امداد خودور جاده ساوه

امداد خودور جاده ساوه


شماره تماس امداد خودرو همدان

آشنایی با خدمات امداد خودور جاده ساوه

آیا با خدمات امداد خودرو پایتخت به عنوان بهترین امداد خودور جاده ساوه آشنایی دارید؟ آیا می‌دانید در صورت بروز مشکلاتی مانند روشن نشدن ماشین یا یدک کشی چگونه با این افراد تماس بگیرید؟ این مطلب به منظور پاسخگویی به پرسش‌های از این قبیل تهیه شده است. در صورت نیاز به دریافت خدمات امدادی با شماره تلفن امداد خودرو جاده ساوه ۱۶۹۳ تماس برقرار کنید.

یک نکته جالب در رابطه با شماره تماس امداد خودرو جاده ساوه این است که هنگام برقرار ارتباط، نیاز به کد ندارید. نیرو‌های متخصص این مجموعه کارآمد در کوتاه‌ترین زمان ممکن و به شکل ۲۴ ساعته به منظور ارائه خدمات امدادی به شما در محل مورد نظر حاضر می‌شوند.

خدمات امداد خودرو جاده ساوه

در طول سال‌های اخیر به دلیل گسترش استفاده از ماشین، امداد خودرو پایتخت به ویژه امدادخودرو جاده ساوه با هدف ارائه خدمات سریع به رانندگان راه‌اندازی شده است. امداد خودرو سیار جاده ساوه نهاد خدماتی بوده و بسته به نوع خدماتی که به شما ارائه می‌دهند، فعالیت‌های متفاوتی دارند.

به طور مثال یدک کش جاده ساوه با بکسل کردن خودرو تصادفی یا خراب شما، آن را به تعمیرگاه انتقال می‌دهد. آن‌ها برای حمل ماشین در جاده ساوه از یدک کش جاده همدان جاده ساوه، استفاده می‌کنند. در صورت نیاز به جابه جایی خودرو خود می‌توانید به تلفن خودرو بر جاده ساوه تماس بگیرید.

نیرو‌های متخصص امداد خودرو‌های جاده ساوه خیلی سریع به محل اعزام می‌شوند تا فرایند بکسل کردن خودرو شما را انجام دهند. اما اگر قطعات خودرو شما خراب شوند یا عملکرد درستی را از آن‌ها مشاهده نمی‌کنید، مکانیک سیار جاده ساوه  به منظور رفع مشکل به محل مورد نظر اعزام می‌شود.

مکانیک‌های سیار امداد خودور جاده ساوه خدمات متنوعی را به شما و دیگر افراد ارائه می‌دهند که در ادامه به معرفی برخی از این خدمات پرداخته شده است.

فیلتر هوا

یکی از مهم‌ترین قطعات مرتبط با موتور ماشین، فیلتر هوا بوده و وظیفه آن جلوگیری از ورود گرد و غبار به داخل موتور است. این قطعه از نظر اقتصادی بسیار ارزان بوده و یک ساختار ساده‌ای دارد. فرایند تعویض فیلتر هوا، چندان سخت نبوده و شما با یک یا دوبار انجام عملیات تعویض، به راحتی می‌توانید آن را انجام دهید.

تعمیرکاران ماهر امداد خودور جاده ساوه معتقد هستند که این قطعه پس از حدود ۱۵۰۰۰ تا ۳۰۰۰۰ مایل باید تعویض شود تا موتور عملکرد مناسبی داشته باشد. اگر قبل از سفر فرایند تعویض آن را فراموش کرده‌اید، چاره‌ای جز تماس با امداد خودور جاده ساوه ندارید.

نیرو‌های متخصص امداد خودرو پس از حضور در محل و ارزیابی‌های اولیه، فیلتر هوا مناسب با موتور خودرو شما تعویض می‌کنند. آن‌ها براساس تخصص و مهارت خود، فرایند تعویض فیلتر هوا را در کوتاه‌ترین زمان انجام می‌دهند. بنابراین دیگر به شما و مهارت‌تان برای تعویض فیلتر هوا نیاز نیست.

فیلتر هوا
امداد خودور جاده ساوه

 

 

تعویض روغن موتور

تقریباً همه تعمیرکاران خودرو به ویژه افراد ماهر امداد خودور جاده ساوه اعلام می‌کنند که پس از حدود ۷۵۰۰ تا۱۰۰۰۰ مایل باید روغن موتور خودرو عوض شود تا عملکرد قطعات آن با مشکل مواجه نشود. بنابراین انجام سرویس و تعویض دوره‌ای روغن موتور خودرو، امری واجب است.

تعویض خودور نیاز‌مند یک بطری روغن مناسب با خودرو شما و همچنین تخصص شخص تعمیرکار است. در صورتی که ناگهان در جاده متوجه سوختگی روغن خودرو خود شدید، نیرو‌های آزموده امداد خودرو پایتخت به ویژه امداد خودرو جاده ساوه با انتخاب روغن مناسب و بدون نیاز به رفتن روی چال سرویس، آن را تعویض می‌کنند.

امداد خودور جاده ساوه و تعویض شمع خودرو

مراقبت و نگهداری از قطعه شمع ماشین، مهم بوده و در صورت عدم توجه به این مسئله به ظاهر ساده، باید منتظر عدم جرقه لازم برای احتراق سوخت خودرو به موتور باشید. در نتیجه خودرو روشن نشده و شما باید با افراد ماهر تماس بگیرید تا فرایند تعویض شمع‌ها را انجام دهد.

در صورتی که پس از استراحت کوتاهی در جاده خودرو روشن نشد، احتمال خرابی شمع را باید مد نظر قرار دهید. در این زمان نیرو‌های امداد با تشخیض درست خود، شمع‌ها را تعویض می‌کنند تا شما مسافرت لذت بخش و خاطره‌انگیزی را کنار خانواده یا دوستان خود تجربه کنید.

شماره تماس امداد خودرو همدان

خرابی چراغ‌های جلو و عقب

از قطعات اصلی و مهم هر خودرویی، چراغ‌های جلو و عقب آن است. فرایند تعویض این قطعات نیاز‌مند به مدت زمان طولانی و همچنین دانش خاصی نیست، اما به دلیل متصل بودن به سیستم برق، فرد باید از محل دقیق چراغ‌ها اطلاع داشته یاشد.

در صورتی که یکی از چراغ‌های عقب یا جلو خودرو شما به دلیلی تصادف یا اتصالات برقی هنگام حضور در جاده، خراب شده باشد؛ هیچ راهی جز تماس با امداد خودور جاده ساوه برای شما باقی نمی‌ماند. زیرا شما برای رانندگی ایمن در طول مسافرت به ویژه در شب، به چراغ نیاز‌مند هستید.

نیرو‌های امدادی با توجه به نوع و مدل خودرو شما، فرایند تعویض چراغ را آغاز می‌کنند. اگر هنگام انجام این کار نیاز‌مند دسترسی به سیستم برق بود، این افراد مهارت کافی برای انجام این کار را دارند. بنابراین شما با خیال راحت ماشین خود را به نیرو‌های کارآمد امداد تحویل دهید.

خرابی چراغ‌های جلو و عقب
امداد خودور جاده ساوه

 

 

لنت ترمز

لنت‌های ترمز از قطعات مهم در خودرو هستند که به دلیل گذر زمان و همچنین طی مسافت طولانی، نیاز‌مند تعویض هستند. البته فرایند تعویض این قطعه مهم علاوه بر مهارت، نیاز‌مند صرف وقت طولانی است. در صورتی که شما وقت و مهارت لازم برای انجام این کار را ندارید، با افراد ماهر تماس برقرار کنید تا فرایند تعویض لنت بدون هیچ دردسری انجام شود.

تعویض فیلتر روغن

قطعه فیلتر روغن به منظور جلوگیری از آلودگی روغن موتور در ماشین طراحی شده است. هنگامی که روغن موتور آلوده به آلودگی‌ها باشد، باعث آسیب به دیوار موتور شده و در نتیجه این ذرات معلق، فرایند گردش روغن در موتور خودرو را با اختلال مواجه می‌کنند.

بسیاری از افراد در زمان تعویض روغن، یک فیلتر جدید خریدارای می‌کنند تا عملکرد خودرو آن‌ها دچار اختلال نشود. بدون تردید نیرو‌های کارآمد امداد خودور شبانه‌روزی جاده ساوه هنگام تعویض روغن، از شما می‌پرسند که آیا فیلتر آن را تعویض کنیم یا نه؟ مطمئناً پاسخ مثبت شما به سؤال آن‌ها، سفری خوشی را برای شما به ارمغان می‌آورد.

خرابی باطری

باطری خودرو‌ها معمولاً بین ۲ تا ۵ سال عمر کرده و پیشنهاد همه تعمیرکاران انجام فرایند تعویض این قطعه مهم خودرو، پس از ۳ سال است. یکی از اصلی‌ترین دلایل روشن نشدن ماشین، خرابی یا عدم شارژ قطعه باتری بوده و مطمئناً بهترین کار هنگام مواجه با این مشکل در جاده، تماس با امداد خودور جاده ساوه خواهد بود.

پس از حضور متخصصان و ارزیابی دقیق خودرو، آن‌ها مهم‌ترین خدمات خود را با عنوان امداد خودور جاده ساوه به شما ارائه می‌دهند. ابتدا قیمت باطری مناسب خودرو شما را اعلام کرده و در صورت رضایت شما، فرایند تعویض را انجام می‌دهند.

اما اگر شما با توجه به قیمت باطری حاضر به تعویض آن در جاده نبودید، با حمل خودرو همدان تماس برقرار می‌کنند. در چنین شرایطی افراد حمل خودرو جاده ساوه با حضور در محل، ماشین را شما بکسل کرده و به تعمیرگاه مورد نظر شما برای تعویض باطری منتقل می‌کنند.

خرابی باطری
امداد خودور جاده ساوه

 

 

خرابی تیغه‌های برف پاک کن

در صورتی که تیغه لاستیک برف پاک کن خودرو شما فرسوده شده باشد، چاره‌ای جز تعویض برای شما باقی نمی‌ماند. متخصصان امداد خودرو پایتخت به ویژه امداد خودرو همدان با تعویض این قطعه کاربردی در روز‌های برفی و بارانی، رانندگی را برای شما آسان می‌کنند.

حتی اگر خود شما فرایند تعویض تیغه برف پاک کن را بلد باشید، باز هم نیاز‌مند امداد‌گران امداد خودور جاده ساوه هستید. زیرا شما در محور‌های مواصلاتی بین دو شهر امکان خرید برف پاک کن یا تیغه آن را ندارید.

بنابراین باید با نیرو‌های امداد خودرو تماس برقرار کنید تا آن‌ها قطعه مورد نظر را در اختیار شما قرار دهند.

شماره تماس امداد خودرو همدان

اصلی‌ترین شاخصه امداد خودور جاده ساوه

نیرو‌های باتجربه امداد خودور جاده ساوه به منظور ارائه خدمات مختلف مانند تعویض فیلتر هوا، شکل گرفته‌اند. از مهم‌ترین خدمات آن‌ها، انتقال خودرو یا حمل خودرو است. در صورت نیاز به یدک کش همدان کافی است که با شماره یدک کش جاده ساوه تماس بگیرید تا آن‌ها خدمات خود را در کمتر ۲۰ دقیقه به شما ارائه دهند.

این عزیزان در تمام محور‌های مواصلاتی حضور داشته و از اصلی‌ترین محور‌های محل حضور آن‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • همدان زرن
  • همدان سنندج
  • همدان ملایر
  • آزاد راه همدان ساوه
  • همدان کرمانشاه

بنابراین در صورتی که نیاز‌مند یدک کشی خودرو خود هستید، ابتدا با نیرو‌های این مجموعه تماس برقرار کنید. آن‌ها با توجه به نوع خودرو شما، جرثقیل ماشین بر در جاده ساوه را برای شما اعزام می‌کنند تا خودرو شما را به تعمیرگاه مورد اعتماد انتقال دهند. تعداد خودرو‌های جرثقیل خودرو در همدان، عبارت هستند از:

  • نیسان یدک کش: ۳۵ دستگاه
  • خودرو بر کفی: ۵ دستگاه
  • جرثقیل سنگین: ۴ دستگاه
  • جرتقیل دکل دار نیمه سنگین: ۵ دستگاه
اصلی‌ترین شاخصه امداد خودور جاده ساوه
امداد خودور جاده ساوه

 

 

امداد خودرو پایتخت؛ یاری رسان شما در کل استان

اگر به دلیل‌های مختلفی مانند تصادف یا خرابی قطعه‌ای، نیاز‌مند به دریافت خدمات امدادی خودرو هستید؛ حتماً با نیرو‌های امداد خودور جاده ساوه تماس بگیرید. آن‌ها پس از ارزیابی‌های اولیه به شما بیان می‌کنند که امکان تعویض یا تعمیر قطعه وجود دارد یا خیر.

یک نکته بسیار مهم در رابطه با امداد خودور جاده ساوه، ارائه خدمات به ماشین‌های ایرانی تولید شده شرکت‌های سایپا و ایران خودرو است. حتی اگر خودرو شما خارجی و محصول کشور کره یا چین است، آن‌ها خدمات مرتبط به صافکاری، جلوبندی، باطری‌سازی و نقاشی را به شما ارائه می‌دهند.

تمام نیرو‌های این مجموعه خوشنام حرفه‌ای بوده و بدون تردید مهارت و خوشنامی آن‌ها باعث شده است که در تمام طرح‌های نوروزی، زمستانی و اربعین با پلیس راه و راهداری همکاری دارند. شما پس از دریافت هر گونه خدماتی می‌توانید با شماره ۰۸۱۳۴۲۲۲۲۴ بازرسی و شکایات ارتباط برقرار کرده و نظرات خود را ارائه دهید.

در جدول زیر آدرس تعمیرگاه مرکزی و دفتر اصلی امداد خودور جاده ساوه بیان شده است.

آدرس دفتر اصلی همدان، میدان فردوسی، کوچه روشن، پلاک ۳۱
آدرس تعمیرگاه مرکزی همدان، میدان عاشورا، ابتدای بلوار رفسنجانی، جنب باسکول مهدیه، مجتمع تعمیر گاهی پایتخت

سخن پایانی

هر انسان عاقلی در طول سفر‌های جاده‌ای، باید امکان تصادف یا خرابی خودرو را در نظر بگیرید. در صورتی که در طول مسیر همدان زرند یا همدان ملایر تصادف کردید یا قطعه از خودرو شما دچار خرابی شد، با امداد خودور جاده ساوه تماس بگیرید.

آن‌ها در کوتاه‌ترین زمان ممکن به محل اعزام شده و پس از انجام ارزیابی‌های اولیه، فرایند تعمیر را شروع می‌کنند. اگر امکان تعمیر خودرو در محل وجود نداشته باشد، با استفاده از یکی از خودرو‌های حمل خودرو، ماشین شما را به تعمیرگاه منتقل می‌کنند.

سؤالات متداول

  1. باطری خودرو چند سال عمر می‌کند؟

بین ۲ الی ۵ سال

  1. نیرو‌های امداد خودرو در چه طرح‌هایی با پلیس راه همکاری می‌کنند؟

اربعین، نوروزی، زمستانی

  1. اصلی‌ترین ویژگی خودرو‌های امداد خودرو جاده ساوه چیست؟

انتقال خودرو به محل مورد نظر با استفاده از یدک کش

سایر مقالات:

امداد خودرو علیصدر- شماره تماس اظطراری-کمک رسانی در15 دقیقه
امداد خودرو فامنین-شماره تماس نزدیکترین امداد خودرو به شما-خدمات 24 ساعته
امداد خودرو گنجنامه همدان- بیش از 50 امداد رسان در 24 ساعت شبانه روز
شماره تماس امداد باطری همدان- امداد رسانی در 15 دقیقه
تماس با مکانیک سیار همدان- حضور در محل در کمتراز 20 دقیقه
شماره جرثقیل خودرو در همدان- جابجایی ماشین در کمترین زمان-24ساعته
شماره تماس امداد خودرو جاده همدان سنندج + تعرفه خدمات
تعمیرگاه شبانه روزی همدان-انجام کلیه خدمات امداد رسانی و تعمیرگاهی در 24 ساعت شبانه روز
شماره جرثقیل خودرو در جاده همدان کرمانشاه-مشاوره رایگان 
شماره یدک کش جاده همدان کرمانشاه-کمتراز 20دقیقه پیش شما هستیم!

شماره تماس امداد خودرو همدان

تعرفه خدمات امداد خودرو پایتخت:

شرح اجرت خدمات موقعیت جغرافیایی نیسان زنجیری نیسان چرخگیر هزینه حمل بیش از ۱۰ کیلومتر
ا اجرت بکسل خودرو های تیپ ۸ تا ۱۰ کیلومتر جاده ٢,٧٠٠,٠٠٠ ۳,۴۵۰,۰۰۰ در جاده به ازای هر کیلومتر مازاد مبلغ

80،000ریالبه هزینه پایه اضافه می شود

در شهر به ازای هر کیلومتر مازاد مبلغ

95،000ریال  به هزینه پایه اضافه می شود

شهر ۲,۳۴۰,۰۰۰ ٣,٧٠٠,٠٠٠
2 اجرت بکسل خودرو های تیپB در جاده تا ۱۰ کیلومتر جاده ۲,۳۴۰,۰۰۰ ۳,۴۵۰,۰۰۰
شهر ۲,۳۴۰,۰۰۰ ۲,۷۶۰,۰۰۰
3 اجرت بکسل خودرو های تیپB  در جاده تا ۱۰ کیلومتر جاده ۲,۳۴۰,۰۰۰ ۲,۷۶۰,۰۰۰
شهر ۲,۳۴۰,۰۰۰ ۲,۳۴۰,۰۰۰
اجرت بکسل کلیه خودروها با خودرو سوار تا ۱۰ کیلومتر

شهر و جاده

۵,۲۴۰,۰۰۰ در جاده به ازای هر کیلومتر مازاد، مبلغ ۹۵,۰۰۰ ریال هزینه پایه اضافه می شود.

در شهر به ازای هر کیلومتر مازاد مبلغ ۱۱۰,۰۰۰ ریال به هزینه پایه اضافه می شود

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *