امداد خودرو سایپا همدان

امداد خودرو سایپا همدان


شماره تماس امداد خودرو همدان

امداد خودرو سایپا همدان

امداد خودرو سایپا همدان با بالاترین استانداردهای کیفیت آماده پاسخگوی به نیازهای شما در هنگام بروز مشکلات رانندگی است. شما می‌توانید با شماره امداد خودرو سایپا در همدان با کد ۱۶۹۳ که متعلق به امدادخودرو پایتخت است، تماس بگیرید و از تجربه این تیم ماهر استفاده کنید.

امداد خودرو سایپا همدان چه خدماتی را ارائه می‌دهد؟

در راستای تأمین امنیت و آسایش در مسیرهای سفر امداد خودرو سایپا با ارائه خدمات حرفه‌ای در حوزه عیب‌یابی و رفع ایرادات خودروها به شما کمک می‌کند تا با اطمینان و راحتی بیشتر به مقصد خود برسید.

این خدمات به‌صورت درون‌شهری و برون‌شهری در دسترس مشتریان قرار می‌گیرد؛ بنابراین شما می‌توانید در هر نقطه‌ای و در هر ساعتی از شبانه‌روز از بهترین امداد خودرو سایپا در همدان استفاده کنید.

علاوه بر این خدمات امداد خودرو سایپا باتجربه در همدان برای شما در موارد ضروری در جاده‌ها نیز در دسترس است. به‌ طور ‌مثال در صورت بروز خرابی یا حادثه در جاده این تیم با سرعت و دقت عمل کرده و خودروی شما را تعمیر می‌کند. خدمات امداد خودرو سایپا همدان پایتخت شامل موارد زیر می‌شوند.

امداد خودرو سایپا همدان چه خدماتی را ارائه می‌دهد؟
امداد خودرو سایپا همدان

 

 

پنچرگیری

یکی از مشکلات متداولی که رانندگان در جاده‌ها با آن مواجه می‌شوند، پنچرشدن لاستیک‌های خودرو است. این خدمت از وظایف اصلی امداد خودرو سایپا همدان است آنها باتجربه بالایی در زمینه‌های مختلفی مانند پنچرگیری، تعویض و باد لاستیک‌های خودرو مشکلات مربوط به لاستیک را سریعاً حل می‌کنند.

در صنعت خودروسازی معمولاً از دو نوع مختلف لاستیک تیوبلس و تیوب دار استفاده می‌شود که اکثر خودروها از لاستیک‌های تیوبلس استفاده می‌کنند؛ بنابراین برای تیم امداد خودرو سایپا همدان عملیات پنچرگیری و تعویض لاستیک تیوبلس آسان‌تر است.

امداد باتری خودرو

در فصول سرد سال یکی از مشکلات رایج خودروها انتخاب و تعویض باتری است که برای رانندگان اهمیت بسیاری دارند. یکی از مسئولیت‌های امدادخودرو سایپا همدان ارائه خدمات مربوط به باتری خودرو است.

باتری‌ها همگی توسط کارشناسان امداد خودرو همدان که دارای نشان استاندارد هستند، انتخاب می‌شوند و شما در صورت تعویض  باتری‌ها از امدادخودرو پایتخت ضمانت‌نامه معتبری دریافت می‌کنید تا از کیفیت باتری جدید خود اطمینان حاصل کنید.

همچنین امداد خودرو سایپا همدان برای رفاه حال مشتریان خدمات باتری به باتری نیز ارائه می‌دهد که در صورت وقوع خطا و عدم روشن‌شدن خودرو می‌توانید با نزدیک‌ترین امداد خودرو سایپا در همدان تماس بگیرید و از خدمات مربوط به باتری خودرو استفاده کنید.

امداد باتری خودرو
امداد خودرو سایپا همدان

 

 

مکانیک سیار

خدمات مکانیک سیار یا مکانیک در محل به فعالیت‌هایی اطلاق می‌شود که توسط تیم تخصصی امداد خودرو سایپا همدان ارائه می‌شود. این خدمات برای رفع هرگونه مشکل فنی در خودرو اعم از مشکلات موتوری، ایرادات داخلی، مشکلات برقی موتوری و قطعات مختلف به کار گرفته می‌شود.

لازم به ذکر است گفته شود که شرکت امدادخودرو پایتخت دارای فروشگاه قطعات یدکی خودروهای ایران‌خودرو و سایپا و قطعات مصرفی خودروهای چینی و کره‌ای است؛ بنابراین شما می‌توانید با مشاوره امداد خودرو سایپا در همدان بهترین و باکیفیت محصولات را برای خودرو های خود تهیه کنید.

تعویض روغن خودرو

رانندگان پیش از شروع سفرهای جاده‌ای باید به چک‌کردن روغن‌های خودرو از جمله چک‌کردن روغن‌موتور و روغن‌ترمز توجه کنند. اگر این مورد را نادیده بگیرند در حین سفر ممکن است با مشکلات بسیاری روبرو شوند و به خدمات تعویض روغن نیاز داشته باشند.

تعویض روغن خودرو
امداد خودرو سایپا همدان

  البته درصورتی‌که این مورد را فراموش کرده باشند، می‌توانند با حمل خودرو در همدان و امداد خودرو سایپا همدان تماس بگیرند و از خدمات و راهنمایی آنها بهره‌مند شوند.

 

شماره تماس امداد خودرو همدان

سوخت‌رسانی

سوخت‌رسانی سیارها یکی از خدمات فوری و شبانه‌روزی امدادخودرو سایپا همدان است که این خدمت در هر ساعت از شبانه‌روز در روزهای عادی و تعطیل برای مشتریان قابل‌دسترسی است.

این خدمت به‌منظور حل مشکل سوخت ارائه می‌شود. در این خدمت امدادخودرو از سوخت‌های بنزین و گازوئیل به‌عنوان سوخت مورداستفاده می‌کند و بر اساس نوع خودرو سوخت مناسب هر خودرو مشخص می‌کند.

 همچنین سوخت‌هایی که امداد خودرو سایپای همدان ارائه می‌دهد از کیفیت بالای برخوردار هستند و بعد از استفاده از آنها هیچ مشکلی برای موتور خودرو به وجود نخواهد آمد.

 البته بهتر است بدانید که خدمات شبانه‌روزی تعمیرگاه شرکت امدادخودرو پایتخت به‌تمامی خودروهای ایرانی و خارجی شامل رفع مشکلات مکانیکی، جلوبندی، باطری‌سازی، صافکاری، نقاشی و… است.

قفل سوئیچ خودرو

امداد خودرو سایپا همدان خدماتی مانند رفع مشکلات قفل و سوئیچ خودروها را به رانندگان ارائه می‌دهد. در صورتی که با مشکلات مربوط به قفل و سوئیچ خودرو خود مواجه شدید، می‌توانید با شماره نزدیک‌ترین امداد خودرو سایپا در همدان تماس بگیرید و تیم مجرب آنها مشکل را برای شما برطرف می‌کنند.

 این خدمت با استفاده از تجهیزات و ابزارهای حرفه‌ای انجام می‌شود تا هیچ آسیبی به خودرو شما وارد نشود. به‌این‌ترتیب مشکلات قفل و سوئیچ خودرو شما به‌سرعت رفع خواهد شد و شما می‌توانید به‌راحتی روند سفر خود را ادامه دهید.

همچنین بهتر است بدانید که آدرس تعمیرگاه مرکزی شرکت امدادخودرو پایتخت در مرکز استان، میدان عاشورا، ابتدای بلوار رفسنجانی، جنب باسکول مهدیه، مجتمع تعمیرگاهی پایتخت و آدرس دفتر شرکت امدادخودرو پایتخت در همدان میدان فردوسی کوچه روشن پلاک ۳۱ قرار دارد.

 بنابراین شما می‌توانید به‌صورت حضوری از خدمات امدادخودرو پایتخت و امداد خودرو سایپا همدان استفاده کنید.

قفل سوئیچ خودرو
امداد خودرو سایپا همدان

 

 

هزینه امدادخودرو سایپا در همدان

 هزینه امداد خودرو سایپا ارزان در همدان به‌صورت حدودی شامل جدول زیر است.

نوع خدمات هزینه
عیب‌یابی خودرو داخلی ۹۳۰۰۰ تا ۱۱۰۰۰۰ تومان
عیب‌یابی خودرو خارجی ۱۵۹۰۰۰ تا ۱۷۰۰۰۰ تومان
یدکش (چرخ گیر و دکل دار) ۳۳۸۰۰۰ تا ۴۰۰۰۰۰ تومان
باتری به باتری خودرو خراجی ۱۷۰۰۰۰ تا ۲۰۰۰۰۰ تومان
باتری به باتری خودرو داخلی ۱۳۰۰۰۰ تا ۱۵۰۰۰۰ تومان

امدادخودرو پایتخت؛ ایمن و مقرون به صرفه

بهتر است بدانید که زمان رسیدن به امداد خواه کمتر از ۲۰ دقیقه است و تعداد خودروهای امدادی شرکت در کلیه محورهای استان همدان شامل نیسان یدک‌کش ۳۵ دستگاه، خودروبر کفی ۱۲ دستگاه، جرثقیل دکل دار نیمه‌سنگین ۵ دستگاه و جرثقیل سنگین ۴ دستگاه است.

 همچنین یدک ‌کش همدان و جرثقیل خودرو در همدان از بهترین و ماهرترین دستگاه‌های موجود در امدادخودرو پایتخت هستند.

امدادخودرو پایتخت؛ ایمن و مقرون به صرفه
امداد خودرو سایپا همدان

 

شماره تماس امداد خودرو همدان

سخن پایانی

امداد خودرو سایپا همدان همواره با تجربه‌ای که در زمینه خدمات خودرو دارد، بهترین راه‌حل‌ها را به شما ارائه می‌دهد.

 این تیم با استفاده از تجهیزات پیشرفته و نیروی انسانی متخصص در هر ساعت از شبانگاه آمادگی دارد تا به شما در هر موقعیت نگران‌کننده‌ای کمک کند؛ بنابراین با امدادخودرو سایپا همدان پایتخت دیگر نگران هیچ اتفاقی برای خودرو خود نباشید.

سؤالات متداول

۱. آیا خدمات امدادخودرو پایتخت ۲۴ ساعته ارائه می‌شوند؟

بله در هر ساعت از شبانه‌روز آماده خدمات‌رسانی هستند.

۲. آیا امدادخودرو پایتخت خدمتی مانند پنچرگیری دارد؟

بله آنها خدماتی مانند پنچرگیری، تعویض و باد لاستیک‌های خودرو را انجام می‌دهند.

۳. آیا باتری‌های امداد خودرو پایتخت از کیفیت بالایی برخوردار هستند؟

 بله باتری‌ها همگی دارای نشان استاندارد هستند و شما در صورت تعویض  باتری‌ها از امدادخودرو پایتخت ضمانت‌نامه معتبری دریافت می‌کنید.

 

سایر مقالات:

شماره جرثقیل خودرو در جاده همدان کرمانشاه-مشاوره رایگان
شماره یدک کش جاده همدان کرمانشاه-کمتراز 20دقیقه پیش شما هستیم!
امداد خودرو ایران خودرو همدان-امداد پرسنل باتجربه در کمتراز15 دقیقه
امداد خودرو عوارضی همدان- شماره تماس و امداد سریع با امداد خودرو پایتخت
شماره امداد خودرو سیار همدان + لیست قیمت اجاره جرثقیل 
شماره امداد خودرو همدان-امداد رسانی در 24ساعت شبانه روز
جرثقیل خودرو در همدان- امدادرسانی در 7روز هفته و 24 ساعته
شماره جرثقیل خودرو در جاده همدان سنندج-امداد 24 ساعته!
شماره یدک کش جاده همدان سنندج-دسترسی 24 ساعته به یدک کش های پایتخت
شماره یدک کش همدان- 09182184050 دسترسی شبانه روزی به یدک کش

شماره تماس امداد خودرو همدان

 

تعرفه خدمات امداد خودرو پایتخت:

شرح اجرت خدمات موقعیت جغرافیایی نیسان زنجیری نیسان چرخگیر هزینه حمل بیش از ۱۰ کیلومتر
ا اجرت بکسل خودرو های تیپ ۸ تا ۱۰ کیلومتر جاده ٢,٧٠٠,٠٠٠ ۳,۴۵۰,۰۰۰ در جاده به ازای هر کیلومتر مازاد مبلغ

80،000ریالبه هزینه پایه اضافه می شود

در شهر به ازای هر کیلومتر مازاد مبلغ

95،000ریال  به هزینه پایه اضافه می شود

شهر ۲,۳۴۰,۰۰۰ ٣,٧٠٠,٠٠٠
2 اجرت بکسل خودرو های تیپB در جاده تا ۱۰ کیلومتر جاده ۲,۳۴۰,۰۰۰ ۳,۴۵۰,۰۰۰
شهر ۲,۳۴۰,۰۰۰ ۲,۷۶۰,۰۰۰
3 اجرت بکسل خودرو های تیپB  در جاده تا ۱۰ کیلومتر جاده ۲,۳۴۰,۰۰۰ ۲,۷۶۰,۰۰۰
شهر ۲,۳۴۰,۰۰۰ ۲,۳۴۰,۰۰۰
اجرت بکسل کلیه خودروها با خودرو سوار تا ۱۰ کیلومتر

شهر و جاده

۵,۲۴۰,۰۰۰ در جاده به ازای هر کیلومتر مازاد، مبلغ ۹۵,۰۰۰ ریال هزینه پایه اضافه می شود.

در شهر به ازای هر کیلومتر مازاد مبلغ ۱۱۰,۰۰۰ ریال به هزینه پایه اضافه می شود

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *