شماره تماس امداد خودرو همدان

تعمیرگاه تخصصی جاده همدان ساوه

آیا به دنبال شماره تعمیرگاه تخصصی جاده همدان ساوه می‌گردید؟ امداد خودرو پایتخت از بهترین و تخصصی‌ترین مراکز تعمیرات ماشین به شمار می‌رود. شما می‌توانید در هر ساعت از شبانه‌روز با گرفتن شماره ۱۶۹۳ بدون پیش کد به خدمات این امداد خودرو با بالاترین کیفیت و در کمتر از ۲۰ دقیقه دسترسی پیدا کنید.

خدمات تعمیرگاه تخصصی جاده همدان ساوه

نیروهای فعال در امداد خودرو پایتخت، مجموعه خدمات باکیفیت و متفاوتی را در هنگام بروز مشکل به امداد خواه ارائه می‌دهند. قطع به ‌یقین آشنایی با تعمیرگاه تخصصی شبانه ‌روزی ایران ‌خودرو در جاده همدان ساوه به شما کمک می‌کند که در هنگام بروز انواع مشکلات فنی و تخصصی ماشین، به‌راحتی نقص خودرو خودتان را برطرف کنید.

در ادامه متن مهم‌ترین خدمات تعمیرگاه تخصصی خودرو در جاده همدان ساوه را در اختیار شما قرار خواهیم داد.

تنظیم دمای خودرو

خدمات تعمیرگاه تخصصی جاده همدان ساوه

از جمله مواردی که می‌توانید تنها با گرفتن شماره تعمیرگاه جاده‌‌ای همدان ساوه از خدمات آن‌ها در کمتر از ۲۰ دقیقه بهره‌مند شوید، تنظیم‌ کردن دمای خودرو است. دلیل برزو چنین نقص فنی رانندگی بیش از حد با خودرو یا قفل ‌شدن ناگهانی ترموستات است.

شما می‌توانید در هنگام بروز چنین مشکلی به تعمیرگاه تخصصی جاده همدان ساوه مراجعه کنید. این افراد با استفاده از بهترین و به‌روزترین تجهیزات قطعاتی از خودرو مانند ترموستات، دینام فن و سنسورهای دما را به ‌دقت مورد بررسی قرار خواهند داد.

سوخت‌رسانی

به طور حتم برای شما نیز اتفاق افتاده است که در حال رانندگی متوجه شود که بنزین کافی در خودرو ندارید. در این زمان اصلاً نیاز نیست که اعصاب خودتان را خورد کنید؛ زیرا قادر هستید که تنها با گرفتن شماره تعمیرگاه در جاده همدان ساوه از خدمات تعمیرگاه تخصصی جاده همدان ساوه در کمتر از ۲۰ دقیقه برخوردار شوید.

به طور معمول تعمیرکاران امداد خودرو پایتخت همواره در همه‌جا قرار دارند؛ به همین علت قادر هستند که در کمترین زمان خودشان را به شما برسانند. نیروهای بهترین تعمیرگاه ماشین جاده همدان ساوه باتوجه‌به نوع ماشین شما سوخت بنزین یا گازوئیل به شما خواهند رساند.

سرویس روشنایی ماشین

خدمات تعمیرگاه تخصصی جاده همدان ساوه

از دیگر مواردی که در هنگام نقص آن به خدمات تعمیرگاه شبانه‌روزی جاده همدان ساوه نیاز پیدا خواهید کرد، ‌ مورد بررسی قرار دادن چراغ‌های راهنما، مه‌شکن، ارزیابی ترانسپورتر و نورپایین است که می‌توانید در هر ساعتی از شبانه‌روز در کمتر از ۲۰ دقیقه روی کمک تعمیرگاه تخصصی جاده همدان ساوه حساب باز کنید.

نیروهای باتجربه و ماهر حمل خودرو پایتخت بعد از رسیدن در به محل حادثه تمامی سیستم روشنایی خودرو شما را مورد بررسی قرار می‌دهند و در صورت نیاز به تشخیص تعمیرات یا تعویض قطعات به شما اطلاع خواهند داد.

ارزیابی تخصصی دیاگ

اگر قصد تعویض خودرو را دارید و می‌خواهید که یک خودرو دست‌دوم را خریداری کنید، ‌ برای اینکه ماشین در جاده برای شما مشکل فنی ایجاد نکند، بهتر است که برای تست تخصصی دیاگ به تعمیرگاه جاده همدان ساوه مراجعه کنید تا تمامی مشکلات فنی خودرو شما را به عرضتان برسانند.

پنچرگیری سیار

تعمیرگاه تخصصی جاده همدان ساوه

یکی از جذاب‌ترین خدمات تعمیرگاه تخصصی جاده همدان ساوه ارائه پنچرگیری در محل وقوع پنچرشدن لاستیک خودرو است. در صورتی ‌که به تعمیرگاه تخصصی شبانه‌روزی سایپا در جاده همدان ساوه هیچ‌گونه دسترسی نداشتید، ‌در اسرع ‌وقت با جرثقیل خودرو پایتخت تماس گرفته تا تعمیرکاران در کمتر از ۲۰ دقیقه خودشان را به شما برسانند.

باطری به باطری

از مهم‌ترین و رایج‌ترین مشکلاتی که ممکن است برای شخص راننده‌ای در هنگام راندگی به وجود بیاید، ‌نقص فنی در باتری ماشین است. هر زمان و در هر ساعتی از شبانه‌روز احساس کردید که به خدمات تعمیرگاه تخصصی جاده همدان ساوه نیاز پیدا کرده‌اید، می‌توانید با گرفتن شماره تعمیرگاه شبانه ‌روزی ایران‌ خودرو در جاده همدان ساوه نقص باتری خود را از بین ببرید.

شماره تماس امداد خودرو همدان

از سری مواردی که نشان می‌دهد‌ خودرو شما به تعویض باتری نیاز مبرم دارد روشن ‌نشدن ماشین یا استارت نخوردن آن است؛ به همین دلیل در هنگام دیدن چنین علائمی در اسرع‌ وقت با یدک‌ کش پایتخت تماس بگیرید تا در کمتر از ۲۰ دقیقه در محل خرابی ماشین حاضر شوند.

مهم‌ترین خدماتی را که با گرفتن شماره تماس امداد خودرو پایتخت از آن بهره‌مند خواهید شد را در جدول زیر برای شما طبقه‌بندی کرده‌ایم.

نام امداد خودرو خدمات
امداد خودرو پایتخت نماندن در جاده در هر نوع موقعیت آب‌وهوایی
تعمیر خودرو در کمترین زمان ممکن
اثربخش‌بودن تمامی تعمیرات یا تعویض قطعات خراب خودرو
امکان استفاده از امداد خودرو پایتخت در هر ساعتی از شبانه‌روز با گرفتن شماره ۱۶۹۳

باکیفیت‌ترین امداد خودرو جاده‌ای با امداد خودرو پایتخت

با استفاده از خدمات شرکت امداد خودرو پایتخت شما قادر هستید که به انواع قطعات خودروهای ایران‌خودرو و سایپا دسترسی داشته باشد؛ به جز این وسیله‌ها با دقت بیشتر قطعات ماشین‌های کره‌ای و چینی را نیز مشاهده خواهید کرد.

تعداد خودروهای امدادی در مرکز امداد خودرو همدان شامل ۳۵ عدد یدک‌کش نیسان، ۴ عدد دستگاه جرثقیل، ۵ عدد دستگاه نیمه‌سنگین و ۱۲ عدد خودرو بر کفی است.

شما می‌توانید با گرفتن شماره تماس ۰۸۱۳۴۲۲۲۲۲۴ تمام شکایت‌های مورد نظر خود را نسبت به این مرکز ثبت کنید. یکی از موارد جذاب در مورد وظیفه‌شناسی مدیرعامل این مجموعه است که خدمات ویژه‌ای را برای مراسم‌هایی نظیر اربعین حسینی، نوروزی و تابستانی در نظر گرفته است.

شما قادر هستید که در هر ساعتی از شبانه‌روز  بدون نیاز به‌پیش کد با شماره ۱۶۹۳ تماس گرفته تا از خدماتی نظیر یدک کش همدان، ‌باطری‌سازی، جرثقیل خودرو در همدان و حمل خودرو همدان بهره‌مند شوید.

سخن پایانی

یکی از سریع‌ترین و بهترین تصمیماتی که در هنگام بروز نقص فنی خودرو آن‌هم در جاده می‌توانید بگیرید تماس با تعمیرگاه تخصصی جاده همدان ساوه است. تکنسین‌های این مجموعه از بیشترین تجربه برای تعمیر ماشین بهره‌مند شده‌اند که شما قادر هستید در هنگام بروز مشکل با گرفتن شماره ۱۶۹۳ از خدمات این عزیزان بهره‌مند شوید.

سؤالات متداول

۱. شماره ثبت شکایات امداد خودرو پایتخت چقدر است؟

۰۸۱۳۴۲۲۲۲۲۴

۲. آیا امداد خودرو پایتخت ارزیابی دیاگ را انجام می‌دهد؟

بله این مرکز با استفاده از ارزیابی تخصصی دیاگ تمامی مشکلات خودرو شما را مشخص خواهد کرد.

۳. بالا رفتن دمای خودرو به چه علت است؟

رانندگی بیش از حد یا قفل ‌شدن ترموستات

 

سایر مقالات:

شماره جرثقیل خودرو در جاده همدان ساوه- امداد رسانی 24 ساعته
مکانیک سیار جاده همدان کرمانشاه-حضور در محل کمتراز 20 دقیقه
امداد خودرو ایران خودرو جاده همدان ساوه- تماس اضطراری با 1693
شماره امداد خودرو جاده همدان کرمانشاه- تماس اضطراری با 1693
شماره امداد خودرو سیار جاده همدان سنندج- تماس اضطراری با ۱۶۹۳
شماره خودرو بر جاده همدان کرمانشاه – تماس با 1693 بصورت شبان روزی
امداد خودرو ایران خودرو جاده همدان کرمانشاه- تماس اضطراری با 1693
شماره امداد خودرو جاده همدان ساوه- تماس سریع با 1693
شماره خودرو بر جاده همدان ساوه-تماس اضطراری با 1693
شماره خودرو بر همدان- تماس با 1693 – امداد رسانی در کمترین زمان

شماره تماس امداد خودرو همدان

تعرفه خدمات امداد خودرو پایتخت:

شرح اجرت خدمات موقعیت جغرافیایی نیسان زنجیری نیسان چرخگیر هزینه حمل بیش از ۱۰ کیلومتر
ا اجرت بکسل خودرو های تیپ ۸ تا ۱۰ کیلومتر جاده ٢,٧٠٠,٠٠٠ ۳,۴۵۰,۰۰۰ در جاده به ازای هر کیلومتر مازاد مبلغ

80،000ریالبه هزینه پایه اضافه می شود

در شهر به ازای هر کیلومتر مازاد مبلغ

95،000ریال  به هزینه پایه اضافه می شود

شهر ۲,۳۴۰,۰۰۰ ٣,٧٠٠,٠٠٠
2 اجرت بکسل خودرو های تیپB در جاده تا ۱۰ کیلومتر جاده ۲,۳۴۰,۰۰۰ ۳,۴۵۰,۰۰۰
شهر ۲,۳۴۰,۰۰۰ ۲,۷۶۰,۰۰۰
3 اجرت بکسل خودرو های تیپB  در جاده تا ۱۰ کیلومتر جاده ۲,۳۴۰,۰۰۰ ۲,۷۶۰,۰۰۰
شهر ۲,۳۴۰,۰۰۰ ۲,۳۴۰,۰۰۰
اجرت بکسل کلیه خودروها با خودرو سوار تا ۱۰ کیلومتر

شهر و جاده

۵,۲۴۰,۰۰۰ در جاده به ازای هر کیلومتر مازاد، مبلغ ۹۵,۰۰۰ ریال هزینه پایه اضافه می شود.

در شهر به ازای هر کیلومتر مازاد مبلغ ۱۱۰,۰۰۰ ریال به هزینه پایه اضافه می شود

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *