امداد خودرو جاده ای در کبودرآهنگ

شماره تماس امداد خودرو همدان

همه چیز درمورد امداد خودرو جاده‌ای در کبودرآهنگ

امداد خودرو جاده ای در کبودرآهنگ یکی از مهم‌ترین و ضروری‌ترین خدمات برای افراد محسوب می‌شود. قطعا در سفرهای خود این دغدغه را دارید که با خرابی خودرو چه کنید؟ هیچ جای نگرانی نیست؛ زیرا با گرفتن شماره امداد خودرو جاده ای سایپا در کبودرآهنگ تیم امداد حرفه‌ای به کمک شما می‌آیند.

همچنین می‌توانید با شماره‌گیری بدون کد ۱۶۹۳ از خدمات حمل خودرو نزدیک ترین امداد خودرو جاده ای در کبودرآهنگ بهره‌مند شوید. این تیم حرفه‌ای کمتر از ۲۰ دقیقه به موقعیت شما اعزام می‌شوند.

خدمات بهترین امداد خودرو جاده ای در کبودرآهنگ

خرابی خودرو یکی از اتفاقات ناگوار برای هر راننده‌ای است که اگر با قطعات ماشین آشنایی نداشته باشد، عملاً کاری از دست او برنمی‌آید. با این حساب باید با شماره امداد خودرو جاده ای ایران خودرو کبودرآهنگ تماس گرفت تا به مشکل فوق رسیدگی شود.

امداد خودرو جاده ای در کبودرآهنگ

شما می‌توانید کلیه انتقادات و پیشنهادات خود را با تلفن بازرسی و شکایات ۰۸۱۳۴۲۲۲۲۲۴ در میان بگذارید. نقص‌های جزئی خودرو احتمالاً در همان وقت تعمیر شوند؛ اما ممکن است تعمیر بقیه نقص‌های جدی در محل امکان‌پذیر نباشد.

با این حساب خودرو باید توسط امداد خودرو با تجربه جاده ای در کبودرآهنگ به نزدیک‌ترین تعمیرگاه انتقال داده شود.

سوخت‌رسانی سیار

اگر در جاده‌های همدان بودید و نیاز به سوخت داشتید، با شماره‌ تماس امداد خودرو جاده ای در کبودرآهنگ تماس بگیرید.

بعد از تماس با شماره امداد خودرو جاده ای در کبودرآهنگ، تعمیرکاران مربوطه با سوخت موردنیاز به محل شما اعزام می‌شوند. این خدمات‌رسانی حتی در روزهای تعطیل رسمی نیز انجام می‌شوند.

پنچرگیری سیار

به نظر شما کدام خدمات امداد خودرو ارزان جاده ای در کبودرآهنگ پرتقاضاترین هستند؟ پنچرگیری یکی از پرتقاضاترین خدمات این مرکز است که در هر ساعتی از شبانه‌روز انجام می‌شود.

امداد خودرو جاده ای در کبودرآهنگ

اگر در حین حرکت متوجه پنچری لاستیک خود شدید، خودرو را متوقف کرده و سریع با شماره امداد خودرو جاده ای شبانه روزی کبودرآهنگ تماس بگیرید تا نیروها با داشتن خدمات خودسر موقع در محل حاضر شوند.

تعویض روغن‌موتور

تعویض روغن‌موتور، تعویض روغن‌ترمز و… از ضروریات یک خودرو هستند که اگر به‌موقع انجام نشوند، با مشکلاتی مواجه خواهید شد. قبل از وقوع مشکل و شروع سفر، حتماً تحت‌نظر راهنمایی‌های مشاوره امداد خودرو جاده ای در کبودرآهنگ تمامی قطعات خودرو را بررسی کنید.

همچنین می‌توانید با شماره امداد خودرو جاده ای کبودرآهنگ تماس گرفته تا برای تعویض روغن به کمک شما بیایند.

یدک‌کش امداد خودرو

آیا خودرو شما در جاده خراب شده و دیگر قادر به حرکت نیست؟ نگران نباشید! شما می‌توانید از طریق تماس با شماره یدک‌کش امداد خودرو جاده ای در کبودرآهنگ از خدمات آن برخوردار شوید. خدمات امدادخودرو کبودرآهنگ شامل ارسال یدک‌کش به محل حادثه و حمل خودرو بدون آسیب رسیدن به بدنه خودرو می‌شود.

همچنین برای خودرو های مدل‌بالا نیز امکان ارسال یدک‌کش وجود دارد. انواع یدک‌کش‌های امدادخودرو کبودرآهنگ شامل یدک‌کش جرثقیل، یدک‌کش نیسان، کفی خودروبر هستند که خودرو را با رعایت نکات استاندارد حمل کرده  و آن را به تعمیرگاه منتقل می‌کنند.

مکانیکی سیار

آیا خودرو شما در جاده بر اثر اتمام باتری خاموش شده است؟ شما می‌توانید با شماره تعمیرکار سیار کبودرآهنگ تماس حاصل نمایید تا امدادگران در کوتاه‌ترین زمان در محل حادثه حاضر شوند و به کمک شما بیایند. ابتدا امدادگران با داشتن قطعات اورجینال تلاش می‌کنند که خودرو شما را به‌صورت سیار تعمیر کنند.

اما اگر تعمیرات سیار امداد خودرو جاده ای در کبودرآهنگ در محل حادثه ممکن نباشد، خودرو شما را به مکانیکی معتبر حمل می‌کنند. خدمات مکانیکی سیار شامل تنظیم‌موتور، تنظیم جلوبندی، تعویض قطعه، تعویض تسمه تایم، تعویض شمع و… است.

 

امداد قفل و سوئیچ

یکی از مشکلاتی که ممکن است به‌صورت مکرر برای خودرو های امروزی پیش بیاید، جاماندن سوئیچ داخل خودرو و قفل‌شدن درب خودرو است که در صورت این مشکل دیگر خودرو شما قادر به روشن‌شدن و حرکت‌کردن نخواهد بود.

بنابراین مالک خودرو می‌تواند با کارشناسان امدادخودرو کبودرآهنگ تماس گرفته و درخواست نیاز به امدادرسانی در محل حادثه داشته باشد. امدادگران به دلیل آشنایی با انواع قفل‌ها و سوئیچ‌های ایرانی و خارجی می‌توانند مشکل قفل درب اتومبیل شما را برطرف کنند.

هزینه امداد خودرو جاده‌ای در کبودرآهنگ

به نظر شما قیمت امداد خودرو جاده‌ای در کبودرآهنگ چقدر است؟ هزینه استفاده از خدمات امدادخودرو و قیمت مربوط به تعمیر یا حمل خودرو در کبودرآهنگ همیشه یکسان نیست و تحت‌تأثیر فاکتورهای مختلفی تغییر می‌کند.

مهم‌ترین فاکتورهای تأثیرگذار بر قیمت امداد خودرو جاده ای در کبودرآهنگ شامل موارد زیر می‌شوند:

  • مسافت طی شده: هر چقدر مسافت طی شده میان محل حادثه خودرو با محل مکانیک خودرو بیشتر باشد، هزینه امدادخودرو نیز افزایش پیدا می‌کند.
  • مدل خودرو: مدل خودرو تأثیر زیادی بر هزینه امدادخودرو دارد؛ زیرا خودرو های خارجی سیستم‌های پیچیده‌تری دارند؛ به همین دلیل امدادخودروی آنها نیز گران‌تر است.
  • محل خرابی خودرو: عامل دیگری که در هزینه امدادخودرو تأثیر می‌گذارد، محل خرابی خودرو است. برای مثال اگر خودروی شما در اتوبان خراب شده باشد هزینه کمتری دارد؛ اما اگر با گاردریل برخورد کرده باشد یا داخل باتلاق گیرکرده باشد، باید هزینه بیشتری برای بیرون‌کشیدن خودرو پرداخت کنید.

اندازه خودرو: هزینه امدادخودروی اتومبیل‌های سنگین و شاسی‌بلند بیشتر

 

بهترین خدمات امداد جاده‌ای با امدادخودرو پایتخت

امدادخودرو پایتخت خدمات باکیفیتی در زمینه امداد جاده‌ای همچون جرثقیل خودرو در همدان، یدک کش همدان و… انجام می‌دهد. این خدمات زیر نظر باتجربه‌ترین و تخصصی‌ترین تعمیرکاران در کم‌ترین زمان ممکن انجام شده و می‌توانند خیال شما را از داشتن یک سفر ایمن و راحت آسوده کنند.

امداد خودرو همدان با بهره‌گیری از تجربه امدادرسانان کاربلد آماده روبه‌روشدن با انواع مشکلات خودرو است. همچنین تمامی پرسنل تیم امداد در زمینه مشکلات حمل خودرو همدان دوره دیده و مجرب هستند تا بهترین خدمات را ارائه دهند.

شماره تماس امداد خودرو همدان

چکیده مطلب

امداد خودرو جاده ای در کبودرآهنگ جزو یکی از پایگاه‌های فعال امداد خودرو پایتخت است و  در تمامی فصول به‌صورت شبانه‌روزی خدمات امداد را با بالاترین کیفیت ارائه می‌کند.

با مراجعه به امداد جاده ای کبودرآهنگ دیگر نگران سفرهای خود نباشید؛ چون می‌توانید با خیالی راحت سفر خود را در جاده آغاز کنید و اگر با نقص فنی مواجه شدید، با شماره نزدیک ترین امداد خودرو جاده ای در کبودرآهنگ تماس بگیرید.

سؤالات متداول

  1. آیا شماره‌ای برای رسیدگی به شکایات امدادخودرو وجود دارد؟

بله با شماره 34222224 ـ 081  تماس بگیرید.

  1. خدمات امدادخودرو شامل چه مواردی است؟

نقاشی، صافکاری، مکانیکی و غیره

  1. آیا خدمات امدادخودرو کبودرآهنگ ضمانت‌نامه دارد؟

بله پس از انجام خدمات ضمانت‌نامه‌ تحویل راننده داده می‌شود.

سایر مقالات:

شماره امداد خودرو سیار جاده همدان ساوه -تماس سریع با 1693
شماره خودرو بر کبودرآهنگ-شماره 1693 آماده خدمات رسانی 24 ساعته به شما
شماره امداد خودرو سیار همدان کرمانشاه-تماس سریع با 1693
شماره امداد خودرو کبودرآهنگ -تماس اضطراری با 1693
امداد خودرو سایپا بهار- 1693 شماره تماس امداد خودرو بهار
امداد خودرو جاده ای در تویسرکان-تمتس اضطراری با 1693
جرثقیل خودرو در کبودرآهنگ-شماره تماس سریع 1693
شماره یدک کش کبودرآهنگ-تماس با 09051846131
مکانیک سیار ملایر-تماس اضطراری با 09051846131
مکانیک سیار بهار- تماس سریع با امداد رسان های امداد خودرو پایتخت  09188167940

شماره تماس امداد خودرو همدان

تعرفه خدمات امداد خودرو پایتخت:

شرح اجرت خدمات موقعیت جغرافیایی نیسان زنجیری نیسان چرخگیر هزینه حمل بیش از ۱۰ کیلومتر
ا اجرت بکسل خودرو های تیپ ۸ تا ۱۰ کیلومتر جاده ٢,٧٠٠,٠٠٠ ۳,۴۵۰,۰۰۰ در جاده به ازای هر کیلومتر مازاد مبلغ

80،000ریالبه هزینه پایه اضافه می شود

در شهر به ازای هر کیلومتر مازاد مبلغ

95،000ریال  به هزینه پایه اضافه می شود

شهر ۲,۳۴۰,۰۰۰ ٣,٧٠٠,٠٠٠
2 اجرت بکسل خودرو های تیپB در جاده تا ۱۰ کیلومتر جاده ۲,۳۴۰,۰۰۰ ۳,۴۵۰,۰۰۰
شهر ۲,۳۴۰,۰۰۰ ۲,۷۶۰,۰۰۰
3 اجرت بکسل خودرو های تیپB  در جاده تا ۱۰ کیلومتر جاده ۲,۳۴۰,۰۰۰ ۲,۷۶۰,۰۰۰
شهر ۲,۳۴۰,۰۰۰ ۲,۳۴۰,۰۰۰
اجرت بکسل کلیه خودروها با خودرو سوار تا ۱۰ کیلومتر

شهر و جاده

۵,۲۴۰,۰۰۰ در جاده به ازای هر کیلومتر مازاد، مبلغ ۹۵,۰۰۰ ریال هزینه پایه اضافه می شود.

در شهر به ازای هر کیلومتر مازاد مبلغ ۱۱۰,۰۰۰ ریال به هزینه پایه اضافه می شود

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *