مکانیک سیار همدان

مکانیک سیار همدان


شماره تماس امداد خودرو همدان

 با مکانیک سیار همدان، خودرو خود را در کمترین زمان تعمیر کنید!

امروزه با وجود خدمات مکانیک سیار همدان دیگر نیازی نیست نگران خرابی خودرو خود و عدم دسترسی به تعمیرگاه باشید؛ زیرا بهترین تعمیرکار سیار همدان در کمترین زمان خود را به محل رسانده و به کمک تجهیزات تخصصی کلیه ایرادات خودرو شما را برطرف می‌کند.

اگر می‌خواهید خیالتان را بابت کیفیت تعمیر و قطعات به‌کاررفته کاملاً آسوده باشد و در کمتر از ۲۰ دقیقه متخصص به محل اعزام شود، تنها کافی است با امداد خودرو پایتخت از طریق شماره ۱۶۹۳ بدون کد در سراسر استان همدان تماس گرفته و از سرعت و کیفیت خدمات امداد خودرو همدان لذت ببرید.

منظور از مکانیک سیار چیست؟

معمولاً وقتی راننده در سطح شهر متوجه ایراد یا نقص فنی خودرو می‌شود به منظور تعمیر و جلوگیری از  بزرگ شدن مشکل، خودرو را سریعاً به تعمیرگاه منتقل می‌کند. حال ممکن است این خرابی در وسط جاده و خارج از شهر گریبان‌گیر شما شود و هیچ مکانیکی یا تعمیرگاهی نیز در آن نزدیکی نباشد.

در این شرایط راه‌حل چیست؟ باید بگوییم خدمات مکانیک سیار همدان که توسط مراکز امداد خودرو ارائه می‌شوند همان چیزی هستند که در این مواقع به داد رانندگان رسیده و در کمترین زمان مشکل آن‌ها را حل می‌کنند. در واقع مکانیک سیار شامل کلیه خدمات و امکاناتی است که به جهت تعمیر نواقص خودرو و راه‌اندازی مجدد آن اعمال می‌شوند.

البته جالب است بدانید این دسته از خدمات امداد خودرو همدان تنها مختص جاده‌ها و محور‌های برون‌شهری نیست؛ بلکه شما می‌توانید حتی جلوی درب منزل خود از این خدمات بهره‌مند شده و خودروتان را به تعمیرکار سیار همدان بسپارید و بدون مراجعه به تعمیرگاه مشکل را حل کنید.

در این زمینه بعد از تماس شما با شماره تعمیرکار سیار همدان، امداد خودرو پایتخت با بهره‌گیری از تعمیرکاران مجرب و باسابقه کمتر از ۲۰ دقیقه به محل رسیده و بعد از بررسی ایرادات خودرو، شما را به طور کامل در جریان علت خرابی و نحوه تعمیر آن می‌گذارد.

متخصصان امداد خودرو پایتخت بعد از تعمیر نهایی خودرو را آزمایش کرده و صحیح‌وسالم به شما تحویل می‌دهند.

مزایای خدمات مکانیک سیار همدان

امروزه مکانیک سیار همدان به عنوان یکی از ضروری‌ترین و پرطرف‌دارترین خدمات امدادخودرو شناخته می‌شود و می‌تواند در هر شرایطی به رانندگان کمک کرده تا سفری راحت و بی‌دغدغه را تجربه کنند. به طور کلی از اصلی‌ترین مزایای خدمات مکانیک سیار همدان باید به موارد زیر اشاره کنیم:

  • ارائه خدمات به صورت شبانه‌روزی
  • بهره‌گیری از بهترین و باتجربه‌ترین تعمیرکاران
  • هزینه مناسب
  • صرفه‌جویی در زمان
  • تعمیر خودرو درب منزل
  • انجام خدمات در هر زمان و مکان
  • قابل استفاده به صورت درون‌شهری و برون‌شهری
  • ارائه ضمانت‌نامه
  • تست کارکرد خودرو بعد از تعمیر

علاوه بر موارد گفته امداد خودرو پایتخت این امکان را فراهم کرده است تا اگر خودرو شما به قطعات یدکی نیاز داشت، بتوانید از فروشگاه قطعات یدکی امداد خودرو پایتخت تمامی‌ قطعات مصرفی خودرو‌های ایران خودرو سایپا و انواع خودرو‌های چینی و کر‌ه‌ای را با بالاترین کیفیت و مناسب‌ترین قیمت تهیه کنید.

مزایای خدمات مکانیک سیار همدان
مکانیک سیار همدان

 

در چه مواردی می‌توان از مکانیک سیار کمک گرفت؟

شاید برایتان سؤال باشد که مراکز مکانیک سیار دقیقاً در چه مواردی می‌توانند به رانندگان امدادرسانی کنند؟ در این باره باید بگوییم مکانیک سیار شبانه روزی همدان خدمات مختلفی ارائه می‌کند و شما می‌توانید برای رسیدگی به هر نوع نقص فنی اتومبیل خود با امداد خودرو همدان تماس بگیرید.

اختلالات سیستم برق خودرو

بروز نقص فنی در سیستم برق خودرو از رایج‌ترین ایراداتی است که ممکن است هر راننده‌ای با آن روبرو شود. در صورت بروز مشکل در این سیستم، خودرو روشن نمی‌شود و قادر به حرکت نیست؛ زیرا انرژی شیمیایی خودرو‌ها به کمک جریان برق به انرژی الکتریکی تبدیل شده و خودرو استارت می‌خورد.

اگر با نشانه‌هایی همچون کم شدن نور چراغ‌های خودرو، استشمام بوی سوختگی، ریپ زدن خودرو، اختلال در عملکرد سیستم صوتی، سوختن فیوز‌ها و غیره روبرو شدید، لازم است در اسرع وقت با بهترین امداد خودرو همدان تماس گرفته و از خدمات مکانیک سیار همدان استفاده کنید.

شماره تماس امداد خودرو همدان

مشکلات باتری خودرو

باتری یکی از اجزای اصلی خودرو‌ها است که نیروی برق موردنیاز اتومبیل را تأمین کرده و اگر تمام شود یا آسیب ببیند، خودرو عملکرد درستی نخواهد داشت. از نشانه‌های خرابی باتری خودرو می‌توان به روشن نشدن یا کم نور شدن چراغ‌ها و روشن نشدن کولر یا بخاری اشاره کرد.

اگر با این موارد روبرو شدید تنها کافی است با شماره تلفن مکانیک سیار همدان تماس حاصل کرده و از متخصصان مجرب امداد خودرو پایتخت کمک بخواهید. امدادگران مکانیک سیار می‌توانند باتری را شارژ کرده یا در صورت نیاز آن را در محل تعویض کنند.

مشکلات باتری خودرو
مکانیک سیار همدان

خروج دود غیر عادی از اگزوز

در برخی موارد ممکن است بینید که از اگزوز خودرو دود‌هایی با رنگ غیرطبیعی خارج می‌شوند و از آنجایی که رنگ دود اگزوز نشان دهنده وضعیت سلامت خودرو است، نباید به آن بی‌توجهی کنید. متخصص مکانیک سیار همدان با نگاه کردن به رنگ دود می‌تواند مشکل را تشخیص داده و آن را حل کند.

به طور کلی دود سفید به همراه بخار بیانگر قاطی شدن آب و روغن خودرو و دود آبی نشان دهنده روغن‌سوزی خودرو است. دود خاکستری نیز نشان می‌دهد آب یا روغن وارد محفظه احتراق شده‌اند. درمورد دود سیاه رنگ غلیظ نیز باید بگوییم بیانگر این موضوع است که سنسور اکسیژن دچار ایراد شده است.

با مشاهده علائم گفته شده تنها کافی است با شماره تماس مکانیک سیار همدان تماس حاصل کنید تا تیم تخصصی امداد خودرو پایتخت در کمترین زمان به مشکلات خودرو شما رسیدگی کنند.

پاره شدن تسمه دینام خودرو

تسمه‌ها از دیگر قطعات مهم خودرو هستند که باید بعد از ۵۰ هزار کیلومتر تعویض شوند و در غیر این صورت ممکن است دچار پارگی شده و در حین رانندگی منجر به ایجاد سوانح بسیاری شوند؛ بنابراین کارکرد این قطعه بسیار مهم بوده و اگر متوجه از کار افتادن برق خودرو، کار نکردن کولر یا کاهش عملکرد موتور شدید، حتماً آن‌ها را جدی بگیرید.

در این شرایط با مراکز مکانیک سیار همدان به‌ویژه امداد خودرو پایتخت تماس حاصل کنید تا تیم امداد با داشتن بهترین امکانات و قطعات، مشکل تسمه دینام خودرو شما را به شکل حرفه‌ای حل کنند.

شماره تماس امداد خودرو همدان

جوش‌آوردن خودرو

از دیگر مشکلات رایج خودرو باید به جوش‌آوردن موتور اشاره کنیم که بسیار جدی و مهم بوده و باید در اسرع وقت به آن رسیدگی شود. در این شرایط باید آرامش خود را حفظ کرده و خودرو را متوقف کنید؛ اما ماشین را خاموش نکنید تا موتور آسیب نبیند.

اصلاً درپوش رادیاتور را باز نکنید و روی موتور آب نریزید. در این شرایط بهترین کار این است که با امداد خودرو پایتخت تماس بگیرید و درخواست خدمات امداد کنید. نکته مهم درمورد این مرکز این است که نیرو‌های شرکت و مدیرعامل در تمام طرح‌های اربعین، نوروزی و زمستانی در تمامی‌ محور‌های مواصلاتی همدان آماده خدمات‌رسانی به همشهریان عزیز هستند.

جلوبندی خودرو

قطعات جلوبندی خودرو از اهمیت ویژه‌ای در خودرو برخوردار هستند و تأثیر زیادی بر عملکرد و ایمنی خودرو دارند. بالانس، محور، آرم، تایرود، بلبرینگ، بوش، لنت و دیسک ترمز از قطعات اصلی در سیستم جلوبندی خودرو هستند که نقص یا خرابی آن‌ها می‌تواند منجر به مشکلات جدی در عملکرد و ایمنی خودرو شود.

انجام تعمیرات و تعویض قطعات آسیب دیده به موقع با استفاده از قطعات اصلی و باکیفیت، عمر خودروی شما را افزایش می‌دهد و هزینه‌های ناشی از خرابی‌های ناگهانی را کاهش می‌دهد؛ بنابراین بهتر است سرویس‌های دوره‌ای را انجام دهید و با تماس با مکانیک سیار همدان از خدمات با کیفیت و حرفه ای آن ها بهره‌مند شوید.

روشن شدن چراغ چک

چراغ چک یکی از مهم‌ترین اجزای سیستم خودروها است که در صورتی که واحد کنترل موتور خطایی را تشخیص دهد روشن می‌شود. اصلاً نباید نسبت به روشن شدن این چراغ بی‌تفاوت باشید و از آنجایی که بیش از ۲۰۰ کد هشدار احتمالی وجود دارد، مطمئن‌ترین راه در این شرایط کمک گرفتن از تعمیرکار سیار در همدان است.

علاوه بر موارد گفته شده اگر خودرو شما قابلیت حرکت نداشت و متخصص مکانیک سیار همدان تشخیص داد که ادامه روند تعمیر باید در تعمیرگاه انجام شود، شما می‌توانید با استفاده از خدمات امداد خودرو پایتخت همچون یدک کش همدان و جرثقیل خودرو در همدان به شکل کاملاً ایمن خودرو خود را تا مقصد حمل کنید.

روشن شدن چراغ چک
روشن شدن چراغ چک

هزینه خدمات مکانیک سیار همدان

اغلب افراد تمایل دارند قبل از بهره‌مندی از خدمات مکانیک سیار هزینه این خدمات را بدانند؛ اما در واقع تعیین دقیق هزینه خدمات مکانیک سیار با توجه به گستردگی خدمات کار چندان آسانی نیست و عواملی در تعیین هزینه نهایی هر کدام از خدمات مکانیک سیار تأثیرگذار هستند که در ادامه به برخی از این عوامل مؤثر اشاره کرده‌ایم.

نوع خودرو ایرانی و خارجی

نوع خودرو، سن خودرو، مدل و سال تولید آن، قطعات مورد استفاده در آن، میزان دسترسی به قطعات، تکنولوژی‌های استفاده شده در خودرو و حتی مکانیکی بودن یا الکترونیکی بودن قطعات، همه این عوامل می‌توانند تأثیرگذار بر هزینه تعمیر خودرو باشند.

به عنوان مثال، هزینه تعمیر یک پراید نسبت به خودروهایی از دسته پژو یا سمند متفاوت است و قطعاً در یک سرویس‌دهی مشابه هزینه کمتری نسبت به این خودرو ها برای تعمیر آن صرف می‌شود.

نوع قطعه معیوب

خودرو از قطعات گسترده‌ای تشکیل شده است که هرکدام کارایی خاص خود را دارند. هزینه تعمیر خودرو و دستمزد تعمیرکار خودرو بستگی به نوع خرابی و قطعات مورد نیاز دارد.

به عنوان مثال، تعمیر برق خودرو ممکن است شامل تعویض سیستم‌های الکتریکی، چک کردن و تعویض باطری، تعویض سیم‌ها و کابل‌های برق و .. باشد که هزینه آن با دیگر خدماتی چون تعمیر موتور خودرو که شامل تعویض یا تعمیر قطعات داخلی موتور مانند پیستون، رینگ، شاتف، و… می‌شود، متفاوت است.

تعمیر یا تعویض قطعه مورد نظر

بدون شک هزینه تعمیر قطعه خراب شده در خودرو از تعویض آن قطعه کمتر است. مکانیک سیار همدان در این موارد در نهایت به شما کمک می‌کنند تا بهترین تصمیم را بگیرید و از صرف هزینه‌های اضافی جلوگیری کنید. با این حال این عوامل هم بر هزینه خدمات مکانیک سیار تأثیرگذار است.

دستمزد مکانیک سیار

علاوه بر موارد گفته شود دستمزد مکانیک سیار را هم باید در نظر بگیرید. در کل مکانیک سیار همدان علاوه بر خدمات گسترده‌ای که در سریع‌ترین زمان ممکن به شما مشتریان عزیز ارائه می دهد، دارای هزینه‌های مقرون به صرفه‌ای بوده و طبق هزینه‌های اعمال شده توسط اتحادیه از شما دستمزد دریافت می‌کند.

بهترین خدمات مکانیک سیار همدان را از امداد خودرو پایتخت بخواهید!

شرکت امداد خودرو پایتخت با بیش از ۱۰ سال سابقه آماده است تا کلیه خدمات مکانیک سیار، جلوبندی، باطری‌سازی، صافکاری، نقاشی و حمل خودرو همدان را برای کلیه خودرو‌های ایرانی و خارجی در تمامی‌ محور‌های استان همچون همدان – ساوه، همدان – کرمانشاه، همدان – سنندج، همدان – ملایر و همدان – رزن ارائه دهد.

همچنین این مرکز از بیش از ۵۰ دستگاه خودروبر شامل ۳۵ دستگاه نیسان یدک کش، ۴ دستگاه جرثقیل سنگین، ۵ دستگاه جرثقیل دکل دار نیمه‌سنگین و ۱۲ دستگاه خودروبر کفی برخوردار بوده و می‌تواند در کمتر از ۲۰ دقیقه خود را به کلیه محور‌های استان همدان رسانده و در داشتن سفری ایمن و آرام به همشهریان عزیز کمک کند.

لازم به ذکر است تیم تخصصی امداد خودرو پایتخت با نیرو‌های پلیس راه و راهداری همدان همکاری چندین ساله داشته و به منظور ارائه خدمات تعمیر در محل و استقرار در پایگاه‌های ثابت جاده‌ای، ۹ دستگاه خودرو امدادی دومنظوره را برای تأمین آسایش و راحتی ساکنان و کمک‌رسانی به آن‌ها در نظر گرفته است.

آدرس تعمیرگاه مرکزی همدان، واقع در میدان عاشورا، اول بلوار رفسنجانی، کنار باسکول مهدیه، مجتمع تعمیرگاهی پایتخت
آدرس دفتر شرکت همدان، واقع در میدان فردوسی، کوچه روشن، پلاک ۳۱
پاسخگویی ۲۴ ساعته بدون کد در سراسر استان ۱۶۹۳
شماره تلفن بازرسی و شکایات ۰۸۱۳۴۲۲۲۲۲۴

سخن پایانی

برای هر راننده‌ای ممکن است پیش بیاید که خودرو وی دچار نقص فنی شده و عملکرد آن مختل شود؛ اما در این میان اگر خودرو اصلاً قابلیت حرکت نداشته باشد، نمی‌توان آن را به‌راحتی به تعمیرگاه رساند و ممکن است در آن نزدیکی نیز تعمیرگاهی وجود نداشته باشید.

در این شرایط بهترین راه‌ تماس با مراکز مکانیک سیار همدان و متخصصان امداد خودرو در همدان است تا تعمیرکاران به‌موقع خود را به محل رسانده و ایرادات خودرو را برطرف کنند. اهمیت این موضوع زمانی که خودرو در بیرون از شهر مثلاً اتوبان خراب شده باشد دوچندان شده و چاره‌ای به جز تماس با شماره تلفن مکانیک سیار همدان نیست.

سؤالات متداول

۱. آیا مکانیک سیار باتری خودرو را تعویض می‌کند؟

بله باتری‌سازی یکی از خدمات مکانیک سیار همدان است.

۲. آیا ممکن است مکانیک سیار خودرو را به تعمیرگاه ببرد؟

اگر درصد خرابی و نوع مشکل اتومبیل به گونه‌ای باشد که در محل تعمیر نشود، خودرو به تعمیرگاه منتقل می‌شود.

۳. هزینه تعمیر خودرو در محل چقدر است؟

این هزینه بر اساس نوع خرابی، اجرت تعمیر، قیمت قطعه مصرفی و موارد دیگر تعیین می‌شود.

سایر خدمات:

امداد خودرو گنجنامه همدان- بیش از 50 امداد رسان در 24 ساعت شبانه روز
شماره تماس امداد خودرو جاده ساوه- 8 خدمت شبانه روزی
شماره تماس امداد باطری همدان- امداد رسانی در 15 دقیقه
شماره جرثقیل خودرو در همدان- جابجایی ماشین در کمترین زمان-24ساعته
شماره تماس امداد خودرو جاده همدان سنندج + تعرفه خدمات
تعمیرگاه شبانه روزی همدان-انجام کلیه خدمات امداد رسانی و تعمیرگاهی در 24 ساعت شبانه روز
شماره جرثقیل خودرو در جاده همدان کرمانشاه-مشاوره رایگان 
شماره یدک کش جاده همدان کرمانشاه-کمتراز 20دقیقه پیش شما هستیم!
امداد خودرو ایران خودرو همدان-امداد پرسنل باتجربه در کمتراز15 دقیقه
امداد خودرو سایپا همدان- امداد رسانی در 50 جایگاه امداد رسانی

شماره تماس امداد خودرو همدان

تعرفه خدمات امداد خودرو پایتخت:

شرح اجرت خدمات موقعیت جغرافیایی نیسان زنجیری نیسان چرخگیر هزینه حمل بیش از ۱۰ کیلومتر
ا اجرت بکسل خودرو های تیپ ۸ تا ۱۰ کیلومتر جاده ٢,٧٠٠,٠٠٠ ۳,۴۵۰,۰۰۰ در جاده به ازای هر کیلومتر مازاد مبلغ

80،000ریالبه هزینه پایه اضافه می شود

در شهر به ازای هر کیلومتر مازاد مبلغ

95،000ریال  به هزینه پایه اضافه می شود

شهر ۲,۳۴۰,۰۰۰ ٣,٧٠٠,٠٠٠
2 اجرت بکسل خودرو های تیپB در جاده تا ۱۰ کیلومتر جاده ۲,۳۴۰,۰۰۰ ۳,۴۵۰,۰۰۰
شهر ۲,۳۴۰,۰۰۰ ۲,۷۶۰,۰۰۰
3 اجرت بکسل خودرو های تیپB  در جاده تا ۱۰ کیلومتر جاده ۲,۳۴۰,۰۰۰ ۲,۷۶۰,۰۰۰
شهر ۲,۳۴۰,۰۰۰ ۲,۳۴۰,۰۰۰
اجرت بکسل کلیه خودروها با خودرو سوار تا ۱۰ کیلومتر

شهر و جاده

۵,۲۴۰,۰۰۰ در جاده به ازای هر کیلومتر مازاد، مبلغ ۹۵,۰۰۰ ریال هزینه پایه اضافه می شود.

در شهر به ازای هر کیلومتر مازاد مبلغ ۱۱۰,۰۰۰ ریال به هزینه پایه اضافه می شود

 

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *