جرثقیل خودرو در همدان

جرثقیل خودرو در همدان


شماره تماس امداد خودرو همدان

جرثقیل خودرو در همدان

خدمات جرثقیل خودرو در همدان یکی از مهم‌ترین خدماتی است که رانندگان در زمان خرابی خودرو در جاده به آن نیاز پیدا می‌کنند. از آنجایی که ممکن است خودرو شما به دلیل نقص فنی جدی یا عدم امکان حرکت به خدمات حمل خودرو همدان نیاز پیدا کند، لازم است در این شرایط به ایمنی جرثقیل توجه بسیاری داشته باشید.

اگر خودرو شما در جاده دچار نقص فنی یا تصادف شد، شما می‌توانید در سریع‌ترین زمان ممکن به کمک خدمات جرثقیل خودرو در همدان، اتومبیل خود را به تعمیرگاه منتقل کنید.

برای این کار تنها کافی است در اسرع وقت با شماره ۱۶۹۳ بدون کد تماس گرفته و از پرسنل امداد خودرو پایتخت درخواست خدمات کنید تا متخصصان در کمتر از ۲۰ دقیقه به محل اعزام شوند.

شماره تماس امداد خودرو همدان

جرثقیل خودرو چیست و چه کاربردی دارد؟

خرابی خودرو در جاده یک اتفاق اجتناب‌ناپذیر و معمولی است که ممکن است هر راننده‌ای با آن روبرو شود. در بسیاری شرایط ممکن است خودرو نیاز به جابه‌جایی داشته باشد و خودرو توان حرکت نداشته باشد. برای مثال در برخی موارد مشکلات خودرو سبب می‌شوند اتومبیل نتواند حرکت کند یا به علت پارک خودرو در محل نامناسب پلیس سعی در جابه‌جایی خودرو و باز کرده راه را داشته باشد.

علاوه بر این در زمان بروز تصادفات جاده‌ای نیز امداد خودرو در همدان برای انتقال خودرو حادثه‌دیده به محل دیگر و خروج از مکان حادثه از جرثقیل خودرو استفاده می‌کند. همچنین ممکن است در برخی موارد به دلیل شرایط آب‌وهوایی نامناسب لازم باشد خودرو شما تا سطح قابل رانندگی جابه‌جا شود.

 از دیگر کاربرد‌های جرثقیل خودرو در همدان می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • حمل خودرو‌های صفر
  • حمل خودرو به مراکز تعویض پلاک
  • حمل بار‌های سنگین
  • نگهداری از محموله‌های معلق
  • جابه‌جایی خودرو‌های مسابقه‌ای
  • حمل دستگاه‌های صنعتی
  • حمل اتومبیل به مراکز بیمه
  • حمل و نقل کانکس‌های صنعتی و اداری

در تمامی‌ این موارد شما می‌توانید بدون روشن کردن خودرو و تنها به کمک خدمات جرثقیل خودرو در همدان اتومبیل خود را به مکانی امن منتقل کنید و دغدغه‌ای از بابت سلامت و ایمنی خودرو خود نداشته باشید. از مزایای اصلی خدمات جرثقیل خودرو در همدان می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • قابلیت استفاده برای مقاصد مختلف و شرایط گوناگون
  • امکان حرکت در سطوح ناهموار و نامناسب
  • توان مانور بالای جرثقیل‌ها در جهات مختلف در جاده
  • دسترسی راحت به اتومبیل در شرایط دشواری همچون سقوط به آب یا دره
  • هزینه مناسب و مقرون‌به‌صرفه
  • عدم نیاز به روشن بودن خودرو برای جابه‌جایی
  • امنیت بالاشماره تماس امداد خودرو همدان

رعایت نکات ایمنی و قوانین یدک‌کشی در هنگام جابه‌جایی خودرو توسط جرثقیل خودرو در همدان بسیار حائز اهمیت است و هرگونه سهل انگاری در این زمینه می‌تواند خسارات مالی و جانی بسیاری را به دنبال داشته باشد؛ بنابراین شما باید برای حمل اتومبیل با جرثقیل در همدان با مراکز باتجربه و مجرب در این زمینه تماس حاصل کنید.

امداد خودرو پایتخت از معتبرترین و خوشنام‌ترین مراکز امداد جاده‌ای در همدان است که تنها کافی است در زمان بروز مشکل با شماره تماس جرثقیل همدان تماس حاصل کنید تا متخصصان این مرکز با برخورداری از بهترین تجهیزات و جرثقیل‌ها به محل اعزام شوند.

جرثقیل خودرو چیست و چه کاربردی دارد؟
جرثقیل خودرو همدان

 

 

انواع جرثقیل خودروبر را بشناسید

بعد از اینکه شما با شماره تلفن جرثقیل همدان تماس حاصل کرده و از امداد خودرو همدان درخواست خدمات می‌کنید، ممکن است از انواع جرثقیل خودروبر برای جابه‌جایی خودرو شما استفاده شود. به همین علت پیش از استفاده از این خدمات لازم است مدل‌های مختلف جرثقیل خودرو در همدان را بشناسید و با ویژگی‌های آن‌ها آشنا باشید.

جرثقیل خودروبر

جرثقیل خودروبر تلفیقی جدید و خلاقانه از امنیت کامیونت‌های دارای کفی و قدرت جرثقیل است که شما می‌توانید با خیال راحت جابه‌جایی اتومبیل خود را به آن بسپارید. خودرو شما برای حمل با این نوع خودرو‌ها در ابتدا روی کفی کامیونت قرار گرفته و به راحتی به مقصد منتقل می‌شود و هیچ گونه آسیب یا خطر احتمالی آن را تهدید نمی‌کند.

البته لازم به ذکر است این موضوع به شرطی است که از خدمات جرثقیل خودرو در همدان توسط مراکز مجرب و حرفه‌ای استفاده کنید و این کار را به افراد غیرحرفه‌ای و مبتنی نسپارید. جرثقیل خودروبر از یک بدنه جداگانه و مستقل برخوردار است که بوم، جک‌ها و دیگر مکانیزم‌های آن به این بدنه وصل شده‌اند.

درمورد بوم جرثقیل خودروبر نیز باید بدانید که از جنس فولاد است برای استحکام و دوام بیشتر از کربن در ساخت آن استفاده می‌شود. وظیفه این بخش حمل بار‌های سنگین است و از بوم جرثقیل به منظور جابه‌جا کردن خودرو‌ها، تجهیزات و مواد استفاده می‌شود.

آخرین عضو جرثقیل خودروبر وینچ است که شامل پمپ هیدرولیکی، بکسل و قرقره است و به جهت کشیدن و بلند کردن خودرو‌ها و وسایل مورد استفاده قرار می‌گیرد و ایمنی آن بسیار حائز اهمیت است.

یدک کش یا خودروبر چرخ گیر

از دیگر انواع جرثقیل خودرو در همدان می‌توان به خودروبر چرخ گیر اشاره کرد. در بسیاری موارد بعد از تماس شما با شماره جرثقیل جاده‌ای همدان از خودروبر چرخ گیر برای حمل اتومبیل شما به مقصد استفاده می‌شود. خودرو‌هایی همچون پراید وانت یا نیسان وانت که قابلیت حمل خودرو‌های آسیب‌دیده را دارند به‌عنوان یدک کش مورداستفاده قرار می‌گیرند.

این خودرو‌ها برای جابه‌جایی اتومبیل‌های آسیب‌دیده در مسیر‌های کوتاه مناسب هستند و نمی‌توان از آن‌ها برای مسافت‌های طولانی استفاده کرد.

یدک کش یا خودروبر چرخ گیر
جرثقیل خودرو همدان

 

 

خودروبر کفی دار

از دیگر وسایل نقلیه در حوزه جرثقیل خودرو در همدان می‌توان به خودروبر دارای کفی اشاره کرد. این خودرو‌ها همانند جرثقیل خودروبر هستند و تنها تفاوت میان آن‌ها این است که در این وسایل نقلیه به جای یک جرثقیل به منظور حمل خودرو، از یک کفی متحرک که قابلیت اتصال به زمین دارد استفاده می‌شود.

جالب است بدانید امروزه مدل‌های ترکیبی از خودروبر‌های کفی دار متحرک و جرثقیل‌دار نیز روی کار آمده‌اند که جزو دسته جرثقیل‌های خودروبر هستند. لازم به ذکر است امداد خودرو پایتخت از تمامی‌ خودرو‌های گفته شده با بالاترین سطح ایمنی و کیفیت برای ارائه خدمات خود استفاده می‌کند و لازم نیست شما دغدغه‌ای از بابت سلامت خودرو خود داشته باشید.

شماره تماس امداد خودرو همدان

نکات ایمنی در حمل خودرو توسط جرثقیل خودرو

زمانی که خودرو شما در جاده‌های همدان متوقف شده و شما با شماره جرثقیل خودرو در همدان تماس می‌گیرید، باید در زمان حضور امدادخودرو در محل به نکات مهمی‌ توجه داشته باشید تا از ایمنی خدمات جرثقیل خودرو در همدان مطمئن شوید.

درواقع در زمان جابه‌جایی اتومبیل با جرثقیل خودرو در همدان باید موارد ایمنی بسیاری رعایت شوند تا خودرو بدون هیچ گونه آسیبی در صحت و سلامت کامل به مقصد منتقل شود. از آنجایی که این موضوع از اهمیت بسیاری برخوردار است، در ادامه مطلب به نکات ایمنی حمل خودرو در همدان خواهیم پرداخت.

برخورداری از افراد باتجربه و متخصص

اولین نکته‌ای که لازم است بدانید این است که هیچ چیزی به اندازه متخصصان و رانندگان کاربلد و مجرب نمی‌تواند امنیت خودرو شما را در زمان استفاده از جرثقیل خودرو در همدان تأمین کند. به همین خاطر لازم است از مراکز امداد خودرو و مجموعه‌های امدادی معتبر و باسابقه در این زمینه کمک بگیرید و کار را به کاردان بسپارید.

راننده جرثقیل خودرو در همدان باید به کلیه قوانین حمل خودرو در جاده آگاهی کافی داشته باشد و با تسلط بر فنون رانندگی در هر شرایطی بتواند خودرو آسیب‌دیده را سالم به مقصد برساند. در این زمینه لازم است بدانید امداد خودرو پایتخت از باتجربه‌ترین افراد برای ارائه خدمات خود بهره می‌گیرد و کلیه این افراد دوره دیده و باتجربه هستند.

تجربه و تخصص نخستین اولویت در این مجموعه است و پرسنل با سخت‌گیری بسیار و دقت بالا انتخاب می‌شوند.

برخورداری از افراد باتجربه و متخصص
جرثقیل خودرو در همدان

 

 

رعایت موارد ایمنی در اتصال خودرو‌ها

اگر در زمان متصل کردن خودرو آسیب‌دیده به جرثقیل خودرو در همدان اشتباه یا سهل انگاری شود، ممکن است خودرو در زمان حمل به یکباره از یدک کش جدا شده و سوانح جبران‌ناپذیری به وجود بیایند؛ بنابراین متخصصان امداد جاده‌ای باید به دلیل حفظ امنیت خودرو آسیب‌دیده و دیگر خودرو‌ها به این موضوع توجه بسیاری داشته باشند.

امدادگران باید از ابزار و تجهیزاتی که از نظر فنی سالم و ایمن هستند برای متصل کردن دو خودرو به یکدیگر استفاده کند و به طور صددرصدی امنیت خودرو‌ها را حفظ نمایند؛ بنابراین به هنگام حمل خودرو با جرثقیل خودرو در همدان حتماً به این موضوع توجه داشته باشید.

رعایت سرعت مجاز در جاده

از اصلی‌ترین موضوعات در زمینه حمل خودرو با جرثقیل خودرو در همدان می‌توان به رعایت سرعت مجاز در حین رانندگی توسط راننده جرثقیل اشاره کرد. درواقع راننده جرثقیل خودرو در همدان باید به کلیه مواردی همچون شرایط جغرافیایی مسیر، وزن خودرو مورد حمل و غیره توجه داشته باشد.

 راننده باید در زمان ترمز یا پیچیدن به گونه‌ای خودرو را هدایت کند که مشکلی به وجود نیاید. پرهیز از ترمز ناگهانی از مواردی است که راننده امداد جاده‌ای باید به آن توجه بسیاری داشته باشد؛ زیرا ممکن است در این زمان ضربه جدی به خودرو آسیب‌دیده وارد شده و اتفاقات جبران‌ناپذیری ایجاد شوند.

سلامت فنی جرثقیل خودرو

طبیعی است که اگر جرثقیل یا یدک کش از لحاظ فنی ایراد داشته باشند و از سلامت کافی برخوردار نباشند، نمی‌توانند به طور ایمن خودروی دیگر را جابه‌جا کنند. به همین دلیل لازم است جرثقیل‌های خودرو به شکل دوره‌ای مورد بررسی قرار گیرند تا به موقع از بروز هرگونه سانحه یا خسارات مالی و جانی در جاده ممانعت به عمل آید.

با توجه به اهمیت این موضوع لازم است شما بعد از اینکه با شماره تماس جرثقیل سیار همدان تماس حاصل کردید، حتماً از سلامت جرثقیل خودرو در همدان مطمئن شوید و این موضوع را در اولویت خود قرار دهید. سیستم ترمز سالم، داشتن زاپاس، سالم بودن تایرهای خودرو و غیره از ویژگی‌های مهم وسایل نقلیه امداد جاده‌ای هستند.

امداد خودرو پایتخت با برخورداری از بیش از ۵۰ دستگاه خودروبر جاده‌ای که از هر لحاظ مورد بررسی و تأیید قرار گرفته‌اند می‌تواند در جاده‌های همدان در کنار شما بوده و با ارائه بهترین خدمات جرثقیل خودرو در همدان سفری راحت و امن را برای شما رقم بزند.

رعایت فاصله طولی مجاز

همان‌طور که در زمان رانندگی لازم است راننده به مقدار فاصله اتومبیل خود از دیگر خودرو‌ها توجه کند، به هنگام حمل خودرو با جرثقیل خودرو در همدان نیز باید برای این موضوع اهمیت دوچندان قائل شد. راننده جرثقیل خودرو در همدان نباید از رعایت فاصله مجاز با دیگر خودرو‌ها غافل شود و لازم است به طور مستمر از طریق آینه بغل فاصله خود را با دیگر اتومبیل‌ها تنظیم کند.

این موضوع از مهارت اصلی یک راننده باتجربه و حرفه‌ای است و از بروز خطرات و حادثه‌های بسیاری به هنگام حمل خودرو با جرثقیل خودرو در همدان جلوگیری می‌کند.

رعایت فاصله طولی مجاز
جرثقیل خودرو در همدان

 

 

رعایت تناسب بین قدرت یدک کش و وزن خودرو معیوب

از دیگر نکاتی که باید به هنگام حمل خودرو با جرثقیل خودرو در همدان به آن توجه کرد این است که تمامی‌ خودرو‌ها را نمی‌توان به کمک یک نوع یدک کش حمل کرد. به همین علت متخصصان امداد جاده‌ای باید در ابتدا وزن خودرو آسیب‌دیده را با قدرت و توان جرثقیل خودرو بسنجند و سپس از مناسب‌ترین وسیله استفاده کنند.

امداد خودرو پایتخت این افتخار را دارد که در سال‌های فعالیت خود توانسته است رضایت رانندگان محترم را به دست آورده و با رعایت کلیه موارد گفته شده سفری امن و بی‌دغدغه را برای رانندگان و سرنشینان فراهم کند. هدف امداد خودرو پایتخت ارائه خدمات متناسب با نیاز‌های شما با بهترین کیفیت است.

شماره تماس امداد خودرو همدان

مهم‌ترین مشکلات خودرو که ممکن است در جاده با آن‌ها روبرو شوید

فرقی نمی‌کند خودرو شما ایرانی باشد یا خارجی، به‌هرحال ممکن است به دلایل مختلف در جاده خراب شده و شما را در راه بگذارد. یک راننده حرفه‌ای باید با ایرادات رایج خودرو آشنایی کافی داشته باشد تا در زمان بروز مشکل بتواند آن‌ها را تشخیص داده و اگر نیاز بود در اسرع وقت با امداد خودرو و شماره تماس جرثقیل همدان تماس حاصل کند.

افزایش مصرف سوخت

خودرو شما ممکن است به دلایل مختلف دچار افزایش مصرف سوخت شود که در اغلب موارد بسیار جدی نیستند؛ اما نباید از آن‌ها چشم‌پوشی کنید. یکی از دلایل ایجاد این مشکل افزایش وزن خودرو است. در ابتدا بررسی کنید بار اضافی در اتومبیل ندارید که سبب ایجاد این مشکل شود.

تجهیزات اضافی نظیر باربند می‌توانند تأثیر منفی روی ویژگی‌های آیرودینامیک و ضریب درگ خودرو شما داشته باشند و به افزایش مصرف سوخت در خودرو منجر شوند. در واقع باربند‌ها سبب ایجاد مقاومت در برابر هوا می‌شوند و درنتیجه این مقاومت مصرف سوخت خودرو را بیشتر می‌کند.

البته موارد دیگری همچون باد تایر‌ها، شمع‌ها و فیلتر‌های هوا نیز می‌توانند در بروز این مشکل دخیل باشند. اگر نتوانستید علت مشکل را پیدا کنید، تنها کافی است با امداد خودرو و شماره تماس جرثقیل سیار همدان تماس حاصل کنید تا متخصصان به محل اعزام شده و علت را پیدا کنند.

افزایش مصرف سوخت
جرثقیل خودرو در همدان

 

 

صدای جیغ حاصل از فشردن پدال گاز

لنت‌های ترمز از عمر محدودی برخوردار هستند و اگر به موقع تعویض نشوند، ممکن است به هنگام فشردن پدال گاز متوجه به گوش رسیدن صدای جیغ مانندی شوید که نشان دهنده خرابی لنت‌های خودرو است. این مشکل از آن دسته ایراداتی است که برای جلوگیری از آن تنها کافی است نسبت به تعویض به موقع لنت‌ها بی‌توجه نباشید.

اگر در این زمینه سهل انگاری کنید، این موضوع منجر به بروز آسیب و صرف هزینه بیشتری برای خودرو می‌شود و امنیت شما و دیگر سرنشینان را به خطر می‌اندازد. اگر در جاده متوجه شدید خودرو شما با چنین مشکلی روبرو شده است، در ابتدا لازم است خونسردی خود را حفظ کنید.

 سپس بعد از متوقف کردن خودرو با شماره جرثقیل شبانه‌روزی همدان و امداد خودرو همدانتماس حاصل کنید. شایان ذکر است مرکز امداد خودرو پایتخت از فروشگاه قطعات یدکی خودرو‌های سایپا، ایران خودرو انواع قطعات خودرو‌های چینی و کره‌ای برخوردار است و می‌تواند کلیه نیاز‌های خودرو شما را به باکیفیت‌ترین لوازم یدکی خودرو تأمین کند.

ریپ زدن خودرو

ریپ زدن یا خفه کردن خودرو در اثر عوامل مختلفی ایجاد می‌شود که از مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به کثیفی فیلتر سوخت، ایراد وایر‌ها، شمع‌ها و انژکتور خودرو اشاره کرد. وجود مشکل در خط مکش هوای پیشرانه نیز می‌تواند سبب ایجاد این مشکل در خودرو شما شود.

اگر به هنگام رانندگی در جاده متوجه ریپ زدن خودرو شدید، احتمال مشکل جدی سلامت خودرو و سرنشینان را تهدید نمی‌کند؛ اما بی‌توجهی به این مشکل و ادامه دار بودن آن نیز می‌تواند نقص‌های فنی جدی را برای اتومبیل شما به دنبال داشته باشد. به همین دلیل عاقلانه‌ترین راه این است که خودرو را متوقف کرده و مشکل را بررسی کنید.

برای این کار می‌توانید خودتان آستین بالا زده و علت را بیابید؛ اما اگر موفق نشدید لازم نیست نگران باشید، امداد خودرو پایتخت برای رفع کلیه مشکلات خودرو در کنار شما است و تنها کافی است با شماره جرثقیل شبانه‌روزی همدان تماس بگیرید.

خرابی باتری خودرو

معمولاً باتری‌های خودرو از عمر مفید ۲ الی ۴ سال برخوردار هستند و بعد از گذشت این مدت زمان لازم است نسبت به تعویض آن‌ها اقدام کنید. اگر به هنگام رانندگی متوجه شدید خودرو شما استارت نمی‌خورد یا جریان برق در پشت آمپر وجود ندارد، به احتمال زیاد باتری خودرو شما دچار مشکل شده است.

معمولاً باتری خودرو به دلیل عدم استفاده از خودرو برای مدت طولانی، خرابی دینام، عدم سرویس به موقع، نگهداری نادرست، ضربه یا فشار شدید، فرسودگی و غیره دچار مشکل می‌شود و عملکرد خودرو را مختل می‌کند. به این مشکل اصلاً نباید بی‌توجهی کنید و لازم است سریعاً مورد بررسی قرار گیرد.

شماره تماس امداد خودرو همدان

از دیگر نشانه‌های وجود این مشکل می‌توان به سخت استارت خوردن خودرو در هوای سرد، تغییر رنگ و شکل ظاهری باتری× استفاده زیاد از باتری به باتری و روشن نشدن چراغ‌های خودرو اشاره کرد. در این شرایط تنها کافی است با شماره امداد خودرو پایتخت تماس حاصل کنید.

متخصصان این نمایندگی در کمترین زمان ممکن خود را به شما رسانده و با خدمات باتری به باتری یا تعویض باتری خودرو به رفع مشکل شما خواهند پرداخت. در این شرایط شاید لازم باشد شما به کمک جرثقیل خودرو در همدان اتومبیل خود را به تعمیرگاه منتقل کنید تا تعمیر شود.

لرزش فرمان خودرو

از دیگر مشکلات خودرو که ممکن است سبب شود شما به خدمات جرثقیل خودرو در همدان نیاز پیدا کنید باید به لرزش فرمان خودرو اشاره کنیم. یاتاقان زدن چرخ‌ها، وجود مشکل در سیستم تعلیق و بالانس نبودن تایر‌های خودرو از اصلی‌ترین عوامل ایجاد این مشکل هستند که برای رفع آن‌ها لازم است حتماً از مکانیک باتجربه کمک بگیرید.

لرزش فرمان از آن دسته ایراداتی است که به شدت امنیت سرنشینان و خودرو را تحت تأثیر قرار می‌دهد و می‌تواند زمینه‌ساز سوانح و اتفاقات ناگوار بسیاری شود؛ بنابراین زمانی که متوجه لرزیدن فرمان خودرو به هنگام حرکت شدید، سریعاً خودرو را متوقف کرده و با امداد خودرو پایتخت و تیم جرثقیل خودرو در همدان تماس حاصل کنید.

جوش آوردن خودرو

‍جوش آوردن خودرو از آن معضلاتی است که ممکن است رانندگان بسیاری با آن روبرو شده و برای ادامه راه خود دچار مشکل شوند. جوش آوردن خودرو زمانی اتفاق می‌افتد که ایرادی در سیستم خنک کننده اتومبیل به وجود می‌آید و موتور خودرو به درستی خنک نمی‌شود.

این مشکل در اثر عوامل مختلفی ایجاد می‌شود که از مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به درست کار نکردن فن رادیاتور، خرابی رادیاتور، مسدود شدن مسیر حرکت آب، استفاده از مایع خنک کننده نامرغوب، کم یا زیاد بودن مایع خنک کننده، خرابی پمپ آب و غیره اشاره کرد.

بعد از مواجه با این مشکل لازم است در ابتدا آرامش خود را حفظ کرده و سپس خودرو را در کنار جاده متوقف کنید. ماشین را در سربالایی یا سرازیری قرار ندهید و تنها آن را در مسیری مستقیم پارک کنید. در این شرایط نباید خودرو را خاموش کنید و اجازه دهید مایع خنک کننده سریع‌تر موتور خودرو را خنک کند.

سپس کاپوت را بالا بزنید تا بخار تولید شده سریع‌تر خارج شود و به هیچ عنوان درب رادیاتور خودرو را باز نکنید. به علت دمای بسیار بالا ممکن است آب و بخار رادیاتور به شکل انفجاری و با باز شدن درب رادیاتور به بیرون پرتاب شده و سبب سوختگی سروصورت شما شوند.

همچنین نباید به هیچ عنوان روی موتور خودرو آب بریزید؛ زیرا ممکن است به آن آسیب رسیده و دچار ترک خوردگی شود. اگر با این کار‌ها باز هم دمای موتور پایین نیامد، لازم است بلافاصله با مراکز امداد خودرو و جرثقیل خودرو در همدان تماس حاصل کنید تا متخصصان به موقع به محل رسیده و مشکل را به بهترین شکل رفع کنند.

امداد خودرو پایتخت با برخورداری از ۹ دستگاه خودرو امدادی دو‌منظوره آماده است تا به ارائه خدمات تعمیر در محل و استقرار در پایگاه‌های ثابت جاده‌ای محور‌های همدان بپردازد. تنها لازم است در شرایط لزوم با شماره تلفن جرثقیل همدان تماس بگیرید تا تیم امداد در کمتر از ۲۰ دقیقه خود را به شما برسانند.

علاوه بر این در کلیه طرح‌های اربعین حسینی، زمستانی و نوروزی شاهد حضور مدیر عامل و نیرو‌های شرکت در محور‌های متصل به استان همدان هستیم.

جوش آوردن خودرو
جرثقیل خودرو در همدان

 

 

حمل ایمن و بدون آسیب جانبی خودرو‌ها با امداد خودرو پایتخت

اگر به دنبال استفاده از سریع‌ترین و امن‌ترین خدمات جرثقیل خودرو در همدان هستید، امداد خودرو پایتخت با ارائه خدمات شبانه‌روزی در ۹ پایگاه ثابت در محور‌های همدان – ساوه، همدان – سنندج، همدان – کرمانشاه، همدان – ملایر و همدان – رزن می‌تواند کلیه نیاز‌های شما را به خدمات امداد خودرو همدان و یدک کش همدان به بهترین شکل برطرف نماید.

امداد خودرو پایتخت با بهره‌گیری از تیم حرفه‌ای و متخصص و در اختیار داشتن بیش از ۵۰ دستگاه خودروبر و جرثقیل خودرو در همدان شامل ۴ دستگاه جرثقیل سنگین، ۵ دستگاه جرثقیل دکل دار نیمه سنگین، ۱۲ دستگاه خودروبر کفی و ۳۵ دستگاه نیسان یدک کش می‌تواند در کمتر از ۲۰ دقیقه خود را به محل رسانده و نگرانی‌های شما را به هنگام خرابی اتومبیل رفع کند.

خدمات شبانه‌روزی امداد خودرو پایتخت برای کلیه خودرو‌های ایرانی و خارجی از جمله خدمات باطری سازی، نقاشی، صافکاری، مکانیکی، جلوبندی و غیره در اختیار شهروندان عزیز همدانی قرار می‌گیرد. این مرکز در تمامی‌ محور‌های مواصلاتی استان همدان با پلیس راه و راهداری همکاری داشته و امنیت و سرعت خدمات خود را همواره تضمین می‌کند.

پاسخگویی ۲۴ ساعته بدون کد در سراسر استان همدان ۱۶۹۳
تلفن بازرسی و شکایات ۰۸۱۳۴۲۲۲۲۲۴
آدرس دفتر شرکت امداد خودرو پایتخت همدان، واقع در میدان فردوسی، کوچه روشن، پلاک ۳۱
آدرس تعمیرگاه مرکزی امداد خودرو پایتخت همدان، واقع در میدان عاشورا، اول بلوار رفسنجانی، کنار باسکول مهدیه، مجتمع تعمیرگاهی پایتخت

شماره تماس امداد خودرو همدان

سخن پایانی

یکی از معضلاتی که همواره رانندگان با آن دست و پنجه نرم می‌کنند، خرابی ناگهانی خودرو در جاده است. راهکار‌های مختلفی برای حل این مشکل وجود دارد و یکی از آن‌ها استفاده از خدمات جرثقیل خودرو در همدان برای حمل خودرو‌های آسیب‌دیده یا تصادفی است.

در این زمینه امنیت جرثقیل خودروبر حرف اول را می‌زند و شما به منظور حفظ ایمنی خودرو و سرنشینان لازم است حتماً از مراکز معتبر و حرفه‌ای در این حوزه کمک بگیرید. ما در این مطلب سعی کردیم هر آنچه لازم است درمورد خدمات جرثقیل خودرو در همدان بدانید را به شما ارائه کنیم.

سؤالات متداول

۱. هزینه حمل خودرو با جرثقیل چقدر است؟

هزینه حمل و نقل خودرو با استفاده از جرثقیل خودروبر از ۳۰۰۰۰۰ تومان است.

۲. استفاده از جرثقیل یدک کش بهتر است یا جرثقیل خودروبر؟

حمل و نقل خودرو به کمک جرثقیل خودروبر از جرثقیل یدک کش ایمن‌تر و مطمئن‌تر است.

۳. آیا می‌توان به صورت ۲۴ ساعته از جرثقیل خودروبر استفاده کرد؟

بله شما می‌توانید به صورت شبانه‌روزی در محور‌های استان همدان از جرثقیل خودرو در همدان استفاده کنید.

سایر مقالات:

امداد خودرو جاده ای در جاده همدان ساوه-آماده امدادرسانی در 24 ساعت شبانه روز
امداد خودرو جاده ای در همدان-امداد رسانی 24 ساعته در تمامی جاده های استان
امداد خودرو جاده همدان ساوه-حضور در محل در کمتراز 15 دقیقه
شماره جرثقیل خودرو در جاده همدان سنندج-امداد 24 ساعته!
شماره یدک کش جاده همدان سنندج-دسترسی 24 ساعته به یدک کش های پایتخت
شماره یدک کش همدان- 09182184050 دسترسی شبانه روزی به یدک کش
مکانیک سیار جاده همدان سنندج-09182184050-پرسنل مجرب و پای کار
مکانیک سیار جاده همدان ساوه-خدمات 24 ساعته به شما و دیگر رانندگان
تعمیرگاه شبانه روزی جاده همدان کرمانشاه-09182184050- آمادگی شبانه روزی جهت امداد رسانی
تعمیرگاه شبانه روزی جاده همدان سنندج- امداد رسانی 24 ساعته

شماره تماس امداد خودرو همدان

 

تعرفه خدمات امداد خودرو پایتخت:

شرح اجرت خدمات موقعیت جغرافیایی نیسان زنجیری نیسان چرخگیر هزینه حمل بیش از ۱۰ کیلومتر
ا اجرت بکسل خودرو های تیپ ۸ تا ۱۰ کیلومتر جاده ٢,٧٠٠,٠٠٠ ۳,۴۵۰,۰۰۰ در جاده به ازای هر کیلومتر مازاد مبلغ

80،000ریالبه هزینه پایه اضافه می شود

در شهر به ازای هر کیلومتر مازاد مبلغ

95،000ریال  به هزینه پایه اضافه می شود

شهر ۲,۳۴۰,۰۰۰ ٣,٧٠٠,٠٠٠
2 اجرت بکسل خودرو های تیپB در جاده تا ۱۰ کیلومتر جاده ۲,۳۴۰,۰۰۰ ۳,۴۵۰,۰۰۰
شهر ۲,۳۴۰,۰۰۰ ۲,۷۶۰,۰۰۰
3 اجرت بکسل خودرو های تیپB  در جاده تا ۱۰ کیلومتر جاده ۲,۳۴۰,۰۰۰ ۲,۷۶۰,۰۰۰
شهر ۲,۳۴۰,۰۰۰ ۲,۳۴۰,۰۰۰
اجرت بکسل کلیه خودروها با خودرو سوار تا ۱۰ کیلومتر

شهر و جاده

۵,۲۴۰,۰۰۰ در جاده به ازای هر کیلومتر مازاد، مبلغ ۹۵,۰۰۰ ریال هزینه پایه اضافه می شود.

در شهر به ازای هر کیلومتر مازاد مبلغ ۱۱۰,۰۰۰ ریال به هزینه پایه اضافه می شود

 

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *