تعمیرگاه شبانه روزی جاده همدان کرمانشاه

شماره تماس امداد خودرو همدان

تعمیرگاه شبانه روزی جاده همدان کرمانشاه

در صورت نیاز به خدمات تعمیرگاه شبانه روزی جاده همدان کرمانشاه با شماره بدون کد ۱۶۹۳ تماس برقرار کرده و از نیرو‌های خبره این مجموعه تقاضا کمک کنید. پس از برقراری ارتباط با شماره تعمیرگاه شبانه‌روزی جاده همدان کرمانشاه و ارائه اطلاعات لازم، آن‌ها در کوتاه‌ترین زمان ممکن به محل مورد نظر اعزام می‌شوند.

خدمات تعمیرگاه شبانه روزی جاده همدان کرمانشاه

تعمیرگاه شبانه روزی شامل تعداد بسیاری تعمیرکار حرفه‌ای است. این نیرو‌ها به صورت شبانه روزی و همه روز‌های سال به رانندگان مسیر همدان کرمانشاه خدمات در محل ارائه می‌دهند؛ بنابراین اگر در این مسیر خودرو شما با مشکل مواجه شد، با شماره تعمیرگاه شبانه روزی جاده همدان کرمانشاه تماس بگیرید.

در صورتی که خودرو شما ایرانی و تولید شرکت ایران خودرو است، حتماً با شماره تعمیرگاه شبانه روزی ایران خودرو در جاده همدان کرمانشاه تماس بگیرید. نیرو‌های تعمیرگاه تخصصی شبانه روزی ایران خودرو در جاده همدان کرمانشاه به محل اعزام شده و اقدامات لازم را برای انجام فرایند تعمیر شروع می‌کنند.

نیرو‌های متخصص تعمیرگاه تخصصی شبانه روزی سایپا در جاده همدان کرمانشاه دقیقاً مانند افراد ماهر تعمیرگاه ایران خودرو جاده همدان کرمانشاه عمل می‌کنند. اما در ادامه به بخشی از اصلی‌ترین خدماتی که تعمیرگاه شبانه‌روزی جاده همدان کرمانشاه پرداخته شده است.

تعمیرات مکانیکی

تعمیرگاه شبانه روزی جاده همدان کرمانشاه

در صورتی که خودرو شما با مشکلاتی مانند خرابی در گیربکس، سیستم تعلیق یا ترمز و موتور مواجه شد، حتماً با شماره تعمیرگاه جاده‌ای جاده همدان کرمانشاه تماس بگیرید. نیرو‌های کاربلد بهترین تعمیرگاه ماشین جاده همدان کرمانشاه پس از ارزیابی مشکل، راهکار مناسب به شما برای تعمیر ارائه می‌دهند.

شماره تماس امداد خودرو همدان

تعمیرات برقی

سیستم برق خودرو مانند روشنایی و شارژ باطری در ارائه عملکرد مطلوب ماشین بسیار مؤثر هستند؛ بنابراین با توجه به اهمیت سالم بودن این بخش از قطعات خودرو هنگام خرابی، با شماره تعمیرگاه در جاده همدان کرمانشاه ارتباط برقرار کنید.

نیرو‌های تعمیرگاه پس از حضور در محل و ارزیابی اولیه، تمام تلاش خود را برای رفع مشکل در سیستم برق خودرو انجام می‌دهند. سپس آن‌ها با توجه به خدمات ارائه شده، مبلغ قابل پرداخت و هزینه تعمیرگاه شبانه روزی جاده همدان کرمانشاه را مشخص می‌کنند.

تعمیرات پوششی

تعمیرگاه شبانه روزی جاده همدان کرمانشاه

اگر در مسیر مواصلاتی جاده همدان کرمانشاه دچار حادثه مانند تصادف یا برخورد با گاردریل شدید، حتماً با شماره تلفن تعمیرگاه شبانه روزی جاده همدان کرمانشاه تماس بگیرید. نیرو‌های متخصص این مجموعه پس از حضور در محل و ارزیابی، فرایند تعمیر یا تعویض قطعات آسیب دیده را آغاز می‌کنند.

همچنین نیرو‌های تعمیرگاه جاده همدان کرمانشاه با توجه به تخصص و تجربه خود در صورت وجود خراش یا خوردگی روی بدنه خودرو، سعی در برطرف کردن آن خواهند کرد.

امداد خودرو پایتخت؛ یاری‌گر شما در مواقع اضطراری

نیرو‌های متخصص امداد خودرو پایتخت به ویژه شبانه روزی جاده همدان کرمانشاه در زمان نیاز به شما خدمات مکانیکی، صافکاری، باطری‌سازی و جلوبندی ارائه می‌دهند. این افراد علاوه بر تعمیر خودرو‌های تولید داخل دو شرکت ایران خودرو و سایپا، مشکلات ماشین‌های خارجی چینی و کره‌ای را نیز برطرف می‌کنند.

به طور مثال نیرو‌های امداد خودرو همدان در کمتر از ۲۰ دقیقه با ماشین حمل خودرو همدان به محل اعزام می‌شوند. آن‌ها خودرو شما را به واسطه جرثقیل خودرو در همدان به تعمیرگاه مرکزی همدان، میدان عاشورا، ابتدای بلوار رفسنجانی، جنب باسکول مهدیه، مجتمع تعمیرگاهی پایتخت منتقل می‌کنند.

اصلی‌ترین محور‌هایی که نیرو‌های متخصص تعمیرگاه شبانه روزی جاده همدان کرمانشاه به صورت ۲۴ ساعته حضور دارند، عبارت هستند از:

  • همدان ملایر
  • همدان سنندج
  • همدان زرن
  • همدان کرمانشاه
  • آزاد راه همدان ساوه

شماره تماس امداد خودرو همدان

در جدول زیر به تعداد و نوع یدک کش همدان تعمیرگاه جاده همدان پرداخته شده است. تجهیزات امداد خودرو پایتخت جدید هستند و می‌توانند مشکل شما را در هر جاده اطراف استان همدان و همچنین درون این استان برطرف کنند.

نیسان یدک کش ۳۵ دستگاه
جرثقیل دکل دار نیمه سنگین ۵ دستگاه
جرتقیل سنگین ۴ دستگاه
خودرو بر کفی ۵ دستگاه

نیرو‌های این مجموعه به دلیل تخصص سال‌ها است که با پلیس راه و راهداری در طرح‌های زمستانی، اربعین و نوروزی همکاری می‌کنند. به منظور ارائه نظر و پیشنهاد به نیرو‌های تعمیرگاه شبانه روزی جاده همدان کرمانشاه می‌توانید با شماره ۰۸۱۳۴۲۲۲۲۴ واحد بازرسی و شکایات ارتباط برقرار کنید.

همچنین می‌توانید به دفتر مرکزی این مجموعه یعنی همدان، میدان فردوسی، کوچه روشن، پلاک ۳۱ برای ارائه نظرات به صورت حضوری مراجعه کنید.

سخن پایانی

راننده عاقل باید احتمال ایجاد مشکل در زمان سفر مانند تصادف خودرو را همیشه مد نظر داشته باشد. در صورتی که با این مشکل در محور‌های مواصلاتی همدان کرمانشاه مواجه شد، بهتر است با تعمیرگاه شبانه روزی جاده همدان کرمانشاه تماس برقرار کند تا این عزیزان مشکل را در کوتاه‌ترین زمان برطرف کنند.

سؤالات متداول

  1. نیرو‌های تعمیرگاه شبانه روزی در چه بخش‌های تعمیراتی به راننده خدمات ارائه می‌دهند؟

تعمیرات مکانیکی، تعمیرات برقی و تعمیرات برقی

  1. خودرو بر کفی تعمیرگاه شبانه روزی همدان چه تعدادی است؟

۵ دستگاه

  1. هنگام خرابی گیربکس باید با چه بخشی از مجموعه تعمیرگاه شبانه روزی تماس گرفت؟

مکانیک سیار

 

سایر خدمات:

شماره یدک کش همدان- 09182184050 دسترسی شبانه روزی به یدک کش
مکانیک سیار جاده همدان سنندج-09182184050-پرسنل مجرب و پای کار
مکانیک سیار جاده همدان ساوه-خدمات 24 ساعته به شما و دیگر رانندگان
تعمیرگاه شبانه روزی جاده همدان سنندج- امداد رسانی 24 ساعته
امداد خودرو جاده همدان کرمانشاه- شماره تماس اضطراری و 24 ساعته
امداد خودرو جاده ای در جاده همدان ساوه-آماده امدادرسانی در 24 ساعت شبانه روز
امداد خودرو جاده ای در همدان-امداد رسانی 24 ساعته در تمامی جاده های استان
امداد خودرو جاده همدان ساوه-حضور در محل در کمتراز 15 دقیقه
شماره جرثقیل خودرو در جاده همدان ساوه- امداد رسانی 24 ساعته
مکانیک سیار جاده همدان کرمانشاه-حضور در محل کمتراز 20 دقیقه

شماره تماس امداد خودرو همدان

تعرفه خدمات امداد خودرو پایتخت:

شرح اجرت خدمات موقعیت جغرافیایی نیسان زنجیری نیسان چرخگیر هزینه حمل بیش از ۱۰ کیلومتر
ا اجرت بکسل خودرو های تیپ ۸ تا ۱۰ کیلومتر جاده ٢,٧٠٠,٠٠٠ ۳,۴۵۰,۰۰۰ در جاده به ازای هر کیلومتر مازاد مبلغ

80،000ریالبه هزینه پایه اضافه می شود

در شهر به ازای هر کیلومتر مازاد مبلغ

95،000ریال  به هزینه پایه اضافه می شود

شهر ۲,۳۴۰,۰۰۰ ٣,٧٠٠,٠٠٠
2 اجرت بکسل خودرو های تیپB در جاده تا ۱۰ کیلومتر جاده ۲,۳۴۰,۰۰۰ ۳,۴۵۰,۰۰۰
شهر ۲,۳۴۰,۰۰۰ ۲,۷۶۰,۰۰۰
3 اجرت بکسل خودرو های تیپB  در جاده تا ۱۰ کیلومتر جاده ۲,۳۴۰,۰۰۰ ۲,۷۶۰,۰۰۰
شهر ۲,۳۴۰,۰۰۰ ۲,۳۴۰,۰۰۰
اجرت بکسل کلیه خودروها با خودرو سوار تا ۱۰ کیلومتر

شهر و جاده

۵,۲۴۰,۰۰۰ در جاده به ازای هر کیلومتر مازاد، مبلغ ۹۵,۰۰۰ ریال هزینه پایه اضافه می شود.

در شهر به ازای هر کیلومتر مازاد مبلغ ۱۱۰,۰۰۰ ریال به هزینه پایه اضافه می شود

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *