شماره تماس امداد خودرو همدان

امداد خودرو جاده همدان کرمانشاه

شرایط امداد خودرو جاده همدان کرمانشاه چیست؟ برای دریافت این کمک‌ها می‌توانید با شماره 1693 امدادخودرو پایتخت تماس بگیرید؛ زمان رسیدن امداد خوودرو به محل حادثه کمتر از ۲۰ دقیقه طول می‌کشد.

برای دریافت خدمات امداد خودرو شبانه روزی جاده همدان کرمانشاه و امداد باطری جاده همدان کرمانشاه، پایتخت بهترین انتخاب است.

چرا امداد خودرو جاده همدان کرمانشاه؟

امدادخودرو جاده همدان کرمانشاه همیشه سعی در جلب رضایت خاطر شما عزیزان با ارائه بهترین خدمات ممکن در کمترین زمان با کادری مجرب در تلاش است تا مشکلات فنی و نقص خودروی شما را برطرف کند.

در صورت برخورد با مشکلات نقص فنی خودرو می‌توانید با شماره تلفن خودرو بر جاده همدان کرمانشاه تماس گرفته تا امدادگران ماهر هر چه سریع‌تر خود را به محل موردنظر شما برسانند.

استانداردهای مهم امداد خودرو جاده همدان کرمانشاه

امداد خودرو جاده همدان کرمانشاه

یکی از مهم‌ترین خدماتی که همه ما از مراکز امداد خودرو جاده همدان کرمانشاه انتظار داریم، خدمات تعمیر و بررسی خودرو در محل موردنظر است. تماس با امدادخودرو پایتخت موجب می‌شود این دغدغه‌ها تا حد زیادی برایمان برطرف شوند.

تعداد خودروهای خدمات امدادی این شرکت در کلیه محورهای استان همدان شامل 35 دستگاه نیسان یدک‌کش، 12 دستگاه خودروبر کفی، 4 دستگاه جرثقیل سنگین و 5 دستگاه جرثقیل دکل دار نیمه‌سنگین است. اکنون می‌خواهیم درباره استانداردهای مهم امدادخودرو همدان کرمانشاه نکاتی را بازگو کنیم.

شماره تماس امداد خودرو همدان

در اختیار داشتن تعمیرکاران باتجربه

در اختیار داشتن تعمیرکاران مجرب و کارکشته که بتوانند سریعاً مشکل خودرویتان را تشخیص داده و در سریع‌ترین زمان اقدامات لازم را انجام دهند، بسیار مهم و ویژه است. پیشنهاد می‌کنیم در صورت بروز مشکل اتومبیل خود، شماره تلفن امداد خودرو جاده همدان کرمانشاه را گرفته و از این مصیبت خود را نجات دهید.

ما در امداد خودرو جاده همدان کرمانشاه از تعمیرکارانی باتجربه و حرفه‌ای کمک می‌گیریم که ضمن تشخیص صحیح و دقیق، روند تعمیر خودرو را به بهترین شکل پیش ببرند.

داشتن تجهیزات لازم جهت انتقال خودرو

شماره یدک ‌کش جاده همدان کرمانشاه

بسیار پیش می‌آید که تعمیرکار تشخیص می‌دهد خودرو باید به مرکز امداد خودرو جاده همدان کرمانشاه منتقل شود یا نه. گاهی نیز خودرو در تصادف آسیب جدی دیده و نیاز به انتقال توسط خودروبر دارد. در اختیار داشتن شماره یدک ‌کش جاده همدان کرمانشاه از واجبات یک مرکز امدادخودرو استاندارد است.

ضمن اینکه شرکت امدادخودرو پایتخت دارای فروشگاه قطعات یدکی خودروهای ایران‌خودرو، سایپا و قطعات مصرفی خودروهای چینی و کره‌ای بوده که محدوده فعالیتش در سریع‌ترین زمان ممکن است.

شماره تماس امداد خودرو همدان

خدمات شبانه‌روزی امداد خودرو جاده همدان کرمانشاه

خدمات شبانه‌روزی امدادخودرو پایتخت به‌تمامی خودروهای ایرانی و خارجی شامل مکانیکی، جلوبندی، باطری‌سازی، صافکاری، نقاشی و تعداد 9 دستگاه خودرو امدادی دو‌منظوره جهت خدمات تعمیر در محل و استقرار در پایگاه‌های ثابت جاده‌ای به متقاضیان عزیز آماده خدمت‌رسانی در هر ساعت از شبانه‌روز است.

مهم‌تر اینکه امدادخودرو پایتخت با پاسخگویی شبانه‌روزی 1693 بدون کد در سراسر استان از همشهریان عزیز انتظار دارد در هر زمانی از شبانه‌روز که به خودروبر یا خدمات حمل خودرو جاده همدان کرمانشاه نیاز داشتند با آن تماس بگیرند.

ارائه‌ خدمات امداد خودرو جاده همدان کرمانشاه در ایام تعطیلات

خدمات امداد خودرو جاده همدان کرمانشاه

تعداد مسافرهای جاده‌ در ایام تعطیلات نسبت به روزهای عادی بسیار بیشتر است. اینکه مسافران در این ایام بتوانند با اطمینان از دریافت خدمات تعمیر و حمل ماشین بر در جاده همدان کرمانشاه به سفر بروند، قطعاً لذت سفر را برای آن‌ها بیشتر خواهد کرد و باعث می‌شود بدون نگرانی در جاده حضور داشته باشند.

علاوه بر این حضور مدیرعامل و نیروهای شرکت در تمامی طرح‌های اربعین حسینی، نوروزی، زمستانی و همکاری با نیروهای پلیس‌راه و راهداری در تمامی محورهای مواصلاتی استان خدمات لازم را به بهترین شکل ارائه می‌دهند.

ضمانت عملکرد امداد خودرو جاده همدان کرمانشاه

ضمانت عملکرد امدادگر یکی از اصلی‌ترین وظیفه شرکت امدادخودرو همدان کرمانشاه است. گاهی اوقات ممکن است که خودرو ما به علت نقص فنی شامل حرکت‌نکردن، جوش‌آوردن و… استفاده از آن خطرساز باشد که در این صورت تماس با امدادخودرو پایتخت راه‌گشای مشکل خودروی شما است.

لازم به ذکر است در صورت بروز اشتباه از سمت امدادگران این شرکت می‌توانید با تلفن بازرسی و شکایات 34222224ـ081 تماس حاصل کنید تا شرکت تمامی خسارت را برایتان پرداخت کند.

ارائه خدمات باکیفیت امداد خودرو جاده همدان کرمانشاه

خدمات باکیفیت امداد خودرو جاده همدان کرمانشاه

استفاده از تجهیزات باکیفیت و اصل باعث شده تا متقاضیان از خدمات شرکت امدادخودرو همدان کرمانشاه رضایت زیادی داشته باشند. امدادرسانان ماهر و کارآزموده این مجموعه با تخصص کافی خدمات تعمیر، کفی، یدک‌کش، پنچرگیری، تعمیر سیستم برق خودروبر و…را انجام می‌دهند.

در کنار آن لازم است که بگوییم امدادخودرو پایتخت با تعداد 9 پایگاه ثابت در محورهای (آزادراه همدان ساوه) (محور همدان کرمانشاه) (همدان سنندج) (همدان ملایر) (همدان رزن) آماده بهترین ارائه خدمات با تجهیزات عالی به شما عزیزان است.

امدادرسانی ۲۴ ساعته جاده همدان کرمانشاه

مهم‌ترین نکته درمورد استانداردترین خدمات امداد خودرو همدان جاده همدان کرمانشاه، فعالیت ۲۴ ساعته‌ است. امدادخودرو همدان کرمانشاه به‌صورت ۲۴ ساعته، مشغول خدمت‌رسانی به متقاضیان در مناطق مختلف ایران است که به‌سرعت در محل حادثه حاضر می‌شوند.

اگر حادثه به وجود آمده در خودرو قابل برطرف‌شدن در محل نبود، می‌توانید برای انتقال خودروی خود به آدرس تعمیرگاه مرکزی شرکت امدادخودرو پایتخت در مرکز استان، میدان عاشورا ابتدای بلوار رفسنجان، جنب باسکول مهدیه، مجتمع تعمیرگاهی پایتخت مراجعه کرده و مشکل فوق را رفع کنید.

چه مواقعی باید به امداد خودرو همدان کرمانشاه مراجعه کنیم؟

امداد خودرو همدان کرمانشاه

موارد بسیار زیادی وجود دارند که امدادخودرو جاده همدان کرمانشاه در آن زمان‌ها همیشه به دادمان می‌رسد؛ پس بهترین تصمیم برای رفع خرابی

خودروتان این است که سریعاً با شماره تماس امداد خودرو جاده همدان کرمانشاه هماهنگی‌های لازم را انجام دهید. حال در اینجا به چند مورد ضروری اشاره می‌کنیم:

  • مواقعی که خودرو را در جوی یا گودالی انداخته‌اید که امکان تکان‌دادن یا حرکت‌دادن خودرو وجود ندارد.
  • هنگامی که تصادف کرده‌اید و امکان حرکت‌دادن خودرو وجود ندارد.
  • زمانی که خودرو در وسط راه خراب شده و شما قادر به تعمیر یا برطرف‌کردن آن نیستید.
  • زمانی که قصد دارید خودرویی را از شهری به شهر دیگر یا از داخل ایران به یک کشور دیگر انتقال دهید.
  • زمانی که ماشین شما داغ شده و امکان رفع مشکل را نداشته باشید.
  • هنگامی که مسیر شما به علت بارش برف‌وباران و یخ‌بندان مسدود شده و گیر افتاده‌اید و قادر به حرکت‌دادن خودرو نیستید.
  • هنگامی که قفل یا سوئیچ ماشین شما خراب شده و قادر به بازکردن ماشین نیستید یا سوئیچ را داخل ماشین جا گذاشته‌اید.

امداد خودرو سیار جاده همدان کرمانشاه

امکان خرابی هر نوع خودرویی در جاده وجود دارد؛ بنابراین داشتن شماره مکانیک سیار جاده همدان کرمانشاه به شما این آرامش را در هنگام رانندگی می‌دهد. مهم‌ترين خدمات شركت امداد خودرو همدان کرمانشاه ارائه خدمات امداد سيار در زمينه خدمات پس از فروش است.

شما همچنین می‌توانید برای برطرف‌کردن مشکل خودروی خود حضوری به آدرس دفتر شرکت امدادخودرو همدان واقع در میدان فردوسی کوچه روشن پلاک 31 مراجعه کرده و از خدمات ارائه‌شده توسط امدادخودرو پایتخت استفاده کنید.

مهم‌ترین خدمات امداد خودرو جاده همدان کرمانشاه به صورت سیار عبارت‌اند از:

  • رفع عيب خودرو در محل
  • فرستادن يا حمل خودرو به تعميرگاه در صورت نياز
  • انتقال سرنشينان خودروهاي آسیب‌دیده به محل مناسب
  • ارائه خدمات تعميرگاهي در محل

خودروبر جاده همدان کرمانشاه

خودروبر جاده همدان کرمانشاه

انتخاب نوع خودرو برای حمل با یدک‌ کش جاده همدان کرمانشاه بسیار مهم است؛ چون شاید شما یک وانت یا جرثقیل را برای بکسل خودروی خود انتخاب کنید. جرثقیل‌ یا خودروبر انواع مختلفی داشته و بسیار پرکاربرد بوده که می‌تواند بارهایی با وزن بسیار بالا را به‌راحتی انتقال دهد.

امروزه خدمات جرثقیل‌ ماشین بر در جاده همدان کرمانشاه نسبت به گذشته تغییرات زیادی کرده‌؛ چراکه درگذشته هنگام جابه‌جایی خودروها به‌وسیله جرثقیل در طول مسیر خسارات زیادی به خودروها وارد می‌شد، اما امروزه این وسیله می‌تواند خودروها را بسیار اصولی‌تر از همیشه و با تجهیزات کامل حمل کند.

حال در جدول زیر لیست قیمت خدمات پنچرگیری امداد خودرو جاده همدان کرمانشاه در محل حادثه (بدون محاسبه ایاب‌وذهاب) را در اختیار شما عزیزان قرار داده‌ایم.

خدمات هزینه (تومان)
اجرت تعویض لاستیک خودروهای خارجی 1750000
اجرت تعویض لاستیک خودرو ایرانی 1460000
تعویض لاستیک خودرو شاسی‌بلند بدون قفل زاپاس 1700000
تعویض لاستیک خودرو شاسی‌بلند با قفل زاپاس 2500000
درآوردن از جوی توسط نیسان 4000000
درآوردن هریک چرخ از جوی 1500000

شماره تماس امداد خودرو همدان

سفری ایمن و راحت با امداد خودرو پایتخت!

امداد خودرو پایتخت با بیش از سال‌ها تجربه‌ای درخشان و خدمت‌گذاری در حیطه حمل خودرو همدان شامل انواع جرثقیل خودرو در همدان، یدک‌ کش همدان و… دراسرع‌وقت آماده هرگونه خدمت‌رسانی به شما مردم خوب ایران‌زمین است.

تیم حرفه‌ای و تخصصی امداد خودرو همدان با اعتبار خوبی که نزد افراد کسب کرده همواره در تلاش است تا بتواند خدمات به‌روزتری را برایشان ارائه دهد. شما می‌توانید با اعتمادکردن به امدادخودرو پایتخت با خیالی آسوده مشکل خودروی خود را به ما بسپارید.

خلاصه

خودروها مانند سایر ابزارهای تولیدشده بعد از استفاده‌های مداوم منجر به برخی مشکلات نظیر خاموش‌شدن ناگهانی، خراب‌شدن باتری، پنچرشدن لاستیک و… می‌شوند. در این مواقع امدادخودرو همدان کرمانشاه به یاری شما می‌آید.

امداد خودرو جاده همدان کرمانشاه با گروهی حرفه‌ای و تجهیزات پیشرفته وظیفه امدادرسانی به شما را در هر زمان و مکان دارد؛ پس چنانچه در هر جایی گرفتار شدید، حتماً با امدادخودرو پایتخت در تماس باشید تا در سریع‌ترین زمان در محل آماده باشند.

سؤالات متداول

  1. خدمات امداد خودرو همدان در ایام تعطیلات چگونه است؟

تعداد مسافرهای جاده‌ در ایام تعطیلات نسبت به روزهای عادی بسیار بیشتر است؛ از این رو خدمات ویژه‌ای برای این ایام در نظر گرفته می‌شوند.

  1. امداد خودرو پایتخت از چه لوازم یدکی استفاده می‌کند؟

امداد خودرو پایتخت دارای فروشگاه قطعات یدکی خودروهای ایران‌خودرو، سایپا و قطعات مصرفی خودروهای چینی و کره‌ای است.

  1. آیا خدمات امداد خودرو جاده همدان کرمانشاه به ‌صورت ۲۴ ساعته است؟

بله به‌صورت ۲۴ ساعته، مشغول خدمت‌رسانی به متقاضیان در مناطق مختلف ایران است که به‌سرعت در محل حادثه حاضر می‌شوند.

 

سایر مقالات:

مکانیک سیار جاده همدان ساوه-خدمات 24 ساعته به شما و دیگر رانندگان
تعمیرگاه شبانه روزی جاده همدان کرمانشاه-09182184050- آمادگی شبانه روزی جهت امداد رسانی
تعمیرگاه شبانه روزی جاده همدان سنندج- امداد رسانی 24 ساعته
امداد خودرو جاده ای در جاده همدان ساوه-آماده امدادرسانی در 24 ساعت شبانه روز
امداد خودرو جاده ای در همدان-امداد رسانی 24 ساعته در تمامی جاده های استان
امداد خودرو جاده همدان ساوه-حضور در محل در کمتراز 15 دقیقه
شماره جرثقیل خودرو در جاده همدان ساوه- امداد رسانی 24 ساعته
مکانیک سیار جاده همدان کرمانشاه-حضور در محل کمتراز 20 دقیقه
امداد خودرو ایران خودرو جاده همدان ساوه- تماس اضطراری با 1693
تعمیرگاه تخصصی جاده همدان ساوه- 1693 آماده پاسخگویی 24ساعته به شما

شماره تماس امداد خودرو همدان

تعرفه خدمات امداد خودرو پایتخت:

شرح اجرت خدمات موقعیت جغرافیایی نیسان زنجیری نیسان چرخگیر هزینه حمل بیش از ۱۰ کیلومتر
ا اجرت بکسل خودرو های تیپ ۸ تا ۱۰ کیلومتر جاده ٢,٧٠٠,٠٠٠ ۳,۴۵۰,۰۰۰ در جاده به ازای هر کیلومتر مازاد مبلغ

80،000ریالبه هزینه پایه اضافه می شود

در شهر به ازای هر کیلومتر مازاد مبلغ

95،000ریال  به هزینه پایه اضافه می شود

شهر ۲,۳۴۰,۰۰۰ ٣,٧٠٠,٠٠٠
2 اجرت بکسل خودرو های تیپB در جاده تا ۱۰ کیلومتر جاده ۲,۳۴۰,۰۰۰ ۳,۴۵۰,۰۰۰
شهر ۲,۳۴۰,۰۰۰ ۲,۷۶۰,۰۰۰
3 اجرت بکسل خودرو های تیپB  در جاده تا ۱۰ کیلومتر جاده ۲,۳۴۰,۰۰۰ ۲,۷۶۰,۰۰۰
شهر ۲,۳۴۰,۰۰۰ ۲,۳۴۰,۰۰۰
اجرت بکسل کلیه خودروها با خودرو سوار تا ۱۰ کیلومتر

شهر و جاده

۵,۲۴۰,۰۰۰ در جاده به ازای هر کیلومتر مازاد، مبلغ ۹۵,۰۰۰ ریال هزینه پایه اضافه می شود.

در شهر به ازای هر کیلومتر مازاد مبلغ ۱۱۰,۰۰۰ ریال به هزینه پایه اضافه می شود

 

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *