امداد خودرو آزاد راه همدان


شماره تماس امداد خودرو همدان

آشنایی با خدمات امداد خودرو آزاد راه همدان

به نظر شما امداد خودرو آزاد راه همدان چه خدماتی ارائه می‌دهد؟ آیا مکانیک سیار آزاد راه همدان در ۲۴ ساعت از شبانه روز آماده خدمت رسانی است؟ این سؤالات از پرتکرارترین سؤالات رانندگان خودروها و کاربران اینترنتی هستند. برای استفاده از خدمات امداد خودرو پایتخت در آزادراه همدان می‌توانید با شماره بدون کد ۱۶۹۳ تماس بگیرید.

پاسخ به این سؤالات، نحوه خدمات و عملکرد امداد خودرو پایتخت را برای بسیاری از افراد روشن می‌کند و آن‌ها راحت‌تر می‌توانند با شماره یدک کش آزاد راه همدان تماس بگیرند. پس اگر شما هم به دنبال پاسخ این پرسش‌ها هستید، تا انتهای مقاله همراه ما باشید.

رایج‌ترین مشکلات خودرو

در اغلب مواقع دلیل تماس با امداد خودرو همدان آزاد راه همدان، یک سری مشکلات رایجی هستند که برای هر خودرویی پیش می‌آید. هر راننده‌ای موظف است که با این مشکلات آشنا باشد و در صورت بروز هر یک از مشکلات در اسرع وقت با تعمیرکار امداد خودرو تماس بگیرد.

این شناخت کمک می‌کند که تا قبل از حاضر شدن امداد خودرو در موقعیت، از خرابی بیش از حد ماشین جلوگیری کنید. گاهی ممکن است که خودتان بدون نیاز به تعمیرکار، قادر به تعمیر باشید. مشکلات فنی خودرو و روش حل آن‌ها موضوعی است که در ادامه به آن خواهیم پرداخت.

شماره تماس امداد خودرو همدان

جوش آوردن خودرو

می‌توان گفت که هر راننده‌ای حداقل یک بار با جوش آوردن ماشین مواجه شده است. این مشکل مربوط به رادیاتور خودرو است که جزو مهم‌ترین قطعات خودرو به شمار می‌رود و تعمیرات مهمی در امداد خودرو آزاد راه همدان دارد.

اگر رادیاتور خودرو شما آب کمی داشته باشد، خودرو جوش می‌آورد و باید از امداد خودرو همدان کمک بگیرید؛ زیرا آب کم باعث سوراخ شدن رادیاتور می‌شود و تعمیر کار باید با جرثقیل ماشین بر در آزاد راه همدان خودرو را به نزدیک‌ترین تعمیرگاه منتقل کند.

بررسی کردن تسمه، فن خنک کننده، ترموستات و واشر سر سیلندر نیز خالی از لطف نیست؛ چون خرابی این قطعات نیز باعث جوش آوردن خودرو می‌شود. تعمیر سریع این خرابی باعث صرفه جویی در هزینه می‌شود.

استارت نخوردن خودرو

دومین مشکلی که به کرات پیش می‌آید، استارت نخوردن خودرو است. شما پشت خودرو می‌نشینید و استارت می‌زنید؛ اما ماشین شما استارت نمی‌خورد. در این مواقع استفاده از امداد خودرو سیار آزاد راه همدان پیشنهاد می‌شود.

شما در هر مکان و موقعیتی که باشید، امداد خودرو پایتخت در اسرع وقت در آن لوکیشن حضور پیدا می‌کند و به بررسی علل مختلف استارت نخوردن می‌پردازد. سر چشمه این خرابی گسترده است و به بررسی تخصصی نیاز دارد.

استارت نخوردن خودرو
امداد خودرو آزاد راه همدان

روشن نشدن خودرو

ابتدا این نکته را در نظر داشته باشید که استارت نخوردن خودرو با روشن نشدن آن دو مقوله کاملاً جدا هستند که نباید آن‌ها را با یکدیگر اشتباه گرفت. یکی دیگر از متداول‌ترین مشکلات خودروها در امداد خودرو آزاد راه همدان، روشن نشدن آن‌ها است.

دلیل عمده این مشکل، عدم وجود بنزین در باک است. امداد خودرو شبانه روزی آزاد راه همدان فکر اینجا را هم کرده است و باک‌های مخصوص بنزین را تعبیه کرده است که نیاز خودرو شما را برطرف می‌کند تا به محل کار یا مهمانی خود برسید.

خوابیدن باتری خودرو

آیا خوابیدن باتری امکان دارد؟ پاسخ این سؤال مثبت است. خوابیدن باتری خودرو یک مشکل جهانی در تمامی ماشین‌ها است که در فصول سرد به دلیل فشار هوا بیشتر می‌شود. امداد باطری آزاد راه همدان مجهز به ضد یخ‌های قدرتمندی است که در سه سوت مشکل شما را حل می‌کند.

پاره شدن تسمه خودرو

وظیفه رساندن میل لنگ به بادامک خودرو بر عهده تسمه تایم است. در برخی مواقع امکان دارد که این تسمه تایم پاره شود. تسمه تایم یک عامل مهم در باز و بسته شدن سوپاپ خودرو است؛ به همین خاطر موتور خودرو پیشرانه نمی‌شود.

گاهی اوقات پاره شدن تسمه به دلیل نشتی روغن و کاسه نمد خودرو است که باید توسط امداد خودرو آزاد راه همدان با تجهیزات تخصصی بررسی شود. تسمه تایم عمر مفیدی دارد که باید بعد از مدتی آن را تعویض کنید؛ وگرنه به قطعات دیگر خودرو صدمه می‌زند.

لرزش فرمان خودرو

از شایع‌ترین دلایلی که با امداد خودرو آزاد راه همدان تماس می‌گیرند، لرزش فرمان خودرو است که رانندگان را نگران می‌کند. این مشکل دلایل مختلفی دارد. اگر بلافاصله بعد از روشن کردن خودرو فرمان لرزش داشته باشد، یاتاقان چرخ یا اجزای سیستم آسیب‌دیده‌اند.

اگر در سرعت بالا این اتفاق بیفتد، به دلیل تعادل لاستیک‌های خودرو است  که در حین ترمز کردن این لرزش بیشتر می‌شود. به دلیل تأثیری که این مشکل در ایمنی راننده و سرنشینان دارد، حتماً با شماره تماس امداد خودرو آزاد راه همدان برای جلوگیری از یک اتفاق ناخوشایند تماس بگیرید.

نشتی رادیاتور خودرو

به نظر شما مهم‌ترین عامل در نشتی رادیاتور چیست؟ نشتی رادیاتور از مشکلاتی هستند که راننده‌های خودرو با آن دست‌وپنجه نرم می‌کنند. مهم‌ترین عامل در این خرابی، زنگ زدگی رادیاتور است که هزینه تعمیر زیادی ندارد.

درست است که هزینه تعمیر زنگ زدگی زیاد نیست؛ اما باید حتماً در اسرع وقت از امداد خودرو آزاد راه همدان کمک بگیرید که تا قبل از داغ کردن و از کار افتادن موتور خودرو، زنگ زدگی رادیاتور را از بین ببرند.

نشتی رادیاتور خودرو
امداد خودرو آزاد راه همدان

خراب شدن برف پاک کن خودرو

برف پاک کن یک قطعه مهم در تکمیل عملکرد خودرو است که وجود آن در فصل‌های بارندگی برف و باران بسیار ضروری است؛ چون دید شما را بازتر می‌کند. تیغه برف پاک کن خودرو یک نوار لاستیکی باریک است که آب را از شیشه جدا می‌کند.

به توصیه کارشناسان امداد خودرو آزاد راه همدان حتماً هر شش ماه یکبار برف پاک کن ماشین را چک کنید تا از سلامت آن مطمئن شوید. اگر سالم باشد، هیچ شکافی روی تیغه لاستیک ندارد و به خوبی رد آب را پاک می‌کند؛ اما اگر فرسوده شود، ترک و شکاف روی تیغه دارد و جرم می‌گیرد.

نقص دینام خودرو

دینام یکی دیگر از قطعات خودرو است که در بخش الکتریکی خودرو قرار می‌گیرد. در واقع دینام قسمتی از پیشرانه خودرو است که با استارت عملکرد پیشرانه را تکمیل می‌کند. شارژ باتری بر عهده قطعه دینام است.

گاهی اوقات ممکن است که دینام خودرو دچار نقص شود و عملکرد خوبی از خود نشان ندهد. این نقص بر عملکرد باتری خودرو نیز تأثیر می‌گذارد و خوبی شارژ نمی‌شود. از حمل خودرو آزاد راه همدان استفاده کنید تا این نقص خودرو را برطرف کنند.

مزایای امداد خودرو آزاد راه همدان

آيا استفاده از امداد خودرو آزاد راه همدان مزایایی دارد؟ استفاده از این مراکز فقط در خرابی و مشکلات پیشنهاد نمی‌شود. سرویس دوره‌ای خودرو از قابلیت‌های امداد خودرو است که باعث می‌شود، از بروز مشکل جلوگیری کنید.

این بررسی منظم باعث عدم بروز مشکلات اساسی در خودرو می‌شود و از لحاظ اقتصادی به نفع شماست. تلفن خودرو‌بر آزاد راه همدان، ۲۴ ساعته در دسترس همگان قرار دارد تا نیاز خود را برطرف کنند.

مزایای امداد خودرو شامل موارد زیر می‌شوند:

  • هزینه اقتصادی و مقرون به صرفه
  • انجام تعمیرات خودرو در سریع‌ترین زمان ممکن
  • استفاده از پیشرفته‌ترین جرثقیل خودرو در همدان
  • تعمیر حرفه‌ای خودروها
  • استفاده از قطعات با کیفیت در تعویض
  • حمل با دقت و بدون هیچ آسیبی با یدک کش همدان
  • ارائه ضمانت نامه معتبر تعویض قطعات
  • ارائه خدمات در روزهای تعطیل

شماره تماس امداد خودرو همدان

خدمات امداد خودرو همدان

خب می‌رسیم به بخش جذاب امداد خودرو پایتخت؛ یعنی خدمات آن. خدمات امداد خودرو آزاد راه همدان بسیار متنوع است و تمامی مشکلات جزئي و اساسی خودرو را پوشش می‌دهد. این خدمات در دو نوع برون شهری و درون شهری ارائه می‌شوند.

شما در هر ساعت از شبانه روز می‌توانید با شماره تلفن امداد خودرو آزاد راه همدان تماس بگیرید و درخواست خود را با آن‌ها در میان بگذارید تا برای رسیدگی به آن اقدام کنند. تعویض قطعات معیوبی یا تعمیر قطعات در این مرکز با پیشرفته‌ترین امکانات انجام می‌شود.

بعد از بررسی نهایی امداد خودرو در محل؛ اگر همچنان مشکلی وجود داشته باشد که در آنجا تعمیر نشود، با یدک کش آزاد راه همدان خودرو شما را به مرکز تعمیر منتقل می‌کنند تا به بررسی بهتر و تخصصی‌تر بپردازند. در ادامه خدمات امداد خودرو آزاد راه همدان را شرح می‌دهیم.

پنچرگیری خودرو

می‌توان گفت که نیمی از دلایل تماس با امداد خودرو پایتخت به خاطر پنچر کردن لاستیک‌های خودرو است که به دلیل نبود تجهیزات و عدم توانایی کافی قادر به پنچرگیری آن نیستند. این مرکز خدمات پنچرگیری سیاری دارد که در هر لحظه و هر جا لاستیک شما را باد می‌کند.

پنچرگیری خودرو
امداد خودرو آزاد راه همدان

خدمات باتری خودرو

بیشتر فعالیت یدک کش جاده همدان آزاد راه همدان در فصول سرد در مشکلات مربوط به باتری خلاصه می‌شود. مهم‌ترین وظیفه امداد خودرو آزاد راه همدان، انجام خدمات مربوط به باتری خودرو است.

باتری‌های استفاده شده باید مهر استاندارد داشته باشند و بعد از پایان کار، ضمانت‌نامه‌ای را از بابت کیفیت باتری به مشتری ارائه دهید. خدمات باتری به باتری نیز در این مرکز ارائه می‌شود که از کار افتادگی و روشن نشدن باتری را تا حدودی حل می‌کند.

تعویض روغن خودرو

اغلب رانندگانی که قصد سفر دارند، فراموش می‌کنند که روغن ماشین را چک کنند؛ به همین دلیل در جاده با مشکلاتی مواجه می‌شوند که یدک کش جاده همدان آزاد راه همدان جوابگوی این مشکل است. این مرکز روغن موتور و روغن ترمز خودروی شما را بررسی می‌کند که کمبودی نداشته باشد.

حمل خودرو

پرکاربردترین خدماتی که امداد خودرو آزاد راه همدان ارائه می‌دهد، حمل ماشین در آزاد راه همدان است. در مواقعی که خودرو حرکت نمی‌کند و روشن نمی‌شود، می‌توانید از این خدمات امداد خودرو استفاده کنید که تا رسیدن به مقصد مورد نظر خودرو را حمل کنند.

سوخت رسانی به خودرو

یکی از خدمات امداد خودرو شبانه روزی آزاد راه همدان سوخت رسانی سیار تا محل است. ممکن است که نیمه شب یک روز تعطیل در جاده سوخت خود را تمام کنید و نیاز به بنزین داشته باشید. در این مرکز متناسب با نیاز خودرو شما، باک شما را پر می‌کنند.

شماره تماس امداد خودرو همدان

خدمات حمل خودرو در آزاد راه همدان

امداد خودرو آزاد راه همدان حمل خودرو شما را با پیشرفته‌ترین و به‌روزترین ماشین‌آلات و خودروهای حمل که دارای بارنامه و بیمه‌نامه معتبر هستند، انجام می‌دهد. در ادامه به بررسی خدمات مربوط به حمل خودرو در آزادراه ‌همدان می‌پردازیم.

تحویل خودرو سالم درب منزل

شاید برای شما هم پیش آمده باشد که بخواهید خودرو خریداری شده خود را از شرکت تحویل بگیرید. در این صورت برای حمل خودرو خود می‌توانید از امداد خودرو آزاد راه همدان کمک بگیرید.

جابه‌جایی خودرو با مشکل فنی و یا فرسودگی

ممکن است که خودرو شما به دلیل نقص فنی که دارد و یا به‌خاطر قدیمی و فرسوده بودن، قادر به حرکت نباشد. برای رعایت استاندارد و ایمنی در این موارد بهتر است که از خودروبر آزادراه همدان استفاده کنید.

حمل‌کردن وسایل نقلیه تصادفی

یکی دیگر از خدمات امدادخودرو در آزادراه همدان، حمل خودروهای تصادفی است که امکان جابه‌جایی ندارند. در چنین شرایطی با رعایت نکات ایمنی از خودروبر امداد خودرو آزاد راه همدان استفاده می‌شود. این روش مخصوصاً برای زمانی که تصادفات با شدت بالایی صورت گرفته، گزینه مناسبی است.

حمل خودروهای کلاسیک با خودروبر کفی

خودروهای قدیمی یا کلاسیک برای صاحبان آن‌ها ارزش زیادی دارند و باید حمل آن‌ها با نهایت احتیاط انجام شود. در بسیاری از موارد مثل: جابه‌جایی طولانی‌مدت این مدل خودروها برای شرکت در نمایشگاه و یا از شهری به شهر دیگر، بهتر است که برای سلامت خودرو و ایمنی بیشتر از خودروبر کفی استفاده شود.

حمل ادوات و تجهیزات کشاورزی با خودروبر کفی

جابه‌جایی ماشین‌آلات، تجهیزات و ادوات کشاورزی به‌منظور حفظ امنیت بین جاده‌ای توسط خودروبر کفی در امداد خودرو آزاد راه همدان انجام می‌شود که در بسیاری از مواقع نیاز به مجوز پلیس راهور دارد.

حمل تجهیزات صنعتی و قطعات کارخانه‌ها

حمل قطعات کارخانه‌ها و تجهیزات صنعتی مطابق با قوانین راهنمایی و رانندگی به کمک خودروبر کفی و زیر نظر پلیس راهور انجام می‌شود. حمل این تجهیزات به ‌دقت بالایی نیاز دارد؛ ازاین‌رو استفاده از این وسیله باعث ایجاد ایمنی زیادی در جاده می‌شود.

چرا امداد خودرو پایتخت؟

ممکن است که این سؤال برای شما پیش بیاید که چرا از امداد خودرو آزاد راه همدان استفاده کنیم؟ پاسخ این سؤال مانند روز روشن است؛ زیرا شما با این مرکز از سریع‌ترین امکانات جاده‌ای برخوردار می‌شوید و خودرو شما توسط تعمیرکار باتجربه و مجرب تعمیر می‌شود.

حمل خودرو همدان توسط تیم حرفه‌ای این مرکز بدون هیچ گونه آسیبی به خودرو انجام می‌شود. امداد خودرو پایتخت فروشگاه قطعات ایران خودرو و سایپا را دارد. نقاشي، صافکاری، باطری سازی، جلو بندی و مکانیکی از خدمات شبانه روزی این مرکز هستند.

از خدمات متنوع و پیشرفته امداد خودرو همدان می‌توان به ۴ دستگاه جرثقیل سنگین، ۵ دستگاه جرثقیل دکل دار نیمه سنگین، ۱۲ دستگاه خودروبر کفی و ۳۵ دستگاه نیسان یدک کش اشاره کرد. همچنین ۹ دستگاه دو‌منظوره برای خدمات تعمیر در محل و پایگاه‌های ثابت جاده‌ای وجود دارد.

چرا امداد خودرو پایتخت؟
امداد خودرو آزاد راه همدان

جمع بندی

امداد خودرو آزاد راه همدان از ضروری‌ترین خدمات جاده‌ای همدان است که با گسترش سفرها و خودرو ها بیشتر مورد استقبال قرار گرفته است. اگر در هنگام سفر متوجه خرابی خودرو خود شدید، در اسرع وقت با امداد خودرو پایتخت تماس بگیرید. این تیم در کمتر از ۲۰ دقیقه در موقعیت شما حضور پیدا می‌کند.

کارکنان و پرسنل این مرکز جزو کارکنان باسابقه و باتجربه به شمار می‌روند که شما می‌توانید با خیال راحت خدمات خودرو خود را به آن‌ها بسپارید. در این مقاله تلاش کردیم که هر آنچه که درباره امداد خودرو همدان اهمیت دارد را برای شما بازگو کنیم.

سؤالات متداول

۱. آیا استفاده از خدمات امداد خودرو آزاد راه همدان هزینه کمتری دارد؟

بله هزینه این خدمات بسیار مقرون به‌صرفه‌تر است.

۲. امداد خودرو برای از کار افتادگی باتری چه‌کار می‌کند؟

از گزینه باتری به باتری استفاده می‌کند.

۳. امداد خودرو پایتخت در چند دقیقه در محل حاضر می‌شود؟

کمتر از ۲۰ دقیقه

۴. امداد خودرو چه خدماتی را ارائه می‌دهد؟

صافکاری، نقاشی، مکانیکی و جلوبندی

سایر مقالات:

امداد خودرو نهاوند- نزدیکترین امداد خودرو در نهاوند با امداد رسانی کمتراز 20 دقیقه
شماره تماس امداد خودرو تویسرکان -خدمات امداد رسانی در 24 ساعته از شبانه روز
شماره تماس امداد خودرو اسد آباد- ارسال نزدیک ترین امداد رسان در کمتر از 20 دقیقه
امداد خودرو رزن-شماره تماس سریع امداد خودرو رزن-امداد رسانی15دقیقه ای
امداد خودرو صالح آباد-امداد رسانی در 20 دقیقه
امداد خودرو علیصدر- شماره تماس اظطراری-کمک رسانی در15 دقیقه
امداد خودرو فامنین-شماره تماس نزدیکترین امداد خودرو به شما-خدمات 24 ساعته
امداد خودرو گنجنامه همدان- بیش از 50 امداد رسان در 24 ساعت شبانه روز
شماره تماس امداد خودرو جاده ساوه- 8 خدمت شبانه روزی
شماره تماس امداد باطری همدان- امداد رسانی در 15 دقیقه

شماره تماس امداد خودرو همدان

تعرفه خدمات امداد خودرو پایتخت:

شرح اجرت خدمات موقعیت جغرافیایی نیسان زنجیری نیسان چرخگیر هزینه حمل بیش از ۱۰ کیلومتر
ا اجرت بکسل خودرو های تیپ ۸ تا ۱۰ کیلومتر جاده ٢,٧٠٠,٠٠٠ ۳,۴۵۰,۰۰۰ در جاده به ازای هر کیلومتر مازاد مبلغ

80،000ریالبه هزینه پایه اضافه می شود

در شهر به ازای هر کیلومتر مازاد مبلغ

95،000ریال  به هزینه پایه اضافه می شود

شهر ۲,۳۴۰,۰۰۰ ٣,٧٠٠,٠٠٠
2 اجرت بکسل خودرو های تیپB در جاده تا ۱۰ کیلومتر جاده ۲,۳۴۰,۰۰۰ ۳,۴۵۰,۰۰۰
شهر ۲,۳۴۰,۰۰۰ ۲,۷۶۰,۰۰۰
3 اجرت بکسل خودرو های تیپB  در جاده تا ۱۰ کیلومتر جاده ۲,۳۴۰,۰۰۰ ۲,۷۶۰,۰۰۰
شهر ۲,۳۴۰,۰۰۰ ۲,۳۴۰,۰۰۰
اجرت بکسل کلیه خودروها با خودرو سوار تا ۱۰ کیلومتر

شهر و جاده

۵,۲۴۰,۰۰۰ در جاده به ازای هر کیلومتر مازاد، مبلغ ۹۵,۰۰۰ ریال هزینه پایه اضافه می شود.

در شهر به ازای هر کیلومتر مازاد مبلغ ۱۱۰,۰۰۰ ریال به هزینه پایه اضافه می شود

 

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *