تعمیرگاه شبانه روزی همدان

تعمیرگاه شبانه روزی همدان


شماره تماس امداد خودرو همدان

تعمیرگاه شبانه روزی همدان چه خدماتی ارائه می‌دهد؟

هنگام نیاز به خدمات امداد خودرو پایتخت به ویژه تعمیرگاه شبانه روزی همدان با شماره بدون کد ۱۶۹۳ تماس بگیرید تا نیرو‌های ماهر امداد خودرو پایتخت که به صورت 24 ساعته فعالیت می‌کنند، در کوتاه‌ترین زمان ممکن خود را به شما برسانند.

سپس با استفاده از تخصص، مهارت و تجربه نیرو‌های کارآزموده مشکل خودرو شما مانند خرابی در موتور را رفع کنند.

اصلی‌ترین خدمات تعمیرگاه شبانه روزی همدان

در صورتی که خودرو شما در یکی از محور‌های مواصلاتی استان همدان خراب شد، حتماً با شماره تعمیرگاه شبانه روزی همدان ارتباط برقرار کنید. نیرو‌های متخصص در این مرکز، خیلی سریع خود به محل اعزام شده و تمام تلاش خود را برای رفع مشکل ماشین شما می‌کنند.

اگر نیرو‌های مکانیکی سیار شبانه روزی همدان نتوانند خودرو شما را تعمیر کنند، حتماً آن را با استفاده از یدک کش همدان به تعمیرگاه تخصصی شبانه روزی سایپا در همدان یا تعمیرگاه ایران خودرو همدان منتقل می‌کنند.

نیرو‌های ماهر در تعمیرگاه شبانه‌روزی همدان سایپا یا ایران خودرو با استفاده از قطعات اصل، مشکل را برطرف خواهند کرد. در ادامه به معرفی اصلی‌ترین خدماتی که بهترین تعمیرگاه شبانه روزی همدان پرداخته شده است.

پنچرگیری تعمیرگاه سیار همدان

در صورتی که لاستیک‌های خودرو شما پنچر شدند، حتماً با بهترین تعمیرگاه ماشین همدان تماس برقرار کنید. آن‌ها پس از حضور در محل فرایند پنچرگیری و تعویض لاستیک را در کوتاه‌ترین زمان انجام می‌دهند. البته هزینه تعویض و پنچرگیری لاستیک خودرو شما بسیار کمتر و راحت‌تر خواهد بود.

زیرا لاستیک‌ها از جنس لاستیک تیوبلکس و تیوپ دار هستند؛ بنابراین در چنین موقعیتی با شماره تعمیرگاه شبانه روزی ایران خودرو در همدان یا تعمیرگاه همدان سایپا تماس برقرار کنید تا با پرداخت هزینه کمتر فرایند پنچرگیری انجام شود.

در صورت عدم توجه به این مشکل خودرو و ادامه دادن به مسیر، حتماً با مشکلاتی مانند کشیدن شدن فرمان به یک سمت و در نتیجه تصادف مواجه می‌شوید.

پنچرگیری تعمیرگاه سیار همدان
تعمیرگاه شبانه روزی همدان

 

 

پاره شدن تسمه دینام

اگر کنترل فرمان خودرو را در مسیر از دست دادید، بهتر است که احتمال پاره شدن تسمه دینام را در نظر بگیرید. در صورتی که مشکل خودرو شما این مسئله باشد، انجام خرید و تعویض این قطعه کاربردی از عهده شما خارج است.

در چنین شرایطی با شماره تعمیرگاه در همدان تماس برقرار کنید تا آن برای رفع مشکل در محل حاضر شوند. نیرو‌های متخصص تعمیرگاه شبانه روزی همدان پس از بررسی خودرو و مطمئن شدن از پاره شدن تسمه دینام، فرایند تعویض آن را انجام می‌دهند.

البته اگر قصد استفاده از خدمات مکانیکی نیرو‌های متخصص تعمیرگاه شبانه روزی را ندارید، از آن‌ها بخواهید تا با افراد ماهر حمل خودرو همدان تماس بگیرند. آن‌ها خودرو شما را به تعمیرگاه مورد نظر‌تان منتقل می‌کنند.

شماره تماس امداد خودرو همدان

شکستن سوئیچ یا قفل خودرو

احتمال اینکه کلید در قفل گیر کند یا بشکند وجود داشته و در چنین شرایطی بهتر است که با تعمیرگاه شبانه روزی همدان ارتباط برقرار کنید. آن‌ها با استفاده از تجهیزات پیشرفته مشکل موجود را حل کرده و امکان حرکت در مسیر را برای شما فراهم می‌کنند.

تصادف و خرابی در جلوبندی

بدون تردید شما و همه رانندگان باید احتمال اینکه در طول مسیر تصادف کنید را مد نظر قرار دهید. اگر میزان خسارتی که به قسمت جلوبندی خودرو شما براثر تصادف رخ داده کم است؛ با شماره تعمیرگاه جاده‌ای همدان تماس بگیرید.

نیرو‌های متخصص تعمیرگاه شبانه روزی همدان با استفاده از تجربه و قطعات اصل، مشکل را برطرف می‌کنند. اما اگر میزان خسارت به جلوبندی خودرو شما زیاد بوده و از نظر این عزیزان امکان تعمیر خودرو در محل وجود ندارد، آن‌ها با افراد متخصص جرثقیل خودرو در همدان تماس می‌گیرند.

نیرو‌های متخصص این بخش از امدادخودرو پایتخت، ماشین شما را به معتبر‌ترین تعمیرگاه انتقال می‌دهند تا فرایند تعمیر در آن محل صورت بگیرد.

تصادف و خرابی در جلوبندی
تعمیرگاه شبانه روزی همدان

 

 

هزینه تعمیرگاه شبانه روزی همدان

تعمیرگاه شبانه‌روزی همدان برای رفاه حال شما و ایجاد اطمینان، تعرفه‌های خدمات خود را تعیین کرده‌اند تا در صورت نیاز به هر کدام از این خدمات، شما اطلاعات کافی از میزان هزینه پرداختی دارید. در جدول زیر تعرفه قیمت خدمات این مرکز اشاره شده است.

باتری به باتری خودرو‌های خارجی ۳۱۹ هزار تومان
عیب‌یابی و ایاب و ذهاب خودروی داخلی ۱۴۹ هزار تومان
ست کردن کلید و مغزی و کد سوئیچ با ایاب ذهاب اتومبیل‌های ایرانی ۳۰0 الی 400 هزار تومان
باتری به باتری خودرو‌های داخلی ۲۳۹ هزار تومان

امداد خودرو پایتخت در مواقع اضطراری به کمک شما می‌آید

نیرو‌های متخصص امداد خودرو همدان پس از برقراری تماس شما در محل حضور یافته و سعی در رفع مشکل خودرو شما می‌کنند. حتماً در طرح‌های اربعین، زمستانی و اربعین با این عزیزان برخورد کرده‌اید، دلیل حضور نیروهای امداد خودرو پایتخت در کنار پلیس راه و راهداری خوشنامی و مهارتشان است.

نیرو‌های ماهر این مجموعه خدمات مختلفی مانند جلوبندی، صافکاری، نقاشی و باتری‌سازی ماشین‌های ایرانی سایپا و ایران خودرو را انجام می‌دهند. البته در صورتی که خودرو شما از خارجی و تولید شده کشور‌های چین و کره جنوبی است، نگران نباشید؛ آن‌ها اقدامات لازم رفع مشکل ماشین شما را نیز انجام می‌دهند.

افراد باتجربه تعمیرگاه شبانه روزی همدان در محور‌های مختلفی حضور داشته و اصلی‌ترین آن‌ها، عبارت هستند از:

  • همدان زرن
  • همدان سنندج
  • همدان ملایر
  • آزاد راه همدان ساوه
  • همدان کرمانشاه

علاوه بر انجام خدمات مکانیکی، یدک کشی خودرو را نیز انجام داده و تعداد ماشین‌های این مرکز خوشنام برای بکسل یا ارائه خدمات یدک کشی ماشین‌ها، شامل موارد زیر می‌شود:

  • نیسان یدک کش: ۳۵ دستگاه
  • خودرو بر کفی: ۵ دستگاه
  • جرثقیل سنگین: ۴ دستگاه
  • جرتقیل دکل دار نیمه سنگین: ۵ دستگاه

پس از دریافت خدمات از تعمیرگاه شبانه روزی و معتبر همدان، با شماره ۰۸۱۳۴۲۲۲۲۴ واحد بازرسی و شکایات تماس گرفته و نظر خود را با آن‌ها در میان بگذارید. البته در صورت علاقه می‌توانید به آدرس دفتر اصلی همدان، میدان فردوسی، کوچه روشن، پلاک ۳۱ به صورت حضوری برای بیان نظرات خود مراجعه کنید.

تعمیرگاه مرکزی این مجموعه خوشنام همدان، میدان عاشورا، ابتدای بلوار رفسنجانی، جنب باسکول مهدیه، مجتمع تعمیر گاهی پایتخت است. در صورتی که شرایط تعمیر ماشین شما در محل حادثه وجود نداشت، آن‌ها ماشین را به این آدرس منتقل می‌کنند.

شماره تماس امداد خودرو همدان

سخن پایانی

در مدت زمان حضور در جاده به ویژه محور‌های همدان ملایر، باید احتمال تصادف یا خرابی خودرو را در نظر بگیرید. در چنین شرایطی با تعمیرگاه شبانه روزی همدان ارتباط برقرار کنید. آن‌ها پس از حضور در محل و انجام ارزیابی‌های اولیه، فرایند تعمیر را آغاز می‌کنند.

در صورتی که امکان تعمیر خودرو در آن مکان وجود ندارد یا اینکه شما علاقه‌مند به انجام خدمات تخصصی زیر نظر تعمیرگاه مورد اطمینان خود هستید، ماشین شما را با یکی از خودرو‌های یدک کش به محل مورد نظر انتقال می‌دهند.

سؤالات متداول

  1. تعمیرگاه شبانه روزی همدان چند جرثقیل سنگین دارد؟

۴ دستگاه

  1. از مشخص‌ترین نشانه‌های پارگی تسمه تایم چیست؟

از دست دادن کنترل فرمان

  1. در صورت شدید بودن تصادف مکانیک چه توصیه می‌کند؟

استفاده از خدمات یدک کش و انتقال خودرو به تعمیرگاه

 

سایر مقالات:

تماس با مکانیک سیار همدان- حضور در محل در کمتراز 20 دقیقه
شماره جرثقیل خودرو در همدان- جابجایی ماشین در کمترین زمان-24ساعته
شماره تماس امداد خودرو جاده همدان سنندج + تعرفه خدمات
شماره جرثقیل خودرو در جاده همدان کرمانشاه-مشاوره رایگان 
شماره یدک کش جاده همدان کرمانشاه-کمتراز 20دقیقه پیش شما هستیم!
امداد خودرو ایران خودرو همدان-امداد پرسنل باتجربه در کمتراز15 دقیقه
امداد خودرو سایپا همدان- امداد رسانی در 50 جایگاه امداد رسانی
امداد خودرو عوارضی همدان- شماره تماس و امداد سریع با امداد خودرو پایتخت
شماره امداد خودرو سیار همدان + لیست قیمت اجاره جرثقیل
شماره امداد خودرو همدان-امداد رسانی در 24ساعت شبانه روز

شماره تماس امداد خودرو همدان

 

تعرفه خدمات امداد خودرو پایتخت:

شرح اجرت خدمات موقعیت جغرافیایی نیسان زنجیری نیسان چرخگیر هزینه حمل بیش از ۱۰ کیلومتر
ا اجرت بکسل خودرو های تیپ ۸ تا ۱۰ کیلومتر جاده ٢,٧٠٠,٠٠٠ ۳,۴۵۰,۰۰۰ در جاده به ازای هر کیلومتر مازاد مبلغ

80،000ریالبه هزینه پایه اضافه می شود

در شهر به ازای هر کیلومتر مازاد مبلغ

95،000ریال  به هزینه پایه اضافه می شود

شهر ۲,۳۴۰,۰۰۰ ٣,٧٠٠,٠٠٠
2 اجرت بکسل خودرو های تیپB در جاده تا ۱۰ کیلومتر جاده ۲,۳۴۰,۰۰۰ ۳,۴۵۰,۰۰۰
شهر ۲,۳۴۰,۰۰۰ ۲,۷۶۰,۰۰۰
3 اجرت بکسل خودرو های تیپB  در جاده تا ۱۰ کیلومتر جاده ۲,۳۴۰,۰۰۰ ۲,۷۶۰,۰۰۰
شهر ۲,۳۴۰,۰۰۰ ۲,۳۴۰,۰۰۰
اجرت بکسل کلیه خودروها با خودرو سوار تا ۱۰ کیلومتر

شهر و جاده

۵,۲۴۰,۰۰۰ در جاده به ازای هر کیلومتر مازاد، مبلغ ۹۵,۰۰۰ ریال هزینه پایه اضافه می شود.

در شهر به ازای هر کیلومتر مازاد مبلغ ۱۱۰,۰۰۰ ریال به هزینه پایه اضافه می شود

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *