امداد خودرو ملایر

امداد خودرو ملایر


شماره تماس امداد خودرو همدان

صفر تا صد خدمات امداد خودرو ملایر + شماره تماس

با توجه ‌به توسعه استفاده از خودروها امداد خودرو ملایر که زیرمجموعه‌ای از امدادخودرو پایتخت است به یکی از خدمات اجتماعی ضروری تبدیل شده است. شما کافی است با شماره تماس ۱۶۹۳ که مربوط به امدادخودرو پایتخت است تماس بگیرید تا آنها در مدت‌زمان کمتر از 20 دقیقه

، خدمات ۲۴ ساعته، استفاده از تجهیزات حرفه‌ای و تخصصی و… در رفع مشکلات و نقص‌های فنی خودرو به رانندگان کمک بزرگی کنند.

در ادامه مقاله شما را با خدمات متنوع امداد خودرو پایتخت در شهر نهاوند بیشتر آشنا می‌کنیم؛ پس با ما همراه باشید.

ویدیو : امداد خودرو ملایر

پادکست : امداد خودرو ملایر

شماره تماس امداد خودرو همدان

قبل از تماس با امداد خودرو ملایر به چه نکاتی توجه کنیم؟

ابتدا نیاز است که بدانید در هر ساعاتی از شبانه‌روز می‌توانید از خدمات امدادخودرو شبانه‌روزی ملایر استفاده کنید؛ همچنین باید بدانید که مشکل وسیله شما دقیقاً چیست.اگر مشکل خودروی شما در محل حادثه رفع نشد، شما باید با مکانیک سیار ملایر تماس بگیرید تا در محل حادثه حضور پیدا کرده و مشکل خودروی شما را رفع کند.

در غیر این صورت باید وسیله شما توسط جرثقیل ماشین بر در ملایر حمل شده و به نزدیک‌ترین پایگاه امدادی انتقال داده شود. پس با تشخیص درست نقص فنی وسیله نقلیه خودتان قادر خواهید بود که به‌ راحتی مشکل ماشینتان را حل کنید.

ویژگی‌های امداد خودرو ملایر

همواره انتخاب امدادخودرو پایتخت در ملایر به ‌عنوان یک شرکت قابل‌اعتماد برای کسانی که نیاز به کمک داشته‌اند، گزینه اول بوده است؛ زیرا این شرکت در مواقع بحرانی بسیار حرفه‌ای عمل می‌کند. در ادامه چند نکته را بیان می‌کنیم که به شما در شناخت بیشتر امدادخودرو ملایر کمک می‌کند.

شماره تماس امداد خودرو همدان

سرویس‌های ارائه شده

امدادخودرو پایتخت ارائه‌دهنده بیشتر سرویس‌هایی است که یک خودرو ممکن است به آن نیاز پیدا کند. این شرکت خدمات مهمی مانند حمل خودرو توسط یدک‌کش ملایر، تعمیر در محل، تأمین سوخت و… را پشتیبانی می‌کند.

این تعمیر و پشتیبانی می‌تواند در محل خرابی انجام شود؛ اما اگر مشکل در محل حل نشد، این شرکت آمادگی دارد تا خودرو شما را توسط جرثقیل خودرو در همدان به تعمیرگاه منتقل کند.

 به‌ عنوان ‌مثال امداد خودرو ملایر پایتخت دارای ۹ خودرو امدادی دومنظوره جهت خدمات تعمیر در محل و استقرار در پایگاه‌های ثابت جاده‌ای است.

پوشش منطقه‌ای

امدادخودرو پایتخت به‌ عنوان یک شرکت امدادی با شبکه پوشش گسترده می‌تواند انتخابی مناسب برای دریافت خدمات مربوط به خودرو باشد و در صورت بروز هر مشکلی در هر نقطه‌ای از کشور یا حداقل نقاط هم‌جوار به شما کمک کند.

مثلاً امداد خودرو همدان در ملایر دارای ۹ پایگاه ثابت در محورهای (آزادراه همدان ساوه) (محور همدان کرمانشاه) (همدان سنندج) (همدان ملایر) (همدان رزن) است؛ در نتیجه این شرکت نقاط زیادی را تحت پوشش دارد.

پوشش منطقه‌ای
امداد خودرو ملایر

زمان پاسخگویی

یکی از ویژگی‌های مهم و ضروری در شرکت امدادخودرو پایتخت، قابلیت پاسخگویی سریع و مؤثر در موقعیت‌های اضطراری است.تحقیقات میدانی نشان می‌دهند که هر زمانی با شماره‌ تلفن امداد خودرو ملایر تماس بگیرید، این امدادخودرو به ‌صورت ۲۴ ساعته پاسخگوی نیازهای امداد جویان بوده و در سریع‌ترین زمان خود را به محل حادثه رسانده است.

رعایت حقوق امداد جویان

یکی از قوانین انسان‌دوستانه امدادخودرو سیار ملایر، رعایت حقوق و احترام به کسانی است که به کمک نیاز دارند.رعایت حقوق امدادجویان شامل ارائه شرایط کاری مناسب، حمایت روانی، ارائه خدمات بهداشتی درمانی و… است. اگر انتخاب شما امداد خودرو ملایر پایتخت باشد، از همه آن‌ها بهره می‌برید.

آنها با اختصاص یک خط تلفن بازرسی و شکایات ۰۸۱-۳۴۲۲۲۲۲۴ در راستای حمایت از حقوق امدادجویان، گام مهمی برداشته‌اند.

هزینه‌ها و شرایط

کافی است به شماره تماس امداد خودرو ملایر زنگ بزنید تا با هزینه خدمات امدادخودرو پایتخت که کاملاً منصفانه و بر اساس قیمت مصوب است، آشنا شوید. رعایت هزینه و شرایط مناسب توسط امدادخودرو پایتخت امری بسیار حائز اهمیت است که همواره آن را رعایت کرده‌اند.به‌عنوان‌مثال اگر شما با شماره یدک‌کش ملایر برای حمل ماشین در ملایر تماس بگیرید، با مشاهده قیمت آنها متوجه خواهید شد که هزینه‌های خدمات امدادخودرو ملایر بسیار مقرون‌به‌صرفه است.

شماره تماس امداد خودرو همدان

استفاده از قطعات باکیفیت

یکی از ویژگی‌های خدمات اصلی امدادخودرو پایتخت، استفاده از قطعات باکیفیت است. چراکه قطعات باکیفیت تضمین می‌کنند که خودروی شما به ‌درستی تعمیر و راه‌اندازی می‌شود. علاوه بر این، استفاده از قطعات باکیفیت تضمین می‌کند که عملکرد خودرو پس از تعمیر بهبود می‌یابد و مشکلات تکراری رخ نمی‌دهند.

 شرکت امدادخودرو پایتخت با راه‌اندازی فروشگاه قطعات یدکی خودروهای ایران‌ خودرو و سایپا و قطعات مصرفی خودروهای چینی و کره‌ای، هر گونه نیاز شما را در این ‌رابطه برطرف کرده است.

 مؤثربودن در بحران

مؤثر بودن در بحران‌ها و شلوغی‌ها مانند: تصادفات، خرابی‌های خودرو، مناسبت‌های مذهبی شلوغ مانند اربعین، سفرهای نوروزی و… نیاز به اکیپی مجهز و همیشه در صحنه دارد.

یکی از بهترین شرکت‌ها در این مواقع امداد خودرو ملایر است که با حضور مدیرعامل و نیروهای شرکت در تمامی طرح‌های اربعین حسینی، نوروزی، زمستانی و… با نیرو‌های پلیس‌راه و راهداری در تمامی محورهای مواصلاتی استان همکاری لازم را دارد و توانسته است که اعتماد عامه مردم را جلب کند

 مؤثربودن در بحران
امداد خودرو ملایر

تجربه و سابقه

تجربه و سابقه در شرکت امدادخودرو پایتخت جزو ضروریات استخدام کارمندان و تعمیرکاران این شرکت است؛ زیرا تعمیر و مشکلات خودروها می‌تواند ماهیت پیچیده و چالش‌برانگیزی داشته باشد؛ همچنین این کار نیاز به دانش فنی و تجربه حرفه‌ای دارد؛ بنابراین داشتن تجربه کافی و سابقه در صنعت خودرو و مهارت‌های لازم برای رفع مشکلات فنی مهم است.

خدمات امداد خودرو ملایر

هر چقدر هم که خودروها پیشرفته باشند، باز مشکلات فنی و تصادفات ممکن است در هر لحظه رخ دهند. در این شرایط خدمات امداد خودرو ملایر با ارائه خدمات تعمیر، رفع عیب و یدک‌کشی در موقعیت‌های اضطراری به شما کمک می‌کند.

تعمیرات معمولی

تعمیرات معمولی شامل تعمیر موتور، نصب و تعویض قطعات، تعمیر سیستم ترمز و عیب‌یابی در سیستم‌های الکتریکی خودرو است. تکنسین‌های ماهر و باتجربه امداد خودرو ملایر با استفاده از ابزارها و تجهیزات موردنیاز قادر به تعمیر بسیاری از خرابی‌های رایج در محل هستند پس نیازی به حمل خودرو ملایر ندارید؛اما اگر به هر دلیلی به حمل ماشین نیاز داشتید، کافی است با تلفن خودرو بر ملایر تماس بگیرید تا به سراغ شما بیایند و خودرو شما را تا تعمیرگاه حمل کنند.

مشکلات مربوط به لاستیک

تعویض لاستیک یکی از خدمات مهم امداد خودرو ملایر است که در صورت پنچرشدن یا خرابی لاستیک توسط تکنسین‌ها به شما ارائه می‌شود. معمولاً بسته به میزان خرابی تکنسین‌ها اقدام به جایگزینی لاستیک با یک لاستیک جدید یا آپارات کردن در محل می‌کنند.

اگر در همدان یا استان‌های هم‌جوار سکونت دارید می‌توانید از خدمات یدک ‌کش همدان نیز بهره‌برداری کنید تا در هر لحظه به کمک شما بیاید.

تعویض باطری

یکی دیگر از وظایف امدادخودروها تعویض و رفع مشکلات باتری است. باتری خودرو از اجزای حیاتی آن است که به طور معمول برای استارت خودرو نیاز است؛ اما در شرایطی ممکن است باتری از کار بیفتد یا به تعمیر نیاز داشته باشد در این مواقع تکنسین‌های امداد باطری ملایر توانایی تعویض و رفع مشکلات باتری را دارند و باتری جدید مطابق با نیازهای خودرو شما را در محل نصب خواهند کرد.

 با انتخاب خدمات امداد خودرو ملایر می‌توانید مشکلات خود را در محل خرابی حل کنید و احتیاجی به حمل خودرو همدان نداشته باشید.

عیب‌یابی و تشخیص

یکی از مزایای بزرگ خدمات امدادخودرو عیب‌یابی و تشخیص دقیق مشکلات خودرو است. امداد خودرو ملایر با استفاده از تخصص و تجربه تکنسین‌های خود به‌سرعت و دقت مشکلات را تشخیص داده و آنها را برطرف می‌کند.

به‌ علاوه، با استفاده از خدمات عیب‌یابی و تشخیص می‌توانید هزینه‌های اضافی ناشی از تعمیرات نامناسب را کاهش دهید و مشکلات را پیش از ایجاد خسارت جدی برطرف کنید.

عیب‌یابی و تشخیص
امداد خودرو ملایر

تعمیرات موقت

در برخی موارد تکنسین‌ها باتوجه‌به تخصص و تجربه خود قادرند مشکلات خرابی را به طور موقت و در محل برطرف کنند. این خدمات تعمیر موقت می‌تواند شامل تعمیرات در موتور، سیستم ترمز، سیستم برق و سایر اجزا و تجهیزات خودرو باشند.

همچنین ممکن است نیازمند جایگزینی قطعات کوچک یا تنظیمات ساده باشند.این فرایند به شما کمک می‌کند که خودروی خود را حرکت دهید و آن را به نزدیک‌ترین تعمیرگاه حمل کنید.

سوخت‌رسانی

درصورتی‌که خودروی شما به دلیل تمام‌شدن سوخت در جاده متوقف شده باشد امدادخودرو می‌تواند با ارائه خدمات سوخت‌رسانی به شما کمک کند تا بتوانید مجدداً سفر خود را ادامه دهید؛ بنابراین مرکز امداد خودرو ملایر با تیمی باتجربه و متخصص با بهره‌گیری از تانکرهای کاملاً تجهیزشدن و تجهیزات پیشرفته در همه نقاط استان همدان و اطراف خدمات سوخت‌رسانی را برای رانندگان فراهم می‌کند.

انتقال خودرو به تعمیرگاه

امداد خودرو ملایر با ارائه خدمات حمل‌ونقل خودرو بهترین گزینه برای انتقال خودروی شما از محل خرابی به تعمیرگاه است. این شرکت با ارائه خدمات باکیفیت، تکنولوژی بروز و تیم کارشناسی ماهر خودرو شما را بادقت و حساسیت بالا به مقصد موردنظر منتقل می‌کند.

با انجام این عملیات با کمترین زمان و به‌صرفه‌ترین هزینه مشتریان می‌توانند به‌راحتی خودروی خود را به تعمیرگاه انتقال دهند.

انتقال خودرو به نمایندگی

یکی دیگر از وظایف امدادخودرو انتقال خودروهای خراب به نمایندگی‌های مربوطه است. به‌عنوان‌مثال امدادخودرو پایتخت پس از خرابی خودرو با حمل آنها به دفتر مرکزی این شرکت اقدام می‌کند که آدرس این نمایندگی در همدان میدان فردوسی، کوچه روشن و پلاک ۳۱ قرار دارد.

در این نمایندگی تیم متخصص و حرفه‌ای شرکت امداد خودرو ملایر تمامی مشکلات مربوط به تعمیرات خودرو را انجام می‌دهند.

تعویض تسمه تایم

تسمه تایم در خودروها باید به طور منظم تعویض شود؛ زیرا در صورت پاره شدن این قطعه خودرو شما قادر به حرکت نخواهد بود و اگر این پارگی در حین حرکت صورت گیرد سبب بروز آسیب جدی به سیستم خودرو می‌شود.

امدادخودرو پایتخت با تجهیزات و ابزارهای مناسب تسمه تایم پاره شده را تعویض می‌کند واگر به خودرو آسیب جدی وارد شده باشد، خودرو را به تعمیرگاه حمل می‌کند.

شماره تماس امداد خودرو همدان

حمل خودرو با یدک‌کش و کفی

هنگامی که خودرو شما در جاده خاموش شود و دیگر قادر به حرکت‌کردن نباشد یا اگر شرایط آب‌وهوا به‌گونه‌ای باشد که نتوان خودرو را در محل حادثه تعمیر کرد، امدادخودرو ملایر با استفاده از یدک‌کش و کفی خودروبر، خودرو آسیب‌دیده را بدون هیچ صدمه‌ای به نزدیک‌ترین تعمیرگاه حمل می‌کند.

خدمات قفل و سوئیچ

شاید برای شما هم این اتفاق پیش‌آمده باشد که در هنگام باز کردن قفل درب خودرو، کلید درون قفل گیرکرده و بشکند یا هنگام استارت‌زدن، سوئیچ درون قفل گیر کند و دچار شکستگی شود که در چنین مواقعی امداد خودرو ملایر با استفاده از تجهیزات پیشرفته و بدون هیچ آسیبی به بدنه خودرو مشکل را برطرف می‌کند.

تعرفه خدمات امداد خودرو ملایر

تمامی هزینه‌های خدمات امدادخودرو پایتخت در ملایر منصفانه و بر اساس قیمت‌های مصوب هستند. تعرفه بعضی از خدمات امدادخودرو پایتخت بر اساس زیر است (قیمت‌ها حدودی و بر اساس روز، سختی کار، دوری و… متفاوت هستند).

ردیف خدمات تعرفه قیمت
۱ یدک‌کش به‌ازای هر کیلومتر ۵۸۰۰
۲ چرخ گیر به‌ازای هر کیلومتر ۵۸۰۰
۳ کفی خودرو بر در محدوده شهری به‌ازای هر کیلومتر ۱۰۹۰۰
۴ کفی خودرو بر بیرون از محوطه شهری به‌ازای هر کیلومتر ۱۵۰۰۰
۵ عیب‌یابی خودرو ایرانی ۸۵۰۰۰
۶ عیب‌یابی خودرو خارجی ۱۲۰۰۰۰۰
۷ باطری به باطری خودرو ایرانی ۱۷۰۰۰۰۰
۸ تعویض لاستیک ۱۴۰۰۰۰۰
۹ در آوردن از چاله و جوی ۳۵۰۰۰۰۰
۱۰ رمپ پارکینگ برای حمل‌ونقل ۵۰۰۰۰۰
تعرفه خدمات امداد خودرو ملایر
امداد خودرو ملایر

امدادخودرو پایتخت همراهی حرفه‌ای در لحظات دشوار

شرکت امدادخودرو پایتخت در راستای ارائه خدمات باکیفیت و مؤثر در حوزه خودرو در کوتاه‌ترین زمان خود را به امداد خواهان می‌رساند. این شرکت به طور تخصصی از ۳۵ دستگاه نیسان یدک‌کش، ۱۲ دستگاه خودروبر کفی، ۵ دستگاه جرثقیل دکل دار نیمه‌سنگین و ۴ دستگاه جرثقیل سنگین برخوردار است تا بتواند همه نیازهای مرتبط با خودرو را حل کرده باشد.

همچنین در صورت نیاز به تعمیر و خدمات بیشتر می‌توانند خودرو ها را به تعمیرگاه مرکزی امدادخودرو واقع در میدان عاشورا، ابتدای بلوار رفسنجانی، جنب باسکول مهدیه انتقال دهند.

سخن پایانی

در نهایت امداد خودرو ملایر تمام تلاش خود را می‌کند تا به‌عنوان شرکتی قابل‌اعتماد و باتجربه در عرصه خدمات امدادخودرو همواره و در هر لحظه به نیازهای مردم رسیدگی کند. همچنین این شرکت امدادی با تجهیزات مدرن و ماشین‌آلات به‌روز مفتخر است که خودروهای شما را به بهترین نحو تعمیر یا حمل کند.

در این مقاله در مورد این خدمات برای شما توضیحات کافی را ارائه کردیم؛ به این امید که به شما کمکی کرده باشیم.

شماره تماس امداد خودرو همدان

سؤالات متداول

۱ . آیا خدمات امدادخودرو ملایر همیشه در دسترس هستند؟

بله این خدمات امدادی به طور ۲۴ ساعته و در تمام روزهای هفته ارائه می‌شوند.

۲ . آیا امداد خودرو ملایر توانایی پوشش راه‌ها و مناطق دورافتاده را دارد؟

بله امدادخودرو در ملایر همه راه‌ها و مناطق استان همدان را تحت حمایت خود دارد.

۳ . آیا امدادخودرو ملایر قادر به انجام تعمیرات میدانی است؟

امدادخودرو علاوه بر حمل‌کردن خودرو، قادر به انجام تعمیراتی در محل نیز است.

سایر مقالات:

حمل خودرو همدان با 3 روش نوین-شماره تماس حمل خودرو
شماره تماس یدک کش همدان-قیمت بسیار مناسب-امدادرسانی در کمترین زمان
امداد خودرو کبودرآهنگ- 6 خدمت اصلی و امداد رسانی امداد خودرو پایتخت
امداد خودرو بهار+ شماره تماس با امداد خودرو-بیش از 10 نوع امداد رسانی
امداد خودرو نهاوند- نزدیکترین امداد خودرو در نهاوند با امداد رسانی کمتراز 20 دقیقه
شماره تماس امداد خودرو تویسرکان -خدمات امداد رسانی در 24 ساعته از شبانه روز
شماره تماس امداد خودرو اسد آباد- ارسال نزدیک ترین امداد رسان در کمتر از 20 دقیقه
امداد خودرو آزاد راه همدان – ارائه خدمات 24 ساعته در سریع‌ترین زمان!
امداد خودرو رزن-شماره تماس سریع امداد خودرو رزن-امداد رسانی15دقیقه ای
امداد خودرو صالح آباد-امداد رسانی در 20 دقیقه

تعرفه خدمات امداد خودرو پایتخت:

شرح اجرت خدمات موقعیت جغرافیایی نیسان زنجیری نیسان چرخگیر هزینه حمل بیش از ۱۰ کیلومتر
ا اجرت بکسل خودرو های تیپ ۸ تا ۱۰ کیلومتر جاده ٢,٧٠٠,٠٠٠ ۳,۴۵۰,۰۰۰ در جاده به ازای هر کیلومتر مازاد مبلغ

80،000ریالبه هزینه پایه اضافه می شود

در شهر به ازای هر کیلومتر مازاد مبلغ

95،000ریال  به هزینه پایه اضافه می شود

شهر ۲,۳۴۰,۰۰۰ ٣,٧٠٠,٠٠٠
2 اجرت بکسل خودرو های تیپB در جاده تا ۱۰ کیلومتر جاده ۲,۳۴۰,۰۰۰ ۳,۴۵۰,۰۰۰
شهر ۲,۳۴۰,۰۰۰ ۲,۷۶۰,۰۰۰
3 اجرت بکسل خودرو های تیپB  در جاده تا ۱۰ کیلومتر جاده ۲,۳۴۰,۰۰۰ ۲,۷۶۰,۰۰۰
شهر ۲,۳۴۰,۰۰۰ ۲,۳۴۰,۰۰۰
اجرت بکسل کلیه خودروها با خودرو سوار تا ۱۰ کیلومتر

شهر و جاده

۵,۲۴۰,۰۰۰ در جاده به ازای هر کیلومتر مازاد، مبلغ ۹۵,۰۰۰ ریال هزینه پایه اضافه می شود.

در شهر به ازای هر کیلومتر مازاد مبلغ ۱۱۰,۰۰۰ ریال به هزینه پایه اضافه می شود

 

9 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *