امداد خودرو علیصدر

امداد خودرو علیصدر


شماره تماس امداد خودرو همدان

امداد خودرو علیصدر چه خدماتی را ارائه می‌دهد؟

برای رفع هرگونه خرابی ماشین خود در جاده‌های همدان با شماره 1693 تماس بگیرید تا نیروهای امداد خودرو علیصدر در کمتر از 20 دقیقه خود را به شما برسانند. فرقی نمی‌کند ماشینتان پنچر شده است یا تصادف کرده‌اید و نیاز دارید خودرو خود را جابه‌جا کنید؛ در هر وضعیتی نیروهای ما آماده امداد رسانی هستند.

به صورت 24 ساعته می‌توانید روی خدمات امداد رسانی خودرو علیصدر حساب کنید. آیا می‌خواهید از نیروهای این مرکز و خدماتی که ارائه می‌کنند بیشتر بدانید؟ پس این مقاله را از دست ندهید.

معرفی امداد خودرو علیصدر

مهم‌ترین خدمتی که امداد رسانی علیصدر و نیروهای آن انجام می‌دهند امداد رسانی جاده‌ای به شیوه‌های مختلف است. امداد خودرو شبانه‌روزی علیصدر 35 دستگاه نیسان یدک‌کش دارد که در مواقع بحران یا تصادفات جاده‌ای می‌توانند خودرو شما را به تعمیرگاه منتقل کند.

یکی از زیرمجموعه‌های امداد خودرو پایتخت امدادخودرو علیصدر است که به صورت شبانه‌روزی پاسخگوی تلفن‌های هم‌وطنان برای کمک یا تعمیر ماشین‌ها است. فرقی نمی‌کند در تعطیلات باشید یا ایام مراسم‌های مذهبی باشد؛ زیرا نیروهای این مرکز در هر شرایطی با شما هستند.

در هر شرایط نامساعد جوی با شماره 1693 تماس بگیرید و مطمئن باشید که امداد خودرو علیصدر به کمکتان می‌آید. 12 دستگاه خودرو بر کفی، 5 دستگاه جرثقیل دکل دار نیمه سنگین و 4 دستگاه جرثقیل سنگین از دیگر تجهیزات جدید و پیشرفته این مرکز هستند.

شایان ذکر است که امداد خودرو علیصدر 9 پایگاه ثابت در محورهای آزاد راه همدان ساوه، محور همدان کرمانشاه، همدان سنندج، همدان ملایر و همدان رزن دارد و این یعنی ایمنی شما در هر جای این مسیرها تأمین شده است.

در برف و بوران با خیال راحت سفر کنید و بدانید با مکانیک‌های ماهر، تجهیزات جدید و لوازم جانبی اصل تنها 20 دقیق فاصله دارید. در سراسر جاده نیروهایی وجود دارند که می‌توانید به آن‌ها اطمینان کنید و سفر خوشی داشته باشید.

1693 شماره تلفن امداد خودرو علیصدر بوده که به هیچ کدی نیاز ندارد و همیشه در دسترس شما است. ما در این مرکز برای بازرسی و ثبت شکایت‌های مشتریان تلفن 081- 34222224 را نیز فعال کرده‌ایم و از شنیدن صدای شما که سؤالات یا انتقادات خود را در جهت رشد این مرکز مطرح می‌کنید استقبال می‌کنیم.

سرویس‌های امداد خودرو علیصدر

در این امداد خودرو سعی شده است تمام سرویس‌های جاده‌ای که ممکن است همشهریان در مسیر خود به آن‌ها نیاز پیدا کنند راه‌اندازی شود. امداد خودرو سیار علیصدر سرویس‌های مختلف نقاشی، تعمیر ماشین، بکسل خودروها، عیب‌یابی و صافکاری را برای انواع ماشین‌های ایرانی و خارجی ارائه می‌کند. در ادامه مهم‌ترین خدمات امدادخودرو علیصدر را با ذکر جزئیات خدمت شما معرفی می‌کنیم.

سرویس‌های امداد خودرو علیصدر
امداد خودرو علیصدر

 

 

تعمیر انواع خودرو در محل

ماشین‌ها به دلایل متفاوتی به تعمیر نیاز پیدا می‌کنند. برخی از تعمیرها تخصصی هستند و توسط خود راننده انجام نمی‌شوند یا در مواردی راننده قطعات لازم برای رفع نقص خودرو را در اختیار ندارد. امداد خودرو علیصدر می‌تواند عیب‌یابی، تعمیر خودرو و تأمین لوازم جانبی مورد نیاز را برای شما انجام دهد.

مکانیک سیار علیصدر همراه با نیروها به محل حادثه اعزام شده و در جهت تعمیر ماشین تلاش می‌کند. چنانچه آسیب وارد شده به ماشین زیاد باشد و در محل رفع نشود، با یدک‌کش علیصدر آن را به نزدیک‌ترین تعمیرگاه منتقل می‌کنند.

تعویض قطعات

اگر حتی یکی از قطعات ماشین خراب شود، وسیله شما دیگر ایمن نخواهد بود و حتی ممکن است حرکت نکند. در این صورت با نیروهای امدادخودرو علیصدر تماس بگیرید. افراد فعال در این مرکز تجهیزات زیادی دارند و می‌توانند تعویض قطعات را انجام دهند. علاوه بر این قطعات و لوازم جانبی که هنگام امدادرسانی جاده‌ای استفاده می‌کنند همگی اصل هستند.

شماره تماس امداد خودرو همدان

 

تعویض روغن در محل

تعویض روغن یکی از کارهایی است که به طور مرتب باید برای ماشین خود انجام دهید. اگر در جاده هستید و به تعویض روغن نیاز دارید، می‌توانید با نیروهای امداد خودرو علیصدر تماس بگیرید تا با امکانات در محل حاضر شده و روغن ماشین را عوض کنند.

انجام این کار باعث می‌شود خودرو شما در طول مسیر مشکلی نداشته باشد. نیروهای امداد خودرو همدان علیصدر برای این کار به چال سرویس نیازی ندارند.

پنچرگیری ماشین‌ها

پنچر شدن ماشین یک مشکل اساسی در جاده است؛ به خصوص اگر خودتان چیزی از پنچرگیری نمی‌دانید یا لاستیک یدکی همراهتان ندارید. این مشکل شما را از حرکت بازمی‌دارد. برای حل این مشکل اجتناب‌ناپذیر می‌توانید روی خدمات امداد خودرو علیصدر حساب کنید. با ما تماس بگیرید و دیگر نگران هیچ چیز نباشید. نیروها در کوتاه‌ترین زمان و با لوازم و تجهیزات لازم به محل رسیده و پنچرگیری ماشین شما را انجام می‌دهند.

امداد رسانی باطری خودروها

یکی از سرویس‌های ویژه ما امداد باطری علیصدر است. باطری‌ها برق لازم برای خودرو را تأمین می‌کنند و اگر از کار بیفتند ماشین حرکت نمی‌کند. برای رفع این مشکل شماره تلفن امداد خودرو علیصدر را فراموش نکنید. در کمتر از 20 دقیقه نیروهای این مرکز برای تعویض یا رفع نقص باطری در کنار شما خواهند بود.

سوخت‌رسانی خودروها

سوخت خودروها در هر شرایطی باید تأمین شود؛ بنابراین لازم است رانندگان در سفرهای جاده‌ای دوراندیش باشند و در طول مسیر در جایگاه‌های سوخت‌رسانی بنزین یا گاز لازم را به خودرو برسانند. چنانچه در مسیر شما جایگاه‌های کمی وجود دارد یا با مشکل کمبود سوخت مواجهه شدید، از نیروهای امدادخودرو علیصدر کمک بخواهید.

برخی از خدماتی را که امداد خودرو علیصدر انجام می‌دهد می‌توانید از سایر خودروهای گذری دریافت کنید؛ اما هرگز نمی‌توانید در مورد امنیت خود مطمئن باشید. هزینه‌ای که برای خدمات تعمیر، حمل خودرو یا سوخت‌رسانی پرداخت می‌کنید ارزشش را دارد؛ چون از کیفیت خدمات و امنیت آن‌ها مطمئن هستید.

سوخت‌رسانی خودروها
امداد خودرو علیصدر

 

 

حمل خودروها

خودروهایی که دچار آسیب جدی می‌شوند قابل تعمیر توسط مکانیک سیار نیستند. گاهی نیز ممکن است فرایند تعمیر طولانی و زمان بر باشد. برای چنین شرایطی سرویس حمل خودرو علیصدر فعال شده است تا ماشین‌های آسیب دیده در امنیت کامل به نزدیک‌ترین تعمیرگاه منتقل شوند.

امکانات و تجهیزات امداد خودرو علیصدر

مرکز امداد علیصدر در تلاش است تا خدمات سریع و مطمئن به همشهریان خود ارائه دهد؛ در همین راستا از تجهیزات نوین و پیشرفته استفاده می‌کند. 4 دستگاه جرثقیل سنگین، 35 دستگاه یدک‌کش علیصدر و 12 دستگاه خودروبر کفی تنها بخشی از امکانات این مرکز هستند.

همچنین مفتخریم به اطلاع خوانندگان برسانیم که 9 دستگاه خودرو امدادی دو‌منظوره برای انجام تعمیرات در محل آماده هستند. این خودروها در پایگاه‌های ثابت جاده‌ای نیز مستقر هستند. تصور کنید با خدمات امداد خودرو علیصدر تا چه اندازه امنیت جاده‌ای مسافران بیشتر شده است.

در همین راستا اعلام می‌کنیم که شرکت امداد خودرو پایتخت فروشگاه قطعات یدکی خودروهای ایران خودرو و سایپا را نیز راه‌اندازی کرده است تا پاسخگوی نیاز به قطعات در جاده‌ها باشد. قطعه‌هایی که در این فروشگاه موجود شده‌اند لوازم مصرفی خودروهای چینی و کره‌ای هستند؛ بنابراین از کیفیت و اصل بودن آن‌ها مطمئن باشید.

رایج‌ترین خرابی‌های خودروها

کسب اطلاعات در مورد لوازم و رایج‌ترین خرابی‌های ماشین وظیفه‌ای است که هر راننده باید انجام دهد. هرچه بیشتر در این زمینه مطلع باشید، راحت‌تر خواهید بود. در این بخش ما از خرابی‌هایی که به طور مکرر در جاده‌ها برای خودرو اتفاق می‌افتد صحبت می‌کنیم.

پنچر شدن لاستیک‌ها

لاستیک‌های پنچر شده مسئول بیش از 50 درصد توقف خودروها در کنار جاده‌ها هستند. با این حال بیشتر این خرابی‌ها قابل پیشگیری هستند. تنها 15 درصد از خرابی لاستیک‌ها در نتیجه آسیب ناگهانی است؛ در حالی که بقیه به دلیل نشتی آهسته به وجود می‌آیند.

به منظور جلوگیری از خرابی‌های کنار جاده و افزایش عمر لاستیک‌ها، باید آنها را به درستی باد کنید. لاستیک‌هایی که 10 درصد کم‌باد شده‌اند، عمر آج را 9 تا 16 درصد کاهش می‌دهند. امداد خودرو علیصدر می‌تواند برای پنچرگیری ماشین شما نیروهای سریع و حرفه‌ای خود را اعزام کند.

پنچر شدن لاستیک‌ها
امداد خودرو علیصدر

 

 

خرابی باتری خودروها

خرابی باتری نیز یکی دیگر از شایع‌ترین مواردی است که نیاز به کمک اضطراری جاده‌ای دارد. هر بار که وسیله نقلیه سرویس می‌شود، پایانه‌های باتری باید از نظر خوردگی بررسی شوند و باتری‌ها باید پس از سه سال استفاده بررسی شوند. بهتر است شماره یدک‌کش علیصدر را در تلفن خود داشته باشید تا در صورت نیاز برای تعمیر یا تعویض باتری شما اقدام کنند.

قفل شدن کلیدهای خودرو

قفل شدن کلید در داخل ماشین هنوز یکی از رایج‌ترین دلایلی است که مردم به دنبال کمک‌های کنار جاده‌ای هستند. برای جلوگیری از این امر، توصیه می‌کنیم یک کلید یدکی همراه خود داشته باشید که می‌تواند شما را در چنین مواقعی نجات دهد.

اگر باز هم نتوانستید در ماشین را باز کنید، امداد خودرو علیصدر در کنار شما است. نیروهای این مرکز در کمتر از 20 دقیقه به شما می‌رسند و با جرثقیل خودرو در همدان وسیله نقلیه شما را جهت رفع نقص به مکان مناسبی می‌رسانند.

خرابی‌های مکانیکی ماشین

بسیاری از خرابی‌ها در جاده‌ها به دلیل مشکلات جزئی است؛ اما سال به سال درصد زیادی از تماس‌های امدادخودرو علیصدر به دلیل مشکلات موتور، گیربکس یا ترمز است.

در عین حال، تشخیص به موقع نقص موتور می‌تواند به مدیران شرکت خودرو کمک کند تا هزینه‌های مربوط به خرابی، تعمیرات و فرسودگی سنگین را کاهش دهند.

نیروهای امداد خودرو علیصدر تمام تلاش خود را در رفع این خرابی‌ها به کار می‌برند؛ اما در صورت رفع نشدن نقص نیز نیازی به نگرانی ندارید. حمل خودرو علیصدر به روشی ایمن و سریع ماشین شما را به نزدیک‌ترین تعمیرگاه می‌برد. کافی است تلفن خودرو بر علیصدر را در مواقع بحران فراموش نکنید.

شماره تماس امداد خودرو همدان

 

تعرفه خدمات مختلف در امداد خودرو علیصدر

خدمات در امداد علیصدر توسط نیروهای ماهر و در کمترین زمان ممکن انجام می‌شود. شما با دریافت خدمات از حمل ماشین در علیصدر در واقع امنیت خود را تضمین می‌کنید. به طور معمول هزینه سرویس‌های حمل خودرو همدان به شرح زیر است.

سرویس‌های فعال در امدادخودرو تعرفه سرویس‌ها
تشخیص خرابی‌های ماشین 400 هزار تا 1 میلیون تومان
پنچرگیری و تعویض لاستیک 250 هزار تا 1 میلیون و 700 هزار تومان
حمل ماشین با جرثقیل 200 تا 400 هزار تومان
تعویض روغن 500 تا 850 هزار تومان
سوخت‌رسانی به خودروها 200 تا 300 هزار تومان
تعرفه خدمات مختلف در امداد خودرو علیصدر
امداد خودرو علیصدر

 

امداد خودرو پایتخت؛ همراه لحظه‌های شما در جاده

امداد رسانی علیصدر همراه همیشگی شما در سفر است. یکی از زیرمجموعه‌های امداد خودرو پایتخت شعبه آن در امداد خودرو همدان است. این مرکز با پرسنل حرفه‌ای و آموزش دیده، تجهیزات جدید شامل جرثقیل ماشین بر در علیصدر و یدک‌کش جاده همدان علیصدر در تلاش است تا امنیت جاده‌ای را در این شهر افزایش دهد.

برای رفع نیازهای خود در جاده مانند تعمیر، حمل ماشین با یدک‌کش همدان، تعویض روغن یا پنچرگیری با شماره 1693 تماس بگیرید. دفتر مجموعه امداد خودرو علیصدر در میدان فردوسی، کوچه روشن، پلاک 31 قرار دارد.

سخن پایانی

داشتن یک پشتیبان در جاده که برای انواع خرابی‌های ماشین راه‌حل دارد یک نعمت بزرگ است. امداد خودرو علیصدر پشتیبان و همراه شما در جاده‌ها است. فرقی نمی‌کند در چه موردی به کمک نیاز دارید. برای انواع خدمات جاده‌ای می‌توانید روی این مرکز و امداد رسانی حرفه‌ای آن‌ها حساب باز کنید. این مطلب شرح خدمات و معرفی این مرکز است.

سؤالات متداول

  1. آیا امداد خودرو علیصدر شبانه‌روزی است؟

بله این مرکز به صورت 24 ساعته و در همه ایام آماده خدمت‌رسانی است.

  1. امداد علیصدر چند دستگاه جرثقیل سنگین دارد؟

4 دستگاه

  1. هزینه پنچرگیری ماشین در امدادخودرو علیصدر چقدر است؟

250 هزار تا 1 میلیون و 700 هزار تومان

سایر مقالات:

امداد خودرو آزاد راه همدان – ارائه خدمات 24 ساعته در سریع‌ترین زمان!
امداد خودرو رزن-شماره تماس سریع امداد خودرو رزن-امداد رسانی15دقیقه ای
امداد خودرو صالح آباد-امداد رسانی در 20 دقیقه
امداد خودرو بهار+ شماره تماس با امداد خودرو-بیش از 10 نوع امداد رسانی
امداد خودرو نهاوند- نزدیکترین امداد خودرو در نهاوند با امداد رسانی کمتراز 20 دقیقه
شماره تماس امداد خودرو تویسرکان -خدمات امداد رسانی در 24 ساعته از شبانه روز
شماره تماس امداد خودرو اسد آباد- ارسال نزدیک ترین امداد رسان در کمتر از 20 دقیقه
امداد خودرو آزاد راه همدان – ارائه خدمات 24 ساعته در سریع‌ترین زمان!
امداد خودرو رزن-شماره تماس سریع امداد خودرو رزن-امداد رسانی15دقیقه ای
امداد خودرو صالح آباد-امداد رسانی در 20 دقیقه

شماره تماس امداد خودرو همدان

تعرفه خدمات امداد خودرو پایتخت:

شرح اجرت خدمات موقعیت جغرافیایی نیسان زنجیری نیسان چرخگیر هزینه حمل بیش از ۱۰ کیلومتر
ا اجرت بکسل خودرو های تیپ ۸ تا ۱۰ کیلومتر جاده ٢,٧٠٠,٠٠٠ ۳,۴۵۰,۰۰۰ در جاده به ازای هر کیلومتر مازاد مبلغ

80،000ریالبه هزینه پایه اضافه می شود

در شهر به ازای هر کیلومتر مازاد مبلغ

95،000ریال  به هزینه پایه اضافه می شود

شهر ۲,۳۴۰,۰۰۰ ٣,٧٠٠,٠٠٠
2 اجرت بکسل خودرو های تیپB در جاده تا ۱۰ کیلومتر جاده ۲,۳۴۰,۰۰۰ ۳,۴۵۰,۰۰۰
شهر ۲,۳۴۰,۰۰۰ ۲,۷۶۰,۰۰۰
3 اجرت بکسل خودرو های تیپB  در جاده تا ۱۰ کیلومتر جاده ۲,۳۴۰,۰۰۰ ۲,۷۶۰,۰۰۰
شهر ۲,۳۴۰,۰۰۰ ۲,۳۴۰,۰۰۰
اجرت بکسل کلیه خودروها با خودرو سوار تا ۱۰ کیلومتر

شهر و جاده

۵,۲۴۰,۰۰۰ در جاده به ازای هر کیلومتر مازاد، مبلغ ۹۵,۰۰۰ ریال هزینه پایه اضافه می شود.

در شهر به ازای هر کیلومتر مازاد مبلغ ۱۱۰,۰۰۰ ریال به هزینه پایه اضافه می شود

 

11 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *