شماره تماس امداد خودرو همدان

امداد خودرو جاده همدان ساوه

شماره امداد خودرو جاده همدان ساوه چند است؟ در صورتی که خودروی شما در جاده همدان ساوه دچار  مشکل شد، می‌توانید با 1693 پاسخگوی شبانه‌روزی بدون کد امدادخودرو پایتخت تماس گرفته و درخواست کمک کنید. نیروهای مجرب امداد خودرو پایتخت در کمتر از 20 دقیقه خود را به شما خواهند رساند.

همچنین در صورت نیاز به حمل ماشین در جاده همدان ساوه نیز می‌توانید از امدادخودرو پایتخت کمک بگیرید؛ زیرا خدمات امدادی آنها شامل حمل خودرو نیز می‌شود.

امدادخودروهای نامعتبر را چگونه تشخیص دهیم؟

باتوجه‌به افزایش تولید و واردات خودرو در کشور تقاضای تعمیر خودرو نیز بسیار بیشتر از گذشته شده است. در نتیجه این مسئله در کنار امدادخودروهای معتبر، امدادخودروهای جعلی و نامعتبر زیادی نیز به وجود آمده‌اند و با هدف کلاهبرداری و سوءاستفاده مالی هر روز افراد زیادی را طعمه قرار می‌دهند.

لذا اگر می‌خواهید مورد سوءاستفاده این افراد قرار نگیرید لازم است اطلاعات و آگاهی کافی برای تشخیص امدادخودرو معتبر از نامعتبر را داشته باشید. در ادامه مقاله امداد خودرو جاده همدان ساوه به بررسی برخی از مهم‌ترین ویژگی‌های امدادخودروهای جعلی می‌پردازیم.

تماس از شماره‌های شخصی و نامعتبر

امداد خودرو جاده همدان ساوه

امداد خودرو جاده همدان ساوه اگر واقعاً معتبر و رسمی باشد هرگز از شماره‌های شخصی برای تماس با مشتری خود استفاده نمی‌کنند و تنها با شماره‌های شرکت امدادی با شما ارتباط برقرار می‌کنند.

پس استفاده از شماره‌ای شخصی یکی از ویژگی‌های امدادخودرو های جعلی است که بدین‌طریق اقدام به فروش کارت‌های امدادی تقلبی می‌کنند.

در صورتی که به خدماتی مانند حمل خودرو جاده همدان ساوه یا امداد خودرو سیار جاده همدان ساوه احتیاج پیدا کردید، حتماً با امدادخودروهای معتبر تماس بگیرید تا با هزینه‌ای مناسب از خدمات مطمئن و باکیفیت آنها برخوردار شوید.

شماره تماس امداد خودرو همدان

نداشتن لباس فرم

اولین نکته‌ای که می‌تواند نیروهای امدادخودرو معتبر را از امدادخودروهای جعلی و متفرقه متمایز کند، لباس فرم مخصوص پرسنل امدادخودرو است. پرسنل امدادخودرو از لباس کارویژه‌ای استفاده می‌کنند که می‌توانید آرم حک شده امدادخودرو را بر روی آن ببینید.

وقتی خودرو شما خراب می‌شود؛ به‌خصوص اگر در جاده‌ای خارج از شهر مانند جاده همدان ساوه باشید؛ درحالی‌که شما دربه‌در به دنبال شماره تماس امداد خودرو جاده همدان ساوه می‌گردید؛ ممکن است افراد ناشناسی شما را زیر نظر گرفته و با خودروها امدادی نامعتبر به شما نزدیک ‌شوند.

این افراد درحالی‌که معمولاً با لباس‌های شخصی ظاهر می‌شوند؛ بدون آنکه شما از آنها درخواست کمک کرده باشید اصرار دارند که به شما کمک کنند! به یاد داشته باشید که هرگز به چنین افرادی اعتماد نکنید. همان‌طور که گفته شد به لباس فرم افراد و آرم حک شده ایران‌خودرو بر روی آن دقت کنید.

همچنین برای تسریع دریافت خدمات امدادی و پیشگیری از چنین پیشامدهایی شماره‌های اضطراری مانند شماره ‌تلفن امداد خودرو جاده همدان ساوه را از قبل در گوشی موبایل خود ذخیره کنید.

خودروهای امدادی بی‌نام‌ونشان

امداد خودرو جاده همدان ساوه

وقتی با امداد خودرو جاده همدان ساوه تماس می‌گیرید؛ هنگام رسیدن خودرو امدادی حتماً به برچسب‌های روی بدنه خودرو دقت کنید و آن‌ها را با اطلاعات امدادخودرویی که با آن تماس گرفته‌اید مطابقت دهید تا از دست بودن آن اطمینان حاصل کنید. امدادخودروهای نامعتبر خودروهایی فاقد برچسب دارند.

این برچسب‌ها، اطلاعاتی نظیر نام، آرم شرکت امدادی و شماره‌تلفن آن را نشان می‌دهند. به‌علاوه سرعت زیاد در رسیدن خودرو امدادی شک‌برانگیز است. زیرا امدادخودرو های معتبر برای حرکت از نمایندگی یا محل استقرار خود و رسیدن به محل خودروی شما به زمانی در حدود 20 دقیقه نیاز دارند.

تقاضای هزینه‌های زیاد و نامعقول

در شرایطی مانند خرابی خودرو یا تصادف شما تحت استرس و فشار زیادی قرار می‌گیرید و می‌خواهید هرچه سریعتر مشکل خودروتان بر طرف شده و از آن وضعیت خارج شوید. امدادخودروهای جعلی نیز با علم به این موضوع به وجود آمده اند.

زیرا می‌دانند در چنین شرایطی به دلیل استرس زیاد ممکن است شما منتظر رسیدن امداد خودرو جاده همدان ساوه نمانید و تعمیر یا حمل خودروتان را به امدادخودرو های جعلی که در دسترس تر هستند بسپارید. در این صورت این افراد سودجو وارد عمل شده و از شما کلاهبرداری می‌کنند.

محدودیت در خدمات

امداد خودرو جاده همدان ساوه

از ویژگی‌های یک امدادخودرو جعلی محدودیت در ارائه خدمات است که این امر به دلیل نداشتن مجوز رسمی است. توجه داشته باشید که امداد خودرو جاده همدان ساوه اگر معتبر و رسمی باشد می‌تواند خدمات گسترده‌ای عرضه کند و حتی تمام شهرهای استان را پوشش دهد.

نداشتن نیروهای متخصص و تکنسین‌های مجرب

افراد فعال در امدادخودروهای نامعتبر، معمولاً در حوزه امدادرسانی و مکانیک خودرو فاقد تخصص و تجربه کافی هستند. در نتیجه به دلیل نداشتن تخصص، نه‌تنها قادر به تشخیص درست مشکل خودرو شما نخواهند بود؛ بلکه به دلیل تعمیر غیراصولی قطعه موردنظر باعث آسیب‌دیدن قطعات دیگر خودرو نیز می‌شوند.

شماره تماس امداد خودرو همدان

بدین ترتیب این افراد خسارات بیشتری را به خودرو شما تحمیل می‌کنند. به‌علاوه تعمیر ناقص، غیراستاندارد و سرهم‌بندی خودرو در نهایت باعث خرابی مجدد خودرو شما می‌شود و حتی شما را در معرض خطر تصادف قرار دهد؛ لذا برای پیشگیری از چنین خطراتی پیش از هر چیز، از اعتبار امداد خودرو جاده همدان ساوه اطمینان حاصل کنید.

امتناع از صدور فاکتور و بیمه‌نامه

یدک کش جاده همدان ساوه

امداد خودرو معتبر پس از پایان کار به شما فاکتوری ارائه می‌دهد که در آن جزئیات مربوط به هزینه‌ها مانند هزینه تعمیر یا تعویض قطعات و دستمزد تعمیرکار نوشته شده است. به‌علاوه امدادخودرو وظیفه دارد در صورت تعویض یک قطعه، ضمانت‌نامه مربوط به آن قطعه و نیز به هنگام حمل خودرو بیمه‌نامه‌ای جهت تضمین سلامت خودرو به مشتری تحویل دهد.

امدادخودرو نامعتبر هیچ‌یک از مواد گفته شده را ارائه نمی‌دهد در نتیجه در صورت بروز هر مشکلی شما قادر به پیگیری قانونی نخواهید بود. پس دقت داشته باشید که در صورت نیاز به حمل خودرو با استفاده از یدک کش جاده همدان ساوه یا جرثقیل ماشین بر جاده همدان ساوه، حتماً با امدادخودروهای معتبر تماس بگیرید.

به‌کاربردن قطعات بی‌کیفیت در خودرو

مانند سایر موارد گفته شده از امدادخودرو نامعتبر انتظار نمی‌رود که هنگام تعویض قطعات خودرو، از قطعات اصل و اورجینال استفاده کند.

طبیعی است که قطعات بی‌کیفیت مشکلات بیشتری برای خودرو شما ایجاد ‌کنند و شما متحمل هزینه‌های بیشتری شوید. به همین دلیل هنگام کمک‌گرفتن از امداد خودرو همدان جاده همدان ساوه تمام موارد گفته شده را در نظر بگیرید.

مزایای کمک‌ گرفتن از امدادخودروهای معتبر

مزایای کمک‌ گرفتن از امدادخودروها

تا به اینجا به بررسی ویژگی‌های  امدادخودروهای نامعتبر پرداختیم و بیان کردیم در صورت نیاز به خدمات  امداد خودرو جاده همدان ساوه پیش از هر چیز حتماً باید از اعتبار آن مطمئن شویم. در ادامه به بررسی مزایای کمک‌گرفتن از امدادخودروهای معتبر خواهیم پرداخت.

تجهیزات کافی و به‌روز

داشتن تجهیزات کامل و به‌روز یکی از ضروریات است. زیرا در صورت کمبود تجهیزات فرایند عیب‌یابی و تعمیر خودرو شما به‌درستی و به طور کامل انجام نمی‌گیرد.

ارائه خدمات شبانه‌روزی

در صورت نیاز به امدادخودرو شبانه‌روزی جاده همدان ساوه اصلاً نگران نباشید؛ زیرا هر امداد خودرو معتبری وظیفه دارد خدمات خود را در تمامی ساعات شبانه‌روز به مشتریان ارائه دهد.

مهارت بالای تکنسین‌های امدادخودرو

مهارت بالای تکنسین‌های امدادخودرو

نیروهای یک امدادخودرو معتبر دارای همگی دوره‌های تخصصی امدادرسانی و تعمیرات خودرو را گذرانده‌اند و در این زمینه باتجربه و حرفه‌ای هستند. داشتن تجربه و تبحر زیاد در کنار سرعت عمل بالا از ویژگی‌های یک تعمیرکار مجرب است.

ارائه بیمه‌نامه

 در صورت تماس با شماره یدک‌کش جاده همدان ساوه، حتماً درباره ارائه بیمه‌نامه خدمات سؤال کنید. زمانی که به خدمات حمل خودرو نیاز دارید؛ ارائه بیمه‌نامه خیال شما را از بابت حمل ایمن خودروتان کاملاً راحت می‌کند و در صورت بروز هرگونه مشکلی دررابطه‌با خودروتان می‌توانید خسارت دریافت کنید.

توجه به نکات ایمنی

تکنسین‌های باتجربه امداد خودرو جاده همدان ساوه همواره نکات ایمنی را در نظر داشته و رعایت می‌کنند چون می‌دانند بی‌توجهی به هر یک از  این نکات می‌تواند منجر به وقوع حادثه و خسارات مالی و حتی جانی شود.

دریافت هزینه مناسب

تعرفه خدمات امدادخودرو

تعرفه خدمات امدادخودرو های معتبر مشخص است و آنها هرگز درخواست هزینه‌ای اضافه بر تعرفه‌های مصوب اتحادیه نخواهند داشت. به‌علاوه نیروهای امدادی هزینه‌ها را در همان ابتدا به طور شفاف به شما اطلاع می‌دهند.

حمل ایمن خودرو

در صورت نیاز به حمل خودرو به مقصد تعمیرگاه در جاده همدان ساوه، احتمالاً با شماره یدک‌کش جاده همدان جاده همدان ساوه تماس خواهید گرفت. دقت داشته باشید که در حمل خودرو نیز تنها از امدادخودروهای معتبر کمک بگیرید. زیرا با داشتن رانندگان باتجربه و همچنین ارائه بیمه‌نامه امنیت خودرو شما را به هنگام حمل تضمین خواهند کرد.

اگر به تلفن خودروبر جاده همدان ساوه نیاز دارید نگران نباشید. کافی است با 1693 اسخگوی شبانه روزی امدادخودرو پایتخت تماس گرفته و موضوع را به اطلاع آن‌ها برسانید.

پوشش‌دهی تمام شهرها و تمام خودروهای ایرانی و خارجی

مکانیک سیار جاده همدان ساوه

امدادخودرو های معتبر به تمام شهرهای استان شما و همچنین به انواع خودروها خدمات ارائه می‌دهند و به‌هیچ‌وجه محدودیتی درمورد نوع خودرو و محل خرابی آن ندارند؛ زیرا مکانیک سیار جاده همدان ساوه و جاده‌های دیگر استان شما را پوشش می‌دهد.

با امداد خودرو پایتخت نگران خرابی خودرو خود نباشید!

امدادخودرو پایتخت نامی معتبر در زمینه امدادرسانی بوده و با داشتن بیش از سال تجربه موفق، بدون اغراق بهترین امداد خودرو همدانمحسوب می‌شود.

امدادخودرو پایتخت با ارائه خدماتی نظیر حمل خودرو همدان با استفاده از جرثقیل خودرو در همدان و یدک کش همدان و همچنین امدادرسانی شبانه‌روزی به خودروهای ایرانی و خارجی در زمینه مکانیکی، جلوبندی، صافکاری و نقاشی توانسته اعتبار بالایی نزد مشتریان عزیز استان همدان کسب کند.

همچنین در صورت نیاز به خدمات امداد باطری جاده همدان ساوه می‌توانید به امدادخودرو پایتخت اعتماد کنید. خودروهای امدادی شرکت پایتخت در تمام محورهای استان همدان حضور دارند و دارای 9 پایگاه ثابت هستند. به همین دلیل نیروهای امدادی این شرکت در کمتر از 20 دقیقه خود را به امدادخواه می‌رسانند.

در محل استقرار پایگاه‌های ثابت جاده‌ای تعداد 9 دستگاه خودرو امدادی دو منظوره جهت امدادرسانی و تعمیر، مستقر شده است.شرکت امدادخودرو پایتخت دارای فروشگاه قطعات یدکی خودروهای ایران خودرو و سایپا و نیز خودروهای چینی و کره ای است.

شماره پاسخگوی شبانه‌روزی بدون کد امداد خودرو پایتخت 1693
تلفن بازرسی و ثبت شکایات 081-34222224
آدرس تعمیرگاه مرکزی شرکت امدادخودرو پایتخت همدان، میدان عاشورا، ابتدای بلوار رفسنجانی، جنب باسکول مهدیه، مجتمع تعمیرگاهی پایتخت
آدرس دفتر مرکزی شرکت امدادخودرو پایتخت همدان، میدان فردوسی، کوچه روشن، پلاک 31

سخن پایانی

داشتن شماره‌های ضروری مانند شماره امداد خودرو جاده همدان ساوه در مواقع اضطراری می‌تواند؛ مانند یک ناجی به شما کمک کند. فراموش نکنید که در مواقع تصادف یا خرابی خودرو حتماً از امدادخودروهای معتبر کمک بگیرید و به افراد ناشناس اطمینان نکنید.

سؤالات متداول

  1. شماره امداد خودرو جاده همدان ساوه چند است؟

در صورت نیاز به خدمات امداد خودرو جاده همدان ساوه می‌توانید با شماره 1693 پاسخگوی شبانه روزی امدادخودرو پایتخت تماس بگیرید.

  1. امداد خودرو جاده همدان ساوه چه خدماتی ارائه می‌دهد؟

خدمات امداد خودرو جاده همدان ساوه پایتخت شامل باطری‌سازی، جلوبندی، صافکاری، نقاشی و مکانیکی است.

  1. شماره امداد خودرو پایتخت چند است؟

1693 پاسخگوی شبانه روزی بدون کد امداد خودرو پایتخت است.

 

سایر خدمات:

امداد خودرو جاده همدان کرمانشاه- شماره تماس اضطراری و 24 ساعته
امداد خودرو جاده ای در جاده همدان ساوه-آماده امدادرسانی در 24 ساعت شبانه روز
امداد خودرو جاده ای در همدان-امداد رسانی 24 ساعته در تمامی جاده های استان
شماره جرثقیل خودرو در جاده همدان ساوه- امداد رسانی 24 ساعته
مکانیک سیار جاده همدان کرمانشاه-حضور در محل کمتراز 20 دقیقه
امداد خودرو ایران خودرو جاده همدان ساوه- تماس اضطراری با 1693
تعمیرگاه تخصصی جاده همدان ساوه- 1693 آماده پاسخگویی 24ساعته به شما
شماره امداد خودرو جاده همدان کرمانشاه- تماس اضطراری با 1693
شماره امداد خودرو سیار جاده همدان سنندج- تماس اضطراری با ۱۶۹۳
شماره خودرو بر جاده همدان کرمانشاه – تماس با 1693 بصورت شبان روزی

شماره تماس امداد خودرو همدان

تعرفه خدمات امداد خودرو پایتخت:

شرح اجرت خدمات موقعیت جغرافیایی نیسان زنجیری نیسان چرخگیر هزینه حمل بیش از ۱۰ کیلومتر
ا اجرت بکسل خودرو های تیپ ۸ تا ۱۰ کیلومتر جاده ٢,٧٠٠,٠٠٠ ۳,۴۵۰,۰۰۰ در جاده به ازای هر کیلومتر مازاد مبلغ

80،000ریالبه هزینه پایه اضافه می شود

در شهر به ازای هر کیلومتر مازاد مبلغ

95،000ریال  به هزینه پایه اضافه می شود

شهر ۲,۳۴۰,۰۰۰ ٣,٧٠٠,٠٠٠
2 اجرت بکسل خودرو های تیپB در جاده تا ۱۰ کیلومتر جاده ۲,۳۴۰,۰۰۰ ۳,۴۵۰,۰۰۰
شهر ۲,۳۴۰,۰۰۰ ۲,۷۶۰,۰۰۰
3 اجرت بکسل خودرو های تیپB  در جاده تا ۱۰ کیلومتر جاده ۲,۳۴۰,۰۰۰ ۲,۷۶۰,۰۰۰
شهر ۲,۳۴۰,۰۰۰ ۲,۳۴۰,۰۰۰
اجرت بکسل کلیه خودروها با خودرو سوار تا ۱۰ کیلومتر

شهر و جاده

۵,۲۴۰,۰۰۰ در جاده به ازای هر کیلومتر مازاد، مبلغ ۹۵,۰۰۰ ریال هزینه پایه اضافه می شود.

در شهر به ازای هر کیلومتر مازاد مبلغ ۱۱۰,۰۰۰ ریال به هزینه پایه اضافه می شود

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *