تغییر رنگ و مقدار دود خروجی از اگزوز ماشین

امداد خودرو صالح آباد


شماره تماس امداد خودرو همدان

امداد خودرو صالح آباد؛ همراه شما در مواقع اضطراری!

امکان خرابی خودرو در هر مکان و هر شرایطی وجود دارد. به همین منظور امداد خودرو صالح آباد با کادری مجرب و لوازم یدکی و امکانات کامل، آماده امدادرسانی به همشهریان عزیز است. به یاد داشته باشید که در شرایط اضطراری، مثل خرابی ماشین در  جاده، داشتن شماره تماس امداد خودرو صالح‌ آباد می‌تواند بسیار کمک کننده باشد.

شهروندان صالح آباد لازم است به منظور کنترل شرایط اضطراری مثل خرابی خودرو یا تصادف، شماره تلفن امداد خودرو صالح آباد را در موبایل خود ذخیره کنند.  شماره پاسخگوی شبانه روزی بدون کد 1693 امداد خودروی پایتخت، آماده پاسخگویی و امداد‌رسانی در هر ساعتی از شبانه روز در سراسر استان همدان است.

چه زمانی باید با امداد خودرو صالح آباد تماس بگیریم؟

در هر شرایطی امکان دارد خودروی شما دچار خرابی، نقص فنی و حادثه شود. در این صورت به احتمال خیلی زیاد به لوازم مکانیکی و یدکی و افراد متخصص نیاز پیدا می‌کنید. امداد خودرو صالح آباد با توجه به سال‌ها تجربه‌ای که در زمینه امدادرسانی به خودروهای مختلف دارد، می‌تواند در هر زمان و هر پیشامدی، خواه تصادف باشد یا یک نقص فنی جزئی، به کمک شما بشتابد.

در صورتی که به یدک‌کش، جرثقیل، امداد خودروی شبانه روزی و امداد خودروی سیار احتیاج داشته باشید؛  حمل خودرو صالح آباد شامل یدک‌کش صالح آباد، جرثقیل ماشین بر در صالح آباد، امداد خودرو شبانه روزی صالح آباد و امداد خودرو سیار صالح آباد، در هر ساعتی از شبانه روز آماده خدمات رسانی به شهروندان گرامی هستند.

همچنین در صورتی که باطری ماشینتان دچار خرابی شد، امداد باطری صالح آباد می‌تواند ناجی شما در چنین شرایطی باشد.

خرابی‌های عمومی و رایج خودرو

گاهی خرابی و نقص فنی ماشین فراتر از تخصص شماست و برای حل آن نیاز به یک مکانیک دارید. مثلاً اگر ماشین شما در جاده و در جایی خراب شده باشد که تعمیرگاه ماشین در دسترس شما نیست؛ به یک مکانیک سیار احتیاج پیدا خواهید کرد که در این صورت مکانیک سیار صالح آباد در هر ساعتی از شبانه روز در دسترس شما خواهد بود.

 البته گاهی هم خرابی‌های خودرو به دلیل کمبود دانش عمومی ما درباره خودرو و مکانیک آن است. برای نگهداری و مراقبت بهتر از خودرو لازم است تا حدی با مکانیک خودرو آشنا باشید. به همین منظور داشتن برخی اطلاعات عمومی درباره خودرو می‌تواند در مواقع اضطراری بسیار به شما کمک کند.

در ادامه مقاله‌ی امداد خودرو صالح آباد، به بررسی برخی خرابی‌های عمومی و رایج خودرو، علت‌های احتمالی و راهکارهای مناسب برای حل هر کدام می‌پردازیم.

تغییر رنگ و مقدار دود خروجی از اگزوز ماشین

اگزوز ماشین طراحی شده است تا گازهای ناشی از احتراق موتور خودرو را به سمت بیرون هدایت کند. از این رو رنگ و مقدار دود خروجی از اگزوز می‌تواند اطلاعات مهمی راجع به موتور خودرو به دست بدهد. دود خارج شده از اگزوز می‌تواند به رنگ آبی، سیاه یا سفید باشد که هریک می‌تواند نشان دهنده مشکل خاصی باشد.

مثلاً دود سیاه نشان‌دهنده احتراق ناقص در موتور است. علاوه بر رنگ دود، بوی آن هم نشان‌دهنده مشکلی خاص در داخل موتور ماشین است. اگر دود اگزوز بوی بسیار بدی داشته باشد و باعث سوزش چشم شما شود، به احتمال زیاد سوخت رسانی و سیستم برق ماشین شما دچار اشکال است که باید هرچه زودتر برطرف شود.

برای برطرف کردن هر نوع ایراد مربوط به اگزوز می‌توانید از تعمیرکارهای امداد خودرو صالح آباد کمک بگیرید.

تغییر رنگ و مقدار دود خروجی از اگزوز ماشین
امداد خودرو صالح آباد

 

 

سفتی دنده‌ و عدم تعویض راحت دنده‌ها

خرابی و سفتی دنده در ماشین‌های گیربکس دستی گاهی اتفاق می‌افتد. این مشکل ممکن است به خاطر تنظیم نبودن کلاچ، کاهش روغن واسکازین گیربکس، خرابی دیسک و صفحه یا خرابی دنده‌های برنجی گیربکس رخ دهد.

لرزش‌ فرمان ماشین

با توجه به اینکه لرزش فرمان ماشین ممکن است باعث انحراف ماشین از مسیر و ایجاد تصادف شود؛ لذا در کوتاه‌ترین زمان ممکن باید به آن رسیدگی شود. از دلایل محتمل لرزش فرمان، می‌توان به اختلال در سیستم برق ماشین از جمله کوئل، وایرها شمع و حتی زمان‌بندی موتور اشاره کرد.

همچنین در صورتی که سیستم جلوبندی ایراد داشته باشد، یا باد چرخ‌ها کم باشد، ایراد سیستم جلوبندی، نامیزان بودن باد چرخ‌ها، کاهش مایع هیدرولیک فرمان و آسیب دیدگی تسمه هیدرولیک، ممکن است فرمان خودرو دچار لرزش شود.

شماره تماس امداد خودرو همدان

احساس هر نوع بوی سوختگی در داخل کابین خودرو

استشمام بوی سوختگی از داخل کابین اصلاً نشانه خوبی نیست و به هیچ وجه نباید نادیده گرفته شود. زیرا بوی سوختگی مساوی است با احتمال وقوع احتراق و آتش سوزی در ماشین شما!

اجزای الکتریکی خودرو را سیم‌های مسی روکش‌داری به هم متصل می‌کنند. اگر به هر دلیلی، مثلاً فرسودگی یا پوسیدگی روکش این سیم‌ها از بین رود، درون کابین ماشین خود یک بوی سوختگی غیرعادی احساس خواهید کرد. در این صورت باید سریعاً ماشین را در جایی نگه داشته و خاموش کنید.

سپس اتصالات مثبت و منفی باتری را جدا کرده و با یک مکانیک خبره از مجموعه امداد خودرو صالح آباد تماس بگیرید. همیشه به یاد داشته باشید که درون خودرو اجزای اشتعال‌زای زیادی وجود دارد به‌طوری‌که کوچک‌ترین جرقه‌ای می‌تواند منجر به آتش سوزی و انفجار ماشین شود. پس تا پیش از رسیدن نیروهای امداد خودرو صالح آباد و حل مشکل، ماشین را روشن نکنید.

روشن شدن چراغ چک (check light)

چراغ چک مربوط به با ایسیو ماشین است و در صورتی که مشکلی در این قسمت تشخیص دهد روشن می‌شود تا به راننده اطلاع دهد. به طور کلی روشن شدن چراغ چک  Check نشان‌دهنده خرابی در بخش‌های الکترونیک خودرو از جمله سنسورها است.

در صورت روشن شدن این چراغ و مشاهده خطای ایسیو، مشکل را جدی گرفته و به یک تعمیرگاه مراجعه کنید و در صورتی که به تعمیرگاه دسترسی ندارید، با امدادخودرو صالح آباد تماس بگیرید.

بالا نیامدن آمپر آب خودرو

این مسئله اگر حل نشود، در عملکرد موتور خودرو اختلال ایجاد می‌شود. همچنین در این صورت نمی‌توان در زمستان از گرمای بخاری استفاده کرد. از جمله دلایلی که می‌تواند باعث بالا نیامدن آمپر آب خودرو شود، می‌توان به ایراد در ترموستات، ایراد در ایسیو یا حتی خرابی سیستم بخاری ماشین اشاره کرد.

مشکلات دینام خودرو

یک پوسته فلزی، آرمیچر، بوش، کلکتور، دو عدد بالشتک و چند قطعه زغال،  قطعه‌ای به نام دینام را تشکیل می‌دهند. دینام خودرو قطعه‌ای مکانیکی است که وظیفه دارد یک جریان برق مستقیم برای تأمین انرژی الکتریکی خودرو و شارژ باتری آن ایجاد کند.

اگر هر کدام از اجزای تشکیل دهنده دینام دچار خرابی و مشکل شوند، عملکرد دینام  نیز مختل خواهد شد که در نتیجه آن انرژی الکتریکی مورد نیاز خودرو تأمین نشده و شمع‌ها نمی‌توانند جرقه بزنند. نتیجه خرابی دینام، کاهش عملکرد موتور و کاهش شتاب ماشین است.

برای جلوگیری از این مسئله به طول عمر دینام خودرو خود توجه کنید و پس از هر مرتبه تعویض روغن از سلامت تسمه دینام مطمئن شوید. تعمیرکارهای امداد خودرو صالح آباد می‌توانند در حل مشکلات دینام نیز به شما کمک کنند.

مشکلات دینام خودرو
امداد خودرو صالح آباد

 

 

مشکل در سیستم ترمز ماشین

سلامت سیستم ترمز بسیار حیاتی است و خرابی آن می‌تواند خسارت‌های جانی و مالی جبران نا‌پذیری وارد کند. پس لازم است سلامت آن به طور مرتب مورد ارزیابی قرار گیرد. در صورتی که لنت ترمز خراب باشد، هنگام گرفتن ترمز، صدایی شبیه به صدای سوت و زوزه به گوش می‌رسد که ممکن است به دلیل اتمام لنت ترمز یا قرار گرفتن لنت‌ها در جای نادرست باشد.

 نشت روغن ترمز و کشیده شدن ماشین به یک سمت به هنگام گرفتن ترم، از دیگر مشکلات سیستم ترمز ماشین است که باید به سرعت بررسی و حل شود.

اگر چراغ ترمز خودروتان روشن شد، احتمالاً در سیستم ترمز خودروی شما، به‌خصوص بخش هیدرولیک آن، مشکل جدی به وجود آمده است؛ بنابراین در صورتی که چراغ ترمزتان را روشن دیدید؛ هرچه سریع‌ سیستم ترمز ماشینتان را چک و تعمیر کنید. البته گاهی اوقات روشن شدن چراغ ترمز به معنی بالا بودن ترمز دستی است.

شماره تماس امداد خودرو همدان

 

هنگام خرابی ماشین در جاده چه اقداماتی انجام دهیم؟

در این قسمت از مقاله امداد خودرو صالح آباد به بررسی اقداماتی که در حین خرابی ماشین باید انجام گیرد می‌پردازیم.

اگر در زمان رانندگی در جاده ماشینتان دچار مشکل شد، در درجه اول خونسردی خود را حفظ کنید. اگر در وسط یک اتوبان قرار داشتید، سعی کنید ماشینتان را به کنار جاده بکشانید و به هنگام این کار دست خود را از شیشه ماشین بیرون آورده و سایر رانندگان را از خرابی ماشین خود مطلع سازید.

در چنین شرایطی بهتر است با امداد خودرو صالح آباد تماس بگیرید و درخواست یک مکانیک سیار کنید همچنین می‌توانید برای انتقال مستقیم ماشین به تعمیرگاه، مستقیماً با شماره یدک‌کش صالح آباد تماس حاصل کنید.

همیشه یک لامپ روشن در ماشین خود داشته باشید که اگر در تاریکی شب ماشینتان دچار نقص فنی شد، بتوانید به کمک لامپ موتور و فضای داخلی کاپوت ماشین را ببینید. این کار همچنین کمک می‌کند توسط رانندگان دیگر دیده شوید. اگر ایراد از موتور ماشین نیست،  برای جلوگیری از خالی شدن باتری بهتر است ماشین را روشن نگه دارید.

هنگام خرابی ماشین، چراغ راهنمای آن را روشن کنید تا به رانندگان دیگر درباره خرابی خودرو خود هشدار دهید. اگر مشکل ماشینتان جزئی است و خودتان می‌توانید آن را برطرف کنید، ماشین را به جایی که ترافیک روان‌تری دارد منتقل کنید.

در هنگام خرابی و تصادف و در شرایطی که امکان حرکت دادن ماشین وجود ندارد؛ با وجود امداد خودرو صالح آباد و خدمات حمل ماشین در صالح آباد هیچ جای نگرانی وجود ندارد. تنها کافی است تلفن خودرو بر صالح آباد را شماره گیری کنید.

خدمات حمل خودرو صالح آباد اسرع وقت برای شما یدک‌کش و جرثقیل حمل ماشین ارسال می‌کند. امداد خودرو صالح آباد همچنین می‌تواند با فرستادن مکانیک‌های مجرب مشکل خودرو شما را برطرف کند.

هنگام خرابی ماشین در جاده چه اقداماتی انجام دهیم؟
امداد خودرو صالح آباد

 

 

امداد خودرو پایتخت، یاریگر شما در سراسر استان همدان

امداد خودرو پایتخت همدان، با به‌کارگیری مکانیک‌های بسیار حرفه‌ای و کاربلد و پاسخگویی شبانه‌روزی، از سال 1389 کار امداد رسانی را آغاز کرده و در این زمینه به نام و سبقه خوبی دست یافته است و می‌توان ادعا کرد بهترین امداد خودرو همدان است.

خدمات شبانه‌روزی تعمیرگاه شرکت امدادخودرو پایتخت به تمامی خودروهای ایرانی و خارجی شامل مکانیکی، جلوبندی، باطری‌سازی، صافکاری و نقاشی است و حضور مدیرعامل و نیروهای شرکت در تمامی طرح‌های اربعین حسینی، نوروزی، زمستانی و همکاری با نیروهای پلیس راه و راهداری در تمام محورهای مواصلاتی استان، فرایند امدادرسانی را تسهیل کرده و قوت می‌بخشد.

امدادخودرو پایتخت، تمام شهرهای استان همدان را پوشش می‌دهد و شما در هر جای استان همدان و در هر زمان و موقعیتی که به کمک یک مکانیک خبره نیاز داشته باشید، امداد خودرو پایتخت آماده امدادرسانی به شما خواهد بود.

اگر خودروی شما در شهر همدان دچار مشکل شود و به مواردی از قبیل یدک‌کش همدان و جرثقیل خودرو در همدان نیاز پیدا کنید، امداد خودروی پایتخت بهترین گزینه برای حمل خودرو همدان است که در اسرع وقت برای شما یدک‌کش و جرثقیل خودرو ارسال خواهد کرد.

شرکت امداد خودرو پایتخت دارای فروشگاه قطعات یدکی خودروهای ایران خودرو و سایپا و قطعات مصرفی خودرو های چینی و کره‌ای نیز هست که نیاز شما را به هر نوع قطعه یدکی خودرو برطرف می‌کند. همچنین اگر ساکن خود شهر همدان هستید در صورت تمایل، می‌توانید به دفتر مرکزی امدادخودرو پایتخت واقع در همدان، میدان فردوسی، کوچه روشن، پلاک 31 مراجعه کنید.

شماره تماس امداد خودرو پایتخت بدون کد 1693
شماره بازرسی و ثبت شکایات 081-34222224
آدرس دفتر امداد خودرو پایتخت همدان، میدان فردوسی، کوچه روشن، پلاک 31
آدرس تعمیرگاه مرکزی شرکت میدان عاشورا، ابتدای بلوار رفسنجانی، جنب باسکول مهدیه، مجتمع تعمیرگاهی پایتخت

امداد خودرو پایتخت همدان تمام شهرها و بخش‌های استان همدان را پوشش می‌دهد. امداد خودرو پایتخت، امداد خودرو همدان صالح آباد و سایر شهرهای استان همدان است. به هنگام خرابی خودرو و تصادف، با شماره تماس یدک کش جاده همدان صالح آباد تماس حاصل کنید.

امداد خودرو پایتخت با داشتن تعداد 9 دستگاه خودرو امدادی دومنظوره جهت خدمات تعمیر در محل و استقرار در پایگاه‌های ثابت جاده‌ای، در هر ساعتی از شبانه‌روز آماده امدادرسانی به شهروندان گرامی است؛ لذا علاوه بر امداد خودرو صالح آباد، امداد خودرو پایتخت نیز می‌تواند مشکلات فنی خودروی شهروندان صالح آباد و سایر شهرهای استان همدان را برطرف کند.

شماره تماس امداد خودرو همدان

 

سخن پایانی

حوادثی مانند نقص فنی و خرابی ماشین معمولاً قابل پیش بینی نیستند و به صورت غیر منظره رخ می‌دهند. به قول معروف حادثه هیچگاه خبر نمی‌کند؛ لذا داشتن یک شماره اضطراری مانند شماره امداد خودرو صالح آباد برای شرایط این‌چنینی بسیار ضروری و کارآمد است.

در مقاله امدادخودرو صالح آباد، نکاتی کلی درباره انواع خرابی‌های ماشین و علت آن‌ها عنوان شد. با دانستن این نکات و بررسی منظم ماشین خود می‌توانید از وقوع هر نوع خرابی و حادثه برای خودروی خود تا حد زیادی پیشگیری کنید.

سؤالات متداول

  1. امداد خودرو صالح آباد چه تجهیزاتی دارد؟

امداد خودرو صالح آباد دارای جرثقیل حمل ماشین، لوازم یدکی و مکانیک‌های مجرب سیار است.

  1. چه زمانی می‌توانیم با امداد خودرو صالح آباد تماس بگیریم؟

در هر مکان و در هر ساعتی از شبانه روز که خودرو شما دچار اشکال شد، با امداد خودرو صالح آباد تماس بگیرید

  1. در شرایط اضطراری در صورت نیاز به یدک کش یا جرثقیل حمل ماشین با چه شماره‌ای تماس بگیریم؟

1693 بدون کد

  1. استشمام بوی سوختگی در کابین ماشین چه علتی دارد؟

در صورت پوسیدگی روکش‌ سیم‌هایی که اجزای الکتریکی خودرو را به هم وصل می‌کنند، ممکن است بوی سوختگی ایجاد شود.

سایر خدمات

شماره تماس امداد خودرو اسد آباد- ارسال نزدیک ترین امداد رسان در کمتر از 20 دقیقه
امداد خودرو آزاد راه همدان – ارائه خدمات 24 ساعته در سریع‌ترین زمان!
امداد خودرو رزن-شماره تماس سریع امداد خودرو رزن-امداد رسانی15دقیقه ای
امداد خودرو همدان آماده امداد رسانی 24 ساعته+ شماره تماس 
حمل خودرو همدان با 3 روش نوین-شماره تماس حمل خودرو
شماره تماس یدک کش همدان-قیمت بسیار مناسب-امدادرسانی در کمترین زمان
امداد خودرو کبودرآهنگ- 6 خدمت اصلی و امداد رسانی امداد خودرو پایتخت
خدمات امداد خودرو ملایر + شماره تماس- امداد رسانی در کمتر از 20 دقیقه!
امداد خودرو بهار+ شماره تماس با امداد خودرو-بیش از 10 نوع امداد رسانی
امداد خودرو نهاوند- نزدیکترین امداد خودرو در نهاوند با امداد رسانی کمتراز 20 دقیقه

 

شماره تماس امداد خودرو همدان

تعرفه خدمات امداد خودرو پایتخت:

شرح اجرت خدمات موقعیت جغرافیایی نیسان زنجیری نیسان چرخگیر هزینه حمل بیش از ۱۰ کیلومتر
ا اجرت بکسل خودرو های تیپ ۸ تا ۱۰ کیلومتر جاده ٢,٧٠٠,٠٠٠ ۳,۴۵۰,۰۰۰ در جاده به ازای هر کیلومتر مازاد مبلغ

80،000ریالبه هزینه پایه اضافه می شود

در شهر به ازای هر کیلومتر مازاد مبلغ

95،000ریال  به هزینه پایه اضافه می شود

شهر ۲,۳۴۰,۰۰۰ ٣,٧٠٠,٠٠٠
2 اجرت بکسل خودرو های تیپB در جاده تا ۱۰ کیلومتر جاده ۲,۳۴۰,۰۰۰ ۳,۴۵۰,۰۰۰
شهر ۲,۳۴۰,۰۰۰ ۲,۷۶۰,۰۰۰
3 اجرت بکسل خودرو های تیپB  در جاده تا ۱۰ کیلومتر جاده ۲,۳۴۰,۰۰۰ ۲,۷۶۰,۰۰۰
شهر ۲,۳۴۰,۰۰۰ ۲,۳۴۰,۰۰۰
اجرت بکسل کلیه خودروها با خودرو سوار تا ۱۰ کیلومتر

شهر و جاده

۵,۲۴۰,۰۰۰ در جاده به ازای هر کیلومتر مازاد، مبلغ ۹۵,۰۰۰ ریال هزینه پایه اضافه می شود.

در شهر به ازای هر کیلومتر مازاد مبلغ ۱۱۰,۰۰۰ ریال به هزینه پایه اضافه می شود

 

8 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *