امداد خودرو بهار

امداد خودرو بهار


شماره تماس امداد خودرو همدان

امداد خودرو بهار؛ تنها 20 دقیقه با امدادگران فاصله دارید!

امروزه با توجه به گسترش خودرو ضرورت استفاده از خدمات امداد خودرو پایتخت به ویژه امداد خودرو بهار شکل می‌گیرد. بنابراین در صورتی که خودرو شما دچار مشکلی مانند پنچرگیری یا تصادف و نیاز به جا به جایی داشت، با شماره تلفن امداد خودرو بهار در استان همدان ۱۶۹۳ تماس برقرار کنید.

شماره تماس امداد خودرو بهار برای برقراری ارتباط نیاز به کد خاصی نداشته و نیرو‌های کارآمد این مجموعه پاسخگویی شما در سراسر استان همدان به صورت ۲۴ ساعته هستند. نیرو‌های حاذق در کوتاه‌ترین زمان به محل اعزام شده و تمام تلاش خود را برای رفع مشکل شما تلاش می‌کنند.

 

ویدیو : امداد خودرو بهار

 

پادکست : امداد خودرو بهار

 

شماره تماس امداد خودرو همدان

 

اصلی‌ترین خدمات امداد خودرو بهار

استان همدان از شهر‌های توریستی ایران بوده و بدون شک خراب شدن ماشین هنگام مسافرت بسیار آزار دهنده است. در چنین شرایطی شما و دیگر رانندگان می‌توانید با امداد خودرو شبانه‌روزی همدان تماس بگیرید.

آن‌ها نیرو‌های کارآزموده و متخصص خود را برای برطرف کردن مشکل شما به محل اعزام می‌کنند. در ادامه به معرفی برخی از خدمات مهم و اصلی امداد خودرو همدان بهار پرداخته شده است.

تعیین قیمت و تعمیر خودرو در محل

در صورت خراب شدن قطعه‌ای از خودرو شما و تماس با امداد خودرو بهار، متخصصان به محل اعزام می‌شوند. آن‌ها پس از انجام ارزیابی‌های اولیه فرایند تعمیر و تعویض قطعه را همراه با میزان دستمزد انجام دریافتی را به شما بیان می‌کنند.

البته توجه به این نکته ضروری است که در صورت نیاز به تعویض قطعه خراب شده، آن‌ها از لوازم یدکی اصل استفاده می‌کنند.

شماره تماس امداد خودرو همدان

تعویض قطعه لنت ترمز

از قطعات مهم در خودرو لنت بوده و دلیل این میزان اهمیت را باید در حفظ امنیت جان سرنشینان در کنار عملکرد مناسب خودرو جستجو کرد. اگر در یکی از محور‌های استان همدان به ویژه شهرستان بهار با مشکل خرابی لنت مواجه شدید، حتماً با امداد خودرو تماس بگیرید.

افراد حرفه‌ای در کوتاه‌ترین زمان، لنت‌های اصل و باکیفیت را روی خودرو شما نصب می‌کنند تا شما با‌ امینت به مسیر خود ادامه دهید.

تعویض قطعه لنت ترمز
امداد خودرو بهار

 

 

دیاک و امداد خودرو بهار

تعمیرکاران متخصص امداد خودرو پایتخت به ویژه امداد خودرو بهار تمام خدمات مرتبط با نگهداری و تعمیر دیاک را انجام می‌دهند؛ بنابراین در صورتی که با این مشکل مواجه شدید، کافی است با این عزیزان ارتباط برقرار کنید تا آن‌ها خدمات دیاک را به شما ارائه دهند.

بخشی از خدمات دیاک امدادخودرو بهار عبارت هستند از:

  • تعمیر یا رفع عیب
  • نصب و راه‌اندازی
  • تعویض یا ارتقای قطعات دیاک
  • تست و تشخیص عیب دیاک

در صورت برقراری تماس با این عزیزان نیاز به حضور در تعمیرگاه را نداشته و آن‌ها با دریافت هزینه کمتری نسبت به تعمیرگاه، خدمات دیاک را به شما ارائه می‌دهند.

یدک کش

در صورت نیاز به حمل خودرو به تعمیرگاه، با شماره یدک کش بهار تماس بگیرید تا آن‌ها با ارسال جرثقیل ماشین بر در بهار خودرو را به محل مورد نظر شما انتقال دهند. حمل خودرو همدان به صورت ۲۴ ساعته فعال بوده و یدک کش جاده همدان بهار نیز در هر ساعتی از شبانه‌روز آماده ارائه خدمات به شما است.

شماره تماس امداد خودرو همدان

 

تعویض روغن

روغن خودرو به صورت مرتب و منظم باید تعویض شود تا عملکرد درست و سلامت ماشین تضمین شود. در صورتی که به هر دلیلی فرایند تعویض روغن را انجام نداده‌اید می‌توانید از خدمات تعویض روغن امداد خودرو بهار بهره ببرید.

افراد این شرکت معتبر پس از حضور در محل، روغن خود را شما را در سریع‌ترین زمان ممکن تعویض می‌کنند تا در ادامه مسیر با مشکلاتی در موتور خودرو مواجه نشوید. این افراد برای انجام تعویض روغن نیاز‌مند چال سرویس نبوده و خیلی راحت کنار جاده عملیات تعویض روغن را انجام می‌دهند.

پنچرگیری

پنچر شدن لاستیک‌ها ماشین امری اجتناب ناپذیر بوده و اگر با این مشکل مواجه شدید می‌توانید با امداد خودرو بهار تماس بگیرید تا نیرو‌های این مجموعه برای ارائه خدمات ۲۴ ساعته پنچرگیری خودرو در محل حاضر شوند. آن‌ها فرایند پنچرگیری را در سریع‌ترین زمان و البته با مهارت بسیار انجام می‌دهند.

پنچرگیری
امداد خودرو بهار

 

 

امداد باطری بهار

بدون شک در صورت خراب بودن یا ایجاد اشکال در باطری خودرو، فرایند برق‌رسانی موتور با مشکل مواجه می‌شود. در چنین شرایطی نیرو‌های متخصص امداد خودرو بهار هنگام با ارائه خدمات امداد باطری مانند تعویض باطری و باطری به باطری کردن را انجام می‌دهند. توجه به این نکته ضروری است که این خدمات به صورت شبانه روزی به رانندگان ارائه می‌شود.

تعویض تسمه تایم

تسمه تایم از قطعات مهم خودرو بوده و در صورت خراب شدن، باید سریعاً برای تعویض اقدام کرد. انجام فرایند تعویض این قطعه نیاز‌مند تخصص بوده و بهترین راهکار هنگام مواجه با این مشکل، تماس با امداد خودرو بهار برای رفع است.

نیرو‌های حرفه‌ای این شرکت در سریع‌ترین زمان تسمه تام را عوض می‌کنند تا عملکرد اولیه خودرو خود را در جاده مشاهده کنید.

تعویض دینام

در بین تمام قطعات خودرو مسئولیت شارژ باطری با دینام است؛ بنابراین هنگام خراب شدن دینام، هیچ راهکاری جز تعویض برای شما باقی نمی‌ماند. اگر این قطعه از خودرو شما در جاده‌های استان همدان با مشکل مواجه شد، حتماً با امداد خودرو بهار تماس بگیرید تا آن‌ها در سریع‌ترین زمان فرایند تعویض دینام را انجام دهند.

نیرو‌های کارآمد این مجموعه امکان تعویض دینام خودرو‌های داخلی مانند ۲۰۶ و پژو در کنار خودرو‌های چینی یا کره‌ای را دارند. دینام تمام این خودرو‌ها، نمونه اصل بوده و خیال شما از بابت اورجینال بودن قطعه راحت باشد.

شماره تماس امداد خودرو همدان

 

سوخت‌رسانی

اگر در طول جاده‌های استان همدان با کمبود بنزین مواجه شدید، با شماره تلفن خودرو بر بهار تماس بگیرید. خودرو‌های یدک کش امداد خودرو بهار علاوه بر حمل ماشین در بهار، عملیات سوخت‌رسانی را نیز انجام می‌دهند.

برخی از خدمات ارائه شده از سوی امداد خودرو همدان مانند تعویض لنت یا باطری به باطری کردن را می‌توان از راننده ماشین‌های گذری انتظار داست تا انجام دهند. اما در صورت تماس با امداد خودرو، راننده می‌تواند مطمئن شود که این عملیات به درستی انجام می‌شوند.

قوانین امداد خودرو بهار

شرکت امداد خودرو بهار برای نیرو‌های خود، یک سری شرایط خاص در نظر گرفته است تا ارائه خدمات به شما و دیگر رانندگان، به درستی صورت بگیرد. از مهم‌ترین این قواعد به ویژه برای خودرو‌های یدک کش می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • جرثقیل خودرو در همدان می‌تواند یک ماشین را حمل کند.
  • خودرو‌های یدک کش همدان، باید دارای نور کافی و مناسب باشند تا در زمان انجام کار خود با مشکل مواجه نشوند.
  • خودروی که به واسطه ماشین‌های یدک کش حمل می‌شود، باید راننده‌ای همراه با مدرک گواهینامه دارای اعتبار داشته باشد.
قوانین امداد خودرو بهار
امداد خودرو بهار

 

 

مهم‌ترین ویژگی‌های امدادخودرو بهار

مجموعه خوشنام و خوش سابقه امداد خودرو پایتخت به ویژه امداد خودرو بهار به منظور ارائه اطمینان به رانندگان و ایجاد یک سازمان منسجم برای امداد‌رسانی تشکیل شده است؛ بنابراین هنگام نیاز به دریافت خدمات امدادی در جاده‌های استان همدان مانند تعویض باطری یا انجام فرایند یدک‌کشی، با آن‌ها تماس برقرار کنید.

پس از برقراری ارتباط با آن‌ها و ایجاد ارتباط با یدک کش بهار، نیرو‌های این مجموعه در کمتر از ۲۰ دقیقه خود را به محل حادثه می‌رسانند. خودرو‌های این شرکت امدادی خودرو در ۹ پایگاه ثابت در محور‌های مختلف استان همدان قرار دارد.

از محور‌های مواصلاتی پایگاه‌های مکانیک سیار بهار می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • آزادراه همدان ساوه
  • همدان ملایر
  • همدان سنندج
  • همدان رزن
  • محور همدان کرمانشاه

امداد خودرو سیار بهار خدمات خود را به صورت شبانه روزی ارائه می‌دهد که این خدمات شامل خودرو‌های ایرانی شرکت سایپا و ایران خودرو و همچنین خودرو‌های کره‌ای و چینی می‌شود. این خدمات بخش‌های مختلف مرتبط با ماشین مانند باطری‌سازی، جلوبندی، نقاشی و صافکاری را در برمی‌گیرد.

در جدول زیر به تعداد خودرو‌های امدادی شرکت در تمام محور‌های مواصلاتی استان همدان اشاره شده است. افراد شاغل در این مجموعه معتبر با توجه به نیاز و نوع خدمات امدادی مورد نظر خودرو شما، ماشین امدادی به محل حادثه اعزام می‌کنند.

نوع خودرو تعداد
جرثقیل سنگین 4 دستگاه
نیسان یدک کش 35 دستگاه
جرثقیل دکل دار نیمه سنگین 5 دستگاه
خودرو‌بر کفی 5 دستگاه

شماره تماس امداد خودرو همدان

امدادخودرو پایتخت؛

پس از برقراری ارتباط با نیرو‌های امداد خودرو پایتخت یا امداد خودرو بهار در محل حضور پیدا می‌کنند. سپس ارزیابی‌های اولیه را انجام داده و بعد اعلام می‌کنند که امکان تعمیر یا تعویض قطعات خودرو در آن محیط وجود دارد یا خیر.

در صورت عدم انجام فرایند تعمیر یا تعویض، خودرو شما به واسطه یدک کش به تعمیرگاه مرکزی انتقال پیدا می‌دهند. آدرس تعمیرگاه مرکزی امداد خودرو پایتخت در مرکز استان همدان: همدان، میدان عاشورا، ابتدای بلوار رفسنجانی، جنب باسکول مهدیه، مجتمع تعمیرگاهی پایتخت.

البته تمام افراد حاضر در این مجموعه حرفه‌ای بوده و همچنین در عرصه ارائه خدمات به خودرو‌ها، دارای سابقه طولانی مدت هستند. یکی از مهم‌ترین دلایل حرفه‌ای بودن اعضا شرکت را می‌توان حضور در طرح‌های زمستانی، نوروزی، اربعین و همکاری با پلیس راه و راهداری در تمام محور‌های مواصلاتی استان دانست.

در صورت دریافت خدمات از نیرو‌های این شرکت می‌توانید نظرات خود را با شماره تلفن قسمت بازرسی و شکایات ۰۸۱۳۴۲۲۲۲۴ در میان بگذارید. همچنین امکان حضور در آدرس همدان، میدان فردوسی، کوچه روشن، پلاک ۳۱ را به عنوان دفتر شرکت امداد خودرو پایتخت را دارید.

امدادخودرو پایتخت؛
امداد خودرو بهار

 

 

سخن پایانی

اعضای شرکت امداد خودرو بهار با ارائه خدمات مختلفی مانند تعویض تسمه تایم، خیال راننده و دیگر سرنشینان را از سلامت ماشین و حفظ جان سرنشینان راحتی می‌کنند. یکی از اصلی‌ترین خدمات این شرکت حمل خودرو بهار است.

در صورت نیاز به یدک کش یا جرثقیلی برای جا به جایی خودرو‌های نو و تصادفی می‌توانید با شماره تلفن این شرکت تماس بگیرید. آن‌ها با توجه به نیاز شما، خودرو مناسب به محل ارسال کرده و همچنین تمام قوانین مرتبط با حمل خودرو مانند نور کافی را رعایت می‌کنند.

شماره تماس امداد خودرو همدان

 

سؤالات متداول

  1. خودرو حمل شده به واسطه یدک کش باید چه شرایطی داشته باشد؟

خودروی که به واسطه یدک کش حمل می‌شود، باید دارای راننده و همچنین دارای مدرک گواهینامه معتبر باشد.

  1. خدمات خودرو‌های امدادی بهار شامل چه مواردی می‌شوند؟

تعویض روغن، تعویض لنت، تعمیر قطعات و تعیین هزینه، امداد باطری

  1. فرایند سوخت‌رسانی با چه خودرو‌های امدادی انجام می‌شود؟

ماشین‌های مخصوص یدک کش امدادی در کنار انجام عملیات حمل خودرو، عملیات سوخت‌رسانی را نیز انجام می‌دهند.

 

سایر مقالات:

شماره تماس یدک کش همدان-قیمت بسیار مناسب1403-امدادرسانی در کمترین زمان
امداد خودرو کبودرآهنگ- 6 خدمت اصلی و امداد رسانی امداد خودرو پایتخت
خدمات امداد خودرو ملایر + شماره تماس- امداد رسانی در کمتر از 20 دقیقه!
امداد خودرو نهاوند- نزدیکترین امداد خودرو در نهاوند با امداد رسانی کمتراز 20 دقیقه
شماره تماس امداد خودرو تویسرکان -خدمات امداد رسانی در 24 ساعته از شبانه روز
شماره تماس امداد خودرو اسد آباد- ارسال نزدیک ترین امداد رسان در کمتر از 20 دقیقه
امداد خودرو آزاد راه همدان – ارائه خدمات 24 ساعته در سریع‌ترین زمان!
امداد خودرو رزن-شماره تماس سریع امداد خودرو رزن-امداد رسانی15دقیقه ای
امداد خودرو صالح آباد-امداد رسانی در 20 دقیقه
امداد خودرو علیصدر- شماره تماس اظطراری-کمک رسانی در15 دقیقه

 

تعرفه خدمات امداد خودرو پایتخت:

شرح اجرت خدمات موقعیت جغرافیایی نیسان زنجیری نیسان چرخگیر هزینه حمل بیش از ۱۰ کیلومتر
ا اجرت بکسل خودرو های تیپ ۸ تا ۱۰ کیلومتر جاده ٢,٧٠٠,٠٠٠ ۳,۴۵۰,۰۰۰ در جاده به ازای هر کیلومتر مازاد مبلغ

80،000ریالبه هزینه پایه اضافه می شود

در شهر به ازای هر کیلومتر مازاد مبلغ

95،000ریال  به هزینه پایه اضافه می شود

شهر ۲,۳۴۰,۰۰۰ ٣,٧٠٠,٠٠٠
2 اجرت بکسل خودرو های تیپB در جاده تا ۱۰ کیلومتر جاده ۲,۳۴۰,۰۰۰ ۳,۴۵۰,۰۰۰
شهر ۲,۳۴۰,۰۰۰ ۲,۷۶۰,۰۰۰
3 اجرت بکسل خودرو های تیپB  در جاده تا ۱۰ کیلومتر جاده ۲,۳۴۰,۰۰۰ ۲,۷۶۰,۰۰۰
شهر ۲,۳۴۰,۰۰۰ ۲,۳۴۰,۰۰۰
اجرت بکسل کلیه خودروها با خودرو سوار تا ۱۰ کیلومتر

شهر و جاده

۵,۲۴۰,۰۰۰ در جاده به ازای هر کیلومتر مازاد، مبلغ ۹۵,۰۰۰ ریال هزینه پایه اضافه می شود.

در شهر به ازای هر کیلومتر مازاد مبلغ ۱۱۰,۰۰۰ ریال به هزینه پایه اضافه می شود

 

10 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *