امداد خودرو کبودرآهنگ

امداد خودرو کبودرآهنگ


شماره تماس امداد خودرو همدان

 

امداد خودرو کبودرآهنگ؛ کمتر از 20 دقیقه به داد شما می‌رسد!

احتمالاً در سفرهای خود نگران این هستید که با خرابی خودرو چه کنید؟ نگران نباشید، امداد خودرو کبودرآهنگ اینجاست تا به کمک شما بشتابد. شما تنها با شماره‌گیری بدون کد ۱۶۹۳ می‌توانید از خدمات امداد خودرو پایتخت استفاده کنید. این تیم در کمتر از ۲۰ دقیقه در موقعیت شما حاضر می‌شوند.

خرابی خودرو یکی از اتفاقات ناگوار برای هر راننده‌ای است که اگر با قطعات ماشین آشنایی نداشته باشند، عملاً کاری از دست آن‌ها برنمی‌آید. احتمالاً افرادی وجود دارند که درباره مزایا و خدمات مکانیک سیار کبودرآهنگ اطلاعاتی ندارند.

ما اینجا هستیم تا در مورد خدمات امداد خودرو همدان به طور کامل صحبت کنیم، پس همراه ما باشید تا با خدمات مهم این امدادخودرو آشنا شوید.

 

 

ویدیو : امداد خودرو کبودرآهنگ

 

 

پادکست : امداد خودرو کبودرآهنگ

 

شماره تماس امداد خودرو همدان

خدمات امداد خودرو

احتمالاً سؤال خدمات امداد خودرو کبودرآهنگ شامل چه مواردی است، ذهنتان را مشغول کرده و به دنبال جواب آن هستید؟ درباره خدمات این سیستم باید گفت که متنوع‌ترین و گسترده‌ترین خدمات تعمیر خودرو را در سریع‌ترین حالت ممکن انجام می‌دهند تا شما معطل نشوید.

مشکلات و نقص‌های فنی جزئي خودرو در همان موقعیت تعمیر می‌شوند؛ اما تعمیر نقص‌های جدی در محل امکان پذیر نیست و خودرو حتماً باید توسط یدک کش همدان به نزدیک‌ترین تعمیرگاه انتقال داده شود. در ادامه به طور کامل خدمات امداد خودرو را معرفی می‌کنیم.

سوخت رسانی سیار

احتمالاً شما هم نگران این هستید که سوخت خودروهایتان در جاده به اتمام برسد و در نزدیکی شما پمپ بنزینی وجود نداشته باشد. در واقع این موضوع کابوس هر راننده‌ای است، به خصوص در تاریکی شب که جاده‌ها ناامن هستند. اگر در جاده‌های همدان بودید و نیاز به سوخت داشتید، با شماره تلفن امداد خودرو کبودرآهنگ تماس بگیرید.

بعد از تماس، تعمیرکاران مربوطه با سوخت مورد نیاز شما به لوکیشن اعزام می‌شوند. این خدمات رسانی حتی در روزهای تعطیل رسمی نیز انجام می‌شوند. از لحاظ کیفیت و خالص بودن بنزین یا گازوئيل نیز اطمینان کامل داشته باشید؛ چون از سوخت استاندارد استفاده می‌کنند تا برای وسیله نقلیه شما مشکلی ایجاد نشود.

پنچرگیری سیار

به نظر شما کدام خدمات در امداد خودرو کبودرآهنگ پرتقاضاترین هستند؟ پنچرگیری یکی از پرتقاضاترین خدمات این مرکز است که در هر ساعتی از شبانه روز انجام می‌شود. اگر در حین حرکت متوجه پنچری یا کم بادی لاستیک خود شدید، حرکت خودرو را متوقف کرده و با شماره تماس امداد خودرو کبودرآهنگ ارتباط برقرار کنید.

از نشانه‌های پنچری لاستیک می‌توان به کشیده شدن فرمان به یک سمت و تولید صداهای غیرعادی از لاستیک‌های خودرو اشاره کرد. خدمات پنچرگیری سیار شامل: تعویض لاستیک‌ها، پنچرگیری لاستیک‌ها و باد کردن لاستیک‌های کم باد می‌شود. تعویض لاستیک تیوبلس راحت‌تر از لاستیک تیوب دار است.

پنچرگیری سیار
امداد خودرو کبودرآهنگ

 

 

امداد باطری سیار

خرابی باطری نیز یکی دیگر از معضلات اتومبیل است که در فصول سرد بیشتر می‌شود و راننده‌های خودرو را آزار می‌دهد. با توجه به اهمیتی که باطری در خودرو دارد، تعمیر آن یکی از اساسی‌ترین خدمات امداد باطری کبودرآهنگ به حساب می‌آید. تمامی باطری‌هایی که توسط امداد خودرو کبودرآهنگ برای شما استفاده می‌شوند، دارای نماد استاندارد هستند.

نشان استانداردی که باطری‌ها دارند، خیال شما را از بابت کیفیت راحت‌تر می‌کنند. اگر خودرو شما نیاز به تعویض باطری داشته باشد، بعد از تعویض ضمانت نامه اصلی باتری جدید در اختیار شما قرار می‌گیرد تا از تقلبی نبودن آن مطمئن شوید.

باتری به باتری یکی دیگر از خدمات امداد خودرو شبانه روزی کبودرآهنگ است که در مواقع استارت نخوردن ماشین بدرد می‌خورد. در هر کجای استان که بودید، با امداد خودرو پایتخت تماس بگیرید. تکنسین‌های کاربلد این مرکز، عملیات باتری به باتری را به کمک خودروهای خود انجام می‌دهند تا ماشین شما استارت بخورد.

شماره تماس امداد خودرو همدان

 

تعویض روغن موتور سیار

تعویض روغن موتور، تعویض روغن ترمز و غیره از ملزومات یک خودرو هستند که اگر به موقع انجام نشوند، با خرابی‌هایی مواجه خواهید شد. بهتر است قبل از وقوع مشکل و شروع سفر، حتماً تمامی قطعات خودرو را چک کنید تا در جاده با مشکل مواجه نشوید؛ اما اگر این کار را انجام ندادید، می‌توانید از خدمات تعویض روغن امداد خودرو کبودرآهنگ استفاده کنید.

روغن خودرو شما بعد از حضور تکنسین‌های باتجربه امداد خودرو در موقعیت به طور کامل بررسی می‌شود. بعد از بررسی، روغن متناسب با خودرو شما تعویض و مشکل را رفع می‌کنند. این روغن‌ها تولید کارخانه‌های معتبر هستند که دیگر عملکرد ماشین شما را با اختلال مواجه نمی‌کنند. این مرکز فکر همه جا را کرده است.

خدمات قفل و سوئیچ سیار

احتمالاً این مشکل برای شما پیش آمده است که در حین باز کردن قفل خودرو، سوئیچ داخل قفل گیر کند یا به طور کامل بشکند. شکستگی سوئیچ در قفل در هنگام استارت زدن نیز ممکن است، اتفاق بیفتد. این مشکل در زمانی که عجله دارید یا در جاده هستید، بسیار ناراحت کننده است. امداد خودرو همدان کبودرآهنگ در رفع خرابی‌های سوئیچ و قفل نیز مهارت دارد.

متخصصان در این حوزه بدون هیچ آسیبی به خودرو به کمک پیشرفته‌ترین تجهیزات، سوئیچ شکسته شده را خارج می‌کنند. شعار امداد خودرو سیار کبودرآهنگ مشتری‌مداری است. اگر در زمینه خدمات امداد خودرو شکایتی داشتید، می‌توانید با شماره ۳۴۲۲۲۲۲۴-۰۸۱ تماس بگیرید و شکایت خود را به بازرسان این مجموعه منتقل کنید تا در اسرع وقت رسیدگی شود.

حمل خودرو سیار

یکی از مشکلات جدی در خودروها این است که به هیچ وجه روشن نمی‌شوند و حرکت نمی‌کنند. در مواردی که امکان تعمیر در محل وجود ندارد و به امکانات پیشرفته‌تری نیاز است، جرثقیل خودرو در همدان وارد عمل می‌شود که تمامی سطح استان همدان را پوشش می‌دهد.

اگر در نزدیکی شهر کبودرآهنگ هستید، می‌توانید با شماره یدک کش کبودرآهنگ تماس بگیرید تا در سریع‌ترین زمان ممکن در محل حضور پیدا کنند. البته این نکته را در نظر داشته باشید، در زمانی که شرایط آب و هوا نامساعد است، تعمیر در محل امکان پذیر نیست و باید از حمل ماشین در کبودرآهنگ کمک بگیرید.

کفی خودروبرهای این مراکز مجهز و بروز هستند و بدون اینکه ذره‌ای آسیب به خودرو شما وارد کنند، اتومبیل را تا نزدیک‌ترین تعمیرگاه حمل می‌کنند و به مقصد می‌رسانند. یدک‌کش‌های امداد خودرو کبودرآهنگ توسط تعمیرکاران ماهر استفاده می‌شوند.

شماره تماس امداد خودرو همدان

 

مزایای استفاده از امداد خودرو

به نظر شما استفاده از امداد خودرو و حمل خودرو همدان چه مزایایی دارد که باعث انصراف فرد از دست به آچار شدن، می‌شود؟  هنگام استفاده از امداد خودرو کبودرآهنگ از مزایای مختلفی بهره‌مند می‌شوید که شما را به استفاده مداوم از این خدمات ترغیب می‌کند.

از بارزترین مزایای استفاده از این خدمات می‌توان به جلوگیری از بروز خرابی‌ها و نقص‌های فنی جدی اشاره کرد. به این صورت که شما با رفع مشکلات جزئی، با مشکلات کلی روبه‌رو نخواهید شد. در ادامه، مزایایی که درصد تقاضا در استفاده از این خدمات را بالاتر برده است را توضیح می‌دهیم.

مزایای استفاده از امداد خودرو
امداد خودرو کبودرآهنگ

 

 

انجام تعمیرات در کمترین زمان ممکن

به جرئت می‌توان گفت یکی از دلایل اصلی در استفاده از خدمات امداد خودروها، همین ارائه خدمات در کمترین زمان است که باعث صرفه جویی در زمان می‌شود. بعد از تماس با یدک کش جاده همدان کبودرآهنگ این تیم در کم‌تر از ۲۰ دقیقه به مقصد می‌رسد و اقدام به تعمیر و عیب یابی می‌کند.

ضمانت خدمات امداد خودرو

احتمالاً دلیل عدم استفاده از امداد خودرو کبودرآهنگ ترس از ضمانت نکردن انجام خدمات است؛ اما نباید ترس از این موضوع داشته باشید؛ زیرا تمامی خدمات این مرکز ضمانت می‌شوند و اگر بعد از تعمیر با مشکل مواجه شدید، با ضمانت‌نامه‌ای که در دست دارید، به تعمیرگاه اصلی امداد خودرو پایتخت مراجعه کنید.

این تعمیرگاه در مرکز استان، واقع در میدان عاشورا، ابتدای بلوار رفسنجانی، کنار باسکول مهدیه در مجتمع تعمیرگاهی پایتخت قرار دارد. کارشناسان و تعمیرکاران این مرکز پاسخگوی تمامی ایرادهای خودرو شما هستند.

ارائه انواع لوازم یدکی اصل

یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های امداد خودرو کبودرآهنگ استفاده از لوازم یدکی‌های اصل و با کیفیت است. سر چشمه برخی از ایرادهای خودروها به این دلیل است که قطعات آن‌ها دچار مشکل شده‌اند و باید تعویض شوند. در مواقعی که ماشین شما روشن نمی‌شود، با جرثقیل ماشین بر در کبودرآهنگ به تعمیرگاه منتقل شده و در آنجا تعویض قطعه به وسیله تکنولوژی‌های بروز انجام می‌شود.

در فروشگاه امداد خودرو پایتخت تمامی قطعات شرکت‌های تولیدی سایپا، ایران خودرو و قطعات کره‌ای و چینی وجود دارند که شما با مراجعه به این فروشگاه می‌توانید قطعه موردنظر خود را با قیمت مناسب خریداری کنید. شما حتی در این فروشگاه می‌توانید کمیاب‌ترین قطعات را پیدا کنید.

تنوع خدمات امداد خودرو

در تیم تخصصی امداد خودرو کبودرآهنگ تنوع خدماتی بسیار بالاست و شما دست‌خالی از امداد خودرو پایتخت بیرون نخواهید رفت. کارشناسان و تعمیرکاران این مراکز در سطح بالایی از تخصص و تجربه قرار دارند و دانش خود را متناسب با تکنولوژي بروز می‌کنند. شما با خیال راحت می‌توانید تمامی تعمیرات خود را به این مجموعه بسپارید.

شماره تماس امداد خودرو همدان

 

هزینه مناسب امداد خودرو

هزینه در مقدار استفاده از یک خدمات تأثیر مستقیمی دارد. امداد خودرو کبودرآهنگ هزینه بسیار مناسب و معقولی دارد و تمامی اقشار جامعه می‌توانند از خدمات آن استفاده کنند. هزینه خدمات این مراکز طبق نرخ اتحادیه‌های مربوطه است و هیچ یک از امداد خودروها نمی‌توانند بیشتر از نرخ مصوب هزینه بگیرند.

پوشش کلیه مسیرها

از زیبایی‌های امداد خودرو کبودرآهنگ می‌توان به این موضوع اشاره کرد که تمامی مسیرهای متصل به همدان را پوشش می‌دهد و خدمات خود را تا آنجا ارسال می‌کند و خودروهای از کار افتاده را توسط یدک کش کبودرآهنگ تا نزدیک‌ترین تعمیرگاه حمل می‌کند.

امداد خودرو پایتخت ۹ پایگاه فعال در محورهای همدان – ساوه، همدان – کرمانشاه، همدان ـ سنندج، همدان – ملایر، همدان – رزن دارد که در ۲۴ ساعت از شبانه روز خدمات خود را ارائه می‌دهند و بعد از تماس تعمیرکاران خود را در اسرع وقت به محل می‌رسانند.

پوشش کلیه مسیرها
امداد خودرو کبودرآهنگ

 

 

ویژگی‌های امداد خودرو معتبر

تعمیر درست خودرو ارتباط تنگاتنگی با سلامت و جان انسان دارد. به همین دلیل کیفیت خدماتی که از حمل خودرو کبودرآهنگ دریافت می‌کنید، بسیار مهم است. در هنگام انتخاب امداد خودرو کبودرآهنگ باید به نکاتی توجه کنید. توجه به این نکات باعث می‌شود که شما خدمات خود را در مراکز حرفه‌ای انجام دهید.

نکات مهم در انتخاب بهترین خدمات امدادخودرو عبارت‌اند از:

  • دسترسی راحت و آسان: برای استفاده از خدمات امداد خودرو کبودرآهنگ باید روش‌های راحتی وجود داشته باشد تا مشتری از آن استفاده کند. وب سایت، تلفن گویا و چت آنلاین برای ارتباط با مشتری از ویژگی‌های امداد خودرو حرفه‌ای است.
  • هزینه مقرون به صرفه: تمامی هزینه‌های این مراکز باید طبق نرخ اتحادیه باشند و به طور شفاف برای مشتری توضیح داده شود.
  • ضمانت خدمات: از مهم‌ترین نکاتی که در انتخاب امداد خودرو باید مورد توجه قرار بگیرد، این است که تمامی خدماتی که از سمت مرکز ارائه می‌شوند، ضمانت شوند.
  • کیفیت خدمات: کیفیت نکته اصلی در امداد خودرو کبودرآهنگ است. تعمیرکاران مجرب این مراکز باید خدمات خود را در سطح بالایی از کیفیت ارائه دهند.
  • سرعت بالا در ارائه خدمات: امداد رسانی سریع از ضرورت‌های مراکز امداد خودرو هستند و باید برای وقت مشتری احترام قائل شوند. به همین خاطر تعمیرکاران بعد از تماس با تلفن خودرو بر کبودرآهنگ سریع به محل اعزام می‌شوند.
  • ارائه خدمات ۲۴ ساعته: خرابی خودرو در ساعات مشخصی از روز اتفاق نمی‌افتد و ممکن است راننده در هر ساعتی از شبانه روز نیاز به امداد خودرو داشته باشد. امداد خودرو پایتخت به این موضوع آگاه است و خدمات خود را حتی در روز تعطیل ارائه می‌دهد.
  • شماره تماس امداد خودرو همدان

متنوع‌ترین خدمات امداد جاده‌ای با امداد خودرو پایتخت

امداد خودرو کبودرآهنگ خدمات باکیفیتی در زمینه امداد جاده‌ای انجام می‌دهد. این خدمات زیر نظر باتجربه‌ترین و تخصصی‌ترین تعمیرکاران در کم‌ترین زمان ممکن انجام می‌شوند. به قول شاعر زبان قاصر می‌ماند در وصف ویژگی‌های امداد خودرو پایتخت.

از خدمات متنوع این مرکز می‌توان به صافکاری، نقاشی، جلوبندی، باطری‌سازی و مکانیکی خودروهای ایرانی و خارجی اشاره کرد. در طرح‌های نوروزی، زمستانی و اربعین حسینی مدیرعامل و کارکنان شرکت نیز حضور دارند و با نیروهای پلیس همکاری خوبی انجام می‌دهند.

 دفتر شرکت امداد خودرو پایتخت همدان در میدان فردوسی، ابتدای کوچه روشن، پلاک ۳۱ قرار دارد که می‌توانید به صورت حضوری مراجعه کنید. کلیه امکانات ماشینی امداد خودرو در جدول زیر جمع‌آوری‌شده است.

نوع خودرو تعداد خودرو
نیسان یدک کش ۳۵ عدد
خودروبر کفی ۱۲ عدد
جرثقیل نیمه‌سنگین دکل دار ۵ عدد
جرثقیل سنگین ۴ عدد
خودروهای امدادی دو‌منظوره ۹ عدد
متنوع‌ترین خدمات امداد جاده‌ای با امداد خودرو پایتخت
امداد خودرو کبودرآهنگ

 

 

سخن پایانی

امداد خودرو کبودرآهنگ جزو پایگاه‌های فعال امداد خودرو پایتخت قرار دارد که در تمامی فصول به صورت شبانه روزی در بالاترین کیفیت ارائه خدمات می‌کند. با این مرکز دیگر نگران سفرهای خود نباشید؛ چون می‌توانید با خیالی راحت سفر خود را در جاده آغاز کنید و اگر با نقص فنی مواجه شدید، در هر نقطه‌ای که قرار داشتید، تیم امداد خودرو در کم‌تر از ۲۰ دقیقه به محل می‌رسد.

شماره تماس امداد خودرو همدان

 

سؤالات متداول

۱. امداد خودرو پایتخت چند پایگاه در محورهای مختلف دارد؟

۹ پایگاه فعال در محورهای استان همدان

۲. آیا شماره برای رسیدگی به شکایات امداد خودرو وجود دارد؟

بله برای بازرسی با شماره ۳۴۲۲۲۲۲۴-۰۸۱ تماس بگیرید.

۳. خدمات امداد خودرو شامل چه مواردی می‌شود؟

نقاشی، صافکاری، مکانیکی، جلوبندی و باطری‌سازی

۴. آیا خدمات این مرکز ضمانت نامه دارد؟

بله بعد از انجام خدمات ضمانت‌نامه‌ای تحویل شما داده می‌شود.

 

سایر مقالات:

امداد خودرو همدان آماده امداد رسانی 24 ساعته+ شماره تماس 
حمل خودرو همدان با 3 روش نوین-شماره تماس حمل خودرو
شماره تماس یدک کش همدان-قیمت بسیار مناسب-امدادرسانی در کمترین زمان
خدمات امداد خودرو ملایر + شماره تماس- امداد رسانی در کمتر از 20 دقیقه!
امداد خودرو بهار+ شماره تماس با امداد خودرو-بیش از 10 نوع امداد رسانی
امداد خودرو نهاوند- نزدیکترین امداد خودرو در نهاوند با امداد رسانی کمتراز 20 دقیقه
شماره تماس امداد خودرو تویسرکان -خدمات امداد رسانی در 24 ساعته از شبانه روز
شماره تماس امداد خودرو اسد آباد- ارسال نزدیک ترین امداد رسان در کمتر از 20 دقیقه
امداد خودرو آزاد راه همدان – ارائه خدمات 24 ساعته در سریع‌ترین زمان!
امداد خودرو رزن-شماره تماس سریع امداد خودرو رزن-امداد رسانی15دقیقه ای

 

تعرفه خدمات امداد خودرو پایتخت:

شرح اجرت خدمات موقعیت جغرافیایی نیسان زنجیری نیسان چرخگیر هزینه حمل بیش از ۱۰ کیلومتر
ا اجرت بکسل خودرو های تیپ ۸ تا ۱۰ کیلومتر جاده ٢,٧٠٠,٠٠٠ ۳,۴۵۰,۰۰۰ در جاده به ازای هر کیلومتر مازاد مبلغ

80،000ریالبه هزینه پایه اضافه می شود

در شهر به ازای هر کیلومتر مازاد مبلغ

95،000ریال  به هزینه پایه اضافه می شود

شهر ۲,۳۴۰,۰۰۰ ٣,٧٠٠,٠٠٠
2 اجرت بکسل خودرو های تیپB در جاده تا ۱۰ کیلومتر جاده ۲,۳۴۰,۰۰۰ ۳,۴۵۰,۰۰۰
شهر ۲,۳۴۰,۰۰۰ ۲,۷۶۰,۰۰۰
3 اجرت بکسل خودرو های تیپB  در جاده تا ۱۰ کیلومتر جاده ۲,۳۴۰,۰۰۰ ۲,۷۶۰,۰۰۰
شهر ۲,۳۴۰,۰۰۰ ۲,۳۴۰,۰۰۰
اجرت بکسل کلیه خودروها با خودرو سوار تا ۱۰ کیلومتر

شهر و جاده

۵,۲۴۰,۰۰۰ در جاده به ازای هر کیلومتر مازاد، مبلغ ۹۵,۰۰۰ ریال هزینه پایه اضافه می شود.

در شهر به ازای هر کیلومتر مازاد مبلغ ۱۱۰,۰۰۰ ریال به هزینه پایه اضافه می شود

 

5 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *