یدک کش همدان

یدک کش همدان


شماره تماس امداد خودرو همدان

 

یدک کش همدان؛ ناجی شما در مواقع ضروری!

یدک کش همدان یکی از مهم‌ترین و ضروری‌ترین خدمات امداد خودرو همدان است که در زمان‌هایی که خودرو قابلیت حرکت ندارد یا تعمیر در محل امکان‌پذیر نیست ارائه می‌شود. خدمات یدک کش در همدان باید با استفاده از تجهیزات ایمن و با روش‌های مطمئن انجام شوند تا هیچ گونه خطری برای خودرو در حال حمل و راننده پیش نیاید.

با وجود امداد خودرو پایتخت دیگر لازم نیست نگران خرابی اتومبیل خود در جاده و حمل آن باشید؛ زیرا این مرکز با برخورداری از بیش از ۵۰ دستگاه خودروبر و پوشش کلیه جاده‌های استان می‌تواند کمتر از ۲۰ دقیقه خود را به محل رسانده و ماشین شما را به محلی امن منتقل کند. برای این کار تنها کافی است با شماره ۱۶۹۳ بدون کد تماس بگیرید.

در ادامه مطلب همراه ما باشید تا شما را با خدمات امداد خودرو در همدان و یدک کش همدان آشنا کنیم.

 

 

ویدیو : خدمات یدک کش در همدان

 

 

پادکست : یدک کش همدان

 

شماره تماس امداد خودرو همدان

 

یدک کش چیست؟

در اولین قدم باید این موضوع را برای شما روشن کنیم که اصلاً یدک کش چیست و چه ویژگی‌هایی دارد؟ در این باره باید بگوییم یدک کش یکی از انواع تجهیزات مراکز امداد خودرو است که به کمک آن می‌توان یک خودرو را حرکت داده و تا مقصد حمل کرد.

معمولاً زمان‌هایی که خودرو‌ها دچار ایراد فنی جدی یا تصادف می‌شوند، لازم است از خدمات یدک کش همدان استفاده شده و با شماره تماس یدک کش سیار همدان تماس حاصل شود. یدک کش‌ها انواع مختلفی دارند و متناسب با نوع خودرو و میزان آسیب وارده به آن‌ها امداد خودرو همدان از تجهیزات مختلفی استفاده می‌کند.

برای مثال نمی‌توان یک اتوبوس و خودرو سواری را با یک نوع یدک کش حمل کرده و به مقصد رساند. همچنین توجه داشته باشید که یدک کش موردنیاز برای حمل خودرو‌های تصادفی نیز با خودرو‌هایی که دچار نقص فنی شده‌اند متفاوت است.

یک اصل مهم در خدمات یدک کش همدان وجود دارد و آن هم این است که یدک کش باید از وزن بیشتری به نسبت خودرویی که حمل می‌کند برخوردار باشد؛ زیرا در غیر این صورت یدک کش نمی‌تواند خودرو موردنظر را به‌خوبی حمل کند. به همین خاطر گفته می‌شود باید وزنی حدود ۲ تن داشته باشد.

شماره تماس امداد خودرو همدان

خدمات یدک کش همدان معمولاً برای جابه‌جایی ماشین‌ها در مسیر‌های کمتر از ۱۰ کیلومتر کاربرد دارند و در صورتی که مسافت بیشتر از این باشد، از روش‌های دیگری به عنوان جایگزین یدک کردن خودرو استفاده می‌شود. شما در زمان مواجه با مشکلات مختلف خودرو می‌توانید با شماره تماس یدک کش سیار همدان تماس حاصل کرده و درخواست خدمات کنید.

خدمات یدک کش همدان برای کلیه خودرو‌های سبک، وسایل نقلیه موتوری و حمل خودرو‌های نامناسب پارک شده طبق مقررات راهنمایی و رانندگی در هر ساعتی از شبانه‌روز برای رانندگان ارائه می‌شوند. فاصله شما تا دریافت این خدمات تنها یک تماس با شماره تلفن یدک کش همدان است.

لازم به ذکر است امداد خودرو پایتخت از ۹ پایگاه ثابت در مسیر‌های آزادراه همدان – ساوه، محور همدان – سنندج، همدان – کرمانشاه، همدان – ملایر و همدان – رزن برخوردار است. این موضوع سبب می‌شود خدمات یدک کش همدان توسط امداد خودرو پایتخت در کمتر از ۲۰ دقیقه در اختیار شما قرار بگیرد.

 شما با خیال راحت می‌توانید اتومبیل خود را به متخصصان این مرکز بسپارید و صحیح و سالم در مقصد موردنظر تحویل بگیرید.

شماره تماس امداد خودرو همدان

 

چه زمانی باید از خدمات یدک کشی خودرو استفاده کنیم؟

برخی افراد با این پرسش مواجه هستند که ما در چه مواردی باید با شماره تلفن یدک کش همدان تماس بگیریم؟ در این باره باید بگوییم خدمات یدک کش همدان برای اهداف مختلفی انجام می‌شوند که از مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به حمل خودرو دارای نقص فنی به تعمیرگاه اشاره کرد.

در مواردی که خودرو دچار مشکلاتی همچون آسیب دیدن پلوس چرخ‌ها، پاره شدن تسمه تایم، ایراد در سیستم برق، خرابی موتور و روشن نشدن خودرو با وجود استارت زدن می‌شود، یدک کش همدان می‌تواند خودرو را به تعمیرگاه منتقل کند.

در برخی موارد نیز تعمیرکار امدادخودرو می‌تواند ایرادات خودرو را در محل برطرف کند؛ اما شرایط آب‌وهوایی نامساعد مانع از این کار می‌شود. دلیل دیگر نیاز به یدک کشی در همدان این است که تعمیرکار برای برطرف کردن مشکل خودرو نیاز به تعویض قطعات یا تجهیزات خاصی دارد و خودرو باید به تعمیرگاه یا فروشگاه‌های قطعات یدکی خودرو منتقل شود.

لازم به ذکر است امداد خودرو پایتخت از یک فروشگاه حرفه‌ای عرضه کننده کلیه قطعات خودرو‌های سایپا، ایران خودرو و قطعات مصرفی خودرو‌های چینی و کره‌ای برخوردار است. پرسنل مجرب این مرکز می‌توانند در شرایط مختلف بهترین و باکیفیت‌ترین قطعات یدکی خودرو را در اختیار شما قرار دهند.

این مجموعه می‌تواند علاوه بر خدمات حمل خودرو و یدک کش همدان کلیه خدمات شبانه‌روزی مکانیکی، جلوبندی، باتری‌سازی، صافکاری، نقاشی و غیره را برای انواع خودرو‌های ایرانی و خارجی ارائه دهد.

چه زمانی باید از خدمات یدک کشی خودرو استفاده کنیم؟
یدک کش همدان

 

 

راهنمای انتخاب دستگاه مناسب برای حمل خودرو

خدمات یدک کش همدان با استفاده از خودرو‌های مختلفی انجام می‌شوند که شامل سه دسته مختلف هستند. این موارد شامل خودرو‌های سبکی همچون وانت نیسان، وانت پراید و وانت معمولی، ماشین‌های نیمه سنگین نظیر کامیون، خاور، هیوندا و کامیونت و درنهایت ماشین‌های سنگین مانند کفی‌ها، کمپرسوری، تریلی، ترانزیت، تریلی تانکر فاو و غیره می‌شوند.

توجه داشته باشید که خدمات یدک کش همدان باید طبق استاندارد‌های لازم برای انواع خودرو انجام شده و به کلیه نکات ایمنی توجه شود. برای اینکه نتیجه بهتری از این خدمات بگیرید در ابتدا بهتر است با انواع خودرو‌های مورداستفاده در این زمینه آشنا شوید.

یدک کش‌ها از رایج‌ترین روش‌های حمل خودرو‌ها توسط مراکز امداد خودرو همدان هستند. هریک از ما برای یکبار هم که شده یکی از این یدک کش‌ها را در جاده‌ دیده‌ایم که به ارائه خدمات امداد به رانندگان می‌پردازد. این تجهیزات حمل خودرو شامل ماشین‌های نیمه سنگین نظیر نیسان هستند که در بخش بار آن‌ها جرثقیل نصب می‌شود.

استفاده از یدک کش همدان از قوانین ویژه‌ای برخوردار است که شامل موارد زیر هستند:

  • یدک کشی خودرو‌ها تنها در شرایطی مجاز است که نور کافی در محیط فراهم باشد.
  • یدک کش همدان نمی‌تواند بیش از یک خودرو معیوب را به طور هم‌زمان حمل کند.
  • خودرویی که دچار خرابی شده است، باید راننده مستقل داشته باشد و او از گواهینامه رسمی‌ برخوردار باشد.
  • خودرویی که کار یدک کشی را انجام می‌دهد باید نیرو و قدرت کافی به‌منظور یدک کشی را داشته باشد.
  • برخی از ایرادات و مشکلات خودرو که مربوط به سیستم تعلیق و انتقال قدرت هستند سبب می‌شوند استفاده از این روش برای خودرو موردنظر مناسب نباشد و باید از شیوه‌های دیگری استفاده ‌شود.
  • خودرو یدک کش همدان باید کاملاً سالم و بدون عیب‌ونقص بوده و حتماً از لاستیک زاپاس برخوردار باشد.
  • بعد از اینکه شما با شماره یدک کش جاده‌ای همدان تماس حاصل می‌کنید، باید در ابتدا بررسی کنید که یدک کش از بیمه شخص ثالث برخوردار باشد تا در صوت بروز خسارت به خودروتان بیمه هزینه آن را جبران کند.

زمانی که شما خدمات بکسل کردن و یدک کش همدان را از امداد خودرو پایتخت دریافت می‌کنید، این مرکز به کلیه موارد گفته شده توجه کرده و تحت نظر اتحادیه به ارائه خدمات ایمن و باکیفیت در جاده‌های همدان می‌پردازد.

در امداد خودرو پایتخت از روش دیگری نیز برای حمل خودرو در همدان استفاده می‌شود که شامل به‌کارگیری خودروبر‌ است. خودروبر‌ها نسبت به دیگر روش‌ها از امنیت بیشتری برخوردار هستند؛ اما یک نکته مهم در استفاده از این تجهیزات وجود دارد و آن هم این است که اگر خودرو معیوب اصلاً قابلیت حرکت نداشته باشد، این روش مناسب حمل آن نخواهد بود.

درمورد نکات حمل خودرو به کمک خودروبر‌ها باید بدانید این دستگاه‌ها از انواع کامیونت‌های سبک هستند و به همین دلیل راننده آن‌ها باید از صلاحیت رانندگی با این نوع خودرو‌ها و گواهینامه موردنیاز برخوردار باشد. راننده باید از موارد ایمنی در قرارگیری خودرو معیوب آگاهی کافی داشته باشد؛ زیرا کوچک‌ترین سهل‌انگاری می‌تواند منجر به سقوط خودرو شود.

نکته دیگر درمورد خودروبر این است که امکانات کافی برای ثابت نگه داشتن خودرو مورد حمل را دارد و از این تجهیزات همچون زنجیر در حین انتقال استفاده می‌شود. حال شاید بپرسید که تفاوت میان یدک کش و خودروبر چیست؟ در این باره باید بگوییم اولین تفاوت این است که خودروبرها از کفی برخوردار هستند و خودرو شما روی آن قرار می‌گیرد.

به همین علت امنیت خودروبر‌ها بیشتر از یدک کش‌ها است و احتمال بروز خرابی و حادثه به هنگام حمل خودرو کاهش پیدا می‌کند. همچنین از خودروبر‌ها بیشتر برای جابه‌جایی خودرو‌های صفر یا مدل بالا استفاده می‌شود. درمورد یدک کش باید بدانید که برخلاف خودروبر از زنجیر یا سیم بکسل برای حمل خودرو استفاده می‌کند.

یدک کش همدان از طریق زنجیر یا سیم خودرویی که نیاز به حمل دارد را به انتهای قلاب وصل کرده و تا مقصد موردنظر جابه‌جا می‌کنند. درمورد اینکه کدام خودرو برای یدک کشی ماشین شما مناسب است باید بگوییم جرثقیل‌های بارکش برای خودرو‌های نسبتاً بزرگ مورداستفاده قرار می‌گیرند.

از این رو اگر خودرو شما اندازه بزرگی دارد استفاده از یدک کش وانت یا نیسان گزینه مناسبی نیست و این خودرو‌ها برای ماشین‌های سبک و کوچک بهترین انتخاب هستند. اگر با شماره یدک کش جاده‌ای همدان تماس حاصل کرده و از خدمات امداد خودرو پایتخت استفاده کنید، دیگر نیازی نیست نگران تناسب ماشین حمل با خودرو خود باشید.

متخصصان مجرب امداد خودرو پایتخت صفر تا صد روند حمل خودرو را طبق نکات ایمنی و اصول یدک کشی به انجام می‌رسانند و تضمین می‌کنند خودرو شما به کمک خدمات یدک کش همدان سالم به مقصد برسد.

ارزان‌ترین شیوه حمل خودرو چیست؟

ممکن است با این سؤال مواجه شوید که بین خودرو‌ها و روش‌های که معرفی کردیم کدام یک از هزینه مناسب‌تری برخوردار هستند؟ در این باره باید بگوییم زمانی که خودرو شما دچار خرابی یا تصادف شده است، جرثقیل یدک کش سیار و خودروبر بهترین گزینه هستند و قیمت ارزان‌تری نیز دارند.

معمولاً این تجهیزات برای ماشین‌های سبک و وانت‌ها کاربرد دارند. زمانی که شما با شماره تماس یدک کش همدان تماس حاصل می‌کنید و جرثقیل یدک کش به محل می‌رسد، معمولاً خودرو موردنظر به کمک سیم بکسل یا زنجیر به قلاب جرثقیل وصل می‌شود و به حرکت درمی‌آید.

شاید تنها ایراد جرثقیل یدک کش سیار نسبت به جرثقیل خودروبر این باشد که در این روش لازم است حتماً راننده‌ در خودرو مورد حمل وجود داشته باشد. این الزام درمورد جرثقیل خودروبر وجود ندارد و در این شرایط خودرو معیوب تماماً توسط خودروبر هدایت می‌شود و هیچ تماسی با زمین ندارد.

این موضوع سبب می‌شود هزینه خدمات یدک کش همدان به کمک جرثقیل خودرو بر بیشتر از جرثقیل یدک کش باشد.

ارزان‌ترین شیوه حمل خودرو چیست؟
یدک کش همدان

 

 

قوانین یدک کشی را بشناسید

بعد از اینکه شما در جاده دچار مشکل شدید، لازم است در اولین قدم با امدادخودرو همدان و شماره یدک کش همدان تماس بگیرید تا متخصصان به محل اعزام شوند. بعد از اینکه تیم امداد تشخیص دادند خودرو شما به یدک کشی و انتقال به تعمیرگاه نیاز دارد، لازم است خدمات یدک کش همدان با دقت و حساسیت کافی انجام شوند.

در ایران ید کشی خودرو در جاده‌ها از قوانین و مقررات خاصی برخوردار است تا در هنگام بکسل کردن انواع خودرو هیچ مشکلی برای خودرو‌ها و رانندگان رخ ندهد و این امر به شکل کاملاً صحیح و ایمن انجام شود. قوانین یدک کشی در همدان شامل موارد زیر هستند:

  • هیچ وسیله نقلیه‌ای نباید در یک زمان بیشتر از یک خودرو را یدک بکشد و حمل کند.
  • خودرو معیوب باید به هنگام حمل از راننده مستقل برخوردار باشد که حرکت اتومبیل را با خودرو یدک کش همدان هماهنگ کند.
  • ماشین‌های حمل خودرو باید از قدرت و توان لازم برای یدک کردن خودرو موردنظر برخوردار باشند.
  • اگر یکی از محور‌های خودرو معیوب آسیب‌دیده باشد یا سیستم ترمز فرمان خودرو دارای ایراد باشد، وسیله نقلیه کشنده باید جرثقیل داشته و خودرو معیوب را به صورتی که محور آن از زمین بالاتر باشد حمل کند.
  • خودرویی که دارای مسافر است نمی‌تواند وسیله نقلیه دیگری که آسیب‌دیده است را حمل کند.
  • خودرو آسیب‌دیده باید به کمک یک طناب یا سیم بسیار محکم به‌وسیله نقلیه کشنده متصل شود.
  • خدمات یدک کش همدان باید در ساعات مجاز و در زمان وجود نور کافی انجام شوند.
  • روی وسایل نقلیه حمل خودرو در همدان باید یک پرچم سفید با ابعاد حدود ۵۰ سانتیمتر نصب شود تا دیگر رانندگان از فاصله دور بتوانند آن را رویت کنند.
  • وسیله نقلیه آسیب‌دیده باید از سیستم فرمان سالمی برخوردار باشد.

در این بخش لازم است به این نکته اشاره کنیم که اگر شما با امداد خودرو‌های معتبر همدان تماس حاصل کنید؛ دیگر نیازی نیست نگران رعایت موارد گفته شده باشید. پرسنل امداد خودرو پایتخت از سال‌ها تجربه و دانش در زمینه یدک کردن انواع خودرو‌های ایرانی و خارجی برخوردار هستند و به کلیه مراحل بکسل خودرو توجه و دقت خاصی دارند.

درنهایت به کمک امداد خودرو پایتخت دیگر شما دغدغه‌ای در رابطه با سالم رسیدن خودروتان به مقصد نخواهید داشت و در نهایت صحت و سلامت اتومبیل خود را در محل تحویل خواهید گرفت.

مهم‌ترین نکات ایمنی در زمان یدک کشی

بعد از اینکه شما با شماره تماس یدک کش همدان تماس حاصل کردید و ماشین‌های حمل خودرو به محل رسیدند، لازم است روند بکسل کردن و یدک کشی خودرو شما با رعایت موارد مهمی‌ انجام شوند تا خطری برای سلامت خودرو وجود نداشته باشد. ما در ادامه مطلب به توضیح مهم‌ترین نکات در زمان یدک کشی خواهیم پرداخت.

برخورداری از وسعت دید مناسب

از مهم‌ترین نکاتی که باید به هنگام استفاده از خدمات یدک کش همدان به آن توجه شود این است که راننده یدک کش باید دید خوبی نسبت به مسیر و اطراف خود داشته و روی محیط کنترل داشته باشد. علت اهمیت دید راننده این است که این موضوع برای دور زدن در پیچ‌ها و سبقت گرفتن کاملاً ضروری است.

هرگونه اشتباه در این زمینه سبب می‌شود خسارات جبران‌ناپذیری برای هر دو خودرو و رانندگان آن‌ها ایجاد شود.

تنظیم فشار باد لاستیک‌ها

نکته دوم به هنگام بکسل کردن خودرو این است که خودرو یدک کش از لاستیک‌های استاندارد برخوردار باشد و باد لاستیک‌ها به طور کامل تنظیم شده باشند. این موضوع روی توانایی و قدرت یدک کش تأثیر بسیاری دارد و به بهبود روند یدک کشی کمک می‌کند.

تنظیم فشار باد لاستیک‌ها
یدک کش همدان

 

 

ذخیره داشتن تایر زاپاس

متخصصان یدک کش همدان همواره توصیه می‌کنند که خودرو‌های سواری زاپاس داشته باشند چه برسد به خودرو‌های یدک کش که وظیفه بسیار مهمی‌ نیز بر عهده دارند. در خودرو‌های یدک کش به‌خصوص ماشین‌های سنگین این موضوع اهمیت بسیاری دارد و باید حتماً به آن توجه شود.

لازم به ذکر است تمامی‌ دستگاه‌های یدک کش مورداستفاده در امداد خودرو پایتخت در صحت و سلامت کامل و با برخورداری از تجهیزات لازم برای ارائه خدمات به محل اعزام می‌شوند.

کنترل کردن حرکت خودرو در پیچ‌ها

مورد مهم دیگر درمورد خودرو‌های یدک کش همدان این است که راننده بتواند به‌خوبی دو خودرو را در پیچ‌های تند جاده‌ کنترل کرده و به کمک تجربه خود و کنترل سرعت بتواند به سلامت از پیچ‌ها گذر کند. بسیاری از تصادفات جاده‌ای و اشتبا‌هات یدک کردن در پیچ‌ها اتفاق می‌افتند؛ به همین دلیل راننده باید بتواند به‌خوبی شرایط را تحت کنترل بگیرد.

ترمزگیری صحیح

زمانی که یدک کش همدان از سیستم ترمز غیراستاندارد و نامناسبی برخوردار باشد و در یک جاده خطرناک و پر پیچ و خم نیز حرکت کند، احتمال بروز خطرات و تصادفات بسیار افزایش می‌یابد؛ بنابراین خودرویی که به حمل ماشین‌های دیگر می‌پردازد باید ترمزگیری بسیار خوبی داشته باشد و هیچ ایرادی در سیستم ترمز آن وجود نداشته باشد.

ترمزگیری صحیح سبب می‌شود راننده بتواند در زمان‌های اضطراری به سرعت عمل کرده و به رعایت فاصله استاندارد بپردازد. رانندگان یدک کش در مرکز امداد خودرو پایتخت نسبت به تمامی‌ موارد ذکر شده آشنایی کافی دارند و با تضمین خدمات خود خیال شما را از بابت رعایت نکات ایمنی و سالم رسیدن خودرو به مقصد راحت می‌کنند.

رایج‌ترین مشکلات خودرو‌ها در جاده

خرابی خودرو و ماندن در جاده یکی از اتفاقات اجتناب‌ناپذیر برای هر راننده‌ای است که ممکن است هریک از ما برای یکبار هم که شده طعم این تجربه تلخ را بچشیم. معمولاً خودرو‌ها به دلایل مختلف دچار ایرادات رایجی می‌شوند که لازم است رانندگان آن‌ها را شناخته و در زمان بروز ایراد بتوانند علت مشکل را تا حدودی تشخیص دهند.

شناخت مشکلات رایج خودرو سبب می‌شود شما بتوانید در زمان بروز آن‌ها متوجه شوید که آیا به امداد خودرو‌های همدان نیاز دارید یا خیر؟ این موضوع سبب می‌شود در مواقع خطرناک شما ضرورت تعمیر خودرو را تشخیص داده و به سرعت با امداد خودرو و شماره یدک کش شبانه‌ روزی همدان تماس حاصل کنید.

رایج‌ترین مشکلات خودرو‌ها در جاده
یدک کش همدان

 

 

روشن شدن چراغ‌های هشدار

جالب است بدانید ایرادات فنی خودرو‌ها نیز مانند بیماری‌های انسان به کمک علائم مشخصی نشان داده می‌شوند و راننده را از مشکلات خودرو مطلع می‌کنند. روشن شدن هریک از چراغ‌های هشدار خودرو که در جلو فرمان قرار دارند بیانگر بروز یک ایراد جدی در سیستم خودرو است که باید حتماً جدی گرفته شوند.

درنتیجه، اگر در میانه راه متوجه روشن شدن چراغ‌های هشدار خودرو شدید، خودرو را متوقف کرده و با شماره امداد خودرو پایتخت تماس بگیرید. تیم امداد در کم‌ترین زمان ممکن خود را به اتومبیل شما رسانده و علت مشکل را پیدا می‌کنند.

صدای انفجار

معمولاً در صورت ایجاد ایرادات مختلف در خودرو صدا‌های مختلفی از آن شنیده می‌شوند. از رایج‌ترین مشکلات فنی خودرو‌ها می‌توان به زمانی اشاره کرد که موتور خودرو، هوا و سوخت به درستی در محفظه احتراق مخلوط نشده و این موضوع سبب ایجاد یک صدای انفجار مانند و بلند از قسمت موتور می‌شود.

متخصصان امداد خودرو و یدک کش همدان همواره توصیه می‌کنند نسبت به هرگونه صدای غیرعادی از خودرو حساس باشید و سریعاً نسبت به علت‌یابی مشکل اقدام کنید؛ بنابراین، اگر با چنین صدایی به هنگام رانندگی مواجه شدید، سریعاً با شماره تماس یدک کش سیار همدان تماس حاصل کنید.

لرزش فرمان خودرو

لرزش فرمان خودرو از مهم‌ترین مشکلات خودرو به هنگام رانندگی است که بی‌توجهی به آن می‌تواند سلامت خودرو و سرنشینان را به‌شدت تحت تأثیر قرار دهد. ممکن است شما لرزش فرمان را در زمان استارت زدن و روشن شدن خودرو احساس کنید یا در سرعت بالا و در حین رانندگی متوجه آن شوید.

به‌هرحال در هر شرایطی نباید نسبت به این موضوع بی‌توجه باشید. لرزش فرمان در آغاز حرکت بیانگر خرابی یاتاقان و اجزای سیستم خودرو و لرزش فرمان در حین حرکت نشان دهنده عدم تعادل باد اتومبیل است. در هر دو صورت تعمیرکار مجرب باید خودرو شما را بررسی کرده و علت را تشخیص دهد.

به‌محض ایجاد این مشکل خودرو را به کنار جاده کشیده، خونسردی خود را حفظ کرده و با امداد خودرو پایتخت تماس حاصل کنید. پرسنل این مرکز در سریع‌ترین زمان ممکن با به همراه داشتن تجهیزات مکانیک سیار و یدک کش همدان مشکل شما را رفع می‌کنند.

شماره تماس امداد خودرو همدان

خرابی دینام خودرو

از رایج‌ترین ایراداتی که ممکن است خودرو شما با آن مواجه شود می‌توان به بروز ایراد در دینام خودرو اشاره کرد. دینام قطعه‌ای است که بعد از روشن شدن اتومبیل کلیه سیستم‌های الکتریکی خودرو را روشن نگه می‌دارد. از دیگر وظایف دینام می‌توان به تأمین شارژ باتری به‌منظور حفظ شارژ در بیش‌ترین مقدار خود اشاره کرد.

زمانی که این قطعه دچار مشکل می‌شود، این موضوع درنهایت به از بین رفتن زودهنگام باتری خودرو و دیگر مشکلات منجر می‌شود. از مهم‌ترین نشانه‌های خرابی دینام خودرو می‌توان به استشمام بوی سوختگی یا لاستیک سوخته، صدای جیرجیر، شل بودن یا پوسیدگی تسمه دینام، خوابیدن باتری، چراغ‌های کم نور خودرو و غیره اشاره کرد.

اگر به هنگام رانندگی در جاده با هریک از علائم گفته شده روبرو شدید و متوجه شدید دینام اتومبیل شما دچار مشکل شده است، لازم است در اسرع وقت با مرکز امداد خودرو و یدک کش همدان تماس حاصل کنید. تیم تعمیرکاران امداد خودرو پایتخت سریعاً به محل اعزام شده و با بهترین تجهیزات و امکانات به رفع ایرادات خودرو شما می‌پردازند.

مشکلات سیستم ترمز خودرو

از مهم‌ترین و خطرناک‌ترین ایرادات انواع خودرو می‌توان به بروز مشکل در سیستم ترمز اشاره کرد. هرگونه ایراد در این بخش می‌تواند سلامت سرنشینان را به خطر بیندازد و به هیچ عنوان نباید نسبت به مشکلات ترمز خودرو بی‌توجه باشید. در واقع کوچک‌ترین مشکل در ترمز و قطع ارتباط آن با سیستم اتومبیل می‌تواند حادثه‌ای ناگوار رقم بزند.

اگر نمی‌دانید که خرابی ترمز با چه نشانه‌هایی همراه است، لازم است بدانید موارد زیر از اصلی‌ترین علائم بروز ایراد در ترمز خودرو هستند:

  • بوی بسیار زیاد لنت ترمز
  • پدال ترمز سفت و پایین
  • شنیدن صدای جیرجیر از ترمز
  • اتمام لنت ترمز
  • روشن شدن چراغ ترمز
  • منحرف شدن خودرو به یک سمت به هنگام استفاده از ترمز
  • روغن‌ریزی در زمان پارک کردن خودرو
مشکلات سیستم ترمز خودرو
یدک کش همدان

 

 

استارت نخوردن خودرو

از دیگر مشکلات رایجی که سبب می‌شود رانندگان به خدمات یدک کش همدان نیاز پیدا کنند باید به استارت نخوردن خودرو اشاره کنیم. این مشکل برای تمامی‌ خودرو‌ها با هر مدل و سیستمی‌ از ایرانی گرفته تا خارجی ایجاد می‌شود و نیازمند بررسی است؛ البته توجه داشته باشید که استارت نخوردن خودرو با روشن نشدن آن تفاوت دارد.

به طور کلی زمانی که شما متوجه می‌شوید خودرو استارت نمی‌خورد باید سیستم احتراق خودرو را بررسی کنید. بروز ایراد در سوئیچ احتراق، باتری و سیستم استارت اتومبیل می‌توانند منجر به ایجاد این مشکل شوند. علت‌یابی این موضوع بر عهده تعمیرکاران مجرب قرار دارد و توصیه می‌کنیم بعد از بروز این مشکل با امداد خودرو پایتخت تماس بگیرید.

جوش آوردن خودرو

در این بخش از مطلب یدک کش همدان تصمیم داریم شما را با مشکل جدی جوش آوردن خودرو آشنا کنیم. جوش آوردن خودرو هنگامی‌ رخ می‌دهد که موتور خودرو به درستی خنک نشود و داغ کند. این مشکل می‌تواند به قطعات دیگر خودرو آسیب جدی بزند و مستلزم بررسی به‌موقع است.

دلایل مختلفی همچون نشتی سیستم خنک کننده، نشتی رادیاتور، سوراخ شدن و پارگی شیلنگ‌ها، خرابی ترموستات، از کار افتادن فن، شکستن پمپ آب و غیره می‌توانند در بروز این مشکل مؤثر باشند. در اغلب خودرو‌های مدرن یک سیستم خنک کننده پیچیده وجود دارد که از چندین سنسور ساخته شده و دمای خنک کننده و سایر اجزای خودرو را کنترل می‌کند.

به‌هرحال اگر خودرویی با مشکل جوش آوردن مواجه شود و موتور اتومبیل بیش از اندازه گرم شود، لازم است شما سریعاً با امداد خودرو پایتخت تماس گرفته و در صورت نیاز با یدک کش همدان خودرو را به تعمیرگاه منتقل کنید. توجه داشته باشید به هنگام جوش آوردن خودرو اقدام خاصی نکنید و تنها کمی‌ آب روی رادیاتور بپاشید.

حواستان باشد که باتری و موتور خودرو خیس نشوند و به هیچ عنوان درب رادیاتور که حاوی بخار و مایع داغ است را باز نکنید. تنها صبر کنید و منتظر تیم امداد و یدک کش همدان بمانید.

جوش آوردن خودرو
یدک کش همدان

 

 

خراب شدن باتری خودرو

خرابی باتری خودرو را می‌توان از شایع‌ترین مشکلات اتومبیل‌ها دانست که ممکن است هر راننده‌ای چند سال یکبار با آن روبرو شود. اغلب باتری‌های خودرو از عمر مفید ۲ الی ۳ سال یا ۸۰۰۰۰ کیلومتر برخوردار هستند و ممکن است بعد از این مدت دچار ایراد شوند.

اما به طور کلی خرابی باتری به دلیل کاهش آمپر یا جریان الکتریکی در خودرو ایجاد می‌شود. زمانی که باتری توانایی خود را در حفظ شارژ از دست می‌دهد به روز‌های پایین عمر خود نزدیک می‌شود. خرابی دینام سنسور، دمای باتری یا دیگر بخش‌های سیستم شارژ نیز می‌توانند سبب سریع شدن روند خرابی باتری شوند.

بهتر است هر سه سال یکبار نسبت به تعویض باتری اقدام کنید. از مهم‌ترین نشانه‌های خرابی باتری خودرو می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • صدا‌های کلیکی
  • خوردگی باتری
  • خوابیدن باتری
  • چراغ‌های کم نور
  • روشن شدن چراغ چک موتور
  • استشمام بوی عجیب در خودرو
  • روشن نشدن خودرو
  • روشن نشدن چراغ پشت کیلومتر و استارت نزدن خودرو
  • دشوار بودن استارت زدن خودرو در هوای سرد

شما در زمان بروز این مشکلات می‌توانید از خدمات امداد خودرو پایتخت در حوزه باتری به باتری نیز استفاده کرده و خودرو را روشن کنید. اگر ایراد خودرو جدی باشد و روشن نشود، می‌توانید از یدک کش همدان برای انتقال آن به تعمیرگاه کمک بگیرید.

شماره تماس امداد خودرو همدان

دود غیرطبیعی اگزوز

انتشار دود‌های غیرمعمولی از اگزوز خودرو می‌تواند خبر از یک مشکل جدی در اتومبیل شما بدهد. در زمان بروز این مشکل باید حتماً به رنگ دود توجه داشته باشید. دود سفید یا خاکستری نشان می‌دهد که مایع خنک کننده به همراه سوخت خودرو در حال سوختن است یا در سرسیلندر، واشر سرسیلندر و بلوک موتور یک نشتی وجود دارد.

درمورد وجود دود آبی رنگ نیز باید بدانید متخصصان می‌گویند نشان دهنده بروز نشتی در مهروموم سوپاپ یا فرسوده شدن زیاد حلقه‌های پیستون خودرو است. دود سیاه نیز می‌تواند بیانگر عدم کارکرد صحیح سیستم جرقه‌زنی، نبود هوای کافی یا وارد شدن سوخت اضافه به سیلندر‌های خودرو باشد.

اگر متوجه خروج هریک از دود‌ها از اگزوز خودرو خود شدید، سریعاً با تیم متخصص امداد خودرو پایتخت تماس بگیرید تا تیم مجرب امداد در محل حاضر شده و مشکل را برطرف کنند.

شما در هر ساعتی از شبانه‌روز که متوجه شدید خودروتان با مشکلات گفته شده مواجه شده است، می‌توانید با شماره امداد خودرو پایتخت تماس حاصل کنید تا تیم تخصصی مستقر در نزدیک‌ترین پایگاه جاده‌ای سریعاً به محل اعزام شوند.

 پرسنل امداد خودرو پایتخت کمتر از ۲۰ دقیقه خود را به شما رسانده و به بهترین نحو به برطرف کردن ایرادات خودرو شما خواهند پرداخت.

هزینه یدک کش همدان

آیا از هزینه خدمات یدک کش همدان خبر دارید؟ بهتر است پیش از تماس با شماره یدک کش همدان از هزینه این خدمات خبر داشته و نسبت به این موضوع آشنایی داشته باشید. با توجه به اهمیت این موضوع ما تصمیم گرفتیم در ادامه مطلب لیست کاملی از نرخ اتحادیه امداد خودرو در همدان برای شما آماده کنیم.

نوع خدمات قیمت
حمل خودرو‌های ایرانی با یدک کش (دکل و چرخ گیر) ۳۸۰۰۰۰ تومان
حمل انواع وانت و خودرو‌های خارجی با یدک کش (دکل و چرخ گیر) ۴۵۰۰۰۰ الی ۵۵۰۰۰۰ تومان
حمل کفی (خودروسوار) از داخل همدان به داخل شهر همدان ۶۵۰۰۰۰ تومان
حمل کفی (خودروسوار) از داخل همدان به خارج از شهر همدان ۷۵۰۰۰۰ تومان

شماره تماس امداد خودرو همدان

 

امن‌‌ترین یدک کشی خودرو با امداد خودرو پایتخت تجربه کنید

اگر به دنبال استفاده از بهترین خدمات یدک کش همدان هستید و می‌خواهید حمل خودرو شما در سریع‌ترین زمان ممکن انجام شود، شرکت امداد خودرو پایتخت آماده است که در هر ساعتی از شبانه‌روز خودرو شما را صحیح و سالم به مقصد برساند.

امداد خودرو پایتخت با برخورداری از ۱۲ دستگاه خودروبر کفی، ۳۵ دستگاه نیسان یدک کش، ۵ دستگاه جرثقیل دکل دار نیمه سنگین و ۴ دستگاه جرثقیل سنگین می‌تواند کمتر از ۲۰ دقیقه خود را به محل رسانده و با ایمن‌ترین و بهترین روش‌ها خودرو شما به تعمیرگاه منتقل کند.

علاوه بر این امداد خودرو پایتخت با داشتن ۹ دستگاه خودرو امدادی دومنظوره برای ارائه خدمات تعمیر در محل و استقرار در پایگاه‌های ثابت جاده‌ای اعلام آمادگی می‌کند. از دیگر نکات مهم درمورد امداد خودرو پایتخت می‌توان به حضور مدیر عامل و نیرو‌های شرکت در کلیه طرح‌های زمستانی، اربعین حسینی و نوروزی اشاره کرد.

امداد خودرو پایتخت از طریق همکاری با پلیس راه و راهداری همدان در تمامی‌ محور‌‌های مواصلاتی همدان در کنار شما بوده و به ارائه کلیه خدمات امداد خودرو همدان، حمل خودرو همدان و جرثقیل خودرو همدان می‌پردازد تا سفری امن و ایمن برای مسافران رقم بزند.

آدرس دفتر شرکت همدان، میدان فردوسی، کوچه روشن، پلاک شماره ۳۱
آدرس تعمیرگاه مرکزی همدان، میدان عاشورا، ابتدای بلوار رفسنجانی، نزدیک باسکول مهدیه، مجتمع پایتخت
شماره تماس پاسخگویی 24 ساعته بدون کد در استان همدان ۱۶۹۳
شماره تلفن بازرسی و شکایات ۰۸۱۳۴۲۲۲۲۲۴
امن‌‌ترین یدک کشی خودرو با امداد خودرو پایتخت تجربه کنید
یدک کش همدان

 

 

سخن پایانی

خرابی تصادف یا تمام شدن بنزین در جاده از تجربه‌های ناخوشایند برای هر راننده‌ای هستند که در بسیاری موارد لازم است به کمک خدمات یدک کش همدان و حمل خودرو نسبت به رفع مشکل اقدام کرد. در برخی موارد مشکلات خودرو آن‌قدر جدی هستند که تعمیرکار نمی‌تواند در محل آن‌ها را برطرف کرده و باید خودرو به شکل ایمن به تعمیرگاه منتقل شود.

در این شرایط توجه به یدک کشی اصولی و مطمئن خودرو بسیار حائز اهمیت است و خودرو شما باید به کمک دستگاه‌های ایمن و رعایت کلی موارد لازم منتقل شود تا آسیبی به آن نرسد. امداد خودرو پایتخت در این زمینه با برخورداری از بهترین متخصصان و تجهیزات خودروبر آماده است تا ماشین شما را در کمال صحت و سلامت به مقصد برساند.

شماره تماس امداد خودرو همدان

 

سؤالات متداول

۱. چقدر طول می‌کشد یدک کش به محل برسد؟

معمولاً مراکز معتبر یدک کش همدان کمتر از ۲۰ دقیقه خود را به خودرو‌های معیوب می‌رسانند.

۲. هزینه یدک کشی خودرو چقدر است؟

هزینه حمل خودرو و یدک کشی بنا به مدل خودرو و نوع دستگاه خودروبر از ۳۸۰۰۰۰ تومان آغاز می‌شود.

۳. یدک کشی خودرو با خودرو بهتر است یا یدک کش؟

به طور کلی امنیت حمل اتومبیل به کمک خودروبر‌ها بیشتر از دستگاه‌های یدک کش است.

۴. آیا یدک کشی خودرو به صورت ۲۴ ساعته انجام می‌شود؟

بله مراکز مختلف یدک کش همدان خدمات خود را به صورت شبانه‌روزی ارائه می‌دهند.

 

سایر محصولات:

شماره جرثقیل خودرو در جاده همدان سنندج-امداد 24 ساعته!
شماره یدک کش جاده همدان سنندج-دسترسی 24 ساعته به یدک کش های پایتخت
شماره یدک کش همدان- 09182184050 دسترسی شبانه روزی به یدک کش
امداد خودرو کبودرآهنگ- 6 خدمت اصلی و امداد رسانی امداد خودرو پایتخت
خدمات امداد خودرو ملایر + شماره تماس- امداد رسانی در کمتر از 20 دقیقه!
امداد خودرو بهار+ شماره تماس با امداد خودرو-بیش از 10 نوع امداد رسانی
امداد خودرو نهاوند- نزدیکترین امداد خودرو در نهاوند با امداد رسانی کمتراز 20 دقیقه
شماره تماس امداد خودرو تویسرکان -خدمات امداد رسانی در 24 ساعته از شبانه روز
شماره تماس امداد خودرو اسد آباد- ارسال نزدیک ترین امداد رسان در کمتر از 20 دقیقه
امداد خودرو آزاد راه همدان – ارائه خدمات 24 ساعته در سریع‌ترین زمان!

تعرفه خدمات امداد خودرو پایتخت:

شرح اجرت خدمات موقعیت جغرافیایی نیسان زنجیری نیسان چرخگیر هزینه حمل بیش از ۱۰ کیلومتر
ا اجرت بکسل خودرو های تیپ ۸ تا ۱۰ کیلومتر جاده ٢,٧٠٠,٠٠٠ ۳,۴۵۰,۰۰۰ در جاده به ازای هر کیلومتر مازاد مبلغ

80،000ریالبه هزینه پایه اضافه می شود

در شهر به ازای هر کیلومتر مازاد مبلغ

95،000ریال  به هزینه پایه اضافه می شود

شهر ۲,۳۴۰,۰۰۰ ٣,٧٠٠,٠٠٠
2 اجرت بکسل خودرو های تیپB در جاده تا ۱۰ کیلومتر جاده ۲,۳۴۰,۰۰۰ ۳,۴۵۰,۰۰۰
شهر ۲,۳۴۰,۰۰۰ ۲,۷۶۰,۰۰۰
3 اجرت بکسل خودرو های تیپB  در جاده تا ۱۰ کیلومتر جاده ۲,۳۴۰,۰۰۰ ۲,۷۶۰,۰۰۰
شهر ۲,۳۴۰,۰۰۰ ۲,۳۴۰,۰۰۰
اجرت بکسل کلیه خودروها با خودرو سوار تا ۱۰ کیلومتر

شهر و جاده

۵,۲۴۰,۰۰۰ در جاده به ازای هر کیلومتر مازاد، مبلغ ۹۵,۰۰۰ ریال هزینه پایه اضافه می شود.

در شهر به ازای هر کیلومتر مازاد مبلغ ۱۱۰,۰۰۰ ریال به هزینه پایه اضافه می شود

 

6 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *