شماره خودرو بر همدان

شماره تماس امداد خودرو همدان

شماره خودرو بر همدان

آیا به خاطر تصادف یا خرابی خودرو خود، در جاده‌های همدان گیر کرده‌اید؟ با شماره خودرو بر همدان بدون کد 1693 در سراسر استان همدان تماس بگیرید تا امدادگران امداد خودرو پایتخت در کمتر از 20 دقیقه خودشان را به شما برسانند.

سرویس‌های امداد خودرو همدان

سرویس‌های امداد خودرو شامل تعمیر در محل، تعمیر در تعمیرگاه، راه‌اندازی تلفنی، یدک‌کش، خودروبر، امداد باتری، پنچرگیری سیار، بنزین سیار، تعویض روغن و فیلترها، تعویض تسمه و دیسک و صفحه و غیره هستند.

یدک‌کش

یدک‌کش، خودروی شما را به تعمیرگاه مورد نظر شما یا نزدیک‌ترین تعمیرگاه متعلق به امدادخودرو پایتخت منتقل می‌کند. با شماره خودرو بر همدان تماس بگیرید.

خودروبر

سرویس‌های امداد خودرو همدان

خودرو بر ارزان در همدان در صورت خرابی ماشینتان می‌تواند به دادتان برسد. بهترین خودرو بر در همدان یک نوع ماشین مخصوص است که تجهیزات حمل خودرو دارد و در واقع برای همین منظور بهینه شده ‌است.

مکانیک سیار

اگر خودروی شما دچار نقص‌های فنی کوچکی شده و می‌خواهید آن را در محل تعمیر کنید، می‌توانید با شماره تماس خودرو بر در همدان تماس بگیرید و یک خودرو بر با تجربه در همدان را درخواست کنید. مکانیک سیار به محل شما می‌آید و خودروی شما را تعمیر می‌کند.

شماره تماس امداد خودرو همدان

امداد باتری

اگر باتری خودروی شما خالی شده و نمی‌توانید آن را روشن کنید، می‌توانید با شماره خودرو بر همدان تماس گرفته و یک امداد باتری را درخواست کنید.

پنچرگیری سیار

سرویس‌های امداد خودرو همدان

اگر لاستیک خودروی شما پنچر شده و نمی‌توانید آن را تعویض کنید، می‌توانید با شماره خودرو بر همدان در سراسر استان همدان تماس بگیرید و یک پنچرگیری سیار را درخواست کنید.

مشاوره امداد خودرو همدان

مشاوره خودرو بر در همدان به معنای ارائه خدمات و راهنمایی به رانندگانی است که با مشکلات فنی یا حوادث رانندگی مواجه شده‌اند. مشاوره امداد خودرو عبارت‌اند از:

  • ارائه اطلاعات در مورد نحوه رفع خرابی‌های ساده خودرو، مانند تعویض لاستیک، باتری، شمع و غیره.
  • ارائه اطلاعات در مورد نحوه برخورد با حوادث رانندگی، مانند تماس با پلیس، بیمه، آتش نشانی و غیره.
  • ارائه اطلاعات در مورد نحوه انتخاب و استفاده از خدمات امداد خودروی سیار، مانند یدک کش، کفی، مکانیک، بنزین و غیره.
  • ارائه اطلاعات در مورد نحوه انتقال خودرو به مراکز تعمیراتی معتبر و مقایسه قیمت و کیفیت خدمات آن‌ها.
  • ارائه اطلاعات در مورد نحوه پیگیری و دریافت خسارت از بیمه یا طرف مقابل در صورت وجود حقوقی.
  • مشاوره امداد خودرو می‌تواند به صورت تلفنی، اینترنتی یا حضوری انجام شود.شماره تماس امداد خودرو همدان

مشکلات فنی تمام خودروها

هر خودرو با توجه به میزان کارکرد و مدل ماشین، خرابی و مشکلات رایج خود را دارد. در صورت بروز هر کدام از این مشکلات با شماره خودرو بر همدان تماس بگیرید. در ادامه به برخی از مشکلات فنی رایج خودروها می‌پردازیم.

روشن شدن چراغ‌های هشدار

مشکلات فنی تمام خودروها

روشن شدن چراغ‌های هشدار، نشان‌دهنده یک ایراد مهم در خودرو است. این چراغ‌ها ممکن است به دلیل نقص در سیستم احتراق، سیستم ترمز، سیستم خنک‌کننده، سیستم برقی یا سیستم انتقال قدرت روشن شوند. بهتر است در صورت روشن شدن این چراغ‌ها، با شماره خودرو بر همدان تماس بگیرید.

صدا انفجاری

صدا انفجار مانند نتیجه عملکرد نامناسب موتور، سوخت و هوا است. این صدا زمانی ایجاد می‌شود که مخلوط سوخت و هوا در محفظه احتراق به شکل ناقص احتراق کند و باعث افزایش فشار درون موتور شود. در صورت بروز این مشکل با شماره خودرو بر همدان تماس بگیرید.

سابیدگی و خرابی لاستیک خودرو

سابیدگی و خرابی لاستیک خودرو از رایج مشکلات فنی ماشین است. لاستیک‌های فرسوده و سوراخ شده می‌توانند باعث افت کارایی، افزایش مصرف سوخت، انحراف از جاده و بروز حادثه شوند.

بهتر است لاستیک‌ها را به صورت دوره‌ای بررسی، تعویض و تنظیم باد کنید. همچنین لاستیک زاپاس را در صندوق عقب نگه دارید که در صورت بروز این مشکل با شماره خودرو بر همدان باید تماس بگیرید.

لرزش فرمان ماشین

مشکلات فنی تمام خودروها

 لرزش فرمان ماشین در هنگام استارت نشانه‌ مشکل فنی خودرو. این لرزش ممکن است به دلیل نامتعادل بودن چرخ‌ها، خرابی سیستم تعلیق، سیستم فرمان یا سیستم ترمز ایجاد شود. در صورت احساس لرزش فرمان، با شماره خودرو بر همدان تماس بگیرید.

مشکلات سیستم ترمز

سیستم ترمز یکی از مهم‌ترین قسمت‌های خودرو است که باید به صورت مرتب چک و سرویس شود. مشکلات آن می‌توانند به دلیل فرسایش لنت‌ها، خرابی لوله‌ها، مایع ترمز یا قطعات دیگر رخ دهند که باید با شماره خودرو بر همدان تماس بگیرید.

استارت نخوردن ماشین

استارت نخوردن ماشین کلیدی‌ترین مشکل فنی خودرو است. این مشکل ممکن است به دلیل خرابی باتری، سیستم برقی، سیستم احتراق، سیستم انژکتور، سیستم امنیتی یا قطعات دیگر اتفاق بیفتد.

بهتر است در صورت استارت نخوردن ماشین، ابتدا باتری را چک کنید و با شماره نزدیک‌ترین خودرو بر در همدان تماس حاصل فرمایید.

اینها فقط برخی از مشکلات فنی تمام خودروها هستند که ممکن است در طول زمان برای شما پیش بیایند. برای جلوگیری از این مشکلات، بهتر است خودرو را به صورت دوره‌ای سرویس و تعمیر کنید و از قطعات با کیفیت استفاده کنید یا با شماره خودرو بر همدان تماس بگیرید.

هزینه حمل خودرو در امداد خودرو همدان

هزینه حمل خودرو در امداد خودرو همدان

هزینه حمل خودرو در امداد خودرو همدان بستگی به چند عامل دارد، مانند نوع و اندازه خودرو، نوع خودروبر (یدک کش، چرخ گیر یا کفی)، محل خرابی خودرو، مسافت طی شده و زمان درخواست خدمات.

نوع خودرو

هزینه امداد خودرو برای خودروهای سبک، سنگین، گازسوز، بنزینی، دوگانه سوز، هیبریدی، الکتریکی و غیره متفاوت است. برای مثال، خودروهای گازسوز باید از سامانه اطلاعات جامع خودروهای گازسوز کشور ثبت نام کنند و هزینه ثبت نام و تعویض سیلندر را پرداخت کنند.

نوع خدمات

هزینه امداد خودرو برای خدمات مختلفی مانند تعویض لاستیک، باز کردن درب، شارژ باتری، تعمیر موتور، تعویض روغن، تعمیر گیربکس، تعویض شیشه، تعمیر برق، تعمیر ترمز و غیره متفاوت است. برای استفاده از این خدمات باید با شماره خودرو بر همدان تماس بگیرید.

مسافت حمل

هزینه امداد خودرو برای حمل خودرو از محل خرابی به محل تعمیر یا مقصد مورد نظر، به مسافت بین این دو نقطه بستگی دارد. پس بهتر است برای کاهش هزینه به نزدیک‌ترین خودرو بر در همدان مراجعه کنید.

نوع یدک کش

هزینه حمل خودرو در امداد خودرو همدان

هزینه حمل خودرو در همدان برای حمل خودرو با یدک کش‌های مختلفی مانند وانت، جرثقیل، گیره بکسل، هواپیما و کشتی متفاوت است. برای مثال، حمل خودرو با هواپیما گران‌تر از حمل خودرو با وانت است. برای حمل خودرو، می‌توان از مدل‌های مختلفی از یدک کش استفاده کرد.

وانت

از وانت برای حمل خودروهای سبک و کوچک مناسب استفاده می‌شود. وانت معمولاً ارزان‌تر از جرثقیل است و برای حمل خودروهایی که دچار خرابی ساده هستند، کارآمد است.

جرثقیل

جرثقیل برای حمل خودروهای سنگین و بزرگ کاربرد دارد. جرثقیل دارای یک بازوی بلند است که می‌توان خودرو را با آن بلند کرد و روی یک پلت فرم یا یک تریلر قرار داد. جرثقیل معمولاً گران‌تر از وانت است و برای حمل خودروهایی که دچار خرابی شدید هستند، لازم است.

گیره بکسل

این مدل یدک کش برای حمل خودروهایی که دارای چرخ‌های جلوی سالم هستند، مناسب است. گیره بکسل یک ابزار است که به چرخ‌های عقب خودرو متصل می‌شود و آن را به یک وسیله نقلیه دیگر مانند یک اتومبیل یا یک موتورسیکلت متصل می‌کند.

زمان درخواست

هزینه حمل خودرو در امداد خودرو همدان

هزینه امداد خودرو برای درخواست‌هایی که در زمان‌های مختلف از روز، هفته، ماه و سال انجام می‌شوند، متفاوت است. برای مثال، درخواست امداد خودرو در شب، روزهای تعطیل، ماه‌های سرد و روزهای پرترافیک معمولاً گران‌تر از درخواست امداد خودرو در روز، روزهای کاری، ماه‌های گرم و روزهای کم ترافیک است.

امداد خودرو پایتخت؛ حافظ خودرو شما در جاده‌های همدان

امداد خودرو پایتخت با داشتن 9 پایگاه در محورهای همدان کرمانشاه، آزادراه همدان ساوه، همدان سنندج، همدان رزن، همدان ملایر و همچنین زمان رسیدن 15 تا 20 دقیقه به شما، جزو بهترین امداد خودرو همدان در زمینه حمل خودرو همدان است.

مدیر عامل‌های این امداد خودرو در تمام طرح‌ و مناسبت‌ها حضور دارند و تعمیرگاه شرکت امدادخودرو پایتخت خدمات شبانه روزی به تمامی خودروهای ایرانی و خارجی ارائه می‌دهد.

این امداد خودرو علاوه بر یدک کش همدان و جرثقیل خودرو در همدان، تعداد کل خودروهای امدادی شرکت در کلیه محورهای استان همدان به شرح جدول زیر است.

نام خودرو تعداد خودرو
خودروبر کفی 12 دستگاه
نیسان یدک کش 35 دستگاه
جرثقیل سنگین 4 دستگاه
جرثقیل دکل دار نیمه سنگین 5 دستگاه

آدرس دفتر شرکت امدادخودرو پایتخت همدان میدان فردوسی کوچه روشن پلاک ۳۱ بوده و تعمیرگاه مرکزی شرکت امدادخودرو پایتخت در مرکز استان، میدان عاشورا، ابتدای بلوار رفسنجانی، جنب باسکول مهدیه قرار دارد. تلفن بازرسی و شکایات ۳۴۲۲۲۲۲۴-۰۸۱است.

سخن پایانی

در این مقاله سعی کردیم علاوه بر پرداختن به شماره خودرو بر همدان، به ذکر نکاتی مانند سرویس‌های امداد خودرو، مشاوره، مشکلات و هزینه آن پرداختیم. در جاده‌های استان همدان هر موقع که به کمک نیاز داشتید،امداد خودرو پایتخت همدان بهترین گزینه برای شما است.

سؤالات متداول

  1. خدمات امداد خودرو پایتخت چیست؟

خدمات امداد خودرو شامل مکانیکی، جلوبندی، باطری‌سازی، صافکاری، نقاشی و… است.

  1. هزینه خودروبر امداد خودرو پایتخت چقدر است؟

هزینه آن به نوع و اندازه خودرو، نوع خودروبر محل خرابی خودرو و… بستگی دارد.

  1. زمان رسیدن خودروبر چند دقیقه است؟

امداد خودرو پایتخت حداکثر تا 20 دقیقه به محل مورد نظر می‌رسد.

 

سایر خدمات:

امداد خودرو ایران خودرو جاده همدان کرمانشاه- تماس اضطراری با 1693
شماره امداد خودرو جاده همدان ساوه- تماس سریع با 1693
شماره خودرو بر جاده همدان ساوه-تماس اضطراری با 1693
شماره یدک کش جاده همدان ساوه- تماس با 1693 – امداد سریع در جاده همدان ساوه
امداد خودرو سایپا جاده همدان کرمانشاه- 1693امداد رسانی در کمترین زمان 
شماره امداد خودرو جاده همدان سنندج-تماس سریع با 1693
شماره تماس امداد خودرو اتوبان همدان- امداد رسانی در 20 دقیقه
مکانیک سیار کبودرآهنگ-شماره تماس 24 ساعته
شماره امداد خودرو سیار کبودرآهنگ- امداد رسانی در کمتراز 15 دقیقه
امداد خودرو جاده‌ای در جاده همدان سنندج-تماس اضطراری با1693

شماره تماس امداد خودرو همدان

تعرفه خدمات امداد خودرو پایتخت:

شرح اجرت خدمات موقعیت جغرافیایی نیسان زنجیری نیسان چرخگیر هزینه حمل بیش از ۱۰ کیلومتر
ا اجرت بکسل خودرو های تیپ ۸ تا ۱۰ کیلومتر جاده ٢,٧٠٠,٠٠٠ ۳,۴۵۰,۰۰۰ در جاده به ازای هر کیلومتر مازاد مبلغ

80،000ریالبه هزینه پایه اضافه می شود

در شهر به ازای هر کیلومتر مازاد مبلغ

95،000ریال  به هزینه پایه اضافه می شود

شهر ۲,۳۴۰,۰۰۰ ٣,٧٠٠,٠٠٠
2 اجرت بکسل خودرو های تیپB در جاده تا ۱۰ کیلومتر جاده ۲,۳۴۰,۰۰۰ ۳,۴۵۰,۰۰۰
شهر ۲,۳۴۰,۰۰۰ ۲,۷۶۰,۰۰۰
3 اجرت بکسل خودرو های تیپB  در جاده تا ۱۰ کیلومتر جاده ۲,۳۴۰,۰۰۰ ۲,۷۶۰,۰۰۰
شهر ۲,۳۴۰,۰۰۰ ۲,۳۴۰,۰۰۰
اجرت بکسل کلیه خودروها با خودرو سوار تا ۱۰ کیلومتر

شهر و جاده

۵,۲۴۰,۰۰۰ در جاده به ازای هر کیلومتر مازاد، مبلغ ۹۵,۰۰۰ ریال هزینه پایه اضافه می شود.

در شهر به ازای هر کیلومتر مازاد مبلغ ۱۱۰,۰۰۰ ریال به هزینه پایه اضافه می شود

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *