تعویض روغنی در همدان

تعویض روغنی در همدان


امداد خودرو پایتخت

تعویض روغنی در همدان

آیا به دنبال بهترین تعویض روغنی در همدان هستید؟ در حالت کلی خودرو برای به حرکت درآمدن نیاز به ۴ نوع روغن دارد که هریک باید به‌صورت دوره‌ای مورد بررسی قرار بگیرند و در صورت نیاز تعویض شوند. برای دریافت بهترین خدمات تعویض روغن انواع خودرو با شماره 09188167940 تماس بگیرید.

تعویض روغنی در همدان
تعویض روغنی در همدان

تعویض روغن ‌موتور در همدان

روغن‌موتور در واقع یک عنصر بسیار حیاتی برای عملکرد صحیح موتور خودرو است. این روغن علاوه بر روان کردن قطعات متحرک موتور، وظایف متعدد دیگری نیز دارد که بی‌تردید اهمیت زیادی در عملکرد درست خودرو

دارند.

می‌توانیم بگوییم که این روغن به‌عنوان یک لایه محافظتی بین قطعات متحرک موتور عمل می‌کند و از ضربات و فشارهای زیاد جلوگیری می‌کند. نکته قابل‌توجه اینکه این روغن با تشکیل یک‌لایه حفاظتی بر روی سطوح فلزی داخل موتور، از زنگ‌زدگی و خوردگی پیشگیری می‌کند. به‌طورکلی، استفاده از روغن مناسب و به‌موقع تعویض آن از اهمیت بالایی برای حفظ عملکرد صحیح و بادوام موتور خودرو برخوردار است.

برای تعویض به‌موقع روغن‌موتور توصیه می‌شود که به دفترچه راهنمای خودروی خود یا مراجعه به بهترین اتو سرویس در همدان، دستورالعمل‌های خاص و مناسب برای تعویض روغن‌موتور را دنبال کنید.

ولی در حالت کلی بیشتر سازندگان خودرو پیشنهاد می‌کنند که پس از هر ۱۲ هزار کیلومتر کارکرد بهتر است روغن‌موتور خود را تعویض کنید.

تعویض روغن ‌موتور در همدان
تعویض روغن ‌موتور در همدان

در صورت نیاز به خدمات امدادی مربوط به خودرو، می‌توانید با واحدهای امدادخودرویی و شماره تماس تعویض روغنی در همدان، تماس بگیرید تا در کمترین زمان ممکن به شما کمک کنند. همچنین با مراجعه حضوری به آدرس تعویض روغنی در همدان می توانید از خدمات خودرویی استفاده کنید.

تعویض روغن گیربکس در همدان

نوع گیربکس خودرو (دستی یا اتوماتیک) و همچنین وضعیت دیسک و کلاچ آن تأثیر زیادی بر زمان تعویض روغن گیربکس دارد. اگر خودرو شما دارای گیربکس دستی است، توصیه می‌شود که هنگام تعویض دیسک و صفحه کلاچ، هم‌زمان روغن گیربکس نیز تعویض شود.

همچنین، عمر مفید دیسک و صفحه کلاچ حدوداً ۶۵ تا ۸۰ هزار کیلومتر است و پس از این مسافت، تعویض آن‌ها ضروری است. درصورتی‌که خودرو شما از زمان تعویض آخرین دیسک و صفحه کلاچ مقداری زمان گذشته است، بهتر است این قطعات را تعویض کرده و همراه با آن روغن گیربکس را نیز تعویض کنید.

ازاین‌رو، نظارت منظم بر وضعیت دیسک و صفحه کلاچ، همراه با تعویض روغن گیربکس به‌موقع، از اهمیت بالایی برای حفظ عملکرد بهینه گیربکس خودرو شما برخوردار است. بهتر است به قابل‌اعتمادترین اتو سرویس در همدان مراجعه کرده و دستورالعمل‌های مناسب برای تعویض روغن گیربکس را دنبال کنید.

امداد خودرو پایتخت

تعویض روغن ‌ترمز در همدان

روغن‌ترمز یکی از عناصر اساسی در سیستم ترمز خودرو است و نقش بسیار مهمی در کنترل و توقف خودرو دارد.  این روغن، به‌عنوان یک ماده غیر قابل تراکم، در سیستم ترمز خودرو جریان داشته و با افزایش فشار در سیستم ترمز، روغن‌ترمز به چرخ‌ها منتقل می‌شود و با فشار بر روتورها، باعث کاهش سرعت و توقف خودرو می‌شود.

بنابراین، نظارت منظم بر سطح و کیفیت روغن‌ترمز، انجام تعویض آن به‌موقع و اطمینان از عملکرد صحیح سیستم ترمز از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. بهتر است به مناسب‌ترین تعویض روغنی در همدان مراجعه و بهترین دستورالعمل‌ها را برای نگهداری و تعویض روغن‌ترمز خودرو خود به کار ببرید.

تعویض روغن هیدرولیک در همدان

روغن هیدرولیک یکی از روغن‌های مهم در سیستم‌های هیدرولیکی خودرو است که وظیفه انتقال قدرت و روان‌کنندگی را بر عهده دارد. این نوع روغن برای استفاده در سیستم‌های فرمان هیدرولیک، ترمز هیدرولیک، ترمز ضد قفل (ABS) و سیستم‌های تعلیق هوا استفاده می‌شود.

وظیفه اصلی روغن هیدرولیک در سیستم فرمان خودرو، انتقال قدرت و فشار به قطعات فرمان است. این روغن باعث می‌شود که فرمان به‌صورت بهتر و با حرکت نرم‌تر حرکت کند و قدرت لازم برای جابه‌جایی قطعات فرمان

فراهم شود.

باتوجه‌به اهمیت وظایف روغن هیدرولیک در سیستم فرمان خودرو، نظارت منظم بر سطح و کیفیت این روغن، تعویض آن به‌موقع و اطمینان از عملکرد صحیح سیستم فرمان از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است.

مراجعه به یک تعویض روغنی در همدان که معتبر و دارای تجربه است همواره به شما در حفظ خودرو خود کمک می‌کند.

امداد خودرو پایتخت؛ پیشرو در امدادرسانی و تعویض روغنی در همدان

این امداد خودرو همدان با تیم متخصص و تجهیزات حرفه‌ای، امکان ارائه خدمات امدادرسانی در کوتاه‌ترین زمان ممکن را فراهم می‌کند. از جمله خدمات ارائه شده توسط این شبکه می‌توان به یدک‌ کش همدان و جرثقیل خودرو در همدان اشاره کرد.

حمل خودرو در همدان از خدمات مهم این مجموعه بوده که با سرعت و دقت بالا انجام می‌شود. با اعتماد به این تیم حرفه‌ای، مشکلات خودرویی خود را به راحتی و با اطمینان حل کنید.

سخن پایانی

مراجعه به یک تعویض روغنی در همدان که دارای اعتبار است از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. برای اینکه همواره خودروی شما عملکرد درست و مفیدی برای شما داشته باشد باید به‌صورت دوره‌ای اقدام به تعویض روغن خودرو کرد تا با خرابی مواجه نشود.

سؤالات متداول

۱. چرا تعویض به‌موقع روغن‌ترمز مهم است؟

برای اینکه عملکرد ترمز به‌درستی کار کند.

۲. استفاده از روغن‌موتور تقلبی چه مشکلاتی ایجاد می‌کند؟

امکان دارد ماشین یاتاقان بزند.

۳. چه زمانی باید روغن‌ موتور عوض شود؟

پس از ۱۲ هزار کارکرد

تعرفه خدمات امداد خودرو پایتخت:

شرح اجرت خدمات موقعیت جغرافیایی نیسان زنجیری نیسان چرخگیر هزینه حمل بیش از ۱۰ کیلومتر
ا اجرت بکسل خودرو های تیپ ۸ تا ۱۰ کیلومتر جاده ٢,٧٠٠,٠٠٠ ۳,۴۵۰,۰۰۰ در جاده به ازای هر کیلومتر مازاد مبلغ

80،000ریالبه هزینه پایه اضافه می شود

در شهر به ازای هر کیلومتر مازاد مبلغ

95،000ریال  به هزینه پایه اضافه می شود

شهر ۲,۳۴۰,۰۰۰ ٣,٧٠٠,٠٠٠
2 اجرت بکسل خودرو های تیپB در جاده تا ۱۰ کیلومتر جاده ۲,۳۴۰,۰۰۰ ۳,۴۵۰,۰۰۰
شهر ۲,۳۴۰,۰۰۰ ۲,۷۶۰,۰۰۰
3 اجرت بکسل خودرو های تیپB  در جاده تا ۱۰ کیلومتر جاده ۲,۳۴۰,۰۰۰ ۲,۷۶۰,۰۰۰
شهر ۲,۳۴۰,۰۰۰ ۲,۳۴۰,۰۰۰
اجرت بکسل کلیه خودروها با خودرو سوار تا ۱۰ کیلومتر

شهر و جاده

۵,۲۴۰,۰۰۰ در جاده به ازای هر کیلومتر مازاد، مبلغ ۹۵,۰۰۰ ریال هزینه پایه اضافه می شود.

در شهر به ازای هر کیلومتر مازاد مبلغ ۱۱۰,۰۰۰ ریال به هزینه پایه اضافه می شود

 

امداد خودرو پایتخت

سایر مقالات:

امداد خودرو جاده ‌ای در نهاوند- امداد 24 ساعته در طول هفته
امداد خودرو سایپا ملایر امداد در 7 روز هفته در سراسر استان
تعمیرگاه شبانه روزی نهاوند-تماس اضطراری با 09188167940
جلوبندی سازی خودرو در همدان- تماس سریع با 09188167940
شماره جرثقیل خودرو در تویسرکان- امداد 24 ساعته در کل استان
تعویض باتری خودرو در همدان +3 فاکتور مهم برای تعیین هزینه آن
تعمیرات برق خودرو در همدان – بررسی 6 مشکل اصلی برق خودرو
بهترین مکانیکی خودرو در همدان- تماس با 09188167940
صداگیری خودرو در همدان در 3 مرحله + تماس با 09188167940
3 مزیت صافکاری در همدان برای خودرو – تماس با 09188167940

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *