های شما می‌شوند. در هنگام روبه روی با این مشکلات شما می‌توانید از ماهرترین امدادخودرو پایتخت کمک بخواهید و از مهارت آنها در حل مشکلات ماشین‌هایتان استفاده کنید.

ضعیف عمل‌کردن ترمز خودرو

ضعیف عمل‌کردن ترمز ماشین از مهم‌ترین عواملی است که در هنگام روبه روی با آن باید با شماره امدادخودرو پایتخت تماس بگیرید. تمام‌شدن لنت‌ها، کاهش کیفیت روغن‌ترمز، خرابی پمپ اصلی ترمز و… عواملی هستند که باعث ضعیف عمل‌کردن ترمز خودرو می‌شوند.

به‌طورکلی در مواقعی که خودرو قابلیت حرکت ندارد و یا در صورت حرکت ممکن است خسارت بیشتری به آن وارد شود می‌توانید با شماره تماس امداد خودرو نهاوند (۱۵۹۳) یا تلفن خودرو بر نهاوند (۰۸۱۹۱۰۱۱۵۹۳)

و شماره یدکش نهاوند ( ۰۸۱۹۱۰۱۱۵۹۳) تماس بگیرید.

شماره تماس امداد خودرو همدان

 

ویژگی‌های خودرو بر نهاوند

یکی از ویژگی‌های امداد خودرو نهاوند این است که خودروهای لوکس و گران‌قیمت را با ایمنی کامل به سراسر کشور انتقال می‌دهد و برای این ماشین‌ها بیمه صادر می‌کند. با خودروبر نهاوند می‌توانید از خدمات حمل‌ونقل بین‌المللی برای حمل خودرو خود به سایر نقاط کشور بهره‌ ببرید.

 شما می‌توانید با مراجعه به آدرس تعمیرگاه مرکزی شرکت امدادخودرو پایتخت در مرکز استان که در
میدان عاشورا ابتدای بلوار رفسنجانی جنب باسکول مهدیه مجتمع تعمیرگاهی پایتخت و همچنین آدرس دفتر شرکت امدادخودرو پایتخت که در همدان میدان فردوسی کوچه روشن پلاک ۳۱ قرار دارد می‌توانید از ویژگی‌های امداد خودرو نهاوند برخوردار شوید.

همچنین تیم مکانیک سیار نهاوند و امدادخودرو شبانه‌روزی نهاوند در تمامی ساعات شبانه‌روز آماده هستند که به محل نیاز شما برسند و وسیله نقلیه‌ی شما را تعمیر کنند.  همچنین امدادخودرو پایتخت و نهاوند خدمات سوخت‌رسانی را به خودروهایی که در حال سفر هستند، ارائه می‌دهد به‌طوری‌که شما دیگر نگران سوخت خود نباشید.

ویژگی‌های خودرو بر نهاوند
امداد خودرو نهاوند

 

 

خدمات امداد خودرو نهاوند

خدمات امدادخودرو نهاوند  که با تلاش‌های شبانه‌روزی آماده ارائه کمک‌رسانی به تمام نقاط کشور است جزئی از خدمات امدادخودرو پایتخت است. این مرکز توانایی حمل‌ونقل خودروها به تمام نقاط کشور را داراست و شما می‌توانید در صورت بروز هرگونه مشکل از یدکش همدان و یدکش نهاوند  تا سررسیدن به محل خراب‌شدن خودرو کمک بخواهید.

 این گرو با داشتن خدماتی مانند امکان کاپوتاژ از بین‌المللی و حمل خودرو به کشورهای گرجستان، ترکیه، آذربایجان و ارمنستان را فراهم می‌کند و به یکی از بهترین گروه‌های امدادرسانی کشور تبدیل می‌شود.

 امداد خودرو نهاوند با استفاده از تجهیزات پیشرفته آماده خدماتی مانند حمل خودرو با نیسان چرخ گیر یا خودروبر بدون برداشتن آسیبی از خودروی شما با بیمه و بارنامه معتبر و قانونی است.

خودرو بر نهاوند و جرثقیل خودرو در همدان همواره آماده ارائه خدمات در سطح شهر و تمامی شهرهای استان هستند. کلیه خدمات امدادخودرو با استفاده از GPS  ارائه می‌شود.

 خدمات مکانیکی در امدادخودرو نهاوند شامل تعمیر انواع خودروهای خارجی و همچنین خودروهای ایرانی مانند پراید، پژو ۲۰۶، پژو ۴۰۵، تیبا، سمند، دنا و… است. سرویس برق و باتری در این گروه هم شامل خدماتی است که به برق و باتری خودرو مربوط می‌شود؛ مانند تعمیر یا عوض‌کردن باتری یا دشارژ خودرو شما است.

تعویض روغن در محل خراب‌شدن ماشین یکی از سرویس‌های پرطرف‌دار امداد خودرو نهاوند است. این تیم با تعویض روغن و استفاده از بهترین روغن‌موتورها به تعمیر خودروی شما می‌پردازند.

تعویض شمع و وایر نیز برای بهبود عملکرد موتور خودرو لازم است و باید به‌صورت دوره‌ای با کمک این گروه انجام شود. سرویس تعویض لنت ترمز نیز یکی از خدمات اساسی برای سیستم ترمزهای خودرو است که توسط امداد خودرو نهاوند حل می‌شود.

خدمات یدک کش در نهاوند

انتقال خودروهای وارداتی صفرکیلومتر به مراکز تعویض پلاک و شماره‌گذاری، جابه‌جایی خودروها با رعایت اصول مربوطه، انتقال خودروهای مسابقه، انتقال خودروهای تصادفی به مراکز بیمه و انتقال خودروهای نیازمند تعمیر به نمایندگی و تعمیرگاه‌های مجهز و معتبر همگی فعالیت‌های حساس و خدمات یدکش نهاوند هستند.

خدمات یدکش های مختلف مانند حمل ماشین با استفاده از چرخ گیر، حمل ماشین با استفاده از جرثقیل و… شامل موارد زیر هستند.

حمل ماشین با استفاده از نیسان چرخ گیر

با این روش سریع و کارآمد خودرو های شما به‌سرعت انتقال داده می‌شوند. نیسان‌های امداد خودرو نهاوند توان قوی و قابل‌توجهی دارند.

شماره تماس امداد خودرو همدان

حمل ماشین با استفاده از کفی خودرو بر

 در این روش، خودرو بر روی کف جرثقیل قرار گرفته و به مقصد حمل می‌شود. معمولاً خودرو های گران‌قیمت از این روش برای جابه‌جای استفاده می‌کنند.

حمل ماشین با استفاده از جرثقیل

 جرثقیل‌های کفی خودروبر و دکل دار، گزینه مناسبی برای حمل بیشتر ماشین‌ها هستند و می‌توانید با اطمینان کامل خودرو های خود را به دست امدادخودرو نهاوند بسپارید.

مهم‌ترین توصیه‌های حمل خودرو نهاوند

توصیه‌های مهم امداد خودرو نهاوند در مواقع اضطراری و زمان‌هایی که دچار حادثه می‌شوید، شامل موارد زیر هستند:

  • لطفاً به یاد داشته باشید که هرگز درب رادیاتور خودرو را در حالت گرم و روشن به طور غیرضروری باز نکنید. این اقدام می‌تواند باعث نیاز مجدد به هواگیری سیستم رادیاتور در برخی خودروها شود.

گرم بودن موتور و یا روشن بودن آن نشان‌دهنده وجود حرارت و فشار در سیستم روغن و آب خودرو است. باز کردن درب رادیاتور در این شرایط می‌تواند باعث آزادشدن بخار و سیالات گرم و فشار داخل رادیاتور شده و در نتیجه و به دلیل افزایش دمای آب موتور احتمال سوختگی شما وجود دارد.

  • درصورتی‌که نیاز به بررسی میزان آب یا روغن در رادیاتور یا سیستم خنک‌کننده دارید، لطفاً با صبر کنید تا موتور خاموش و سرد شود و عملیات موردنظر را انجام دهید. همچنین در هنگام تعویض آب یا روغن از لوازم ایمنی مناسب مانند دستکش‌ها و عینک‌های محافظ استفاده کنید.
  • از سلامت چراغ‌های مه‌شکن مطمئن شوید و اطمینان حاصل کنید که آیا چراغ‌های مه‌شکن خودرو شما سالم و عملکرد مناسبی دارند یا خیر. این چراغ‌ها در صورت بروز مشکل یا ضرورت، نشانگر توقف فوری خودرو هستند؛ بنابراین روزهای قبل از سفر بادقت عملکرد چراغ‌های مه‌شکن خودرو را بررسی کنید.
  • قبل از شروع سفر حتماً از عملکرد و کارایی سیستم ترمزدستی خودرو خود اطمینان حاصل کنید. یکی از نکات مهمی که باید رعایت کنید این است شما هنگامی که در سطوح لغزنده جاده با سرعت بالا حرکت می‌کنید، باید از تعویض ناگهانی به دنده‌های سنگین خودداری کنید. همچنین در جاده‌های شلوغ و پر ترافیک فاصله ایمنی با خودروهای جلو را رعایت نمایید.
  • بهتر است بدانید که به‌هیچ‌عنوان درصورتی‌که از داروهای که ممکن است هوشیاری شما را کاهش داده و باعث خواب‌آلودگی شما می‌شود، استفاده نکنید یا در صورت نیاز به استفاده از این داروها از رانندگی‌کردن، پرهیز کنید.
  • حتماً زنجیرچرخ را در صندوق ماشین خود نگهداری کنید و نیاز وجود آن را در یک مسیر نیمه‌کوهستانی یا یخ‌زده تلقی کنید. زنجیرچرخ قادر است در شرایط سخت آب‌وهوایی و روزهایی که زمین پوشیده از یخ و برف است به شما کمک کند تا سفری بدون مشکل را تجربه کنید.
  • به یاد داشته باشید که یادگیری روش درست بستن زنجیرچرخ ضروری است. همچنین قبل از شروع سفر مطمئن شوید که آچارچرخ و زاپاس خودرو را به همراه خوددارید و در جای مناسب قرار دارد.
  • البته بهتر است بدانید که یکی از توصیه اصلی امداد خودرو همدان این است که در سفرهای درون و بیرون شهری همواره گوشی تلفن هوشمند همراه و پاوربانک یا شارژر را همراه داشته باشید. این اقدام می‌تواند در هنگام بروز مشکلات به شما کمک کند تا به خدمات امداد خودرو نهاوند دسترسی پیدا کنید.
  • با داشتن گوشی تلفن همراه شما قادر خواهید بود تا از طریق اتصال به اینترنت و با مراجعه به وب‌سایت تخصصی امداد خودرو در نهاوند یا استفاده از اپلیکیشن امدادخودرو از خدمات این تیم استفاده کنید. در وقوع هرگونه مشکل و نیاز به حمل خودرو همدان شما می‌توانید اطلاعات خودرو و موقعیت جغرافیایی خود را از طریق گوشی تلفن همراه به مراکز امدادخودرو منتقل کنید.

شماره تماس امداد خودرو همدان

مجوزهای امداد خودرو نهاوند

خدمات امدادخودرو در نهاوند تحت پوشش (خودروبر نهاوند) کشور ارائه می‌شود. این تیم دارای مجوز رسمی برای ارائه خدمات امدادی در صنعت خودرو هستند و تمام تلاش خود را برای ساماندهی و بهبود خدمات به مشتریان انجام می‌دهند.

مجموعه امداد خودرو نهاوند عضو تعاونی امدادخودرویی کشوری و همچنین انجمن صنفی شرکت‌های امدادخودرویی کشور است. این عضویت‌ها نشان از تعهد این تیم در ارائه خدمات باکیفیت و استاندارد به مشتریان را نشان می‌دهد و هدف آنان این است که بهترین خدمات امدادی و حمل ماشین در نهاوند را به شما ارائه دهند.

لیستی از خدمات امدادخودرو پایتخت

 خدمات امدادخودرو پایتخت یک سرویس حرفه‌ای و مطمئن برای رانندگان است که در مواقع اضطراری و خرابی خودرو به آنها کمک می‌کند. لیستی از خدمات دستگاه‌های امدادخودرو پایتخت شامل موارد زیر هستند.

اسم دستگاه خدمات
یدکش یدکش ها شامل چرخ گیرها هستند و برای حمل خودرو های ارزان به کار می‌روند
مکانیک سیار تعمیر خودرو، تعمیر برق خودرو و خدمات مکانیکی سیار انجام می‌شود.
امداد باطری تعویض باطری، باطری به باطری سیار انجام می‌شود.
امدادخودرو شبانه‌روزی ارائه خدمات کامل تعمیر خودرو در ۲۴ ساعت شبانه‌روزی
جرثقیل ماشین بر خدمات آن شامل بیرون‌کشیدن ماشین‌های افتاده در چاله، ماشین‌های تصادفی و…
امدادرسانی جاده‌ای حمل خودرو به تعمیرگاه، باطری به باطری، تعویض روغن و تعویض لنت و دیسک
خودرو سوار انتقال خودرو ها به تعمیرگاه، حمل و جابه‌جایی خودرو بین‌شهری و درون‌شهری

 امدادخودرو پایتخت همراهی مطمئن برای شما

 شرکت امدادخودرو در استان همدان برای رسیدگی به خودروهایی که نیاز به تعمیر دارند یا در شرایط اضطراری به سر می‌برند همواره آماده خدمت‌رسانی است.

این شرکت با داشتن ۳۵ دستگاه نیسان، ۱۲ دستگاه یدکش، ۵ دستگاه خودروبر کفی، ۴ دستگاه جرثقیل دکل دار نیمه‌سنگین و ۴ دستگاه جرثقیل سنگین خدمات امدادخودرو و یدک‌کشی را به‌صورت کاملاً حرفه‌ای انجام می‌دهد.

همچنین امدادخودرو پایتخت تمامی جاده‌های استان و جاده‌های استان‌های مجاور را پوشش می‌دهد؛ مانند:

  • آزادراه همدان ساوه
  • محور همدان کرمانشاه
  • همدان سنندج
  • همدان ملایر
  • همدان رزن
 امدادخودرو پایتخت همراهی مطمئن برای شما
امداد خودرو نهاوند

 

 

سخن پایانی

زمانی که رؤیای سفر شما به‌صورت ناگهانی متوقف می‌شود، امداد خودرو نهاوند اینجاست تا شما را از دردسر نجات دهد. امدادخودرو همدان نهاوند با داشتن تیمی مجرب و حرفه‌ای همیشه به دنبال راه‌حلی سریع و مطمئن برای شما هستند.

 این گروه با خدمات فوق‌العاده و راه‌اندازی خودرو در محل گیرکردن تا تعمیر شیشه و تعویض باتری، همه این راهکارها و امکانات را در اختیار شما قرار می‌دهند تا شما سفری بدون دغدغه و نگرانی را با خانواده خود تجربه کنید.

شماره تماس امداد خودرو همدان

 

سؤالات متداول

۱ . امداد خودرو نهاوند شامل چه ماشین‌هایی است؟

  این گروه شامل خودروبر کف، یدک‌کش، کفی خودرو، خودرو سوار، خودروبر مکانیزه، خودرو بر چرخ گیر و… است

۲ . خدمات امداد خودرو نهاوند شامل چه مواردی است؟

 خدمات در این گروه شامل سوخت‌رسانی به تمام خودروها، تعویض لاستیک، باطری به باطری، تعویض تسمه و… است.

۳ . چه زمانی باید با امداد خودرو تماس بگیریم؟

استارت نخوردن ماشین، جوش‌آوردن ماشین، گاز نخوردن خودرو، شکستن دنده خودرو و…

 

سایر مقالات:

امداد خودرو کبودرآهنگ- 6 خدمت اصلی و امداد رسانی امداد خودرو پایتخت
خدمات امداد خودرو ملایر + شماره تماس- امداد رسانی در کمتر از 20 دقیقه!
امداد خودرو بهار+ شماره تماس با امداد خودرو-بیش از 10 نوع امداد رسانی
شماره تماس امداد خودرو تویسرکان -خدمات امداد رسانی در 24 ساعته از شبانه روز
شماره تماس امداد خودرو اسد آباد- ارسال نزدیک ترین امداد رسان در کمتر از 20 دقیقه
امداد خودرو آزاد راه همدان – ارائه خدمات 24 ساعته در سریع‌ترین زمان!
امداد خودرو رزن-شماره تماس سریع امداد خودرو رزن-امداد رسانی15دقیقه ای
امداد خودرو صالح آباد-امداد رسانی در 20 دقیقه
امداد خودرو علیصدر- شماره تماس اظطراری-کمک رسانی در15 دقیقه
امداد خودرو فامنین-شماره تماس نزدیکترین امداد خودرو به شما-خدمات 24 ساعته

 

تعرفه خدمات امداد خودرو پایتخت:

شرح اجرت خدمات موقعیت جغرافیایی نیسان زنجیری نیسان چرخگیر هزینه حمل بیش از ۱۰ کیلومتر
ا اجرت بکسل خودرو های تیپ ۸ تا ۱۰ کیلومتر جاده ٢,٧٠٠,٠٠٠ ۳,۴۵۰,۰۰۰ در جاده به ازای هر کیلومتر مازاد مبلغ

80،000ریالبه هزینه پایه اضافه می شود

در شهر به ازای هر کیلومتر مازاد مبلغ

95،000ریال  به هزینه پایه اضافه می شود

شهر ۲,۳۴۰,۰۰۰ ٣,٧٠٠,٠٠٠
2 اجرت بکسل خودرو های تیپB در جاده تا ۱۰ کیلومتر جاده ۲,۳۴۰,۰۰۰ ۳,۴۵۰,۰۰۰
شهر ۲,۳۴۰,۰۰۰ ۲,۷۶۰,۰۰۰
3 اجرت بکسل خودرو های تیپB  در جاده تا ۱۰ کیلومتر جاده ۲,۳۴۰,۰۰۰ ۲,۷۶۰,۰۰۰
شهر ۲,۳۴۰,۰۰۰ ۲,۳۴۰,۰۰۰
اجرت بکسل کلیه خودروها با خودرو سوار تا ۱۰ کیلومتر

شهر و جاده

۵,۲۴۰,۰۰۰ در جاده به ازای هر کیلومتر مازاد، مبلغ ۹۵,۰۰۰ ریال هزینه پایه اضافه می شود.

در شهر به ازای هر کیلومتر مازاد مبلغ ۱۱۰,۰۰۰ ریال به هزینه پایه اضافه می شود

 

11 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *